Prenumerata i dostawa prasy papierowej oraz dostępów w wersji elektronicznej (dzienniki, gazety, czasopisma, miesięczniki ) dla Banku Gospodarstwa Krajowego- Części – I, II, III

Publication date 2018-12-05
End date 2018-12-13 00:00:00
Instytucja Bank Gospodarstwa Krajowego
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Gazety, dzienniki, czasopisma i magazyny

Szczegóły

Numer ogłoszenia 657808-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 222000002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest prenumerata i dostawa prasy papierowej oraz zapewnienie dostępów do krajowej i zagranicznej prasy elektronicznej; postępowanie podzielone zostało na trzy części kolejno dotyczące: prasy papierowej, elektronicznej krajowej i elektronicznej zagranicznej.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla cz. I, II, III stanowi odpowiednio załącznik nr 1 do SIWZ oraz Istotne postanowienia umowy („IPU”) dla Części I – Załącznik nr 2a do SIWZ; dla Części II – Załącznik nr 2b do SIWZ; dla Części III – Załącznik nr 2c do SIWZ

Dodatkowe informacje

GuidZP400 05726011-36dc-446a-82d5-b148b3343f69
Biuletyn 657808-N-2018
Zamawiajacy nazwa Bank Gospodarstwa Krajowego
Regon 1731900000
Zamawiajacy adres ulica Al. Jerozolimskie
Zamawiajacy adres numer domu 7
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00-955
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon +48 22 599 80 48
Zamawiajacy fax +48 22 596 59 05
Zamawiajacy email sekretariatBZP@bgk.pl, anna.iwasinska@bgk.pl
Adres strony url www.bgk.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Przedmiot zamówienia jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej: Program Operacyjny Inteligentny Rozwój POIR.05.01.00-00-003/17 Program Operacyjny Wiedza Edukacja i Rozwój POWR.02.09.00-00.0004/16-00
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.bgk.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bgk.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny papierowo lub elektronicznie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Bank Gospodarstwa Krajowego, Al. Jerozolimskie 7, 00-955 Warszawa, Kancelaria Ogólna lub elektronicznie: https://bgk.eb2b.com.pl/
Nazwa nadana zamowieniu Prenumerata i dostawa prasy papierowej oraz dostępów w wersji elektronicznej (dzienniki, gazety, czasopisma, miesięczniki ) dla Banku Gospodarstwa Krajowego- Części – I, II, III
Numer referencyjny DZZK/170/DLA/2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 3
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest prenumerata i dostawa prasy papierowej oraz zapewnienie dostępów do krajowej i zagranicznej prasy elektronicznej; postępowanie podzielone zostało na trzy części kolejno dotyczące: prasy papierowej, elektronicznej krajowej i elektronicznej zagranicznej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla cz. I, II, III stanowi odpowiednio załącznik nr 1 do SIWZ oraz Istotne postanowienia umowy („IPU”) dla Części I – Załącznik nr 2a do SIWZ; dla Części II – Załącznik nr 2b do SIWZ; dla Części III – Załącznik nr 2c do SIWZ
Cpv glowny przedmiot 22200000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Informacje na temat katalogow Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na zamówienie podstawowe/gwarantowane oraz zamówienie objęte prawem opcji. Zamawiający zastrzega sobie prawo skorzystania z prawa opcji, o którym mowa w art. 34 ust. 5 ustawy Pzp, tj. zmniejszenia bądź zwiększenia zakresu przedmiotu zamówienia. Część przedmiotu zamówienia objęta jest prawem opcji, w związku z tym Zamawiający może, ale nie musi zlecić Wykonawcy wykonanie części zamówienia objętej prawem opcji. Wykonawcy nie przysługują z tytułu nieskorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, żadne roszczenia. Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie za faktycznie zrealizowaną część przedmiotu Umowy. Wskazane powyżej warunki dotyczą każdej z trzech części postępowania. Szczegółowe regulacje dotyczące zakresu i sposobu skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji zostały opisane w Istotnych Postanowieniach Umowy (IPU) - załącznik nr 2a, 2b, 2c do SIWZ oraz w OPZ – załącznik nr 1 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych: Część I – prenumerata prasy papierowej (dzienniki, gazety, czasopisma, magazyny) wraz z dostawą do miejsc wskazanych w umowie. Lista tytułów prasy oraz liczba zamawianych prenumerat została określona w Załączniku nr 1 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia dla Części I. Część II – prenumerata prasy krajowej w wersji elektronicznej. Lista tytułów prasy oraz liczba dostępów została określona w Załączniku nr 1 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia dla Części II. Część III – prenumerata prasy zagranicznej w wersji elektronicznej. Lista tytułów prasy oraz liczba dostępów została określona w Załączniku nr 1 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia dla Części III. Wykonawca może złożyć ofertę na więcej niż jedną część zamówienia. Termin wykonania zamówienia: od dnia zawarcia umowy (nie wcześniej jednak niż od 01.01.2019 r.) do 31.12.2019 r. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim na elektronicznej Platformie Zakupowej pod adresem https://bgk.eb2b.com.pl/ (dalej jako „Platforma Zakupowa”, „Platforma” lub „System”).
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow a) Warunek doświadczenia: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech (3) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie należycie wykonał: dla Części I: co najmniej jedno (1) zamówienie na dostawę i prenumeratę prasy (gazety lub dzienniki lub czasopisma lub magazyny) o wartości nie mniejszej niż 100.000,00 PLN brutto (słownie: sto tysięcy złotych), wykonanego z należytą starannością dla Części II: co najmniej jedno (1) zamówienia na dostawę prasy elektronicznej (gazety lub dzienniki lub czasopisma lub magazyny) o wartości 10.000,00 PLN brutto (słownie: dziesięć tysięcy złotych), wykonanego z należytą starannością dla Części III: co najmniej jednego (1) zamówienia na dostawę prasy elektronicznej (gazety lub dzienniki lub czasopisma lub magazyny) o wartości 8.000,00 PLN brutto (słownie: osiem tysięcy złotych), wykonanego z należytą starannością. W przypadku, gdy przedmiotem zamówienia są świadczenia okresowe i ciągłe, Zamawiający dopuszcza nie tylko zamówienia wykonane (tj. zakończone), ale również wykonywane. W takim przypadku część zamówienia już faktycznie wykonana musi spełniać wymogi określone przez Zamawiającego w ww. warunku, tj. wartość zamówienia wykonanego do dnia składania ofert powinna być nie mniejsza niż: 100.000,00 zł dla Części I, 10.000,00 zł dla Części II, 8.000,00 zł dla Części III. Jeżeli rozliczenie następowało w walucie innej niż PLN, Wykonawca zobowiązany jest dokonać przeliczenia tej kwoty na PLN, przyjmując jako podstawę średni kurs danej waluty opublikowany przez NBP (wg tabeli A kursów średnich walut obcych) w dniu opublikowania ogłoszenia o niniejszym zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Jeśli publikacja ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych nastąpi w dniu, kiedy NBP nie publikuje tabeli kursów średnich, należy przyjąć kurs z tabeli kursów średnich opublikowany w dniu najbliższym po dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia, że brak jest podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania oraz potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu - do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert OŚWIADCZENIA stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca: a) nie podlega wykluczeniu;
Zakresie warunkow udzialu a) wykaz dostaw (w celu wykazania spełniania warunku doświadczenia) wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy, wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; Wzór – załącznik nr 6 do SIWZ; Jeżeli wykaz, oświadczenia lub inne złożone przez Wykonawcę dokumenty budzą wątpliwości Zamawiającego, może on zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego usługi były wykonane, o dodatkowe informacje lub dokumenty w tym zakresie. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania oraz potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu - do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert OŚWIADCZENIA stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca: b) spełnia warunki udziału w postępowaniu
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst zmiany określone w IPU - zał. nr 2a, 2b, 2c do SIWZ 1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w przypadku gdy: 1) nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizacje przedmiotu zamówienia; 2) w trakcie obowiązywania umowy dany tytuł przestanie się ukazywać; 3) nastąpi zmiana stawki podatku od towarów i usług (VAT) w czasie trwania Umowy. 2. Wszystkie powyższe postanowienia opisane w ustępie poprzedzającym stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Warunkiem dokonania zmian postanowień zawartej umowy jest zgoda obu Stron wyrażona na piśmie, w formie aneksu do umowy pod rygorem nieważności. 3. Zmiany, o których mowa w niniejszym paragrafie, nie mogą w żadnym przypadku stanowić podstawy do zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy. Każda ze zmian, o których mowa w niniejszym paragrafie, może skutkować obniżeniem wysokości wynagrodzenia Wykonawcy. 4. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych w szczególności: 1) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną Umowy; 2) zmiany danych teleadresowych; 3) zmiana adresu email do obsługi danego tytułu (login i hasło) (w przypadku zmiany osób odbierających u Zamawiającego dostarczane tytuły, dla których następuje wygenerowanie loginu i hasła, Zamawiający przewiduje możliwość zmiany odbiorców prenumeraty poprzez unieważnienie dotychczasowego i wygnerowanie nowego loginu i hasła dostępu); 4) zmiany osób wskazanych do kontaktów między Stronami; 5) zmiana sposobu wystawiania i otrzymywania faktur z wersji papierowej na wersję elektroniczną; 6) zmiana numeru rachunku bankowego Wykonawcy; 7) zmiany pozostałych postanowień Umowy niestanowiących treści oferty Wykonawcy. 5. Zmiany wskazane w ust. 4 bedą dokonywane za pośrednictwem poczty elektronicznej przez osoby, o których mowa w § 3 ust. 8 niniejszej Umowy. 6. Dopuszczalne są zmiany Umowy określone w art. 144 ustawy Pzp oraz zmiany Umowy nie będące istotnymi zmianami w rozumieniu art. 144 ust. 1e ustawy Pzp.
IV 4 4 data 2018-12-13T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Termin składania ofert upływa w dniu 13.12.2018 r. o godz. 11:00 Otwarcie złożonych ofert nastąpi dnia 13.12.2018 r. o godz. 11:30 w siedzibie Zamawiającego Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1) wypełniony formularz „Oferta” sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ, 2) wypełniony i podpisany Formularz cenowy - załącznik nr 3a i/lub 3b i/lub 3c do SIWZ; 3) wypełnione i podpisane OŚWIADCZENIA (załączniki nr 4 i 5 do SIWZ); 4) pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii albo w formie elektronicznej podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym;; 5) dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. 2014 r. poz. 1114 oraz z 2016 r. poz. 352), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty; 6) wyjaśnienia uzasadniające, zastrzeżenie tajemnicy przedsiębiorstwa (jeżeli dotyczy); 7) zobowiązanie „innych podmiotów” - wzór załącznik nr 8 do SIWZ (jeżeli dotyczy);

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Prenumerata i dostawa prasy papierowej oraz dostępów w wersji elektronicznej (dzienniki, gazety, czasopisma, miesięczniki ) dla Banku Gospodarstwa Krajowego- Części – I
Zalacznik cpv glowny przedmiot 22200000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na zamówienie podstawowe/gwarantowane oraz zamówienie objęte prawem opcji. Zamawiający zastrzega sobie prawo skorzystania z prawa opcji, o którym mowa w art. 34 ust. 5 ustawy Pzp, tj. zmniejszenia bądź zwiększenia zakresu przedmiotu zamówienia. Część przedmiotu zamówienia objęta jest prawem opcji, w związku z tym Zamawiający może, ale nie musi zlecić Wykonawcy wykonanie części zamówienia objętej prawem opcji. Wykonawcy nie przysługują z tytułu nieskorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, żadne roszczenia. Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie za faktycznie zrealizowaną część przedmiotu Umowy. Wskazane powyżej warunki dotyczą każdej z trzech części postępowania. Szczegółowe regulacje dotyczące zakresu i sposobu skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji zostały opisane w Istotnych Postanowieniach Umowy (IPU) - załącznik nr 2a do SIWZ oraz w OPZ – załącznik nr 1 do SIWZ. Termin wykonania zamówienia: od dnia zawarcia umowy (nie wcześniej jednak niż od 01.01.2019 r.) do 31.12.2019 r. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim na elektronicznej Platformie Zakupowej pod adresem https://bgk.eb2b.com.pl/ (dalej jako „Platforma Zakupowa”, „Platforma” lub „System”). Część I – prenumerata prasy papierowej (dzienniki, gazety, czasopisma, magazyny) wraz z dostawą do miejsc wskazanych w umowie. Lista tytułów prasy oraz liczba zamawianych prenumerat została określona w Załączniku nr 1 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia dla Części I
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest prenumerata i dostawa prasy papierowej
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Prenumerata i dostawa prasy papierowej oraz dostępów w wersji elektronicznej (dzienniki, gazety, czasopisma, miesięczniki ) dla Banku Gospodarstwa Krajowego- Części – II
Zalacznik cpv glowny przedmiot 22200000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na zamówienie podstawowe/gwarantowane oraz zamówienie objęte prawem opcji. Zamawiający zastrzega sobie prawo skorzystania z prawa opcji, o którym mowa w art. 34 ust. 5 ustawy Pzp, tj. zmniejszenia bądź zwiększenia zakresu przedmiotu zamówienia. Część przedmiotu zamówienia objęta jest prawem opcji, w związku z tym Zamawiający może, ale nie musi zlecić Wykonawcy wykonanie części zamówienia objętej prawem opcji. Wykonawcy nie przysługują z tytułu nieskorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, żadne roszczenia. Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie za faktycznie zrealizowaną część przedmiotu Umowy. Wskazane powyżej warunki dotyczą każdej z trzech części postępowania. Szczegółowe regulacje dotyczące zakresu i sposobu skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji zostały opisane w Istotnych Postanowieniach Umowy (IPU) - załącznik nr 2b do SIWZ oraz w OPZ – załącznik nr 1 do SIWZ. Część II – prenumerata prasy krajowej w wersji elektronicznej. Lista tytułów prasy oraz liczba dostępów została określona w Załączniku nr 1 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia dla Części II. Termin wykonania zamówienia: od dnia zawarcia umowy (nie wcześniej jednak niż od 01.01.2019 r.) do 31.12.2019 r. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim na elektronicznej Platformie Zakupowej pod adresem https://bgk.eb2b.com.pl/ (dalej jako „Platforma Zakupowa”, „Platforma” lub „System”).
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie dostępów do krajowej prasy elektronicznej
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Prenumerata i dostawa prasy papierowej oraz dostępów w wersji elektronicznej (dzienniki, gazety, czasopisma, miesięczniki ) dla Banku Gospodarstwa Krajowego- Części – III
Zalacznik cpv glowny przedmiot 22200000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na zamówienie podstawowe/gwarantowane oraz zamówienie objęte prawem opcji. Zamawiający zastrzega sobie prawo skorzystania z prawa opcji, o którym mowa w art. 34 ust. 5 ustawy Pzp, tj. zmniejszenia bądź zwiększenia zakresu przedmiotu zamówienia. Część przedmiotu zamówienia objęta jest prawem opcji, w związku z tym Zamawiający może, ale nie musi zlecić Wykonawcy wykonanie części zamówienia objętej prawem opcji. Wykonawcy nie przysługują z tytułu nieskorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, żadne roszczenia. Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie za faktycznie zrealizowaną część przedmiotu Umowy. Wskazane powyżej warunki dotyczą każdej z trzech części postępowania. Szczegółowe regulacje dotyczące zakresu i sposobu skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji zostały opisane w Istotnych Postanowieniach Umowy (IPU) - załącznik nr 2c do SIWZ oraz w OPZ – załącznik nr 1 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych: Część III – prenumerata prasy zagranicznej w wersji elektronicznej. Lista tytułów prasy oraz liczba dostępów została określona w Załączniku nr 1 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia dla Części III. Wykonawca może złożyć ofertę na więcej niż jedną część zamówienia. Termin wykonania zamówienia: od dnia zawarcia umowy (nie wcześniej jednak niż od 01.01.2019 r.) do 31.12.2019 r. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim na elektronicznej Platformie Zakupowej pod adresem https://bgk.eb2b.com.pl/ (dalej jako „Platforma Zakupowa”, „Platforma” lub „System”).
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie dostępów do zagranicznej prasy elektronicznej
  

Criterion

Kryteria Cena oferty
Znaczenie 100,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)