Dostawa aparatury, sprzętu i urządzeń medycznych

Publication date 2018-12-05
End date 2018-12-13 00:00:00
Instytucja Powiatowy Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Rydułtowach i Wodzisławiu Śląskim z siedzibą w Wodzisławiu Śląskim
Miejscowość Wodzisław Śląski
Województwo śląskie
Branża
  • Urządzenia medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 657792-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 331000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa aparatury, sprzętu i urządzeń medycznych- 5 części
1) Kardiomonitor 3 szt.
2) Zestaw haków do podniesienia łuku żebrowego
3) Stanowisko do znieczulenia- 1 szt.
4)Urządzenie do pomiaru ciśnienia śródczaszkowego ICP z pakietem startowym współpracującym z kardiomonitorami Mindray- 1 szt.
5) Urządzenie do terapii podciśnieniowej z możliwością płukania ran– 1 szt.
2. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolnie wybraną przez siebie część, na kilka części lub na wszystkie części przedmiotu zamówienia. Każda z części będzie oceniana odrębnie.

3. Zamawiający wymaga aby oferowany sprzęt, objęty przedmiotem zamówienia:
a) był fabrycznie nowy, wolny od wszelkich wad i uszkodzeń, bez wcześniejszej eksploatacji i nie był przedmiotem praw osób trzecich,
b) był wyprodukowany w 2018 r,
c) spełniał wszystkie normy stawiane takim towarom przez prawo polskie,
d) posiadał deklarację zgodności CE lub certyfikat CE, potwierdzający, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym. Zamawiający dopuszcza równoważny dokument wystawiony przez podmiot mający siedzibę w innym państwie członkowskim Europejskiego Obszaru Gospodarczego.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 165ca2f5-8bd0-406d-8a7f-ccbbe40acdc5
Biuletyn 657792-N-2018
Zamawiajacy nazwa Powiatowy Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Rydułtowach i Wodzisławiu Śląskim z siedzibą w Wodzisławiu Śląskim
Regon 31245500000
Zamawiajacy adres ulica ul. 26 Marca
Zamawiajacy adres numer domu 51
Zamawiajacy miejscowosc Wodzisław Śląski
Zamawiajacy kod pocztowy 44-300
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 324 591 837
Zamawiajacy fax 324 591 838
Zamawiajacy email przetargi@zoz.wodzislaw.pl
Adres strony url www.zoz.wodzislaw.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.zoz.wodzislaw.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Forma pisemna
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Powiatowy Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Rydułtowach i Wodzisławiou Śląskim z siedziba w Wodzisławiu Śląskim Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia ul. 26 Marca 51 44-300 Wodzisław Śląski
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa aparatury, sprzętu i urządzeń medycznych
Numer referencyjny 42/ZP/18
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa aparatury, sprzętu i urządzeń medycznych- 5 części 1) Kardiomonitor 3 szt. 2) Zestaw haków do podniesienia łuku żebrowego 3) Stanowisko do znieczulenia- 1 szt. 4)Urządzenie do pomiaru ciśnienia śródczaszkowego ICP z pakietem startowym współpracującym z kardiomonitorami Mindray- 1 szt. 5) Urządzenie do terapii podciśnieniowej z możliwością płukania ran– 1 szt. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolnie wybraną przez siebie część, na kilka części lub na wszystkie części przedmiotu zamówienia. Każda z części będzie oceniana odrębnie. 3. Zamawiający wymaga aby oferowany sprzęt, objęty przedmiotem zamówienia: a) był fabrycznie nowy, wolny od wszelkich wad i uszkodzeń, bez wcześniejszej eksploatacji i nie był przedmiotem praw osób trzecich, b) był wyprodukowany w 2018 r, c) spełniał wszystkie normy stawiane takim towarom przez prawo polskie, d) posiadał deklarację zgodności CE lub certyfikat CE, potwierdzający, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym. Zamawiający dopuszcza równoważny dokument wystawiony przez podmiot mający siedzibę w innym państwie członkowskim Europejskiego Obszaru Gospodarczego.
Cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2018-12-28T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określił w tym zakresie warunku
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określił w tym zakresie warunku
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określił w tym zakresie warunku
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione Wraz z ofertą wypełnioną na formularzu oferty i podpisaną przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy należy również załączyć: 1) Oświadczenie o warunkach gwarancji – zał. nr 3 do Działu III SIWZ – wypełnione i podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy; 2) pełnomocnictwo (upoważnienie) do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i/lub zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca wykonawcę w postępowaniu mającym na celu zawarcie umowy nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej, pełnomocnictwo (upoważnienie) musi zostać dołączone do oferty w formie oryginału lub kopii notarialnie poświadczonej; 3) wypełniony szczegółowy opis oferowanego sprzętu wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do Działu II SIWZ, który jednocześnie stanowi szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - (w związku faktem, iż wykonawca zobowiązany jest zapewnić na terenie kraju autoryzowany przez producenta serwis gwarancyjny oferowanego przedmiotu zamówienia przez okres trwania gwarancji, w złożonym szczegółowym opisie oferowanego sprzętu, należy podać lokalizację serwisu gwarancyjnego oraz serwisu pogwarancyjnego, tj. nazwę i adres serwisu, nr telefonu i faksu oraz adres e-mail). -W celu wykazania braku podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia do oferty należy dołączyć aktualne na dzień składania ofert Oświadczenia, zgodne ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do Działu III SIWZ (oświadczenie z art. 25a ustawy Pzp). Informacje zawarte w Oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania. -W celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia wykonawcy z postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, wykonawca składa, stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy Pzp (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie w zakresie ppkt 2) składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Wszelkie zmiany niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy są dopuszczalne jedynie w przypadkach enumeratywnie wskazanych w przepisach ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. – Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 z póź. zm.) lub w postanowieniach SIWZ. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w sytuacji, gdy: a) wykonawca nie jest w stanie dostarczyć sprzętu wymienionego w ofercie z powodu wycofania ich z sieci sprzedaży lub zaprzestania ich produkcji po zawarciu umowy, b) nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na wykonanie umowy. 3. W przypadku wystąpienia okoliczności stanowiących podstawę zmiany umowy, każda ze stron występuje z wnioskiem na piśmie o dokonanie takiej zmiany, niezwłocznie po zaistnieniu tych okoliczności. 4. W przypadku zaistnienia okoliczności, o których mowa w ust. 2 pkt a) wykonawca musi zaproponować sprzęt o nie gorszych parametrach niż wymienione w ofercie (parametry należy potwierdzić stosownymi dokumentami) oraz zachować niezmienność ceny w stosunku do treści oferty.
IV 4 4 data 2018-12-13T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Część 2 gwarancja
Znaczenie 24,00
  
Kryteria Część 1,3,4,5 cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Część 1,3,4,5 gwarancja
Znaczenie 24,00
  
Kryteria Część 2 cena
Znaczenie 76,00
  
Kryteria Część 1,3,4,5 ilość bezpłatnych przeglądów po okresie gwarancji
Znaczenie 16,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)