Dostawa skanerów dokumentowych, czytników kodów kreskowych i zestawów do podpisu kwalifikowanego.

Publication date 2018-12-05
End date 2018-12-14 00:00:00
Instytucja Miasto Gorzów Wlkp.
Miejscowość Gorzów Wielkopolski
Województwo lubuskie
Branża
  • Urządzenia komputerowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 657840-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 302000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Zamówienie składa się z 2 zamówień częściowych:
Zamówienie częściowe nr 1: Dostawa urządzeń skanujących i czytników kodów kreskowych.
Zamówienie częściowe nr 2: Dostawa zestawów do podpisu kwalifikowanego.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 bf329ecd-77f8-468f-ba8b-c366b0806c9b
Biuletyn 657840-N-2018
Zamawiajacy nazwa Miasto Gorzów Wlkp.
Regon 210966680
Zamawiajacy adres ulica Sikorskiego
Zamawiajacy adres numer domu 3-4
Zamawiajacy miejscowosc Gorzów Wielkopolski
Zamawiajacy kod pocztowy 66-400
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubuskie
Zamawiajacy telefon +48957355576
Zamawiajacy fax +48957355612
Zamawiajacy email zampubl@um.gorzow.pl
Adres strony url http://www.bip.wrota.lubuskie.pl/umgorzow/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Zadanie jest realizowane w ramach projektu pn. „Rozwój elektronicznych usług świadczonych przez Urząd Miasta Gorzowa Wlkp. oraz udostępniania danych publicznych”. Projekt nr RPLB.02.01.01-08-0040/15, który jest współfinansowany przez Unie Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego LUBUSKIE 2020, Oś 2 Rozwój cyfrowy; Działanie 2.1 Rozwój społeczeństwa informacyjnego. Poddziałanie 2.1.1 Rozwój społeczeństwa informacyjnego.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://www.bip.wrota.lubuskie.pl/umgorzow/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.bip.wrota.lubuskie.pl/umgorzow/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę należy złożyć w formie pisemnej.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Miasta Gorzowa Wlkp., ul. Sikorskiego 3-4, 66-400 Gorzów Wlkp.
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa skanerów dokumentowych, czytników kodów kreskowych i zestawów do podpisu kwalifikowanego.
Numer referencyjny WAD-VI.271.139.2018.AZ
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Zamówienie składa się z 2 zamówień częściowych: Zamówienie częściowe nr 1: Dostawa urządzeń skanujących i czytników kodów kreskowych. Zamówienie częściowe nr 2: Dostawa zestawów do podpisu kwalifikowanego.
Cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 20
Informacje na temat katalogow Termin zakończenia realizacji zamówienia – nie później niż 20 dni roboczych od dnia podpisania umowy. Ostateczny termin realizacji zostanie ustalony na podstawie oferty Wykonawcy. Skrócenie terminu realizacji zamówienia stanowi kryterium oceny ofert.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione 1. Pełnomocnictwo (jeżeli umocowanie osoby podpisującej złożoną ofertę nie wynika z dokumentów rejestrowych); 2. Pełnomocnictwa dla lidera konsorcjum (jeśli oferta składana jest przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia); 3. Zobowiązanie podmiotu trzeciego do udostępnienia zasobów lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca będzie dysponował niezbędnymi zasobami podmiotu trzeciego (jeśli dotyczy); 4. W terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp. (informacja z otwarcia ofert) Wykonawca przekazuje Zamawiającemu Oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust.1 pkt 23 ustawy Pzp , a w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zakres i charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian zostały podane we Wzorach Umów, stanowiących integralną część SIWZ.
IV 4 4 data 2018-12-14T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa urządzeń skanujących i czytników kodów kreskowych.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 20
Zalacznik informacje dodatkowe Termin zakończenia realizacji zamówienia – nie później niż 20 dni roboczych od dnia podpisania umowy. Ostateczny termin realizacji zostanie ustalony na podstawie oferty Wykonawcy. Skrócenie terminu realizacji zamówienia stanowi kryterium oceny ofert.
Zalacznik krotki opis Zamówienie obejmuje dostawę: • 8 szt. skanerów dokumentowych A4 (typ 1) • 2 szt. skanerów dokumentowych A4 (typ 2) • 1 szt. skanera dokumentowego A3 • 1 szt. skanera wielkoformatowego A0 • 12 szt. czytników kodów kreskowych
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa zestawów do podpisu kwalifikowanego.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 20
Zalacznik informacje dodatkowe Termin zakończenia realizacji zamówienia – nie później niż 20 dni roboczych od dnia podpisania umowy. Ostateczny termin realizacji zostanie ustalony na podstawie oferty Wykonawcy. Skrócenie terminu realizacji zamówienia stanowi kryterium oceny ofert.
Zalacznik krotki opis Zamówienie obejmuje dostawę 110 szt. zestawów do podpisu kwalifikowanego.
  

Criterion

Kryteria Termin dostawy
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)