Sukcesywne dostawy środków do utrzymania czystości oraz asortymentu niezbędnego do funkcjonowania kuchni szpitalnej

Publication date 2018-12-06
End date 2018-12-14 00:00:00
Instytucja Wojewódzki Szpital im. św. Ojca Pio w Przemyślu
Miejscowość Przemyśl
Województwo podkarpackie
Branża
  • Preparaty piorące

Szczegóły

Numer ogłoszenia 658245-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 398312400
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Zad. 1 – Papier toaletowy -1 poz. asort. w ilości 10 000 szt.;
Zad. 2 – Ręczniki papierowe - 4 poz. asort. w różnych ilościach;
Zad. 3 – Szczotki do czyszczenia - 8 poz. asort. w różnych ilościach;
Zad. 4 – Materiały do czyszczenia - 9 poz. asort. w różnych ilościach;
Zad. 5 – Preparaty do utrzymania czystości - 9 poz. asort. w różnych ilościach;
Zad. 6 – Mydło - 2 poz. asort. w różnych ilościach;
Zad. 7 – Dozowniki -3 poz. asort. w różnych ilościach;
Zad. 8 – Odświeżacz powietrza, ścierki -7 poz. asort. w różnych ilościach;
Zad. 9 – Akcesoria do maszyn czyszczących - 9 poz. asort. w różnych ilościach;
Zad. 10 –Worki foliowe - 10 poz. asort. w różnych ilościach;
Zad. 11 –Środek do zamgławiania - 1 poz. asort. w ilości 15 szt.;
Zad. 12–- Preparaty do utrzymania czystości - 4 poz. asort. w różnych ilościach;
Zad. 13 – Środki do automatycznego mycia basenów i kaczek -2 poz. asort. w różnych ilościach;
Zad.14 –Ręcznik z podajnikiem - 1 poz. asort. w ilości 1450 szt.;
Zad. 15 – Preparaty do utrzymania czystości w kuchni - 9 poz. asort. w różnych ilościach;
Zad. 16-Dodatki potrzebne do funkcjonowania kuchni -10 poz. asort. w różnych ilościach;
Zad. 17 – Dodatki potrzebne do funkcjonowania kuchni -10 poz. asort. w różnych ilościach;

Dodatkowe informacje

GuidZP400 e4dc23bf-739f-4c01-8e9a-b9a3cc9207ea
Biuletyn 658245-N-2018
Zamawiajacy nazwa Wojewódzki Szpital im. św. Ojca Pio w Przemyślu
Regon 31468400000
Zamawiajacy adres ulica ul. Monte Cassino
Zamawiajacy adres numer domu 18
Zamawiajacy miejscowosc Przemyśl
Zamawiajacy kod pocztowy 37700
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo podkarpackie
Zamawiajacy telefon 166 775 065
Zamawiajacy fax 166 775 064
Zamawiajacy email dzp@wszp.pl
Adres strony url www.wszp.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.wszp.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.wszp.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferty przesłane w formie pisemnej, pocztą
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Wojewódzki Szpital im.Św. Ojca Pio w Przemyślu ul. Monte Cassino 18, 37-700 Przemyśl
Nazwa nadana zamowieniu Sukcesywne dostawy środków do utrzymania czystości oraz asortymentu niezbędnego do funkcjonowania kuchni szpitalnej
Numer referencyjny ZP/41/PN/2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 17
Okreslenie przedmiotu Zad. 1 – Papier toaletowy -1 poz. asort. w ilości 10 000 szt.; Zad. 2 – Ręczniki papierowe - 4 poz. asort. w różnych ilościach; Zad. 3 – Szczotki do czyszczenia - 8 poz. asort. w różnych ilościach; Zad. 4 – Materiały do czyszczenia - 9 poz. asort. w różnych ilościach; Zad. 5 – Preparaty do utrzymania czystości - 9 poz. asort. w różnych ilościach; Zad. 6 – Mydło - 2 poz. asort. w różnych ilościach; Zad. 7 – Dozowniki -3 poz. asort. w różnych ilościach; Zad. 8 – Odświeżacz powietrza, ścierki -7 poz. asort. w różnych ilościach; Zad. 9 – Akcesoria do maszyn czyszczących - 9 poz. asort. w różnych ilościach; Zad. 10 –Worki foliowe - 10 poz. asort. w różnych ilościach; Zad. 11 –Środek do zamgławiania - 1 poz. asort. w ilości 15 szt.; Zad. 12–- Preparaty do utrzymania czystości - 4 poz. asort. w różnych ilościach; Zad. 13 – Środki do automatycznego mycia basenów i kaczek -2 poz. asort. w różnych ilościach; Zad.14 –Ręcznik z podajnikiem - 1 poz. asort. w ilości 1450 szt.; Zad. 15 – Preparaty do utrzymania czystości w kuchni - 9 poz. asort. w różnych ilościach; Zad. 16-Dodatki potrzebne do funkcjonowania kuchni -10 poz. asort. w różnych ilościach; Zad. 17 – Dodatki potrzebne do funkcjonowania kuchni -10 poz. asort. w różnych ilościach;
Cpv glowny przedmiot 39831240-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Waluta calosc PLN
Okreslenie warunkow 1.1. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji ekonomicznej lub finansowej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 1.2. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 1.3. Zamawiający ocenia, czy udostępniane wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja ekonomiczna lub finansowa pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13–22 ustawy Pzp. 1.4. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te realizują usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. Zamawiający nie określa szczegółowych warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow 1.1. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji ekonomicznej lub finansowej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 1.2. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 1.3. Zamawiający ocenia, czy udostępniane wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja ekonomiczna lub finansowa pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13–22 ustawy Pzp. 1.4. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te realizują usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. Zamawiający nie określa szczegółowych warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow 1.1. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji ekonomicznej lub finansowej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 1.2. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 1.3. Zamawiający ocenia, czy udostępniane wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja ekonomiczna lub finansowa pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13–22 ustawy Pzp. 1.4. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te realizują usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. Zamawiający nie określa szczegółowych warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1.Oświadczenie, wg treści załącznika nr 6 do SIWZ, o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, jeżeli wykonawcy złożyli odrębne oferty, oferty częściowe, wykonawca składa w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez zamawiającego informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą, który złożył ofertę nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zamawiający niezwłocznie po otwarciu ofert zamieści te informacje na stronie internetowej www.wszp.pl – w pliku dot. niniejszego postępowania pn. „Informacja z otwarcia ofert”. 2.Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. oraz celu weryfikacji osób uprawnionych do reprezentowania wykonawcy tym samym składania oświadczenia woli. 3.Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia, w jakim powołuje się na ich zasoby w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniachzgodnie z załącznikiem 5 do SIWZ. 4.W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców w postępowaniu oświadczenia- zgodnie z załącznikiem 5 do SIWZ składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje brak podstaw wykluczenia.
Zakresie warunkow udzialu 1.Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania spełniania warunków udziału w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach- zgodnie z załącznikiem 4 do SIWZ. 2.W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców w postępowaniu oświadczenia- zgodnie z załącznikiem 4 do SIWZ składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1.Deklarację zgodności zgodnie z ustawą z dn. 20.05.2010 r. o wyrobach medycznych na podstawie art. 5 pkt. 1 – do obrotu i używania mogą być wprowadzone wyroby medyczne oznakowane znakiem CE (Dz. U. z 2017 poz. 211)– dotyczy wszystkich wyrobów medycznych, na które składana jest oferta – w przypadkach wymaganych prawem – w przypadku, jeżeli asortyment nie jest sklasyfikowany jako wyrób medyczny należy dołączyć do oferty stosowne oświadczenie. 2.Ulotkę informacyjną w języku polskim zawierającą opis produktu, opis jego stosowania, przeznaczenie itp. informacje – na przedmiot zamówienia w zad. od 1 do 17 – stosownie do składanych ofert. 3.Oświadczenie wykonawcy, że produkty wymienione w zad. nr 5, 6, 11, 12, 13, 15, mogą być stosowane w szpitalach. 4.Aktualna Karta charakterystyki preparatu (nie starsza niż 3 lata) – w przypadkach wymaganych prawem – dot. zad. 5, 6, 11, 12, 13 i 15. Dołączone do oferty w wersji papierowej oraz elektronicznej (na płytce CD lub DVD lub innym nośniku np. pendrive). Jeżeli dany asortyment nie posiada karty charakterystyki, należy złożyć stosowne oświadczenie.
Inne dokumenty niewymienione 1.Sporządzony przez wykonawcę, według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ, Formularz ofertowy. 2.Sporządzony przez wykonawcę, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, Formularz zawierający opis przedmiotu zamówienia.
Czy wadium 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 11. Wykonawca zobowiązany jest do nie podwyższania cen jednostkowych w ciągu całego okresu trwania umowy. 2. Na podstawie art. 144 ust.1 ustawy „Prawo zamówień publicznych”, Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany w umowie zawartej z wybranym Wykonawcą polegającej na: 2.1 możliwości zmiany cen wyłącznie w przypadku: a. zmiany stawki podatku VAT, przy czym w przypadku wzrostu stawki podatku VAT lub jej obniżenia zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian; b. zmian stawek opłat celnych wprowadzonych decyzjami odnośnych władz. c. zmian cen jednostkowych przedmiotu umowy w wyniku ich obniżenia przez Wykonawcę z uwagi na wprowadzenie nowego cennika lub promocji. 2.2 możliwości zmiany terminu obowiązywania niniejszej umowy wyłącznie w przypadku: a. nie zrealizowania w okresie umowy całości przedmiotu umowy wskutek realizacji niższych zamówień - zmiana umowy wymaga aneksu. 3. Zmiany wymienione w ust. 2.1 pkt a i b następują z mocy prawa i obowiązują od dnia obowiązywania zmienionych stawek. 4. O zmianie stawki, o której mowa w ust. 2.1 pkt a, b i c Wykonawca niezwłocznie zawiadomi pisemnie Zamawiającego. 5. Dopuszcza się możliwość zmiany dotychczas zaoferowanego produktu na inny nowszej generacji, lub o lepszych parametrach niż określone w załączniku nr 1 do umowy, przy zachowaniu dotychczasowej ceny jednostkowej brutto, za uprzednią pisemną akceptacją Zamawiającego.
IV 4 4 data 2018-12-14T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zad. 1 – Papier toaletowy
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39831240-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zad. 1 – Papier toaletowy -1 poz. asort. w ilości 10 000 szt.;
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Zad. 2 – Ręczniki papierowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39831240-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zad. 2 – Ręczniki papierowe - 4 poz. asort. w różnych ilościach;
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Zad. 3 – Szczotki do czyszczenia
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39831240-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zad. 3 – Szczotki do czyszczenia - 8 poz. asort. w różnych ilościach;
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Zad. 4 – Materiały do czyszczenia
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39831240-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zad. 4 – Materiały do czyszczenia - 9 poz. asort. w różnych ilościach;
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Zad. 5 – Preparaty do utrzymania czystości
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39831240-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zad. 5 – Preparaty do utrzymania czystości - 9 poz. asort. w różnych ilościach;
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Zad. 6 – Mydło
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39831240-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zad. 6 – Mydło - 2 poz. asort. w różnych ilościach;
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Zad. 7 – Dozowniki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39831240-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zad. 7 – Dozowniki -3 poz. asort. w różnych ilościach;
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Zad. 8 – Odświeżacz powietrza, ścierki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39831240-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zad. 8 – Odświeżacz powietrza, ścierki -7 poz. asort. w różnych ilościach;
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Zad. 9 – Akcesoria do maszyn czyszczących
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39831240-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zad. 9 – Akcesoria do maszyn czyszczących - 9 poz. asort. w różnych ilościach
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa Zad. 10 –Worki foliowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39831240-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zad. 10 –Worki foliowe - 10 poz. asort. w różnych ilościach;
  
Zalacznik czesc nr 11
Zalacznik nazwa Zad. 11 –Środek do zamgławiania
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39831240-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zad. 11 –Środek do zamgławiania - 1 poz. asort. w ilości 15 szt.;
  
Zalacznik czesc nr 12
Zalacznik nazwa Zad. 12– Preparaty do utrzymania czystości
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39831240-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Zad. 12–Preparaty do utrzymania czystości - 4 poz. asort. w różnych ilościach;
  
Zalacznik czesc nr 13
Zalacznik nazwa Zad. 13 – Środki do automatycznego mycia basenów i kaczek
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39831240-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zad. 13 – Środki do automatycznego mycia basenów i kaczek -2 poz. asort. w różnych ilościach;
  
Zalacznik czesc nr 14
Zalacznik nazwa Zad.14 –Ręcznik z podajnikiem
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39831240-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Zad.14 –Ręcznik z podajnikiem - 1 poz. asort. w ilości 1450 szt.;
  
Zalacznik czesc nr 15
Zalacznik nazwa Zad. 15 – Preparaty do utrzymania czystości w kuchni
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39831240-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zad. 15 – Preparaty do utrzymania czystości w kuchni - 9 poz. asort. w różnych ilościach;
  
Zalacznik czesc nr 16
Zalacznik nazwa Zad. 16-Dodatki potrzebne do funkcjonowania kuchni
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39831240-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zad. 16-Dodatki potrzebne do funkcjonowania kuchni -10 poz. asort. w różnych ilościach;
  
Zalacznik czesc nr 17
Zalacznik nazwa Zad. 17 – Dodatki potrzebne do funkcjonowania kuchni
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39831240-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zad. 17 – Dodatki potrzebne do funkcjonowania kuchni -10 poz. asort. w różnych ilościach;
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)