Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych (produkty sojowe, konserwy rybne, żurek w płynie) do magazynu Zamawiającego mieszczącego się Zakładzie Karnym w Rzeszowie.

Publication date 2018-12-04
End date 2018-12-14 00:00:00
Instytucja Zakład Karny w Rzeszowie
Miejscowość Rzeszów
Województwo podkarpackie
Branża
  • Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych,
  • Produkty mączne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 656123-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 152000000, 156000004, 158510008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów spożywczych (produkty sojowe, konserwy rybne, żurek w płynie) do magazynu Zamawiającego mieszczącego się Zakładzie Karnym w Rzeszowie w asortymencie i ilościach określonych w załączniku nr 1, nr 2 i nr 3 do SIWZ. Nazwa oraz kod według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): ryby przetworzone i konserwowane - 15200000-0, produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych - 15600000-4, produkty mączne - 15851000-8. Określona w ogłoszeniu i formularzach ofertowych ilość towaru jest wielkością szacunkową. Zamawiający informuje, że rzeczywista ilość pobranych artykułów może odbiegać od ilości planowanej. Dostawa artykułów do magazynu Zamawiającego odbywa się w godz. 8 – 12, nie częściej niż raz w miesiącu.
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA: PAKIET I, Lp., Asortyment, Kod CPV, Jedn. miary, Ilość; 1. Kostka sojowa, 15610000-7, kg, 1 200; 2. Granulat sojowy, 15610000-7, kg, 600; 3. Kotlet sojowy, 15890000-3, kg, 300. PAKIET II, Lp., Asortyment, Kod CPV, Jedn. miary, Ilość; 1. Szprot w oleju (konserwa), op. do 400 g, 15240000-2, kg, 1 000; 2. Szprot w pomidorach (konserwa), op. do 400 g, 15240000-2, kg, 1 500; 3. Śledź w oleju (konserwa), op. do 400 g, 15240000-2, kg, 1 000; 4. Śledź w pomidorach (konserwa), op. do 400 g, 15240000-2, kg, 1 400; 5. Paprykarz szczeciński (konserwa), op. do 400 g, 15240000-2, kg, 3 000. PAKIET III, Lp., Asortyment, Kod CPV, Jedn. miary, Ilość; 1. Żurek w płynie (na mące żytniej), op. do 5 litrów, 15851000- 8, litr, 1 500.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 811525a7-8416-467b-85d0-06e6b5d5bbab
Biuletyn 656123-N-2018
Zamawiajacy nazwa Zakład Karny w Rzeszowie
Regon 590467
Zamawiajacy adres ulica ul. Załęska
Zamawiajacy adres numer domu 76
Zamawiajacy miejscowosc Rzeszów
Zamawiajacy kod pocztowy 35322
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo podkarpackie
Zamawiajacy telefon 178 580 700
Zamawiajacy fax 0-17 8535420
Zamawiajacy email zk_rzeszow@sw.gov.pl
Adres strony url www.sw.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.zp.sw.gov.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.zp.sw.gov.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Pisemna ofertę można złożyć osobiście w siedzibie Zamawiającego (biuro podawcze) lub przesłać pocztą na adres Zamawiającego.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Zakład Karny w Rzeszowie, 35 - 322 Rzeszów, ul. Załęska 76.
Nazwa nadana zamowieniu Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych (produkty sojowe, konserwy rybne, żurek w płynie) do magazynu Zamawiającego mieszczącego się Zakładzie Karnym w Rzeszowie.
Numer referencyjny 2232/13/Ż/18
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów spożywczych (produkty sojowe, konserwy rybne, żurek w płynie) do magazynu Zamawiającego mieszczącego się Zakładzie Karnym w Rzeszowie w asortymencie i ilościach określonych w załączniku nr 1, nr 2 i nr 3 do SIWZ. Nazwa oraz kod według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): ryby przetworzone i konserwowane - 15200000-0, produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych - 15600000-4, produkty mączne - 15851000-8. Określona w ogłoszeniu i formularzach ofertowych ilość towaru jest wielkością szacunkową. Zamawiający informuje, że rzeczywista ilość pobranych artykułów może odbiegać od ilości planowanej. Dostawa artykułów do magazynu Zamawiającego odbywa się w godz. 8 – 12, nie częściej niż raz w miesiącu. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA: PAKIET I, Lp., Asortyment, Kod CPV, Jedn. miary, Ilość; 1. Kostka sojowa, 15610000-7, kg, 1 200; 2. Granulat sojowy, 15610000-7, kg, 600; 3. Kotlet sojowy, 15890000-3, kg, 300. PAKIET II, Lp., Asortyment, Kod CPV, Jedn. miary, Ilość; 1. Szprot w oleju (konserwa), op. do 400 g, 15240000-2, kg, 1 000; 2. Szprot w pomidorach (konserwa), op. do 400 g, 15240000-2, kg, 1 500; 3. Śledź w oleju (konserwa), op. do 400 g, 15240000-2, kg, 1 000; 4. Śledź w pomidorach (konserwa), op. do 400 g, 15240000-2, kg, 1 400; 5. Paprykarz szczeciński (konserwa), op. do 400 g, 15240000-2, kg, 3 000. PAKIET III, Lp., Asortyment, Kod CPV, Jedn. miary, Ilość; 1. Żurek w płynie (na mące żytniej), op. do 5 litrów, 15851000- 8, litr, 1 500.
Cpv glowny przedmiot 15200000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Dokument składany samodzielnie przez Wykonawcę na podstawie ustawy Pzp. Wykonawca, zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Jeżeli oferta i załączniki zostaną podpisane przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy należy dołączyć do oferty właściwe umocowanie prawne, np. stosowne pełnomocnictwo. Kopia pełnomocnictwa powinna zostać poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę uprawnioną do podejmowania czynności w imieniu Wykonawcy.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Istotne zmiany postanowień zawartej umowy oraz warunki zmian określone zostały w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ.
IV 4 4 data 2018-12-14T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki POLSKI
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: • administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dyrektor Zakładu Karnego w Rzeszowie, z siedzibą w Rzeszowie, przy ul. Załęskiej 76; • dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych Osobowych: email. iod_zk_rzeszow@sw.gov.pl, tel. 17 858 07 00, fax. 17 853 54 20; • Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego ,,na sukcesywne dostawy artykułów spożywczych (produkty sojowe, konserwy rybne, żurek w płynie) do magazynu Zamawiającego mieszczącego się w Zakładzie Karnym w Rzeszowie”, nr sprawy: 2232/13/Ż/18 prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego; • odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2018r. poz. 1986), • Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia; • obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; • w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; • posiada Pani/Pan: − na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; − na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych [1]; − na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO [2]; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; • nie przysługuje Pani/Panu: − w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; − prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; − na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. [1] Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. [2] Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa PRODUKTY SOJOWE
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15600000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych (produkty sojowe) do magazynu Zamawiającego mieszczącego się Zakładzie Karnym w Rzeszowie. Nazwa oraz kod według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych - 15600000-4. PAKIET I, Lp., Asortyment, Kod CPV, Jedn. miary, Ilość; 1. Kostka sojowa, 15610000-7, kg, 1 200; 2. Granulat sojowy, 15610000-7, kg, 600; 3. Kotlet sojowy, 15890000-3, kg, 300.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa KONSERWY RYBNE
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15200000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych (konserwy rybne) do magazynu Zamawiającego mieszczącego się Zakładzie Karnym w Rzeszowie. Nazwa oraz kod według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): ryby przetworzone i konserwowane - 15200000-0. PAKIET II, Lp., Asortyment, Kod CPV, Jedn. miary, Ilość; 1. Szprot w oleju (konserwa), op. do 400 g, 15240000-2, kg, 1 000; 2. Szprot w pomidorach (konserwa), op. do 400 g, 15240000-2, kg, 1 500; 3. Śledź w oleju (konserwa), op. do 400 g, 15240000-2, kg, 1 000; 4. Śledź w pomidorach (konserwa), op. do 400 g, 15240000-2, kg, 1 400; 5. Paprykarz szczeciński (konserwa), op. do 400 g, 15240000-2, kg, 3 000.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa ŻUREK W PŁYNIE
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15851000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Sukcesywne dostawy artykułu spożywczego (żurek w płynie) do magazynu Zamawiającego mieszczącego się Zakładzie Karnym w Rzeszowie. Nazwa oraz kod według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): produkty mączne - 15851000-8. PAKIET III, Lp., Asortyment, Kod CPV, Jedn. miary, Ilość; 1. Żurek w płynie (na mące żytniej), op. do 5 litrów, 15851000- 8 ,litr, 1 500.
  

Criterion

Kryteria Cena zamówienia
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin płatności
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)