PN-24/18 Dostawa odczynników i wyrobów jednorazowego użytku do Zakładu Diagnostyki Laboratoryjnej i Zakładu Patomorfologii.

Publication date 2018-12-05
End date 2018-12-13 00:00:00
Instytucja Zachodniopomorskie Centrum Onkologii
Miejscowość Szczecin
Województwo zachodniopomorskie
Branża
  • Materiały medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 657639-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 331400003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników i wyrobów jednorazowego użytku do Zakładu Diagnostyki Laboratoryjnej i Zakładu Patomorfologii, szczegółowo określonych w Załączniku nr 1 do SIWZ.
2. Miejscem dostawy, wniesienia i rozładowania towaru jest Magazyn Szpitalny ZAMAWIAJĄCEGO w Szczecinie, przy ul. Strzałowskiej 22.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 ce188be4-d7d0-4b06-9c35-ab1e7925ae50
Biuletyn 657639-N-2018
Zamawiajacy nazwa Zachodniopomorskie Centrum Onkologii
Regon 81739100000
Zamawiajacy adres ulica ul. Strzałowska
Zamawiajacy adres numer domu 22
Zamawiajacy miejscowosc Szczecin
Zamawiajacy kod pocztowy 71730
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo zachodniopomorskie
Zamawiajacy telefon 914 251 410
Zamawiajacy fax 914 251 406
Zamawiajacy email szpital@onkologia.szczecin.pl
Adres strony url www.onkologia.szczecin.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.onkologia.szczecin.pl
Nazwa nadana zamowieniu PN-24/18 Dostawa odczynników i wyrobów jednorazowego użytku do Zakładu Diagnostyki Laboratoryjnej i Zakładu Patomorfologii.
Numer referencyjny PN-24/18
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników i wyrobów jednorazowego użytku do Zakładu Diagnostyki Laboratoryjnej i Zakładu Patomorfologii, szczegółowo określonych w Załączniku nr 1 do SIWZ. 2. Miejscem dostawy, wniesienia i rozładowania towaru jest Magazyn Szpitalny ZAMAWIAJĄCEGO w Szczecinie, przy ul. Strzałowskiej 22.
Cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 173984,57
Waluta calosc PLN
Okres w miesiacach 24
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1.W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego i spełnienia warunków udziału WYKONAWCA przedstawia: 1.1. Oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do formularza ofertowego, aktualne na dzień składania ofert. 2. Jeżeli WYKONAWCA ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa oświadczenie jak w pkt. 1.1. 3. W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymagane jest pełnomocnictwo dla podmiotu reprezentującego w postępowaniu WYKONAWCÓW wchodzących w skład konsorcjum. Pełnomocnictwo zawierać powinno umocowanie do reprezentowania konsorcjum w tym do dokonywania wszelkich czynności w toku postępowania, w szczególności do korespondencji z ZAMAWIAJĄCYM, składania odbierania wszelkich oświadczeń, w tym oświadczeń woli, wszelkich dokumentów w toku postępowania. Ponadto oświadczenia, o których mowa w pkt 1.1, wymagane są od każdego z podmiotów. Pozostałe dokumenty mogą być złożone wspólnie. 4. W przypadku braku lub niekompletności czy wadliwości jakiegokolwiek z wymienionych wyżej oświadczeń, dokumentów lub pełnomocnictw ZAMAWIAJĄCY wzywa do złożenia, uzupełnienia lub poprawienia względnie do udzielania wyjaśnień w terminie przez siebie wskazanym, pod rygorem wykluczenia WYKONAWCY z postępowania.
Zakresie warunkow udzialu WYKONAWCA, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez ZAMAWIAJĄCEGO na stronie internetowej informacji, dotyczącej firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty, przekazuje ZAMAWIAJĄCEMU oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2018r., poz. 798 z późn.zm.). Wraz ze złożeniem oświadczenia, WYKONAWCA może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci WYKONAWCA, którego oferta została najwyżej oceniona przed udzieleniem zamówienia, w terminie 5 dni od dnia wezwania przez ZAMAWIAJĄCEGO, przekazuje ZAMAWIAJĄCEMU następujące dokumenty i próbki, w celu potwierdzenia spełnienia warunku, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez ZAMAWIAJĄCEGO: 1.Oświadczenie o treści: "Składając ofertę w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego nr PN-24/18 na pakiet nr........zobowiązujemy się dostarczyć wyroby medyczne, które spełniają wszystkie określone przepisami prawa wymogi w zakresie dopuszczenia do obrotu i do używania na terenie RP, zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 211). Jednocześnie zobowiązujemy się na żądanie ZAMAWIAJĄCEGO okazać ważne i aktualne na dzień otwarcia ofert dokumenty potwierdzające dopuszczenie do obrotu na terenie RP dla każdego oferowanego wyrobu medycznego, w tym: - Deklaracje Zgodności, - Certyfikaty wydane przez jednostki notyfikowane, jeśli konieczne jest potwierdzenie spełniania wymagań zasadniczych przez oferowane wyroby medyczne, - dokumenty potwierdzające, że oferowane wyroby medyczne zostały zgłoszone lub dokonano powiadomienia o nich do Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych. W trakcie badania i oceny ofert, w przypadku konieczności ZAMAWIAJĄCY zastrzega sobie prawo żądania od WYKONAWCY okazania: - aktualnych dokumentów wymienionych w powyższym oświadczeniu; - stron katalogowych zawierających opisy i kody lub numery katalogowe dla wszystkich oferowanych wyrobów medycznych. (W przypadku nie okazania przez Wykonawcę na żądanie Zamawiającego w/w dokumentów, oferta zostanie odrzucona.) 2. Wskazane w załączniku nr 1 do specyfikacji próbki oferowanego wyrobu medycznego. Próbka ma być niepodlegającym zwrotowi, pełnowartościowym produktem, z możliwością użycia w celu przetestowania. Musi posiadać nr serii i datę ważności. (W przypadku nie przekazania przez WYKONAWCĘ na wezwanie ZAMAWIAJĄCEGO w/w próbki, oferta zostanie odrzucona.)
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2018-12-13T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Pakiet nr 1- szkiełka
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 59509,26
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis szkiełka
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Pakiet nr 2- kasetki histopatologiczne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 10481,48
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis kasetki histopatologiczne
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Pakiet nr 3- noże mikrotomowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 37700,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis noże mikrotomowe
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Pakiet nr 4– odczynniki histopatologiczne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 43987,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis odczynniki histopatologiczne
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Pakiet nr 4– odczynniki histopatologiczne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 43987,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis odczynniki histopatologiczne
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Pakiet nr 5 – drobny sprzęt laboratoryjny jednorazowego użytku
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 22306,83
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis drobny sprzęt laboratoryjny jednorazowego użytku
  

Criterion

Kryteria termin realizacji zamówienia
Znaczenie 20,00
  
Kryteria termin rozpatrzenia reklamacji
Znaczenie 10,00
  
Kryteria termin wymiany/uzupełnienia reklamowanego produktu
Znaczenie 10,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)