dostawa, montaż i ustawienie wyposażenia meblowego dla DCCHP we Wrocławiu (pomieszczenia radiologii) transportem Wykonawcy lub na jego koszt.

Publication date 2018-12-05
End date 2018-12-13 00:00:00
Instytucja Dolnośląskie Centrum Chorób Płuc we Wrocławiu
Miejscowość Wrocław
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Meble

Szczegóły

Numer ogłoszenia 657569-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 391000003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

dostawa, montaż i ustawienie wyposażenia meblowego dla DCCHP we Wrocławiu (pomieszczenia radiologii) transportem Wykonawcy lub na jego koszt.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 4d21e189-4ed0-49ca-937a-70801b03b79a
Biuletyn 657569-N-2018
Zamawiajacy nazwa Dolnośląskie Centrum Chorób Płuc we Wrocławiu
Regon 29429500000
Zamawiajacy adres ulica ul. Grabiszyńska
Zamawiajacy adres numer domu 105
Zamawiajacy miejscowosc Wrocław
Zamawiajacy kod pocztowy 53439
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 071 3349520, 410
Zamawiajacy email tpodsiadlo@o2.pl
Adres strony url www.dcchp.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny podmiot leczniczy niebędący przedsiębiorcą
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.dcchp.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pocztą lub kurierem
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Dolnośląskie Centrum Chorób Płuc we Wrocławiu ul. Grabiszyńska 105, 53-439 Wrocław
Nazwa nadana zamowieniu dostawa, montaż i ustawienie wyposażenia meblowego dla DCCHP we Wrocławiu (pomieszczenia radiologii) transportem Wykonawcy lub na jego koszt.
Numer referencyjny BZP.3810.95.2018.JK
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu dostawa, montaż i ustawienie wyposażenia meblowego dla DCCHP we Wrocławiu (pomieszczenia radiologii) transportem Wykonawcy lub na jego koszt.
Cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 8130,08
Waluta calosc pln
Okres w dniach 14
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Atest higieniczny na zastosowane materiały(płyty i blaty)
Inne dokumenty niewymienione Pełnomocnictwo (jeśli jest wymagane). Uwaga! Wymagana jest forma pisemna i rodzaj pełnomocnictwa właściwy do poszczególnych czynności, a przede wszystkim do reprezentowania w przedmiotowym postępowaniu (w zależności od dokonywanej czynności prawnej, w tym do podpisania oferty) albo do reprezentowania w przedmiotowym postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. W razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy lub zmienić jej zakres w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o powyższych okolicznościach. 2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania zmian postanowień zawartej umowy, w szczególności zmiany umowy mogą dotyczyć wynagrodzenia w sytuacji o której mowa w § 5 ust 4 lub obniżenia ceny na skutek zmian ceny wyposażenia meblowego, kosztów dostawy lub montażu będących przedmiotem umowy. 3. Oprócz przypadku określonego w ust. 2, zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy może nastąpić w przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy w szczególności w przypadkach, których nie można było przewidzieć w dniu podpisania umowy, a leżących po stronie Zamawiającego, a także zaistnienia okoliczności o charakterze obiektywnym tj. niezależnym od stron. Przesunięcie terminu następuje o ilość dni, w których owe okoliczności wystąpiły.
IV 4 4 data 2018-12-13T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 11:30
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria termin gwarancji
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)