Dostawa licencji oraz wdrożenie oprogramowania do tworzenia kursów multimedialnych

Publication date 2018-12-05
End date 2018-12-14 00:00:00
Instytucja Politechnika Gdańska
Miejscowość Gdańsk
Województwo pomorskie
Branża
  • Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 657861-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 480000008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1.Licencje 150 szt.
2.Wdrożenie (zgodnie z załacznikiem nr 4 do SIWZ) 1 szt.
3.Wsparcie techniczne (do 31.03.2022 r.) 1 szt.
4. Szkolenia (zgodnie z załacznikiem nr 4 do SIWZ) 15 szt.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 3c671308-6a20-4b80-9e1e-f022ce71b07e
Biuletyn 657861-N-2018
Zamawiajacy nazwa Politechnika Gdańska
Regon 162000000
Zamawiajacy adres ulica Narutowicza
Zamawiajacy adres numer domu 11/12
Zamawiajacy miejscowosc Gdańsk
Zamawiajacy kod pocztowy 80-233
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo pomorskie
Zamawiajacy telefon 583 472 400
Zamawiajacy fax 583 472 913
Zamawiajacy email dzp@pg.gda.pl
Adres strony url www.pg.edu.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Zintegrowany Program Rozwoju Politechniki Gdańskiej
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Uczelnia Publiczna
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.dzp.pg.edu.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.dzp.pg.edu.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Politechnika Gdańska, Dział Zamówień Publicznych 80-233 Gdańsk ul. G. Narutowicza 11/12, Gmach Główny PG, skrzydło B, pok. 212
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa licencji oraz wdrożenie oprogramowania do tworzenia kursów multimedialnych
Numer referencyjny ZP/251/055/D/18
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1.Licencje 150 szt. 2.Wdrożenie (zgodnie z załacznikiem nr 4 do SIWZ) 1 szt. 3.Wsparcie techniczne (do 31.03.2022 r.) 1 szt. 4. Szkolenia (zgodnie z załacznikiem nr 4 do SIWZ) 15 szt.
Cpv glowny przedmiot 48000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 185680,00
Waluta calosc PLN
Okres w dniach 10
Informacje na temat katalogow 1. Termin realizacji zamówienia 1.1Licencję należy dostarczyć w ciągu 10 dni od dnia zawarcia umowy. 1.2Wykonawca zapewni wsparcie techniczne do 31.03.2022 r. 1.3W ramach wdrożenia oprogramowania na Politechnice Gdańskiej Wykonawca zrealizuje szkolenie z obsługi oprogramowania dla administratorów (maksymalnie 10 osób) w siedzibie Zamawiającego zgodnie z SIWZ. Szkolenie powinno się odbyć w formie tradycyjnej w przygotowanej przez Zamawiającego sali komputerowej. Szkolenie zostanie zrealizowane w ciągu czterech tygodni od momentu dostawy licencji w dni robocze, w godzinach: 8.00-16.00. Szkolenie odbędzie się w terminie sprecyzowanym przez Zamawiającego zgłoszonych z minimum 10-dniowym wyprzedzeniem. 1.4W okresie trwania umowy Wykonawca zrealizuje co najmniej piętnaście szkoleń dla przyszłych użytkowników oprogramowania. Szkolenia powinny odbywać się w terminach sprecyzowanych przez Zamawiającego zgłoszonych z minimum dwutygodniowym wyprzedzeniem, z możliwością ich przeprowadzenia zarówno w języku polskim, jak i angielskim zgodnie z decyzją Zamawiającego w tym przedmiocie
Okreslenie warunkow Do prowadzenia działalności objętej przedmiotowym zamówienia nie wymaga się specjalnych kompetencji lub uprawnień. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow 1.Wykonawca wykonał należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert – a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum 15 stacjonarnych szkoleń z oprogramowania do tworzenia zaawansowanych kursów e-learningowych takich jak: Lectora Publisher, Lectora Inspire, Articulate Storyline 2, 3, Storyline360, Adobe Captivate lub równoważnych tj. podobnych funkcjonalnie. Oświadczenie zawarte w załączniku nr 2 do SIWZ jest wystarczające na potwierdzenie powyższego warunku. oraz 2.Wykonawca wykaże, że wykonał należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, dostawy oprogramowania e-learningowego o wartości łącznej brutto nie mniejszej niż 100.000 zł. oraz 3.Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej 2 osobami, prowadzącymi szkolenia z oferowanego oprogramowania , które wykonały łącznie minimum 10 kursów multimedialnych przy użyciu oferowanego oprogramowania, z tym, że każda z nich powinna wykonać co najmniej 2 kursy multimedialne przy użyciu oferowanego oprogramowania
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu zamawiający żąda: a)odpisu z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji; W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności powyższych dokumentów, w formie elektronicznej, pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobierze samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę dokumenty. W przypadku Wykonawcy krajowego Zamawiający może je pozyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. z 2014 poz. 1114 oraz z 2016 poz. 352)
Zakresie warunkow udzialu W celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej zamawiający żąda: a)wykazu wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy zostały wykonane. Do wykazu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć dowody określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonane. W przypadku dostaw wykonywanych, referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. b)wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia wraz z informacjami o ich doświadczeniu i wykształceniu niezbędnymi do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
Czy wadium 1
Wadium Warunkiem przystąpienia do przetargu jest wniesienie przed upływem terminu składania ofert, wadium w wysokości: 5 000,00 zł (pięć tysięcy złotych)
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Strony dopuszczają zmiany postanowień umowy również w następującej sytuacji:. -zmiany stawki podatku VAT – wynagrodzenie Wykonawcy może ulec zmianie w przypadku obniżenia lub podwyższenia stawki podatku VAT na skutek zmiany obowiązujących przepisów. Płatność będzie się odbywać z uwzględnieniem stawki VAT obowiązującej w dniu wystawienia faktury.
IV 4 4 data 2018-12-14T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria wsparcie techniczne
Znaczenie 5,00
  
Kryteria automatyczna aktualizacja
Znaczenie 5,00
  
Kryteria funkcja wyskakujących okienek
Znaczenie 5,00
  
Kryteria rejestrowanie audio
Znaczenie 5,00
  
Kryteria eksport i import DOC
Znaczenie 5,00
  
Kryteria filmy instruktażowe
Znaczenie 5,00
  
Kryteria funkcja wstawiania dokumentów
Znaczenie 5,00
  
Kryteria tworzenie certyfikatów
Znaczenie 5,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)