ZAKUP WRAZ Z DOSTAWĄ SPRZĘTU RTV, PROJEKCYJNEGO, FOTOGRAFICZNEGO I NAGŁOŚNIENIOWEGO

Publication date 2018-12-05
End date 2018-12-18 00:00:00
Instytucja Akademia Wojsk Lądowych imienia generała Tadeusza Kościuszki
Miejscowość Wrocław
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Odbiorniki telewizyjne i radiowe oraz aparatura nagrywająca dźwięk lub obraz lub aparatura powielająca,
  • Mikrofony i głośniki

Szczegóły

Numer ogłoszenia 657649-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 323000006, 386534001, 386521207, 323400008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu RTV, projekcyjnego, fotograficznego, nagłośnieniowego w tym między innymi: ekranów, aparatów fotograficznych wraz z osprzętem, kamer, projektorów multimedialnych, dyktafonów, instrumentów muzycznych i sprzętu nagłośnieniowego w zakresie i ilościach określonych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia.
2. Szczegółowe warunki, zakres i sposób wykonania zamówienia określone są we wzorze umowy stanowiącym załącznik SIWZ.
3. Każda część zamówienia posiada oddzielny opis przedmiotu zamówienia i jest on obowiązujący tylko dla danej części.
4. Miejscem dostawy-odbioru sprzętu będzie siedziba Wykonawcy.
5. Zamówienie podzielone jest na 7 części:
I część – Ekrany projekcyjne
II część – Sprzęt fotograficzny i audio Video
III część – Projektory multimedialne
IV część – Sprzęt elektroakustyczny i nagłośnieniowy
V część – Wyposażenie sal multimedialnych
VI część - sprzęt radiowo telewizyjny
VII część – Osprzęt peryferyjny do sprzętu RTV, nagłośnieniowego, muzycznego, foto i projekcyjnego.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 482d8db3-44ca-4b5c-a02f-d803c2d6fc2b
Biuletyn 657649-N-2018
Zamawiajacy nazwa Akademia Wojsk Lądowych imienia generała Tadeusza Kościuszki
Regon 93038806200000
Zamawiajacy adres ulica ul. Czajkowskiego
Zamawiajacy adres numer domu 109
Zamawiajacy miejscowosc Wrocław
Zamawiajacy kod pocztowy 51-147
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 261 658 666
Zamawiajacy fax 261 658 425
Zamawiajacy email zamowieniapubliczne@awl.edu.pl
Adres strony url http://bip.awl.edu.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://awl.edu.pl/bip
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem posłańca do siedziby Zamawiającego - Kancelarii Jawnej
Komunikacja elektroniczna wymaga ul. Czajkowskiego 109, 51-147 Wrocław, bud. 7. pok. 07 (parter)
Nazwa nadana zamowieniu ZAKUP WRAZ Z DOSTAWĄ SPRZĘTU RTV, PROJEKCYJNEGO, FOTOGRAFICZNEGO I NAGŁOŚNIENIOWEGO
Numer referencyjny WNP/1143/PN/2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 7
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu RTV, projekcyjnego, fotograficznego, nagłośnieniowego w tym między innymi: ekranów, aparatów fotograficznych wraz z osprzętem, kamer, projektorów multimedialnych, dyktafonów, instrumentów muzycznych i sprzętu nagłośnieniowego w zakresie i ilościach określonych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. 2. Szczegółowe warunki, zakres i sposób wykonania zamówienia określone są we wzorze umowy stanowiącym załącznik SIWZ. 3. Każda część zamówienia posiada oddzielny opis przedmiotu zamówienia i jest on obowiązujący tylko dla danej części. 4. Miejscem dostawy-odbioru sprzętu będzie siedziba Wykonawcy. 5. Zamówienie podzielone jest na 7 części: I część – Ekrany projekcyjne II część – Sprzęt fotograficzny i audio Video III część – Projektory multimedialne IV część – Sprzęt elektroakustyczny i nagłośnieniowy V część – Wyposażenie sal multimedialnych VI część - sprzęt radiowo telewizyjny VII część – Osprzęt peryferyjny do sprzętu RTV, nagłośnieniowego, muzycznego, foto i projekcyjnego.
Cpv glowny przedmiot 32300000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 632841,89
Waluta calosc pln
Okres w dniach 30
Informacje na temat katalogow II.9) Informacje dodatkowe: 1. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. 2. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną liczbę części. 3. Zamówienie prócz wymagań ogólnych posiada oddzielny opis przedmiotu zamówienia. 4. Oferta Wykonawcy musi być kompletna, tzn. musi zawierać wycenę całości kosztów niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia. Nieuwzględnienie chociażby jednej z zamawianych pozycji asortymentowych lub wymagań spowoduje odrzucenie oferty jako niezgodnej z treścią SIWZ. 5. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym załącznik do SIWZ. 6. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego. Koszt dostawy do magazynu Zamawiającego ponosi Wykonawca. 7. Dostawy będą realizowane w dni robocze (z wyłączeniem dostaw w soboty, niedziele i dni świąteczne) w godzinach ustalonych przez Zamawiającego z Wykonawcą (w godzinach pracy Zamawiającego – 8.00-13.00) 8. Wykonawca podda się rygorom procedur bezpieczeństwa realizowanym, w trakcie przyjmowania dostaw, przez Służbę Dyżurną Zamawiającego. 9. Wykonawca zobowiązany jest do złożenia Oferty, której treść pozwoli Zamawiającemu na jej zweryfikowanie pod względem jej zgodności z treścią specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Treść Oferty Wykonawcy musi odpowiadać treści SIWZ. Tym samym Wykonawca zobowiązany jest do jednoznacznego określenia w ofercie zaoferowanych urządzeń/produktów/asortymentu, poprzez wskazanie konkretnych wyrobów za pomocą np. nazwy handlowej/typu/modelu/nazwy producenta/określenia parametru, umożliwiającej identyfikację oferowanego asortymentu. Brak wskazania konkretnego oferowanego asortymentu w zestawieniu asortymentowo-wartościowym nie podlega uzupełnieniu, Zamawiający odrzuci ofertę, jako nieodpowiadającą treści SIWZ. 10. Dla pozycji asortymentowych, dla których jest to wymagane, Wykonawca zobowiązany jest do podania w ofercie odpowiednio: parametrów oferowanego asortymentu, w celu dokonania oceny punktowej ofert w kryteriach oceny ofert Jakość. Brak wskazania powyższego dla pozycji asortymentowych, dla których Zamawiający określił taki wymóg, będzie uznane przez Zamawiającego, jako zaoferowanie asortymentu spełniającego minimalne wymagania techniczne, określone w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. 11. Zamawiający dopuszcza możliwość oferowania przedmiotu zamówienia równoważnego pod warunkiem, że przedmiot zamówienia będzie posiadał parametry wskazane przez Zamawiającego lub lepsze. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę przedmiotu zamówienia równoważnego do opisanego w SIWZ, należy podać taką informację w ofercie, wskazując nazwę handlową i producenta oferowanego sprzętu. Na Wykonawcy spoczywa obowiązek udowodnienia, iż zaoferowane produkty są równoważne w stosunku do produktów określonych przez Zamawiającego. Wszystkie urządzenia i maszyny muszą posiadać instrukcję obsługi w języku polskim wraz z Certyfikatem CE oraz dowodem urządzenia. 12. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 13. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 7 ustawy Pzp. 14. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 15. Zamawiający nie przewiduje zastosowania dynamicznego systemu zakupów. 16. Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej. 17. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. Zaleca się, aby Wykonawca zdobył wszystkie informacje, które mogą być dla niego istotne do przygotowania oferty i podpisania umowy. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. 18. Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia przez Wykonawcę wykonania części lub całości zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku Zamawiający, zgodnie z art. 36 b ust. 1 ustawy Pzp, żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez wykonawcę firm podwykonawców. 19. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, lub kryteriów selekcji, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 20. Rozliczenia pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym będą dokonywane w złotych polskich. 21. Zamawiający nie przewiduje w trakcie realizacji zamówienia udzielania zaliczek. 22. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. 23. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną liczbę części. 24. Zamówienie prócz wymagań ogólnych posiada oddzielny opis przedmiotu zamówienia. 25. Oferta Wykonawcy musi być kompletna, tzn. musi zawierać wycenę całości kosztów niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia. Nieuwzględnienie chociażby jednej z zamawianych pozycji asortymentowych lub wymagań spowoduje odrzucenie oferty jako niezgodnej z treścią SIWZ. 26. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym załącznik do SIWZ. 27. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego. Koszt dostawy do magazynu Zamawiającego ponosi Wykonawca. 28. Dostawy będą realizowane w dni robocze (z wyłączeniem dostaw w soboty, niedziele i dni świąteczne) w godzinach ustalonych przez Zamawiającego z Wykonawcą (w godzinach pracy Zamawiającego – 8.00-13.00) 29. Wykonawca podda się rygorom procedur bezpieczeństwa realizowanym, w trakcie przyjmowania dostaw, przez Służbę Dyżurną Zamawiającego. 30. Wykonawca zobowiązany jest do złożenia Oferty, której treść pozwoli Zamawiającemu na jej zweryfikowanie pod względem jej zgodności z treścią specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Treść Oferty Wykonawcy musi odpowiadać treści SIWZ. Tym samym Wykonawca zobowiązany jest do jednoznacznego określenia w ofercie zaoferowanych urządzeń/produktów/asortymentu, poprzez wskazanie konkretnych wyrobów za pomocą np. nazwy handlowej/typu/modelu/nazwy producenta/określenia parametru, umożliwiającej identyfikację oferowanego asortymentu. Brak wskazania konkretnego oferowanego asortymentu w zestawieniu asortymentowo-wartościowym nie podlega uzupełnieniu, Zamawiający odrzuci ofertę, jako nieodpowiadającą treści SIWZ. 31. Dla pozycji asortymentowych, dla których jest to wymagane, Wykonawca zobowiązany jest do podania w ofercie odpowiednio: parametrów oferowanego asortymentu, w celu dokonania oceny punktowej ofert w kryteriach oceny ofert Jakość. Brak wskazania powyższego dla pozycji asortymentowych, dla których Zamawiający określił taki wymóg, będzie uznane przez Zamawiającego, jako zaoferowanie asortymentu spełniającego minimalne wymagania techniczne, określone w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. 32. Zamawiający dopuszcza możliwość oferowania przedmiotu zamówienia równoważnego pod warunkiem, że przedmiot zamówienia będzie posiadał parametry wskazane przez Zamawiającego lub lepsze. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę przedmiotu zamówienia równoważnego do opisanego w SIWZ, należy podać taką informację w ofercie, wskazując nazwę handlową i producenta oferowanego sprzętu. Na Wykonawcy spoczywa obowiązek udowodnienia, iż zaoferowane produkty są równoważne w stosunku do produktów określonych przez Zamawiającego. Wszystkie urządzenia i maszyny muszą posiadać instrukcję obsługi w języku polskim wraz z Certyfikatem CE oraz dowodem urządzenia. 33. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 34. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 7 ustawy Pzp. 35. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 36. Zamawiający nie przewiduje zastosowania dynamicznego systemu zakupów. 37. Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej. 38. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. Zaleca się, aby Wykonawca zdobył wszystkie informacje, które mogą być dla niego istotne do przygotowania oferty i podpisania umowy. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. 39. Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia przez Wykonawcę wykonania części lub całości zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku Zamawiający, zgodnie z art. 36 b ust. 1 ustawy Pzp, żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez wykonawcę firm podwykonawców. 40. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, lub kryteriów selekcji, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 41. Rozliczenia pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym będą dokonywane w złotych polskich. Zamawiający nie przewiduje w trakcie realizacji zamówienia udzielania zaliczek.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp
Inne dokumenty niewymienione 1. Formularz ofertowy 2. Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, na podstawie art. 25a ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, w zakresie wskazanym w załączniku nr 1 do siwz. Informacje zawarte w załączniku będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z udziału w postępowaniu. 3. Dla pozycji asortymentowych, dla których jest to wymagane, Wykonawca zobowiązany jest do podania w ofercie odpowiednio: parametrów oferowanego asortymentu, w celu dokonania oceny punktowej ofert w kryteriach oceny ofert Jakość. Brak wskazania powyższego dla pozycji asortymentowych, dla których Zamawiający określił taki wymóg, będzie uznane przez Zamawiającego, jako zaoferowanie asortymentu spełniającego minimalne wymagania techniczne, określone w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. W opisach Wykonawca zobowiązany jest zamieścić parametry, wymiary asortymentu faktyczne, takie jakie oferuje a nie przybliżone określone w siwz. 4. Pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z załączonych dokumentów. 5. Umocowanie osób podpisujących ofertę do reprezentowania Wykonawcy, zaciągania w jego imieniu zobowiązań finansowych w wysokości odpowiadającej cenie oferty oraz podpisania oferty musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli umocowanie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy (odpisu z właściwego rejestru), to do oferty należy dołączyć oryginał lub poświadczoną za zgodność z oryginałem przez notariusza, kopię umocowania wystawionego na reprezentanta Wykonawcy przez osoby do tego upełnomocnione. 6. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie zgodnie z Ustawą Pzp. 7. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca przedstawia może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Istotne postanowienia umowne - Wzór umowy, stanowi załącznik B do niniejszej SIWZ. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w granicach unormowania zawartego w art. 144 ustawy Pzp. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zapisów umownych: - w przypadku ustawowej zmiany stawek podatkowych (VAT) w okresie obowiązywania umowy, strony dopuszczają możliwość zmiany stawek podatkowych obowiązujących w umowie zgodnie z obowiązującymi przepisami. 3. Przewidziane powyżej okoliczności stanowiące podstawę zmian do umowy, stanowią uprawnienie Zamawiającego nie zaś jego obowiązek wprowadzenia takich zmian. 4. Wszelkie zmiany muszą być dokonywane z zachowaniem przepisu art. 140 ust. 1 i art. 140 ust. 3 ustawy Pzp stanowiącego, że umowa podlega unieważnieniu w części wykraczającej poza określenie przedmiotu zamówienia zawartego w SIWZ z uwzględnieniem art. 144 ustawy Pzp. 5. Ustala się, iż nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Pzp: a) zmiana nr rachunku bankowego, b) zmiana danych teleadresowych. Zaistnienie okoliczności, o których mowa w niniejszym punkcie wymaga jedynie niezwłocznego pisemnego zawiadomienia drugiej Strony. 6. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian do treści zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, jeżeli konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego w następującym zakresie: 1) podwykonawcy uczestniczącego w realizacji umowy w wypadku, kiedy Wykonawca określi go, co do tożsamości w ofercie; 2) zmiany jakości przedmiotu dostawy skutkiem polepszenia ich parametrów fizykochemicznych przy zachowaniu cen wskazanych w umowie; 7. Zmiany wymagają zachowania formy pisemnej (aneks) oraz pisemnego wniosku jednej ze Stron o zmianę wraz z uzasadnieniem.
IV 4 4 data 2018-12-18T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zakup ekranów projekcyjnych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 38653400-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 45365,78
Waluta zal pln
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa ekranów. w zakresie określonym w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Zakup sprzętu fotograficznego i audio-wideo
Zalacznik cpv glowny przedmiot 32300000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 78699,18
Waluta zal pln
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu fotograficznego i kamer wraz z osprzętem w zakresie i ilościach określonych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Zakup projektorów multimedialnych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 38652120-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 127642,21
Waluta zal pln
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa projektorów multimedialnych, w zakresie i ilościach określonych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Zakup sprzętu elektroakustycznego i nagłośnieniowego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 32340000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 81097,49
Waluta zal pln
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa dyktafonów, instrumentów muzycznych, kolumn, mikrofonów słuchawek i zestawów konferencyjnych w zakresie i ilościach określonych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Zakup wyposażenia sal multimedialnych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 32300000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 111162,75
Waluta zal pln
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu do sal multimedialnych, w tym między innymi: kolumn, wzmacniaczy, systemów bezprzewodowych, okablowania w zakresie i ilościach określonych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Zakup sprzętu radiowo - telewizyjnego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 32300000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 131382,61
Waluta zal pln
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu radiowo - telewizyjnego, w zakresie i ilościach określonych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia.
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Zakup osprzętu peryferyjnego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 32300000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 57491,87
Waluta zal pln
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa osprzętu fotograficznego, multimedialnego, osprzętu do instrumentów muzycznych, w zakresie i ilościach określonych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia.
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)