Dostawa środków i sprzętu do utrzymania czystości

Publication date 2018-12-06
End date 2018-12-14 00:00:00
Instytucja Płocki Zakład Opieki Zdrowotnej Sp. z o.o.
Miejscowość Płock
Województwo mazowieckie
Branża
  • Miotły i szczotki i inne artykuły różnego rodzaju,
  • Środki czyszczące i polerujące,
  • Środki czyszczące,
  • Bielizna toaletowa i kuchenna,
  • Worki i torby,
  • Papier toaletowy, chusteczki higieniczne, ręczniki do rąk i serwety

Szczegóły

Numer ogłoszenia 658675-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 395142000, 398300009, 398000000, 392243001, 392243300, 189300007, 337600005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa środków czystości. Szczegółowy zakres zamówienia zawiera Załącznik Nr 1, 2 i 5 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 d92795ae-2ade-4d5d-9397-bf43723411f3
Biuletyn 658675-N-2018
Zamawiajacy nazwa Płocki Zakład Opieki Zdrowotnej Sp. z o.o.
Regon 61141659000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Kościuszki
Zamawiajacy adres numer domu 28
Zamawiajacy miejscowosc Płock
Zamawiajacy kod pocztowy 09402
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 24 3645100, 3645124
Zamawiajacy fax 24 3645102, 3645249
Zamawiajacy email zamowienia_publiczne@plockizoz.pl
Adres strony url www.szpitalplock.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.szpitalplock.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.szpitalplock.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Składanie oferty odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe (Dz. U. poz. 1529 oraz z 2015 r. poz. 1830), osobiście lub za pośrednictwem posłańca
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Płocki Zakład Opieki Zdrowotnej Sp. z o.o., ul. Kościuszki 28, 09 – 402 Płock, Dział Zamówień Publicznych, pok. Nr 203
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa środków i sprzętu do utrzymania czystości
Numer referencyjny PZOZ/DZP/382/40PN/18
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa środków czystości. Szczegółowy zakres zamówienia zawiera Załącznik Nr 1, 2 i 5 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 39514200-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa tego warunku
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa tego warunku
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa tego warunku
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1. Karty charakterystyki preparatu chemicznego – dotyczy Pakietów nr 2 poz.2-5, 10-13, Pakiet nr 3 poz. 1-3. 2. Oświadczenie, iż zaoferowane produkty mogą być stosowane w placówkach służby zdrowia w obecności pacjentów – zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ, dotyczy wszystkich pakietów.
Inne dokumenty niewymienione Oświadczenie składane w odpowiedzi na zamieszczoną informację, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp w celu potwierdzenia okoliczności o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 3) ustawy Pzp: a) oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu – Załącznik nr 6 do SIWZ. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: a) Wypełniony i podpisany formularz cenowy dla oferowanych pakietów – wg załącznika nr 5 do SIWZ b) Wypełniony i podpisany formularz ofertowy – według załącznika nr 3 do SIWZ; c) Oświadczenie Wykonawcy wynikające z pkt 7.1. SIWZ – wg załącznika nr 4 do SIWZ. d) Karty charakterystyki produktu w celu oceny kryterium jakości – dotyczy Pakietu nr 9. e) Próbki przedmiotu zamówienia w celu oceny jakości produktu (próbki powinny być opisane) - zgodnie z OPZ Załącznik nr 2 do SIWZ dotyczy Pakietu nr 9.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje istotne zmiany postanowień umowy zgodnie z zapisami w Załączniku nr 2 do SIWZ § 9 ust. 2.
IV 4 4 data 2018-12-14T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 09:30
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Pakiet nr 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39514200-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Ścierki, szczegółowy zakres zamówienia zawiera Załącznik Nr 1, 2 i 5 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Pakiet nr 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39830000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Preparaty do utrzymania czystości, szczegółowy zakres zamówienia zawiera Załącznik Nr 1, 2 i 5 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Pakiet nr 3
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39800000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Płyny do mycia podłogi, szczegółowy zakres zamówienia zawiera Załącznik Nr 1, 2 i 5 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Pakiet nr 4
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39224300-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Sprzęt do utrzymania czystości, szczegółowy zakres zamówienia zawiera Załącznik Nr 1, 2 i 5 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Pakiet nr 5
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39224330-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Sprzęt do utrzymania czystości (wiadra , kosze, pojemniki), szczegółowy zakres zamówienia zawiera Załącznik Nr 1, 2 i 5 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Pakiet nr 6
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18930000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Worki na odpady, szczegółowy zakres zamówienia zawiera Załącznik Nr 1, 2 i 5 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Pakiet nr 7
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33760000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Ręczniki w roli, papier toaletowy, szczegółowy zakres zamówienia zawiera Załącznik Nr 1, 2 i 5 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Pakiet nr 8
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33760000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Ręczniki papierowe ZZ, papier toaletowy szary, szczegółowy zakres zamówienia zawiera Załącznik Nr 1, 2 i 5 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Pakiet nr 9
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39830000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Preparaty do utrzymania czystości II, szczegółowy zakres zamówienia zawiera Załącznik Nr 1, 2 i 5 do SIWZ
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)