Sukcesywna dostawa produktów spożywczych dla stołówki Zespołu Państwowych Szkół Muzycznych im. Grażyny Bacewicz z podziałem na części.”

Publication date 2018-12-04
End date 2018-12-21 00:00:00
Instytucja Zespół Państwowych Szkół Muzycznych im. Grażyny Bacewicz
Miejscowość Koszalin
Województwo zachodniopomorskie
Branża
  • Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 656475-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 150000008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: „Sukcesywna dostawa produktów spożywczych dla Stołówki Zespołu Państwowych Szkół Muzycznych im. Grażyny Bacewicz w Koszalinie z podziałem na części”:
Część 1 PRODUKTY MLECZARSKIE
Część 2 MIĘSO, PRZETWORY MIĘSNE, WĘDLINY, DRÓB
Część 3 OWOCE, WARZYWA
Część 4 RÓŻNE PRODUKTY SPOŻYWCZE
Część 5 JAJA
Część 6 OWOCE, WARZYWA PRZETWORZONE

Dodatkowe informacje

GuidZP400 6ac658fd-962a-4a76-ba74-91c6eace8e48
Biuletyn 656475-N-2018
Zamawiajacy nazwa Zespół Państwowych Szkół Muzycznych im. Grażyny Bacewicz
Regon 28064300000
Zamawiajacy adres ulica ul. Fałata
Zamawiajacy adres numer domu 32
Zamawiajacy miejscowosc Koszalin
Zamawiajacy kod pocztowy 75434
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo zachodniopomorskie
Zamawiajacy telefon 94 347 80 20
Zamawiajacy fax 94 347 80 12
Zamawiajacy email maksymowicz@zpsm.pl
Adres strony url www.zpsm.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Zespół Państwowych Szkół Muzycznych
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://bip.e-cea.pl/0113/zamowienia-publiczne
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Fałata 32, 75-434 Koszalin pom. 111 sekretariat
Nazwa nadana zamowieniu Sukcesywna dostawa produktów spożywczych dla stołówki Zespołu Państwowych Szkół Muzycznych im. Grażyny Bacewicz z podziałem na części.”
Numer referencyjny 1/PN/DŻ/2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Zastrzega prawo grup czesci Część 1 PRODUKTY MLECZARSKIE, Część 2 MIĘSO, PRZETWORY MIĘSNE, WĘDLINY, DRÓB, Część 3 OWOCE, WARZYWA, Część 4 RÓŻNE PRODUKTY SPOŻYWCZE, Część 5 JAJA, Część 6 OWOCE, WARZYWA PRZETWORZONE
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 6
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest: „Sukcesywna dostawa produktów spożywczych dla Stołówki Zespołu Państwowych Szkół Muzycznych im. Grażyny Bacewicz w Koszalinie z podziałem na części”: Część 1 PRODUKTY MLECZARSKIE Część 2 MIĘSO, PRZETWORY MIĘSNE, WĘDLINY, DRÓB Część 3 OWOCE, WARZYWA Część 4 RÓŻNE PRODUKTY SPOŻYWCZE Część 5 JAJA Część 6 OWOCE, WARZYWA PRZETWORZONE
Cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okreslenie warunkow Na potwierdzenie spełnienia warunku nie podlegania wykluczeniu podpisane oświadczenie stanowiące załącznik nr 4 do SIWZ Warunek posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów załączając do oferty aktualny odpis z KRS oraz oświadczenie stanowiące załącznik nr 5 do SIWZ.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej oceniony zostanie na podstawie aktualnego ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej załączonego do oferty na kwotę minimum 15 000 zł;
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca spełni warunki dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej, jeżeli wykaże, że: • wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 dostaw (rozumianym jako realizacja jednorazowej dostawy lub realizacji całej umowy) dla każdej części osobno, o którym mowa w Rozdział III pkt. 1 odpowiadający przedmiotowi zamówienia, o wartości każdej dostawy nie mniejszej niż: Część 1 PRODUKTY MLECZARSKIE - 3000 zł z VAT Część 2 MIĘSO, PRZETWORY MIĘSNE, WĘDLINY, DRÓB- 6000zł z VAT Część 3 OWOCE, WARZYWA, - 3500 zł z VAT Część 4 RÓŻNE PRODUKTY SPOŻYWCZE - 3000zł z VAT Część 5 JAJA - 100 zł z VAT Część 6 OWOCE, WARZYWA PRZETWORZONE - 500 ZŁ Z VAT
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Na potwierdzenie spełnienia warunku nie podlegania wykluczeniu podpisane oświadczenie stanowiące załącznik nr 4 do SIWZ
Zakresie warunkow udzialu Warunek posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów załączając do oferty aktualny odpis z KRS oraz oświadczenie stanowiące załącznik nr 5 do SIWZ.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagań Zamawiającego dla Części 1 znajduje się w załączniku 2 a do SIWZ, Części 2 znajduje się w załączniku 2 b do SIWZ, Części 3 znajduje się w załączniku 2 c do SIWZ,Części 4 znajduje się w załączniku 2 d do SIWZ, Części 5 znajduje się w załączniku 2 e do SIWZ, Części 6 znajduje się w załączniku 2 f do SIWZ
Inne dokumenty niewymienione Wypełniony i podpisany formularz "Oferta Wykonawcy stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ. Wypełnioną i podpisaną umowę stanowiącą załącznik nr 3 do SIWZ. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym postępowaniu w przypadku, gdy dokumenty składające się na ofertę nie będą podpisywane przez osobę lub osoby wskazane, jako osoby upoważnione do reprezentacji Wykonawcy w rejestrze sądowym lub innym dokumencie właściwym dla formy organizacyjnej Wykonawcy. Z pełnomocnictwa musie jednoznacznie wynikać, do jakich czynności prawnych dana osoba lub osoby zostały umocowane. Pełnomocnictwo musi być przedstawione w formie oryginału lub notarialnego odpisu. W przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych do wykonania zamówienia innych podmiotów to jest on zobowiązany udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, tj. przedstawić pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Wypełniając formularz ofertowy jak i również inne dokumenty powołujące się na Wykonawcę, w miejscu np. "nazwa i adres Wykonawcy" należy wpisać dane dotyczące wszystkich uczestników a nie tylko pełnomocnika. Oświadczenie dotyczące wdrażania bądź stosowania wdrożonego systemu HACCP- (załącznik nr 7) Oświadczenie potwierdzające , że oferowane produkty spożywcze są dopuszczone do obrotu na terenie Polski zgodnie z ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz.U. z 2015 poz.594 z późn. zm.)-(załącznik nr 7 ). Załącznik nr 6 klauzula informacyjna dot. ochrony danych osobowych. Załącznik nr 8 Zgoda na przetwarzanie danych osobowych.
Czy wadium 1
Wadium Zamawiający wymaga wniesienia wadium w formie: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: • Część 1 - 1200 zł; • Część 2 - 1800zł: • Część 3 - 1200 zł; • Część 4 - 500 zł • Część 5 - 50 zł. • Część 6 - 100zł 2. Wadium należy wnieść w terminie do dnia 15 grudnia 2018r. do godziny 10:00Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp. 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść na konto Zamawiającego: NBP Odział okręgowy Szczecin nr 02101015990166231391200000 dopiskiem „Wadium Przetargowe na : „Sukcesywna dostawa produktów spożywczych dla stołówki Zespołu Państwowych Szkół Muzycznych im. Grażyny Bacewicz z podziałem na części. Część ……………..” 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu za termin wniesienia uznaje się chwilę (godzinę minutę) uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć w osobnej kopercie – opisanej „Wadium – „Sukcesywna dostawa produktów spożywczych dla stołówki Zespołu Państwowych Szkół Muzycznych im. Grażyny Bacewicz z podziałem na części – część ……” Załączając ją do oferty lub składając bezpośrednio w siedzibie Zamawiającego, tj. Zespół Państwowych Szkół Muzycznych im. G. Bacewicz, ul. Fałata 32, 75-434 Koszalin w dni powszednie w terminie do dnia 21 grudnia 2018 r. do godz. 10:00 w pok. nr 111– sekretariat. 7. Wadium w formie gwarancji powinno być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem. Gwarancja powinna zawierać: nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej) oraz wskazanie ich siedzib; określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, kwotę gwarancji, termin ważności gwarancji, bezwarunkowe zobowiązanie do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium, na pierwsze żądanie Zamawiającego, w okolicznościach zawartych w art. 46 ust.4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację (np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny z podaniem imienia i nazwiska). 8. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. 9. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 10. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 12. Wadium wniesione w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 14. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca którego oferta została wybrana: a) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 15. Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć ofertę wadium na cały okres związania ofertą. 16. W przypadku konsorcjum: wadium wnoszone jest przez konsorcjum lub uprawnionego pełnomocnictwem członka konsorcjum.
IV 4 4 data 2018-12-21T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Produkty mleczarskie
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,02
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa produktów mleczarskich typu mleko, jogurty, sery, itp.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa MIĘSO, PRZETWORY MIĘSNE, WĘDLINY, DRÓB
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Dostawa mięs i wyrobów mięsnych
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Owoce, Warzywa
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Dostawa świeżych owoców i warzyw
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Różne produkty spożywcze
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Mąki, makarony, ketchupu itd. szczegółowy opis produktów i ilości w załączniku nr 2d
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa JAJA
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis PRZEDMIOTEM ZAMÓWIENIA SĄ DOSTAWA JAJ ilość i rodzaj w załączniku do SIWZ nr 2e
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa OWOCE, WARZYWA PRZETWORZONE
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Wszelkiego rodzaju przetwory warzywne i owocowe dokładny opis i ilość zapotrzebowania załącznik nr 2f
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 0,90
  
Kryteria czas reakcji
Znaczenie 0,10
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)