SUKCESYWNĄ DOSTAWĘ MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO DRUKAREK I URZĄDZEŃ POWIELAJĄCYCH W 2019 R. DLA POTRZEB URZĘDU MIASTA PIOTRKOWA TRYBUNALSKIEGO

Publication date 2018-12-05
End date 2018-12-14 00:00:00
Instytucja Miasto Piotrków Trybunalski
Miejscowość Piotrków Trybunalski
Województwo łódzkie
Branża
  • Wyroby biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 657515-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 301921136
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa tonerów i tuszy do drukarek oraz materiałów do urządzeń powielających na potrzeby Urzędu Miasta Piotrkowa Trybunalskiego wskazanych w załącznikach Nr 1.1, Nr 1.2, Nr 1.3, Nr 1.4 do SIWZ.
2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmian w ilości i asortymencie w zależności od bieżących potrzeb.
3. Dostawy przedmiotu zamówienia będą realizowane staraniem i na koszt wykonawcy i dostarczane do siedziby zmawiającego:
Asortyment wskazany w załączniku Nr 1.1 Pasaż Karola Rudowskiego 10 97-300 Piotrków Trybunalski pokój 105
Asortyment wskazany w załączniku Nr 1.2 Pasaż Karola Rudowskiego 10 97-300 Piotrków Trybunalski pokój 302
Asortyment wskazany w załączniku Nr 1.3 i Nr 1.4 ul. Szkolna 28 97-300 Piotrków Trybunalski
4. Wykonawca zobowiąże się do dostarczania do Urzędu Miasta tusze, tonery i materiały powielające :
1) fabrycznie nowe i nie użyto do ich produkcji składników uprzednio eksploatowanych, uzupełniających lub przerabianych,
2) nie powodujące uszkodzeń ani zaburzeń w pracy urządzeń do których są przeznaczone,
3) materiały równoważne nie mogą naruszać warunków gwarancji urządzeń,
4) w przypadku uszkodzenia urządzenia, którego przyczyną będzie użycie dostarczanych materiałów eksploatacyjnych innych niż pochodzące od producenta urządzenia, Wykonawca zobowiązany jest do zwrotu kosztów naprawy sprzętu oraz kosztów ewentualnej ekspertyzy rzeczoznawcy,
5) jeżeli w trakcie trwania umowy zamawiający stwierdzi, iż wydajność, jakość lub niezawodność dostarczonych produktów niekorzystnie odbiega od parametrów produktu oryginalnego (pochodzącego od producenta urządzenia, do którego materiał jest kupowany) lub jeśli produkt nie sygnalizuje we właściwy sposób stanu zużycia tuszu lub tonera, Wykonawca na żądanie Zamawiającego winien oferowany toner (w asortymencie którego żądanie dotyczy)wymienić na spełniający wymagania Zamawiającego bez zmiany ceny,
6) dostarczone przez Wykonawcę tonery i materiały eksploatacyjne będą wyprodukowane nie wcześniej niż 6 miesięcy przed dostawą do Zamawiającego oraz termin ważności min. 12 miesięcy od daty dostawy, a także nienaruszone cechy pierwotnego opakowania,
7) dostarczone materiały będą posiadały na opakowaniach zewnętrznych znak firmowy producenta, nazwę (typ, symbol) materiału, numer katalogowy, opis zawartości, datę wyprodukowania, termin przydatności do użycia,
8) w przypadku trzeciej reklamacji danego typu zamiennego materiału eksploatacyjnego zamawiający ma prawo żądać dostaw materiałów oryginalnych producenta urządzenia, a Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć takie materiały w cenach jednostkowych ofertowych, określonych w umowie.
9) Wykonawca zobowiązuje się do odbioru zużytych materiałów eksploatacyjnych w ramach zawartej umowy. Odbiór będzie następował po zgłoszeniu przez zamawiającego w uzgodnionym z wykonawcą terminie.
10) w załączniku Nr 1.1, w poz. 2-31; 37-42;44 zamawiający nie dopuszcza materiału eksploatacyjnego równoważnego. Zamawiający wymaga materiału eksploatacyjnego oryginalnego producenta urządzenia.
11) w załączniku Nr 1.2 w poz. 1; 4-22 zamawiający nie dopuszcza materiału eksploatacyjnego równoważnego. Zamawiający wymaga materiału eksploatacyjnego oryginalnego producenta urządzenia.
12) w załączniku Nr 1.3 w poz.11-15 zamawiający nie dopuszcza materiału eksploatacyjnego równoważnego. Zamawiający wymaga materiału eksploatacyjnego oryginalnego producenta urządzenia.
13) w załączniku Nr 1.4 w poz.1-2 zamawiający nie dopuszcza materiału eksploatacyjnego równoważnego zamawiający wymaga materiału eksploatacyjnego oryginalnego producenta urządzenia.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 63f0ecd9-688c-4431-a9e8-2f984ff7fda5
Biuletyn 657515-N-2018
Zamawiajacy nazwa Miasto Piotrków Trybunalski
Regon 590648468
Zamawiajacy adres ulica Pasaż Karola Rudowskiego
Zamawiajacy adres numer domu 10
Zamawiajacy miejscowosc Piotrków Trybunalski
Zamawiajacy kod pocztowy 97-300
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo łódzkie
Zamawiajacy telefon 447 327 796
Zamawiajacy fax 447 327 798
Zamawiajacy email zamowienia.publiczne@piotrkow.pl
Adres strony url www.bip.piotrkow.pl
Adres strony internetowej www.bip.piotrkow.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.bip.piotrkow.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.piotrkow.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Miasta Piotrkowa rybunalskiego Pasaż rudowskiego 10 97-300 Piotrków Trybunalski
Nazwa nadana zamowieniu SUKCESYWNĄ DOSTAWĘ MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO DRUKAREK I URZĄDZEŃ POWIELAJĄCYCH W 2019 R. DLA POTRZEB URZĘDU MIASTA PIOTRKOWA TRYBUNALSKIEGO
Numer referencyjny SPZ.271.44.2018
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa tonerów i tuszy do drukarek oraz materiałów do urządzeń powielających na potrzeby Urzędu Miasta Piotrkowa Trybunalskiego wskazanych w załącznikach Nr 1.1, Nr 1.2, Nr 1.3, Nr 1.4 do SIWZ. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmian w ilości i asortymencie w zależności od bieżących potrzeb. 3. Dostawy przedmiotu zamówienia będą realizowane staraniem i na koszt wykonawcy i dostarczane do siedziby zmawiającego: Asortyment wskazany w załączniku Nr 1.1 Pasaż Karola Rudowskiego 10 97-300 Piotrków Trybunalski pokój 105 Asortyment wskazany w załączniku Nr 1.2 Pasaż Karola Rudowskiego 10 97-300 Piotrków Trybunalski pokój 302 Asortyment wskazany w załączniku Nr 1.3 i Nr 1.4 ul. Szkolna 28 97-300 Piotrków Trybunalski 4. Wykonawca zobowiąże się do dostarczania do Urzędu Miasta tusze, tonery i materiały powielające : 1) fabrycznie nowe i nie użyto do ich produkcji składników uprzednio eksploatowanych, uzupełniających lub przerabianych, 2) nie powodujące uszkodzeń ani zaburzeń w pracy urządzeń do których są przeznaczone, 3) materiały równoważne nie mogą naruszać warunków gwarancji urządzeń, 4) w przypadku uszkodzenia urządzenia, którego przyczyną będzie użycie dostarczanych materiałów eksploatacyjnych innych niż pochodzące od producenta urządzenia, Wykonawca zobowiązany jest do zwrotu kosztów naprawy sprzętu oraz kosztów ewentualnej ekspertyzy rzeczoznawcy, 5) jeżeli w trakcie trwania umowy zamawiający stwierdzi, iż wydajność, jakość lub niezawodność dostarczonych produktów niekorzystnie odbiega od parametrów produktu oryginalnego (pochodzącego od producenta urządzenia, do którego materiał jest kupowany) lub jeśli produkt nie sygnalizuje we właściwy sposób stanu zużycia tuszu lub tonera, Wykonawca na żądanie Zamawiającego winien oferowany toner (w asortymencie którego żądanie dotyczy)wymienić na spełniający wymagania Zamawiającego bez zmiany ceny, 6) dostarczone przez Wykonawcę tonery i materiały eksploatacyjne będą wyprodukowane nie wcześniej niż 6 miesięcy przed dostawą do Zamawiającego oraz termin ważności min. 12 miesięcy od daty dostawy, a także nienaruszone cechy pierwotnego opakowania, 7) dostarczone materiały będą posiadały na opakowaniach zewnętrznych znak firmowy producenta, nazwę (typ, symbol) materiału, numer katalogowy, opis zawartości, datę wyprodukowania, termin przydatności do użycia, 8) w przypadku trzeciej reklamacji danego typu zamiennego materiału eksploatacyjnego zamawiający ma prawo żądać dostaw materiałów oryginalnych producenta urządzenia, a Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć takie materiały w cenach jednostkowych ofertowych, określonych w umowie. 9) Wykonawca zobowiązuje się do odbioru zużytych materiałów eksploatacyjnych w ramach zawartej umowy. Odbiór będzie następował po zgłoszeniu przez zamawiającego w uzgodnionym z wykonawcą terminie. 10) w załączniku Nr 1.1, w poz. 2-31; 37-42;44 zamawiający nie dopuszcza materiału eksploatacyjnego równoważnego. Zamawiający wymaga materiału eksploatacyjnego oryginalnego producenta urządzenia. 11) w załączniku Nr 1.2 w poz. 1; 4-22 zamawiający nie dopuszcza materiału eksploatacyjnego równoważnego. Zamawiający wymaga materiału eksploatacyjnego oryginalnego producenta urządzenia. 12) w załączniku Nr 1.3 w poz.11-15 zamawiający nie dopuszcza materiału eksploatacyjnego równoważnego. Zamawiający wymaga materiału eksploatacyjnego oryginalnego producenta urządzenia. 13) w załączniku Nr 1.4 w poz.1-2 zamawiający nie dopuszcza materiału eksploatacyjnego równoważnego zamawiający wymaga materiału eksploatacyjnego oryginalnego producenta urządzenia.
Cpv glowny przedmiot 30192113-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow 3. Warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej zamawiający uzna za spełniony jeśli wykonawca: 1) wykaże co najmniej jedno zamówienie (wykonane w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie) odpowiadające rodzajem przedmiotowi niniejszego zamówienia, tj.: dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń powielających, o wartości co najmniej 50.000 zł – wg załącznika nr 5. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie. 2) załączy dowody określające czy te dostawy zostały wykonane należycie (dowodami o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów-oświadczenie wykonawcy, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców (konsorcjum) ww. warunek zostanie uznany przez zamawiającego za spełniony, jeżeli spełni go samodzielnie co najmniej jeden z wykonawców składających ofertę.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia ART. 25 UST. 1 PKT 3 zamawiający żąda następujących dokumentów: 1) Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy Pzp oraz, odnośnie skazania za wykroczenie na karę aresztu, w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy Pzp, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. W przypadku gdy wykonawca ma siedzibę lub osoba ma miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast ww. dokumentu, składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 oraz ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy Pzp – dokument musi wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. 2) Aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postepowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp, 3) Aktualnego zaświadczenia właściwej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postepowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp, 4) Aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. W przypadku gdy wykonawca ma siedzibę lub osoba ma miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, wskazanych w pkt 2-4 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a. nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – dokument musi wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, b. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – dokument musi wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów wystawianych w kraju poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby z zachowaniem terminów wskazanych w ppkt a i b. 5) Oświadczenia wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp – wg załącznika nr 6 do SIWZ, 6) Oświadczenia wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 22 ustawy Pzp, – wg załącznika nr 7 do SIWZ, 7) Oświadczenia wykonawcy o braku wydania prawomocnego wyroku sądu skazującego za wykroczenie na karę ograniczenia wolności lub grzywny w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 oraz ustawy Pzp – wg załącznika nr 8 do SIWZ, 8) Oświadczenia wykonawcy o braku wydania wobec niego ostatecznej decyzji administracyjnej o naruszeniu obowiązków wynikających z przepisów prawa pracy, prawa ochrony środowiska lub przepisów o zabezpieczeniu społecznym w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp – wg załącznika nr 9 do SIWZ, 9) Oświadczenia wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 15 ustawy Pzp – wg załącznika nr 10 do SIWZ, W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców (konsorcjum, spółka cywilna) zamawiający bada czy nie zachodzą wobec każdego z tych podmiotów podstawy wykluczenia – żaden z Wykonawców nie może podlegać wykluczeniu na podstawie okoliczności, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 12-23 i ust. 5 ustawy Pzp. W przypadku, gdy wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów zamawiający bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia – podmiot, na którego zasoby powołuje się wykonawca, nie może podlegać wykluczeniu nie może podlegać wykluczeniu na podstawie okoliczności, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 12-22 i ust. 5 ustawy Pzp. 5. Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3, jeżeli zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne. 1) W przypadku wskazania przez wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez wykonawcę oświadczenia lub dokumenty. 2) W przypadku wskazania przez wykonawcę oświadczeń lub dokumentów, które znajdują się w posiadaniu zamawiającego, w szczególności oświadczeń lub dokumentów przechowywanych przez zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy, zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy Pzp, korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne. 6. Zgodnie z art. 22d ust. 2 Pzp zamawiający może, na każdym etapie postępowania uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia. 7. Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia zamawiający na każdym etapie postępowania może wezwać wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlega wykluczeniu, spełnia warunku udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzi uzasadniona podstawa do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów. 8. Zamawiający może wykluczyć wykonawcę na każdym etapie postępowania o udzielenie zamówienia.
Zakresie warunkow udzialu W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu ART. 25 UST. 1 PKT 1 zamawiający żąda następujących dokumentów: 1) Wykazu usług: co najmniej jedno zamówienie (wykonane w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie) odpowiadające rodzajem przedmiotowi niniejszego zamówienia, tj.: dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń powielających, o wartości co najmniej 50.000 zł – wg załącznika nr 5. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie. 2) załączy dowody określające czy te dostawy zostały wykonane należycie (dowodami o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów-oświadczenie wykonawcy, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców (konsorcjum) ww. warunek zostanie uznany przez zamawiającego za spełniony, jeżeli spełni go samodzielnie co najmniej jeden z wykonawców składających ofertę.
Czy wadium 1
Wadium W niniejszym postępowaniu zamawiający żąda wniesienia wadium. 1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium: do dnia 14.12.2018r. do godz. 9:00 w wysokości 4.000,00 złotych. 2. Wadium może być wniesione w następujących formach: a) pieniądzu wpłaconym przelewem na rachunek bankowy GETIN NOBLE BANK S.A. KONTO DEPOZYTÓW: 58 1560 0013 2323 1404 1000 0003 Na poleceniu przelewu należy zamieścić adnotację: Wadium – przetarg nieograniczony na: SUKCESYWNĄ DOSTAWĘ MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO DRUKAREK I URZĄDZEŃ POWIELAJĄCYCH W 2019 R. DLA POTRZEB URZĘDU MIASTA PIOTRKOWA TRYBUNALSKIEGO – znak SPZ.271.44.2018. b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. (DZ. U. z 2007 r. Nr 42 poz. 275) o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego zamawiający będzie uważał za wniesione w terminie tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek zamawiającego potwierdzi, że środki zostały zaksięgowane na koncie zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 4. Oryginał poręczeń i gwarancji należy przekazać za pokwitowaniem do Referatu Zamówień Publicznych w Urzędzie Miasta, do pokoju nr 317 przed terminem składania ofert, a do oferty załączyć kserokopię. 5. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium w wyznaczonym terminie lub zostanie wniesione w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona na podstawie art. 89 pkt 1 ust 7b. 6. Terminowe wniesienie wadium (w każdej z dopuszczonych form jego wniesienia) zamawiający sprawdzi w ramach własnych czynności proceduralnych.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Umowa na realizację zamówienia zostanie zawarta na warunkach wymienionych w załączniku nr 13 do SIWZ. 1. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie, w formie aneksu do umowy, pod rygorem nieważności takiej zmiany. 2. Zmiany nie mogą naruszać postanowień zawartych w art. 144 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Wynagrodzenie miesięczne netto określone przez wykonawcę nie będzie zmieniane w czasie realizacji zamówienia. Wynagrodzenie brutto może ulec zmianie jedynie w przypadku określonym w pkt 4 ppkt 1).
IV 6 1 sposob udostepniania 9. Obowiązek informacyjny na podstawie artykułu 13 RODO dotyczący danych osobowych zawartych w złożonych ofertach, dokumentach potwierdzających okoliczności wskazane w art. 25 ust. 1 – w szczególności wykonawcy będącego osobą fizyczną, wykonawcy będącego osobą fizyczną, prowadzącą jednoosobową działalność gospodarczą, pełnomocnika wykonawcy będącego osobą fizyczną (np. dane osobowe zamieszczone w pełnomocnictwie), członka organu zarządzającego wykonawcy, będącego osobą fizyczną (np. dane osobowe zamieszczone w informacji z KRK), osoby fizycznej skierowanej do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Prezydent Miasta Piotrkowa Trybunalskiego z siedzibą przy Pasażu Karola Rudowskiego 10, w Piotrkowie Trybunalskim (kod pocztowy: 97-300), tel.: 44732 77 01, adres e-mail: e.urzad@piotrkow.pl Inspektorem Ochrony Danych Osobowych w Urzędzie Miasta Piotrkowa Trybunalskiego jest Anna Pełka, adres e-mail: a.pelka@piotrkow.pl Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. Pani/Pana dane osobowe są przetwarzane w szczególności w celu:  dokonania oceny oferty pod względem spełnienia warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego,  udzielenia zamówienia publicznego i realizacji umowy, w szczególności wykonywania czynności określonych w opisie przedmiotu zamówienia przez osoby zatrudnione przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502, z późn. zm.),  przechowywania danych dla celów archiwizacyjnych,  przechowywania danych dla celów kontrolnych (zapewnienia rozliczalności, tj. wykazania spełnienia przez Urząd Miasta Piotrkowa Trybunalskiego obowiązków wynikających z przepisów prawa). Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. W przypadku zamówień współfinansowanych lub finansowanych ze środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej dane osobowe zawarte w dokumentacji postępowania/umowie przechowywane będą w terminach określonych w zasadach zawartych w szczególności w wytycznych, umowach o dofinansowanie. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – ustawy Pzp. W szczególności odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być podmioty:  Krajowa Izba Odwoławcza,  Prezes Urzędu Zamówień Publicznych,  sądy administracyjne, sądy powszechne,  instytucje zarządzające /pośredniczące w zarządzaniu/ programami współfinansującymi wydatki wynikające z realizacji umowy o udzielenie zamówienia publicznego ze środków unijnych, krajowych lub innych,  współpracujące z Urzędem Miasta Piotrkowa Trybunalskiego i świadczące na jego rzecz usługi z następujących kategorii: prawne, informatyczne, pocztowe i kurierskie, usługi archiwizacji i niszczenia dokumentacji,  wykonawcy biorący udział w postępowaniu;. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO. W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych przysługuje Pani/Panu:  na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;  na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ;  na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ;  prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; Nie przysługuje Pani/Panu:  w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych,  prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,  na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. Administrator dokłada wszelkich starań, aby zapewnić wszelkie środki fizycznej, technicznej i organizacyjnej ochrony danych osobowych przed ich przypadkowym czy umyślnym zniszczeniem, przypadkową utratą, zmianą, nieuprawnionym ujawnieniem, wykorzystaniem czy dostępem, zgodnie ze wszystkimi obowiązującymi przepisami.
IV 4 4 data 2018-12-14T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Czas reakcji na reklamację
Znaczenie 2,00
  
Kryteria Termin dostawy
Znaczenie 20,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)