„Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych w okresie od 02 stycznia 2019r. do 31 grudnia 2019 r. dla Domu Pomocy Społecznej im. św. Brata Alberta w Izdebniku, będącego jednostką organizacyjną Powiatu Wadowickiego"

Publication date 2018-12-05
End date 2018-12-14 00:00:00
Instytucja Dom Pomocy Społecznej im. Św. Brata Alberta w Izdebniku
Miejscowość Izdebnik
Województwo małopolskie
Branża
  • Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 657845-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 150000008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych podzielonych na 13 części opisanych Wspólnym Słownikiem Zamówień CPV: Część I Pieczywo świeże, wyroby ciastkarskie i piekarskie, Cześć II Produkty mleczarskie,Część III Produkty wędliniarskie, Część IV Mięso wieprzowe i wołowe, Część V Drób i podroby, Część VI Jajka, Część VII Mrożonki, Część VIII Ryby mrożone i przetworzone,konserwy,Część IX Produkty przemiału ziarna skrobi i prod. skrobiowych, Część X Różne artykuły spożywcze. Część XI Oleje roślinne i zwierzęce, Część XII Owoce i warzywa, Część XIII Produkty niskobiałkowe PKU. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w formularzu zestawienia cenowego stanowiącego załącznik nr 1A do 1Ł do SIWZ nr DPS.PN.262.02.2018 Miejscem wykonania zamówienia (dostawy) będzie: - magazyn spożywczy Domu Pomocy Społecznej im. św. Brata Alberta w Izdebniku, 34-144 Izdebnik Nr 3,Częstotliwość dostawy:
Część I codziennie od poniedziałku do soboty w godz. 4.30 – 7.00
Część II mleko - codziennie od poniedziałku do soboty od godz. 4.30 do 7.00,
pozostałe artykuły 3 raz w tygodniu (dzień do uzgodnienia) w godz. 6.00 do 6.30
Część III 2 razy w tygodniu (dzień do uzgodnienia) w godz. 6-14, (dostawa na drugi dzień od zgłoszenia zamówienia)
Część IV 2 razy w tygodniu (dzień do uzgodnienia) w godz. 6-14, (dostawa na następny dzień od zgłoszenia zamówienia)
Część V 2 razy w tygodniu (dzień do uzgodnienia) w godz. 6-14, (dostawa na następny dzień od zgłoszenia zamówienia)
Część VI raz w tygodniu (dzień do uzgodnienia) w godz. 6-14 (dostawa na następny dzień od zgłoszenia zamówienia)
Część VII raz w tygodniu (dzień do uzgodnienia) w godz. 6-14 (dostawa do dwóch dni od zgłoszenia zamówienia)
Część VIII raz w tygodniu (dzień do uzgodnienia) w godz. 6-14 (dostawa do dwóch dni od zgłoszenia zamówienia)
Część IX 2 razy w miesiącu (dzień do uzgodnienia) w godz. 6-14 (dostawa do dwóch dni od zgłoszenia zamówienia)
Część X 2 razy w miesiącu (dzień do uzgodnienia) w godz. 6-14 (dostawa do dwóch dni od zgłoszenia zamówienia)
Część XI raz w tygodniu (dzień do uzgodnienia) w godz. 6-14 (dostawa do dwóch dni od zgłoszenia zamówienia)
Część XII 2 razy w tygodniu (dzień do uzgodnienia) w godz. 6-14 (dostawa następnego dnia od zgłoszenia zamówienia)
Część XIII raz w miesiącu (dzień do uzgodnienia) w godz.6-14 (dostawa do dwóch dni od zgłoszenia zamówienia).
Każda partia dostarczonych towarów musi spełniać wymagania Ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia, (Dz.U. z 2015r., poz.594z późn. zm.) oraz innych przepisów prawa dotyczących dopuszczenia ich do obrotu. Wszystkie towary stanowiące przedmiot zamówienia będą transportowane transportem na koszt Wykonawcy zgodnie z wszelkimi przepisami prawa obowiązującymi w tym zakresie. Zamówienie będzie realizowane według aktualnych potrzeb żywnościowych zamawiającego.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w formularzu zestawienia cenowego stanowiącego załącznik nr 1A do 1Ł do SIWZ nr DPS.PN.262.02.2018

Dodatkowe informacje

GuidZP400 01261032-300b-4003-a836-e66c39c58c01
Biuletyn 657845-N-2018
Zamawiajacy nazwa Dom Pomocy Społecznej im. Św. Brata Alberta w Izdebniku
Regon 29882185907
Zamawiajacy miejscowosc Izdebnik
Zamawiajacy kod pocztowy 34144
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 338 763 222
Zamawiajacy fax 338 763 229
Zamawiajacy email dps.izdebnik@bielsko.man.pl
Adres strony url www.dpsizdebnik.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Powiat Wadowicki- Dom Pomocy Społecznej im. św. Brata Alberta w Izdebniku
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.dpsizdebnik.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.dpsizdebnik.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Zgodnie z art. 10c st.2 ustawy Prawo zamówień publicznych w związku z art. 18 ustawy z dnia 22 czerwca 2016r. o zmianie ustawy- Prawo zamówień publicznych oraz niektóryc innych(Dz.U z 2016r. poz. 1020) ustaw składaie ofert odbywa się za pośrednictwem operatora pocztoweo w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r.- Prawo pocztowe(Dz.U poz. 1529 oraz z 2015r. poz.1830), osobiście lub za pośrednictwem posłańca. Adres: Dom Pomocy Społecznej im. św. Brata Alberta w Izdebniku, 34-144 Izdebnik 3
Nazwa nadana zamowieniu „Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych w okresie od 02 stycznia 2019r. do 31 grudnia 2019 r. dla Domu Pomocy Społecznej im. św. Brata Alberta w Izdebniku, będącego jednostką organizacyjną Powiatu Wadowickiego"
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 13
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych podzielonych na 13 części opisanych Wspólnym Słownikiem Zamówień CPV: Część I Pieczywo świeże, wyroby ciastkarskie i piekarskie, Cześć II Produkty mleczarskie,Część III Produkty wędliniarskie, Część IV Mięso wieprzowe i wołowe, Część V Drób i podroby, Część VI Jajka, Część VII Mrożonki, Część VIII Ryby mrożone i przetworzone,konserwy,Część IX Produkty przemiału ziarna skrobi i prod. skrobiowych, Część X Różne artykuły spożywcze. Część XI Oleje roślinne i zwierzęce, Część XII Owoce i warzywa, Część XIII Produkty niskobiałkowe PKU. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w formularzu zestawienia cenowego stanowiącego załącznik nr 1A do 1Ł do SIWZ nr DPS.PN.262.02.2018 Miejscem wykonania zamówienia (dostawy) będzie: - magazyn spożywczy Domu Pomocy Społecznej im. św. Brata Alberta w Izdebniku, 34-144 Izdebnik Nr 3,Częstotliwość dostawy: Część I codziennie od poniedziałku do soboty w godz. 4.30 – 7.00 Część II mleko - codziennie od poniedziałku do soboty od godz. 4.30 do 7.00, pozostałe artykuły 3 raz w tygodniu (dzień do uzgodnienia) w godz. 6.00 do 6.30 Część III 2 razy w tygodniu (dzień do uzgodnienia) w godz. 6-14, (dostawa na drugi dzień od zgłoszenia zamówienia) Część IV 2 razy w tygodniu (dzień do uzgodnienia) w godz. 6-14, (dostawa na następny dzień od zgłoszenia zamówienia) Część V 2 razy w tygodniu (dzień do uzgodnienia) w godz. 6-14, (dostawa na następny dzień od zgłoszenia zamówienia) Część VI raz w tygodniu (dzień do uzgodnienia) w godz. 6-14 (dostawa na następny dzień od zgłoszenia zamówienia) Część VII raz w tygodniu (dzień do uzgodnienia) w godz. 6-14 (dostawa do dwóch dni od zgłoszenia zamówienia) Część VIII raz w tygodniu (dzień do uzgodnienia) w godz. 6-14 (dostawa do dwóch dni od zgłoszenia zamówienia) Część IX 2 razy w miesiącu (dzień do uzgodnienia) w godz. 6-14 (dostawa do dwóch dni od zgłoszenia zamówienia) Część X 2 razy w miesiącu (dzień do uzgodnienia) w godz. 6-14 (dostawa do dwóch dni od zgłoszenia zamówienia) Część XI raz w tygodniu (dzień do uzgodnienia) w godz. 6-14 (dostawa do dwóch dni od zgłoszenia zamówienia) Część XII 2 razy w tygodniu (dzień do uzgodnienia) w godz. 6-14 (dostawa następnego dnia od zgłoszenia zamówienia) Część XIII raz w miesiącu (dzień do uzgodnienia) w godz.6-14 (dostawa do dwóch dni od zgłoszenia zamówienia). Każda partia dostarczonych towarów musi spełniać wymagania Ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia, (Dz.U. z 2015r., poz.594z późn. zm.) oraz innych przepisów prawa dotyczących dopuszczenia ich do obrotu. Wszystkie towary stanowiące przedmiot zamówienia będą transportowane transportem na koszt Wykonawcy zgodnie z wszelkimi przepisami prawa obowiązującymi w tym zakresie. Zamówienie będzie realizowane według aktualnych potrzeb żywnościowych zamawiającego.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w formularzu zestawienia cenowego stanowiącego załącznik nr 1A do 1Ł do SIWZ nr DPS.PN.262.02.2018
Cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data rozpoczecia 2019-01-02T00:00:00+01:00
Data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje wymagań w tym zakresie. Warunek zostanie spełniony przez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje wymagań w tym zakresie. Warunek zostanie spełniony przez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje wymagań w tym zakresie. Warunek zostanie spełniony przez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert (celem wykazania, że istniejące między nimi powiązania nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia); b) w przypadku wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art.22a ustawy, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt3 lit.a). W terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego, informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp – załącznik nr 3
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst W sytuacjach zmian określonych w rozdziale 17 SIWZ
IV 4 4 data 2018-12-14T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Pieczywo świeże, wyroby ciastkarskie i piekarskie
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2019-01-02T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Kryteria oceny oraz sposób wyliczenia wartości ofert zgodnie z rozdziałem 14 SIWZ
Zalacznik krotki opis „Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych w okresie od 02 stycznia 2019 r. do 31 grudnia 2019 r. dla Domu Pomocy Społecznej im. św. Brata Alberta w Izdebniku, będącego jednostką organizacyjną Powiatu Wadowickiego"
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Produkty mleczarskie
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2019-01-02T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Kryteria oceny oraz sposób wyliczenia wartości ofert zgodnie z rozdziałem 14 SIWZ
Zalacznik krotki opis „Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych w okresie od 02 stycznia 2019 r. do 31 grudnia 2019 r. dla Domu Pomocy Społecznej im. św. Brata Alberta w Izdebniku, będącego jednostką organizacyjną Powiatu Wadowickiego"
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Wędliny
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2019-01-02T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Kryteria oceny oraz sposób wyliczenia wartości ofert zgodnie z rozdziałem 14 SIWZ
Zalacznik krotki opis „Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych w okresie od 02 stycznia 2019 r. do 31 grudnia 2019 r. dla Domu Pomocy Społecznej im. św. Brata Alberta w Izdebniku, będącego jednostką organizacyjną Powiatu Wadowickiego"
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Mięso wieprzowe i wołowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2019-01-02T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Kryteria oceny oraz sposób wyliczenia wartości ofert zgodnie z rozdziałem 14 SIWZ
Zalacznik krotki opis „Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych w okresie od 02 stycznia 2019 r. do 31 grudnia 2019 r. dla Domu Pomocy Społecznej im. św. Brata Alberta w Izdebniku, będącego jednostką organizacyjną Powiatu Wadowickiego"
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Drób i podroby
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2019-01-02T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Kryteria oceny oraz sposób wyliczenia wartości ofert zgodnie z rozdziałem 14 SIWZ
Zalacznik krotki opis „Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych w okresie od 02 stycznia 2019 r. do 31 grudnia 2019 r. dla Domu Pomocy Społecznej im. św. Brata Alberta w Izdebniku, będącego jednostką organizacyjną Powiatu Wadowickiego"
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Jaja
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2019-01-02T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Kryteria oceny oraz sposób wyliczenia wartości ofert zgodnie z rozdziałem 14 SIWZ
Zalacznik krotki opis „Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych w okresie od 02 stycznia 2019 r. do 31 grudnia 2019 r. dla Domu Pomocy Społecznej im. św. Brata Alberta w Izdebniku, będącego jednostką organizacyjną Powiatu Wadowickiego"
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Ryby mrożone i przetworzone, konserwy
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2019-01-02T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Kryteria oceny oraz sposób wyliczenia wartości ofert zgodnie z rozdziałem 14 SIWZ
Zalacznik krotki opis „Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych w okresie od 02 stycznia 2019 r. do 31 grudnia 2019 r. dla Domu Pomocy Społecznej im. św. Brata Alberta w Izdebniku, będącego jednostką organizacyjną Powiatu Wadowickiego"
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Produkty przemiału ziarna skrobi i produktów skrobiowych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2019-01-02T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Kryteria oceny oraz sposób wyliczenia wartości ofert zgodnie z rozdziałem 14 SIWZ
Zalacznik krotki opis „Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych w okresie od 02 stycznia 2019 r. do 31 grudnia 2019 r. dla Domu Pomocy Społecznej im. św. Brata Alberta w Izdebniku, będącego jednostką organizacyjną Powiatu Wadowickiego"
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa Różne artykuły spożywcze
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2019-01-02T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Kryteria oceny oraz sposób wyliczenia wartości ofert zgodnie z rozdziałem 14 SIWZ
Zalacznik krotki opis „Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych w okresie od 02 stycznia 2019 r. do 31 grudnia 2019 r. dla Domu Pomocy Społecznej im. św. Brata Alberta w Izdebniku, będącego jednostką organizacyjną Powiatu Wadowickiego"
  
Zalacznik czesc nr 11
Zalacznik nazwa Oleje i tłuszcze roślinne i zwierzęce
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2019-01-02T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Kryteria oceny oraz sposób wyliczenia wartości ofert zgodnie z rozdziałem 14 SIWZ
Zalacznik krotki opis „Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych w okresie od 02 stycznia 2019 r. do 31 grudnia 2019 r. dla Domu Pomocy Społecznej im. św. Brata Alberta w Izdebniku, będącego jednostką organizacyjną Powiatu Wadowickiego"
  
Zalacznik czesc nr 12
Zalacznik nazwa Owoce i warzywa
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2019-01-02T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Kryteria oceny oraz sposób wyliczenia wartości ofert zgodnie z rozdziałem 14 SIWZ
Zalacznik krotki opis „Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych w okresie od 02 stycznia 2019 r. do 31 grudnia 2019 r. dla Domu Pomocy Społecznej im. św. Brata Alberta w Izdebniku, będącego jednostką organizacyjną Powiatu Wadowickiego"
  
Zalacznik czesc nr 13
Zalacznik nazwa Produkty niskobiałkowe PKU
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2019-01-02T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Kryteria oceny oraz sposób wyliczenia wartości ofert zgodnie z rozdziałem 14 SIWZ
Zalacznik krotki opis „Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych w okresie od 02 stycznia 2019 r. do 31 grudnia 2019 r. dla Domu Pomocy Społecznej im. św. Brata Alberta w Izdebniku, będącego jednostką organizacyjną Powiatu Wadowickiego"
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Mrożonki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2019-01-02T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Kryteria oceny oraz sposób wyliczenia wartości ofert zgodnie z rozdziałem 14 SIWZ
Zalacznik krotki opis „Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych w okresie od 02 stycznia 2019 r. do 31 grudnia 2019 r. dla Domu Pomocy Społecznej im. św. Brata Alberta w Izdebniku, będącego jednostką organizacyjną Powiatu Wadowickiego"
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 100,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)