Dostawa oprogramowania z systemem informacji prawnej wraz z licencją na korzystanie na potrzeby Sądu Okręgowego w Poznaniu oraz Sądów Rejonowych

Publication date 2018-12-05
End date 2018-12-13 00:00:00
Instytucja Sąd Okręgowy w Poznaniu
Miejscowość Poznań
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 657616-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 480000008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa systemu informacji prawnej dla Sądu Okręgowego w Poznaniu oraz Sądów Rejonowych funkcjonalnych.
Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę aktualizowanych, systemów informacji prawnej, umożliwiających poprawne wykonywanie czynności orzeczniczych w oparciu o pełną bazę aktów prawnych w tym komentarzy oraz linii orzeczniczych w oferowanych na rynku systemach informacji prawnej.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 31038fe9-565b-4ad0-a18e-21225162005c
Biuletyn 657616-N-2018
Zamawiajacy nazwa Sąd Okręgowy w Poznaniu
Regon 32385500000
Zamawiajacy adres ulica ul. Hejmowskiego
Zamawiajacy adres numer domu 2
Zamawiajacy miejscowosc Poznań
Zamawiajacy kod pocztowy 61736
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo wielkopolskie
Zamawiajacy telefon 61 62 83 004
Zamawiajacy fax 61 62 83 035
Zamawiajacy email inwest@SOP.internetdsl.pl
Adres strony url www.poznan.so.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny sąd powszechny
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.poznan.so.gov.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Sąd Okręgowy w Poznaniu, sekretariat Dyrektora Sądu, pok. 3171 ul. Hejmowskiego 2
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa oprogramowania z systemem informacji prawnej wraz z licencją na korzystanie na potrzeby Sądu Okręgowego w Poznaniu oraz Sądów Rejonowych
Numer referencyjny ZP-226-12/18
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Oferty lub wnioski 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy Jednemu wykonawcy może zostać udzielona maksymalnie jedna część zamówienia. Każdy wykonawca może złożyć ofertę tylko na jedną część zamówienia. Złożenie ofert na więcej niż jedną część zamówienia spowoduje odrzucenie wszystkich ofert złożonych przez danego Wykonawcę.
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa systemu informacji prawnej dla Sądu Okręgowego w Poznaniu oraz Sądów Rejonowych funkcjonalnych. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę aktualizowanych, systemów informacji prawnej, umożliwiających poprawne wykonywanie czynności orzeczniczych w oparciu o pełną bazę aktów prawnych w tym komentarzy oraz linii orzeczniczych w oferowanych na rynku systemach informacji prawnej.
Cpv glowny przedmiot 48000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Warunek ten spełniają Wykonawcy, którzy wykażą, że Dotyczy części I i II Wykonawcy spełnią warunek, jeżeli wykażą, że wykonali w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, min. 2 dostawy odpowiadające swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia tj.: dwie dostawy oprogramowania z systemem informacji prawnej za min. 90 000,00 zł brutto każda Warunek doświadczenia nie podlega sumowaniu – oznacza to, że albo Wykonawca składający ofertę wykaże się realizacją dwóch wymaganych dostaw, albo jeden z uczestników konsorcjum wykaże się realizacją dwóch wymaganych dostaw, albo w sytuacji gdy Wykonawca, który nie ma wymaganego doświadczenia, polega na zasobach innego podmiotu – podmiot ten musi wykazać zrealizowanie dwóch wymaganych dostaw.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących dokumentów: 1) Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; 2) Po zamieszczeniu przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, Wykonawca w terminie 3 dni przekaże Zamawiającemu Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej - opracowane wg druku dołączonego do SIWZ - załącznik nr 6 do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących dokumentów: Wykaz wykonanych, a przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane wraz z załączeniem dowodów, czy zostały lub są wykonywane należycie – według załącznika nr 5 do SIWZ. Dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Inne dokumenty niewymienione W celu potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu wraz z ofertą Wykonawca zobowiązany jest złożyć: 1.1. Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z udziału w postępowaniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu - opracowane wg druków dołączonych do SIWZ - załącznik nr 3 i 4 do SIWZ; W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. W przypadku Wykonawcy, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w pkt. 1. 2. Zobowiązanie podmiotu trzeciego na zasobach, którego będzie polegał Wykonawca na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp. Jeżeli Wykonawca, w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w rozdz. X. pkt 1.3 SIWZ, polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów umożliwiającymi należyte wykonanie zamówienia, w szczególności przedstawiając Zamawiającemu zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Zamawiający w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, wymaga przedstawienia dokumentu potwierdzającego: a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia, d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. Dokument, o którym mowa powyżej, może stanowić pisemne zobowiązanie podmiotu trzeciego udostępniającego niezbędne zasoby na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, z zastrzeżeniem, że musi wskazywać elementy o których mowa w ppkt a-d (wzór stanowi załącznik nr 7 do SIWZ) Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w IV ust 1. poniżej.
Czy wadium 1
Wadium 1) Wykonawca obowiązany jest wnieść wadium w wysokości: Dla części I 2 926 zł (dwa tysiące dziewięćset dwadzieścia sześć złotych 00/100) Dla części II 2 926 zł (dwa tysiące dziewięćset dwadzieścia sześć złotych 00/100)
Zastosowanie procedury pzp 1
IV IstotnePostanowienia Wzór umowy dla części I stanowi załącznik nr 8 A do SIWZ. Wzór umowy dla części II stanowi załącznik nr 8 B do SIWZ
IV 4 14 1. Zamawiający będzie żądał od wybranego Wykonawcy wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 3 % wartości umowy. 2. Zamawiający nie wyraża zgody na wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy w formach określonych w art. 148 ust. 2 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych. 3. Zabezpieczenie wnoszone w postaci poręczenia lub gwarancji musi zawierać następujące elementy: 1) Nazwę Wykonawcy i jego siedzibę (adres), 2) Nazwę Beneficjenta (Zamawiającego), 3) Nazwę Gwaranta lub Poręczyciela, 4) Określać wierzytelność, która ma być zabezpieczona gwarancją, 5) Sformułowanie zobowiązania Gwaranta do nieodwołalnego i bezwarunkowego zapłacenia kwoty zobowiązania na pierwsze żądanie zapłaty, w przypadku gdy Wykonawca: a) nie wykonał zamówienia, b) nienależycie wykonał zamówienie. 4. Gwarant nie może także uzależniać dokonania zapłaty od spełnienia jakichkolwiek dodatkowych warunków lub też od przedłożenia jakiejkolwiek dokumentacji. W przypadku przedłożenia gwarancji nie zawierającej wymienionych elementów, bądź posiadającej jakiekolwiek dodatkowe zastrzeżenia, Zamawiający uzna, że Wykonawca nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst amawiający przewiduje następujące zmiany umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy: 1) zmiana sposobu świadczenia przedmiotu zamówienia w przypadku zmiany korzystnej dla zamawiającego; 2) zmiany sądu powszechnego, na rzecz którego ma być dokonana dostawa, w przypadku zmian organizacyjnych po stronie sądów powszechnych; 3) zmiany lokalizacji dostaw w przypadku zmian organizacyjnych dotyczących sądów powszechnych; 4) zmiany terminu realizacji zamówienia pod warunkiem niemożności realizacji zamówienia w terminie określonym w SIWZ w przypadku zaistnienia przyczyn nieleżących po stronie Wykonawcy; 5) zmiany wynikające ze zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy.
IV 4 4 data 2018-12-13T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 11:30
IV 4 4 jezyki PL
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Część I
Zalacznik cpv glowny przedmiot 48000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Wersja serwerowa - intranet (przeglądarka) - 13 szt. z możliwością wydzielenia 250 jednoczesnych dostępów on-line. Wersja serwerowa – IP nolimit (przeglądarka) oznacza aplikację, która jest używana w sieci LAN Zamawiającego za pomocą systemu zlokalizowanego na serwerach dostawcy systemu informacji prawnej, aktualizowana przez Wykonawcę w terminie zgodnym z oświadczeniem złożonym w formularzu ofertowym. Zaoferowana wersja systemu musi umożliwiać dostęp do pełnej wersji systemu (wszystkich informacji dostępnych w pełnej wersji systemu) wszystkim użytkownikom (pracownikom sądu) bez ograniczeń w jednoczesnym dostępie. Jedna sztuka oznacza jedną licencję dla nieograniczonej liczby użytkowników, bez ograniczeń w jednoczesnym dostępie, w ramach sieci wewnętrznej sądu Dodatkowa wspólna dla 13 jednostek sądownictwa pula dostępów on-line umożliwiająca jednoczesną pracę 250 użytkowników (licencja nie może być przypisana tylko do jednego użytkownika). Dostępy mają być realizowane dla pełnej (tzn kompletnej w najwyższej) wersji systemu informacji prawnej. Dostęp może być realizowany za pomocą innych produktów wykonawcy i musi umożliwiać pracę grupy orzeczniczej poza siedzibami sądów w systemie typu on-line.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Część II
Zalacznik cpv glowny przedmiot 48000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Część II Wersja serwerowa – IP nolimit (przeglądarka) oznacza aplikację, która jest używana w sieci LAN Zamawiającego za pomocą systemu zlokalizowanego na serwerach dostawcy systemu informacji prawnej, aktualizowana przez Wykonawcę w terminie zgodnym z oświadczeniem złożonym w formularzu ofertowym. Zaoferowana wersja systemu musi umożliwiać dostęp do pełnej wersji systemu (wszystkich informacji dostępnych w pełnej wersji systemu) wszystkim użytkownikom (pracownikom sądu) bez ograniczeń w jednoczesnym dostępie. Jedna sztuka oznacza jedną licencję dla nieograniczonej liczby użytkowników, bez ograniczeń w jednoczesnym dostępie, w ramach sieci wewnętrznej sądu.
  

Criterion

Kryteria Cena oferty
Znaczenie 54,00
  
Kryteria Czas aktualizacji systemu
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Infolinia ekspercka z zakresu zamówień publicznych, prawa pracy i ubezpieczeń społecznych oraz podatków i rachunkowości gwarantująca szybkie i specjalistyczne wsparcie eksperta w konkretnej sprawie.
Znaczenie 1,00
  
Kryteria Portal z bieżącym opracowywaniem przez ekspertów treści w zakresie: 1) legislacji – omówienie projektowanych i bieżących zmian w prawie ze wskazaniem zmian i skutków nowelizacji; 2) orzecznictwa – poprzez wybór aktualnych i istotnych dla praktyki stosowania prawa rozstrzygnięć sądów polskich, europe
Znaczenie 1,00
  
Kryteria Moduł System prawa Prywatnego tym m.in. Prawo cywilne, prawo rzeczowe, Prawo Zobowiązań, Prawo umów nienazwanych, prawo spadkowe, prawo rodzinne, prawo autorskie, prawo własności przemysłowej, prawo spółek kapitałowych, prawo papierów wartościowych, prawo prywatne międzynarodowe.
Znaczenie 1,00
  
Kryteria Możliwość dodawania własnych plików do systemu oraz możliwość udostępniania innym użytkownikom wybranych folderów (aktówki) systemu np. orzeczeń dotyczących danej sprawy.
Znaczenie 1,00
  
Kryteria Moduł specjalistyczny Prawo podatkowe – prof. Modzelewski z dostępem do zasobów serii „Prawo Podatkowe” Instytutu Studiów Podatkowych Modzelewski i Wspólnicy, w tym komentarze m.in.: do ustaw o podatku od towarów i usług, ustawy o podatku akcyzowym, ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych
Znaczenie 1,00
  
Kryteria Szkolenia merytoryczne skierowane do sędziów i osób wspierających ich pracę oraz dostęp do bazy zawierającej komplet zarchiwizowanych nagrań z odbytych szkoleń on-line.
Znaczenie 1,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)