Modernizacja, przebudowa i rozbudowa Systemu Monitoringu Wizyjnego Miasta Poznania.

Publication date 2018-12-06
End date 2018-12-14 00:00:00
Instytucja Miasto Poznań
Miejscowość Poznań
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Monitory wideo

Szczegóły

Numer ogłoszenia 657727-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 323235008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiot zamówienia obejmuje:
· Wykonanie projektu wykonawczego rozbudowy Systemu Monitoringu Wizyjnego Miasta Poznania w oparciu o gotową infrastrukturę teletechniczną (rurociągi kablowe lub rurociągi kablowe z przyłączami transmisyjnymi i zasilającymi).
· Budowę na podstawie opracowanego projektu brakujących przyłączy transmisyjnych i zasilających w istniejących rurociągach kablowych.
· Dostawę i instalację kamer, w tym: kamer obrotowych, kamer stałopozycyjnych, kamer panoramicznych i modułową zawierającą w jednej obudowie 1 kamerę obrotową i 4 kamery stałopozycyjne, wraz z niezbędną liczbą licencji oraz macierzy dyskowych iSCSI. Liczba dostarczanych kamer, z podziałem na typy, została określona w załączniku nr 2 do Opisu przedmiotu zamówienia.
· Konfigurację i uruchomienie dostarczonych urządzeń w Systemie Monitoringu Wizyjnego Miasta Poznania.
· Wykonanie dokumentacji powykonawczej.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do wzoru umowy.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 e5a79ab7-ab1f-42b3-89e8-6e1ff3e74ebc
Biuletyn 657727-N-2018
Zamawiajacy nazwa Miasto Poznań
Regon 63125782200000
Zamawiajacy adres ulica Plac Kolegiacki
Zamawiajacy adres numer domu 17
Zamawiajacy miejscowosc Poznań
Zamawiajacy kod pocztowy 61841
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo wielkopolskie
Zamawiajacy telefon 618 785 210
Zamawiajacy fax 61 878 50 85
Zamawiajacy email zp@um.poznan.pl
Adres strony url http://bip.poznan.pl
Adres strony internetowej http://bip.poznan.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://bip.poznan.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip.poznan.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Miasta Poznania, Wydział Zamówień i Obsługi Urzędu, pl. Kolegiacki 17, 61 – 841 Poznań pok. 152
Nazwa nadana zamowieniu Modernizacja, przebudowa i rozbudowa Systemu Monitoringu Wizyjnego Miasta Poznania.
Numer referencyjny ZOU-XII.271.206.2018.EW
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiot zamówienia obejmuje: · Wykonanie projektu wykonawczego rozbudowy Systemu Monitoringu Wizyjnego Miasta Poznania w oparciu o gotową infrastrukturę teletechniczną (rurociągi kablowe lub rurociągi kablowe z przyłączami transmisyjnymi i zasilającymi). · Budowę na podstawie opracowanego projektu brakujących przyłączy transmisyjnych i zasilających w istniejących rurociągach kablowych. · Dostawę i instalację kamer, w tym: kamer obrotowych, kamer stałopozycyjnych, kamer panoramicznych i modułową zawierającą w jednej obudowie 1 kamerę obrotową i 4 kamery stałopozycyjne, wraz z niezbędną liczbą licencji oraz macierzy dyskowych iSCSI. Liczba dostarczanych kamer, z podziałem na typy, została określona w załączniku nr 2 do Opisu przedmiotu zamówienia. · Konfigurację i uruchomienie dostarczonych urządzeń w Systemie Monitoringu Wizyjnego Miasta Poznania. · Wykonanie dokumentacji powykonawczej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do wzoru umowy.
Cpv glowny przedmiot 32323500-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 130
Informacje na temat katalogow Termin wykonania zamówienia: Etap I – 40 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy Etap II – 130 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca: a) wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał minimum dwie dostawy wraz z instalacją, uruchomieniem i konfiguracją oferowanych kamer oraz oferowanego oprogramowania zarządzającego systemem monitoringu podlegającego rozbudowie o wartości nie mniejszej niż 500 000,00 zł brutto każda; b) dysponuje: b.a minimum jedną osobą posiadającą aktualne świadectwo kwalifikacyjne wydane przez Stowarzyszenie Elektryków Polskich uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku kategorii D i E do 1 kV, b.b minimum jedną osobą posiadającą licencję pracownika zabezpieczenia technicznego pierwszego stopnia zgodnie z rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 4 czerwca 1998 r. w sprawie wzoru i trybu wydawania licencji pracownika ochrony fizycznej i licencji pracownika zabezpieczenia technicznego oraz trybu i częstotliwości wydawania przez organy Policji opinii o pracownikach ochrony (Dz. U. Nr 78 poz. 511 z 1998 r.), b.c minimum jedną osobą posiadającą certyfikat producenta oferowanego oprogramowania zarządzającego monitoringiem wizyjnym rozbudowywanym w ramach niniejszego postępowania, potwierdzający przeszkolenie w zakresie oferowanego oprogramowania zarządzającego oraz wykonaniem minimum jednej pracy polegającej na konfiguracji i wdrożeniu lub rozbudowie systemu monitoringu wizyjnego zarządzanego przez to oprogramowanie. Zamawiający dopuszcza posiadanie przez jedną osobę kilku uprawnień.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu a) wykaz dostaw wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie - wypełniony i podpisany załącznik nr 6 do SIWZ. b) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za wykonanie przedmiotu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, posiadanych uprawnień, niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – wypełniony i podpisany załącznik nr 7 do SIWZ.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca złoży karty katalogowe wszystkich oferowanych urządzeń i sprzętu (oferowane produkty zawierające nazwę producenta wraz z oznaczeniem, typ wraz z nazwą produktu, przybliżona liczba poszczególnych oferowanych produktów, jaką dysponuje Wykonawca – wypełniony i podpisany załącznik nr 2 do umowy;
Inne dokumenty niewymienione 1) Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy – załącznik nr 1 do SIWZ; 2) Jeżeli zasady reprezentacji nie wynikają jednoznacznie z dokumentu rejestracyjnego (ewidencyjnego), wymaga się złożenia pełnomocnictwa w formie oryginału lub potwierdzonej notarialnie kopii, wskazującego osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy.
Czy wadium 1
Wadium 1. Ustala się wadium w wysokości: 12 000,00 zł 2. Wadium wnosi się pod rygorem odrzucenia oferty przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku z niżej wymienionych form na Beneficjenta: - w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Miasta Poznania, Plac Kolegiacki 17, 61-841 Poznań 91 1020 4027 0000 1502 1262 0672 - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Poręczenia i gwarancje należy wystawić na Beneficjenta: Miasto Poznań, Plac Kolegiacki 17, 61-841 Poznań 3. Wadium w formach niepieniężnych składa się do wyznaczonego terminu składania ofert w Wydziale Zamówień i Obsługi Urzędu pok. 152 - sekretariat. Przyjęcie dokumentu nie jest jednoznaczne z poprawnością złożonego wadium. 4. Za skuteczny termin wniesienia wadium w formie pieniężnej, przyjęty za ważny, będzie termin uznania rachunku Zamawiającego w dniu i godzinie otwarcia ofert.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje możliwości dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do terminów realizacji Przedmiotu zamówienia o czas opóźnienia lub przerwy zgodnie z § 15 ust. 1-6 wzoru umowy.
IV 4 4 data 2018-12-14T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Zatrudnienie osób posiadających certyfikat producenta oferowanego oprogramowania
Znaczenie 10,00
  
Kryteria Okres gwarancji
Znaczenie 30,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)