Sprzęt AGD dla Komendy Wojewódzkiej PSP we Wrocławiu

Publication date 2018-12-05
End date 2018-12-13 00:00:00
Instytucja Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej we Wrocławiu
Miejscowość Wrocław
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Sprzęt gospodarstwa domowego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 657691-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 397000009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem postępowania jest udzielenie zamówienia publicznego pn.:
Sprzęt AGD dla Komendy Wojewódzkiej PSP we Wrocławiu
- Zmywarka 60cm do pełnej zabudowy- 1 sztuka,
- Ciśnieniowy ekspres do kawy typ 1 – 1 sztuka,
- Ciśnieniowy ekspres do kawy typ 2 – 1 sztuka,
- Żelazko parowe – 1 sztuka ,
- Parownica do ubrań – 1 sztuka,
- Podgrzewacz (warnik) – 1 sztuka,
- Czajnik bezprzewodowy – 4 sztuki.
Przedmiot zamówienia powinien spełniać następujące wymagania:
a) odpowiadać wszystkim cechom określonym w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia,
b) być fabrycznie nowy i zgodny z obowiązującymi normami.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ - Specyfikacja techniczna.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 7b9047ae-d8e1-4942-9257-2ece7649999f
Biuletyn 657691-N-2018
Zamawiajacy nazwa Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej we Wrocławiu
Regon 17364000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Borowska
Zamawiajacy adres numer domu 138
Zamawiajacy miejscowosc Wrocław
Zamawiajacy kod pocztowy 50-552
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 713 682 201
Zamawiajacy fax 713 673 374
Zamawiajacy email przetargi@kwpsp.wroc.pl
Adres strony url www.straz.wroclaw.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 1
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.straz.wroclaw.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.straz.wroclaw.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę należy złożyć w Komendzie Wojewódzkiej Państwowej Straży Pożarnej we Wrocławiu, lub przesłać pocztą na wskazany niżej adres. Forma pisemna w zaklejonej i oznakowanej kopercie.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej we Wrocławiu, ul. Borowska 138, 50-552 Wrocław (parter, Kancelaria ogólna), w godz. 7:30 - 15:30
Nazwa nadana zamowieniu Sprzęt AGD dla Komendy Wojewódzkiej PSP we Wrocławiu
Numer referencyjny WZP.2370.19.2018
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem postępowania jest udzielenie zamówienia publicznego pn.: Sprzęt AGD dla Komendy Wojewódzkiej PSP we Wrocławiu - Zmywarka 60cm do pełnej zabudowy- 1 sztuka, - Ciśnieniowy ekspres do kawy typ 1 – 1 sztuka, - Ciśnieniowy ekspres do kawy typ 2 – 1 sztuka, - Żelazko parowe – 1 sztuka , - Parownica do ubrań – 1 sztuka, - Podgrzewacz (warnik) – 1 sztuka, - Czajnik bezprzewodowy – 4 sztuki. Przedmiot zamówienia powinien spełniać następujące wymagania: a) odpowiadać wszystkim cechom określonym w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, b) być fabrycznie nowy i zgodny z obowiązującymi normami. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ - Specyfikacja techniczna.
Cpv glowny przedmiot 39700000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Informacje na temat katalogow Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o zamówienie na zasadach określonych w art. 23 uPzp. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, dołączając dokument pełnomocnictwa na wezwanie Zamawiającego. Pełnomocnictwo musi być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunki określone w rozdziale III.2) Ogłoszenia musi spełniać każdy z Wykonawców.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty, może wezwać Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów: 1) informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 uPzp, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) oświadczenia Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumenty potwierdzające dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności; 3) oświadczenia Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne 4) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 uPzp . Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa: 1) w ust. 6 pkt 1) składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 uPzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) w ust. 6 pkt 4) - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 7 pkt 1) i 2), zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Terminy określone w ust. 7 pkt. 1) i 2) stosuje się.
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji dotyczącej złożonych ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 uPzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 uPzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia – zał. nr 5 do SIWZ.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst a) dopuszcza się możliwość zmiany terminu zapłaty za przedmiot umowy - w przypadku, gdy nie może on być dochowany z przyczyn niezależnych od Zamawiającego, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, b) w przypadku gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy, c) powstaną rozbieżności lub niejasności co do treści umowy, których nie można usunąć w inny sposób a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej postanowień przez strony. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień w umowie w wyniku wystąpienia innych sytuacji, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy i mających charakter zmian nieistotnych.
IV 4 4 data 2018-12-13T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki PL
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Gwarancja
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)