Dostawa sprzętu laboratoryjnego i oprogramowania w 6 pakietach dla potrzeb Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego

Publication date 2018-12-06
End date 2018-12-14 00:00:00
Instytucja Gdański Uniwersytet Medyczny
Miejscowość Gdańsk
Województwo pomorskie
Branża
  • Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 658614-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 380000005, 489000007, 384362002, 384330009, 384345403, 384363106
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu laboratoryjnego i oprogramowania w 6 pakietach dla potrzeb Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego.
2. Na przedmiot zamówienia składają się następujące pakiety, opisane szczegółowo w załączniku nr 3 do SIWZ:
Pakiet nr 1 - zestaw do PCR i wizualizacji żeli – 1 szt.
Pakiet nr 2 - oprogramowanie do analiz proteomicznych – 1 szt.
Pakiet nr 3 - próżniowy koncentrator próbek – 1 szt.
Pakiet nr 4 - spektofotometr UV-VIS do pomiaru stężenia kwasów nukleinowych i białek w mikroobjętościach, mikropłytkach i kuwetach – 1 szt.
Pakiet nr 5 - komora laminarna II klasy bezpieczeństwa mikrobiologicznego – 1 szt.
Pakiet nr 6 - płyta grzewcza histopatologiczna – 1 szt., łaźnia wodna histopatologiczna – 1 szt.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 afacd5cf-2cab-4f64-a90c-ce88e942acf6
Biuletyn 658614-N-2018
Zamawiajacy nazwa Gdański Uniwersytet Medyczny
Regon 28862700000
Zamawiajacy adres ulica ul. M. Skłodowskiej-Curie
Zamawiajacy miejscowosc Gdańsk
Zamawiajacy kod pocztowy 80210
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo pomorskie
Zamawiajacy telefon (058) 349 12 23
Zamawiajacy fax (058) 349 12 24
Zamawiajacy email zp@gumed.edu.pl
Adres strony url www.gumed.edu.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Uczelnia publiczna
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.gumed.edu.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.gumed.edu.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny za pośrednictwem operatora pocztowego lub osobiście lub za pośrednictwem posłańca
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Gdański Uniwersytet Medyczny Sekcja Zamówień Publicznych budynek nr 1, III piętro, pok. 307, ul. Dębinki 7, 80211 Gdańsk
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu laboratoryjnego i oprogramowania w 6 pakietach dla potrzeb Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego
Numer referencyjny ZP/118/2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Oferty lub wnioski 2
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu laboratoryjnego i oprogramowania w 6 pakietach dla potrzeb Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego. 2. Na przedmiot zamówienia składają się następujące pakiety, opisane szczegółowo w załączniku nr 3 do SIWZ: Pakiet nr 1 - zestaw do PCR i wizualizacji żeli – 1 szt. Pakiet nr 2 - oprogramowanie do analiz proteomicznych – 1 szt. Pakiet nr 3 - próżniowy koncentrator próbek – 1 szt. Pakiet nr 4 - spektofotometr UV-VIS do pomiaru stężenia kwasów nukleinowych i białek w mikroobjętościach, mikropłytkach i kuwetach – 1 szt. Pakiet nr 5 - komora laminarna II klasy bezpieczeństwa mikrobiologicznego – 1 szt. Pakiet nr 6 - płyta grzewcza histopatologiczna – 1 szt., łaźnia wodna histopatologiczna – 1 szt.
Cpv glowny przedmiot 38000000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okreslenie warunkow Do prowadzenia działalności objętej przedmiotowym zamówienia nie wymaga się specjalnych kompetencji lub uprawnień. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający przewiduje możliwość zmian umowy w sytuacji: a) gdy dochowanie terminu umownego jest niemożliwe z uwagi na siłę wyższą lub inne okoliczności niezależne od Wykonawcy lub których Wykonawca przy zachowaniu należytej staranności nie był w stanie uniknąć lub przewidzieć. Przez siłę wyższą strony rozumieją okoliczności niemożliwe do przewidzenia w chwili zawierania umowy, niezależne od woli stron, na których powstanie żadna ze stron nie miała wpływu i których powstaniu nie mogła zapobiec. Za siłę wyższą uważa się w szczególności: klęski żywiołowe, katastrofy, mobilizację, embargo, zamknięcie granic. Wykonawca dotknięty działaniem siły wyższej jest zobowiązany do niezwłocznego powiadomienia o tym fakcie Zamawiającego; b) zwiększenia bądź zmniejszenia stawek podatku od towarów i usług, podatku akcyzowego, cła na podstawie odrębnych przepisów, które wejdą w życie po dniu zawarcia umowy, a przed wykonaniem przez Wykonawcę obowiązku po wykonaniu którego Wykonawca jest uprawniony do uzyskania wynagrodzenia, wynagrodzenie Wykonawcy może ulec odpowiedniemu zwiększeniu bądź zmniejszeniu, jeżeli w wyniku zastosowania zmienionych stawek podatków ulega zmianie kwota należnego podatku oraz Wynagrodzenie Wykonawcy uwzględniające podatek od towarów i usług, podatek akcyzowy, cło; c) gdy sprzęt zaoferowany w ofercie został wycofany z produkcji lub dystrybucji, Zamawiający dopuszcza możliwość zamiany sprzętu na wersję o parametrach technicznych i funkcjonalnych nie gorszych niż w ofercie, w takim przypadku zmiana nie może powodować wzrostu ceny ofertowej, terminu wykonania i innych warunków udzielenia zamówienia zawartych w SIWZ. Wykonawca zapewni Zamawiającego pisemnie, iż sprzęt opisany w § 1 niniejszej umowy został wycofany z produkcji lub producent sprzętu zaprzestał jego produkcji. Wykonawca zobowiązany jest przekazać podpisany przez producenta lub dystrybutora dokument z oświadczeniem o wycofaniu z produkcji lub dystrybucji zaoferowanego sprzętu z jednoczesną propozycją zmian, 2. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej w formie aneksu pod rygorem nieważności.
IV 4 4 data 2018-12-14T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Pakiet nr 1 - zestaw do PCR i wizualizacji żeli – 1 szt.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 38000000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 42
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 1 - zestaw do PCR i wizualizacji żeli – 1 szt.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Pakiet nr 2 - oprogramowanie do analiz proteomicznych – 1 szt.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 48900000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 56
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 2 - oprogramowanie do analiz proteomicznych – 1 szt.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Pakiet nr 3 - próżniowy koncentrator próbek – 1 szt.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 38436200-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 56
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 3 - próżniowy koncentrator próbek – 1 szt.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Pakiet nr 4 - spektofotometr UV-VIS do pomiaru stężenia kwasów nukleinowych i białek w mikroobjętościach, mikropłytkach i kuwetach – 1 szt.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 38433000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 56
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 4 - spektofotometr UV-VIS do pomiaru stężenia kwasów nukleinowych i białek w mikroobjętościach, mikropłytkach i kuwetach – 1 szt.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Pakiet nr 5 - komora laminarna II klasy bezpieczeństwa mikrobiologicznego – 1 szt.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 38434540-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 56
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 5 - komora laminarna II klasy bezpieczeństwa mikrobiologicznego – 1 szt.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Pakiet nr 6 - płyta grzewcza histopatologiczna – 1 szt., łaźnia wodna histopatologiczna – 1 szt.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 38436310-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 42
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 6 - płyta grzewcza histopatologiczna – 1 szt., łaźnia wodna histopatologiczna – 1 szt.
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)