Zadanie Nr 1 - Dostawa sprzętu AGD tj.: czajników elektrycznych bezprzewodowych różnego rodzaju, drzwiczek do zamrażalnika, ekspresów ciśnieniowych różnego rodzaju, grzejników olejowych, klimatyzatorów stojących, konwektorów, kuchenek mikrofalowych, lampek na biurko różnego rodzaju, lodówek różnego rodzaju, lamp podłogowych, odkurzaczy różnego rodzaju, pralek wolnostojących, termowentylatorów, wentylatorów różnego rodzaju, zmywarki, żelazek parowych.
Szczegóły techniczne i ilości opisano w załączniku nr 3 do SIWZ.
Zadanie Nr 2 – Dostawa sprzętu biurowego i RTV tj.: anteny naziemnej, aparatów cyfrowych różnego rodzaju, obiektywu uniwersalnego, laminatorów różnego rodzaju, miksera analogicznego, niszczarek różnego rodzaju, odtwarzacza CD, olejów do niszczarek, radioodtwarzaczy, telewizorów różnego rodzaju, termobindownicy, trymetru do przycinania dokumentów, uchwytów ściennych do telewizorów.
Szczegóły techniczne i ilości opisano w załączniku nr 3A do SIWZ.
|
GuidZP400 |
39c82394-51fe-40d2-acda-7ea0526768be
|
Biuletyn |
656944-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Wojskowa Akademia Techniczna im. Jarosława Dąbrowskiego
|
Regon |
121229000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Gen. Witolda Urbanowicza
|
Zamawiajacy adres numer domu |
2
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
00-908
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
+48261837865
|
Zamawiajacy fax |
+48261839723
|
Zamawiajacy email |
dzp@wat.edu.pl
|
Adres strony url |
http://www.wat.edu.pl/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Uczelnia Publiczna
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://www.wat.edu.pl/
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://www.wat.edu.pl/
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Pisemnie - Wszystkie dokumenty dotyczące oferty winny być napisane w języku polskim, na maszynie do pisania, komputerze lub ręcznie długopisem, bądź nieścieralnym atramentem.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Wojskowa Akademia Techniczna im. Jarosława Dąbrowskiego, ul. Gen. Witolda Urbanowicza 2, 00-908 Warszawa, z dopiskiem "Dział Zamówień Publicznych"
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa sprzętu biurowego, RTV i AGD
|
Numer referencyjny |
193/DZZ/2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
2
|
Okreslenie przedmiotu |
Zadanie Nr 1 - Dostawa sprzętu AGD tj.: czajników elektrycznych bezprzewodowych różnego rodzaju, drzwiczek do zamrażalnika, ekspresów ciśnieniowych różnego rodzaju, grzejników olejowych, klimatyzatorów stojących, konwektorów, kuchenek mikrofalowych, lampek na biurko różnego rodzaju, lodówek różnego rodzaju, lamp podłogowych, odkurzaczy różnego rodzaju, pralek wolnostojących, termowentylatorów, wentylatorów różnego rodzaju, zmywarki, żelazek parowych.
Szczegóły techniczne i ilości opisano w załączniku nr 3 do SIWZ.
Zadanie Nr 2 – Dostawa sprzętu biurowego i RTV tj.: anteny naziemnej, aparatów cyfrowych różnego rodzaju, obiektywu uniwersalnego, laminatorów różnego rodzaju, miksera analogicznego, niszczarek różnego rodzaju, odtwarzacza CD, olejów do niszczarek, radioodtwarzaczy, telewizorów różnego rodzaju, termobindownicy, trymetru do przycinania dokumentów, uchwytów ściennych do telewizorów.
Szczegóły techniczne i ilości opisano w załączniku nr 3A do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
39710000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
30
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Oferta składana przez Wykonawcę musi zawierać:
a)„Formularz ofertowy” - załącznik nr 1 do SIWZ;
b)„Oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia” - załącznik nr 2 do SIWZ;
c)„Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia” - załączniki nr 3 i 3A do SIWZ;
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiającemu przysługuje uprawnienie do dokonywania zmian ilościowych w zakresie poszczególnych pozycji asortymentu do wysokości wartości umowy określonej w § 2 ust.1 umowy.
2.Zamawiający dopuszcza zmiany w trakcie realizacji umowy w zakresie:
1)zmiany nazwy handlowej dostarczonego przedmiotu zamówienia, z zastrzeżeniem, że dostarczony przedmiot zamówienia jest tożsamy z przedmiotem zamówienia zaoferowanym w umowie. Na potwierdzenie zostanie dołączony dokument stwierdzający, że oprócz zmiany handlowej nie nastąpiła zmiana asortymentu pod względem składu i jakości przedmiotu zamówienia, z zachowaniem formy pisemnej, poprzez wprowadzenie aneksu do umowy,
2)zmiany przedmiotu zamówienia pod warunkiem wycofania z produkcji i oficjalnych kanałów dystrybucji objętego umową przedmiotu zamówienia i zastąpienie go produktem tego samego producenta, o takich samych lub lepszych parametrach jakościowych korzystniejszych dla Zamawiającego. W przypadku, gdy producent nie posiada w swojej ofercie innego produktu, lub produktu spełniającego wymagania Zamawiającego, Wykonawca po uzyskaniu zgody Zamawiającego może zaproponować produkt innego producenta, o lepszych parametrach jakościowych od wykazanych w załączniku do umowy, korzystniejszych dla Zamawiającego. Podstawą do wprowadzenia zmiany będzie oświadczenie producenta/oficjalnego dystrybutora o wycofaniu z produkcji objętego umową przedmiotu zamówienia,
z zachowaniem formy pisemnej, poprzez wprowadzenie aneksu do umowy.
3.Zaproponowany przez Wykonawcę przedmiot zamówienia ujęty w aneksie, powinien odpowiadać parametrom technicznym wykazanym w załączniku do umowy.
|
IV 4 4 data |
2018-12-17T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wojskowa Akademia Techniczna
im. Jarosława Dąbrowskiego, ul. Gen. Witolda Urbanowicza 2, 00-908 Warszawa;
administrator danych powołał inspektora ochrony danych nadzorującego prawidłowość przetwarzania danych osobowych, z którym można się skontaktować za pośrednictwem adresu e-mail: iod@wat.edu.pl
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego nr sprawy 193/DZZ/2018 prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego;
odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”;
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
posiada Pani/Pan:
−na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
−na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
(skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.)
−na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
(prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.)
−prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
nie przysługuje Pani/Panu:
−w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
−prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1
lit. c RODO.
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa sprzędu AGD
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39710000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
Zadanie Nr 1 - Dostawa sprzętu AGD tj.: czajników elektrycznych bezprzewodowych różnego rodzaju, drzwiczek do zamrażalnika, ekspresów ciśnieniowych różnego rodzaju, grzejników olejowych, klimatyzatorów stojących, konwektorów, kuchenek mikrofalowych, lampek na biurko różnego rodzaju, lodówek różnego rodzaju, lamp podłogowych, odkurzaczy różnego rodzaju, pralek wolnostojących, termowentylatorów, wentylatorów różnego rodzaju, zmywarki, żelazek parowych. Szczegóły techniczne i ilości opisano w załączniku nr 3 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa sprzętu biurowego i RTV
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
32300000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
Zadanie Nr 2 – Dostawa sprzętu biurowego i RTV tj.: anteny naziemnej, aparatów cyfrowych różnego rodzaju, obiektywu uniwersalnego, laminatorów różnego rodzaju, miksera analogicznego, niszczarek różnego rodzaju, odtwarzacza CD, olejów do niszczarek, radioodtwarzaczy, telewizorów różnego rodzaju, termobindownicy, trymetru do przycinania dokumentów, uchwytów ściennych do telewizorów. Szczegóły techniczne i ilości opisano w załączniku nr 3A do SIWZ.
|
| |