Dostawa Artykułów Spożywczych do magazynu Domu Pomocy Społecznej w Czernej nr 110

Publication date 2018-12-06
End date 2018-12-13 00:00:00
Instytucja Dom Pomocy Społecznej
Miejscowość Krzeszowice
Województwo małopolskie
Branża
  • Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 658544-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 150000008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych powszechnie dostępnych, o ustalonych standardach jakościowych w ilościach jakie są potrzebne do wyżywienia
95 mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Czernej nr 110, 32-065 Krzeszowice Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający szacunkowe ilości i rodzaj asortymentu
jaki będzie potrzebny do wyżywienia mieszkańców DPS Czerna w roku 2019, przedstawiony został w 5 częściach „Arkusza – propozycja cenowa”, zwanego dalej „Arkuszem”,
stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ., a warunki oraz sposób realizacji przedmiotu umowy zawarte są w Rozdziale III pkt. 4 SIWZ oraz w projekcie umowy.Zamawiający dopuszcza
składanie ofert częściowych, obejmujących jednak całość towaru określonego w danej części. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną wybraną część, kilka lub
5 części.
CZĘŚĆ Nr I RÓŻNE PRODUKTY SPOŻYWCZE – DPS AK-271-1/AS/2019
CZĘŚĆ Nr II MIĘSO, DRÓB, PRODUKTY MIĘSNE I DROBIOWE – DPS AK-271-1/M/2019
CZĘŚĆ Nr III OWOCE I WARZYWA ŚWIEŻE – DPS AK-271-1/OW/2019
CZĘŚĆ Nr IV PRODUKTY MLECZARSKIE – DPS AK-271-1/AN/2019
CZĘŚĆ Nr V PIECZYWO – DPS AK-271-1/P/2019

Dodatkowe informacje

GuidZP400 238c2cb4-d99b-4599-a83f-8771a2f9fb4c
Biuletyn 658544-N-2018
Zamawiajacy nazwa Dom Pomocy Społecznej
Regon 106391300000
Zamawiajacy adres ulica Czerna
Zamawiajacy adres numer domu 110
Zamawiajacy miejscowosc Krzeszowice
Zamawiajacy kod pocztowy 32-065
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 0-12 282 02 19
Zamawiajacy fax 0-12 282 02 19 wew. 20
Zamawiajacy email kontakt@dpsczerna.pl
Adres strony url www.dpsczerna.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.dpsczerna.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Drogą pocztową, kurierem lub osobiście
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Dom Pomocy Społecznej w Czernej, Czerna nr 110, 32-065 Krzeszowice
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa Artykułów Spożywczych do magazynu Domu Pomocy Społecznej w Czernej nr 110
Numer referencyjny DPS-AK-271-1/2019
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 5
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych powszechnie dostępnych, o ustalonych standardach jakościowych w ilościach jakie są potrzebne do wyżywienia 95 mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Czernej nr 110, 32-065 Krzeszowice Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający szacunkowe ilości i rodzaj asortymentu jaki będzie potrzebny do wyżywienia mieszkańców DPS Czerna w roku 2019, przedstawiony został w 5 częściach „Arkusza – propozycja cenowa”, zwanego dalej „Arkuszem”, stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ., a warunki oraz sposób realizacji przedmiotu umowy zawarte są w Rozdziale III pkt. 4 SIWZ oraz w projekcie umowy.Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, obejmujących jednak całość towaru określonego w danej części. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną wybraną część, kilka lub 5 części. CZĘŚĆ Nr I RÓŻNE PRODUKTY SPOŻYWCZE – DPS AK-271-1/AS/2019 CZĘŚĆ Nr II MIĘSO, DRÓB, PRODUKTY MIĘSNE I DROBIOWE – DPS AK-271-1/M/2019 CZĘŚĆ Nr III OWOCE I WARZYWA ŚWIEŻE – DPS AK-271-1/OW/2019 CZĘŚĆ Nr IV PRODUKTY MLECZARSKIE – DPS AK-271-1/AN/2019 CZĘŚĆ Nr V PIECZYWO – DPS AK-271-1/P/2019
Cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data rozpoczecia 2019-01-01T00:00:00+01:00
Data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Za spełnienie warunków określonych w ust. 1 Zamawiający uzna pisemne oświadczenie Wykonawcy w tym zakresie,Ocena spełniania w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia nie spełnia
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Za spełnienie warunków określonych w ust. 1 Zamawiający uzna pisemne oświadczenie Wykonawcy w tym zakresie,Ocena spełniania w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia nie spełnia
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Za spełnienie warunków określonych w ust. 1 Zamawiający uzna pisemne oświadczenie Wykonawcy w tym zakresie,Ocena spełniania w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia nie spełnia
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.W przypadku, jeśli właściwy rejestr jest publiczny, bezpłatny i ogólnodostępny, należy wskazać adres bazy danych, w której Zamawiający może samodzielnie zweryfikować spełnienie warunku.
Zakresie warunkow udzialu Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert – załącznik nr 7
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Uzupełniony „Arkusz – propozycja cenowa” na dostawę produktów spożywczych z poszczególnych części – załącznik nr 1 do SIWZ; 2) oferta sporządzona na formularzu ofertowym, wypełniona i podpisana przez Wykonawcę, o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ; 3) Zaakceptowany wzór umowy stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ; 4) Oświadczenia Wykonawcy, złożone na formularzach określonych we wzorach stanowiących załącznik nr 4 i 4a do SIWZ, o: a) spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, b) nie podleganiu wykluczeniu z postępowania, c) korzystaniu przy wykonaniu zamówienia z podwykonawców; Oświadczenie Wykonawcy, złożone na formularzu określonym we wzorze stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ dotyczące wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/W (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str.1).
Inne dokumenty niewymienione W terminie 3 dni od dnia upublicznienia na stronie internetowej zamawiającego – wykazu złożonych ofert, zawierającej: • kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, • firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, • ceny oraz terminu wykonania zamówienia; wszyscy wykonawcy biorący udział w postępowaniu zobowiązani są przekazać Zamawiającemu oświadczenie wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ, o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r, o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2018r., poz. 798), celem zbadania czy nie zachodzi przesłanka określona w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Złożenie oferty jest równoznaczne z akceptacją zawartych we wzorze umowy klauzul, jednakże Zamawiający określa porządkowy wymóg załączenia do ofert zaakceptowanego wzorca umowy. Zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności i mogą być dopuszczalne tylko w granicach art. 144 ustawy - Prawo zamówień publicznych. Strony przez istotne zmiany postanowień umowy w stosunku do treści złożonej w postępowaniu oferty rozumieją takie zmiany, których wprowadzenie na etapie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wpłynęłoby na krąg Wykonawców ubiegających się o zamówienie lub na wybór najkorzystniejszej oferty w postępowaniu (np. kryteria oceny ofert). Wszelkie inne zmiany postanowień umowy w stosunku do treści złożonej w postępowaniu oferty nie mają charakteru zmian istotnych. Zamawiający dopuszcza zmianę niniejszej umowy w zakresie: a) terminów realizacji przedmiotu umowy wskazanych w umowie, gdy jest to spowodowane następstwem okoliczności niezależnych od stron (siła wyższa) lub okoliczności leżących po stronie Zamawiającego; b) możliwości realizacji przedmiotu umowy po cenach niższych niż w formularzu cenowym, a zmiany w tym zakresie nie wymagają sporządzenia aneksu do umowy; c) z uwagi na bieżące potrzeby zamawiającego zakupy dokonywane w trakcie obowiązywania niniejszej umowy mogą dla poszczególnych pozycji różnić się ilościowo od wartości podanych w formularzu asortymentowo- cenowym, stanowiącym załącznik do umowy, jednak łączna wartość zakupów nie przekroczy całkowitej wartości umowy, o której mowa w § 1 ust. 2 umowy. d) wynikającym ze zmian regulacji prawnych dotyczących przedmiotu umowy, przy czym ceny jednostkowe netto określone w formularzu asortymentowo - cenowym nie zostaną podwyższone w trakcie obowiązywania umowy. Dopuszcza się zmianę ceny jednostkowej brutto, w przypadku gdy w okresie realizacji umowy dojdzie do zmiany stawki podatku VAT i tylko o kwotę wynikającą z tej zmiany.
IV 4 4 data 2018-12-13T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:30
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 100,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)