Sukcesywne dostawy fabrycznie nowych akumulatorów dla służbowego sprzętu transportowego Komendy Wojewódzkiej Policji w Szczecinie.

Publication date 2018-12-06
End date 2018-12-14 00:00:00
Instytucja Komenda Wojewódzka Policji
Miejscowość Szczecin
Województwo zachodniopomorskie
Branża
  • Akumulatory, komory galwaniczne i baterie galwaniczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 658429-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 314000000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy fabrycznie nowych akumulatorów dla służbowego sprzętu transportowego KWP w Szczecinie.
2. Dostawy będą dostarczane transportem Wykonawcy, na jego koszt i ryzyko do siedziby Zamawiającego wskazanej w złożonym zamówieniu tj:
a) Stacja Obsługi w Szczecinie: ul. Wernyhory 5
b) Stacja Obsługi w Koszalinie: ul. Krakusa i Wandy 11.
3. Zamawiający wymaga aby maksymalny czas dostawy wynosił 4 dni roboczych licząc od następnego dnia roboczego od złożenia przez Zamawiającego zamówienia,
4. Dostawy odbywać się będą w dni robocze tj. od poniedziałku do piątku w godzinach 7.30-15.00 przy czym przedstawiciel Wykonawcy lub przedstawiciel firmy kurierskiej zobowiązany jest do rozładunku towaru w miejscach wskazanych przez Zamawiającego. Koszt tych czynności będzie ujęty w cenie jednostkowej oferowanego asortymentu.
5. Zamawiający wymaga aby zaproponowany asortyment spełniał parametry dla danego sprzętu transportowego wskazanego w kolumnie B i C. Potwierdzeniem spełniania wszystkich parametrów dla danego sprzętu transportowego będzie wypełnienie kolumn od D do H w formularzu asortymentowo-cenowy - załącznik nr 5 do siwz.


6. Dostarczony asortyment będący przedmiotem zamówienia musi:
a) Być fabrycznie nowy, nie używany, nie regenerowany gatunku 1 i wolny od wad oraz nie starszy niż 3 miesiące od daty produkcji tj. sformowany, zalany elektrolitem końcowym o określonej gęstości, naładowany i w pełni przygotowany do eksploatacji
b) Spełniać wymagania Ustawy o bateriach i akumulatorach z dnia 24 kwietnia 2009r (Dz. U. z 2009r Nr 79 poz. 666 ze zm.) i Rozporządzenia Ministra Infrastruktury
z dnia 31.12.2002r w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia(Dz.U. z 2003 nr 32 poz.262 ze zm.)
c) Być zgodny z parametrami doboru asortymentu określonymi w kolumnach od C do H formularza asortymentowo- cenowego,
d) Posiadać etykietę produktu zgodną z normą EN 50342-1:2006,
e) posiadać znaczenie producenta z widocznym logo producenta oraz kod towaru, by umożliwić identyfikację produktu,
f) Posiadać datę produkcji, której sposób odczytania zostanie przekazany Zamawiającemu,
g) Spełniać wszelkie wymagania techniczne zgodne z polskimi normami i przepisami UE.

7. Szczegółowe wymagania odnośnie dostaw, odbioru i płatności przedmiotu zamówienia określone zostały we wzorze umowy ( załącznik nr 7 do siwz).
8. Udzielona gwarancja nie może być krótsza niż 12 miesięcy, licząc od daty wystawienia faktury VAT. Szczegółowe wymagania odnośnie gwarancji zawiera wzór umowy w załączniku nr 7 do siwz. Udzielona gwarancja przez Wykonawcę nie może być mniejsza niż gwarancja określona przez producenta oferowanych akumulatorów.
9. Dostarczane akumulatory muszą być fabrycznie nowe, wolne od wad.
10. Wykonawca zobowiązuje się do odbioru zużytego asortymentu w terminie 7 dni roboczych od dnia pisemnego zgłoszenia takiej potrzeby przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia odbioru zużytego asortymentu innej firmie, przy czym Wykonawca będzie zobowiązany przesłać Zamawiającemu pisemne upoważnienie odbioru asortymentu na tą konkretną firmę. Wykonawca ponosi wszelką odpowiedzialność za prace wykonane przy pomocy podwykonawcy.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 fb839a43-cbee-4fd5-89c8-e0200080fd69
Biuletyn 658429-N-2018
Zamawiajacy nazwa Komenda Wojewódzka Policji
Regon 810903040
Zamawiajacy adres ulica Małopolska
Zamawiajacy adres numer domu 47
Zamawiajacy miejscowosc Szczecin
Zamawiajacy kod pocztowy 70-515
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo zachodniopomorskie
Zamawiajacy telefon 91 8211479,
Zamawiajacy fax 91 8211477
Zamawiajacy email zzp@sc.policja.gov.pl,
Adres strony url http://zachodniopomorska.policja.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 1
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://bip.szczecin.kwp.policja.gov .pl/portal/KWS/906/3523/tabela_ogloszen.html
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip.szczecin.kwp.policja.gov .pl/portal/KWS/906/3523/tabela_ogloszen.html
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Pocztą, przez posłańca lub osobiście
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Komenda Wojewódzka Policji w Szczecinie, Pl. św .św. Piotra i Pawła 4/5, 70-521 Szczecin, Zespół ds. Zamówień Publicznych pok. 301
Nazwa nadana zamowieniu Sukcesywne dostawy fabrycznie nowych akumulatorów dla służbowego sprzętu transportowego Komendy Wojewódzkiej Policji w Szczecinie.
Numer referencyjny ZZ-2380-140/18
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy fabrycznie nowych akumulatorów dla służbowego sprzętu transportowego KWP w Szczecinie. 2. Dostawy będą dostarczane transportem Wykonawcy, na jego koszt i ryzyko do siedziby Zamawiającego wskazanej w złożonym zamówieniu tj: a) Stacja Obsługi w Szczecinie: ul. Wernyhory 5 b) Stacja Obsługi w Koszalinie: ul. Krakusa i Wandy 11. 3. Zamawiający wymaga aby maksymalny czas dostawy wynosił 4 dni roboczych licząc od następnego dnia roboczego od złożenia przez Zamawiającego zamówienia, 4. Dostawy odbywać się będą w dni robocze tj. od poniedziałku do piątku w godzinach 7.30-15.00 przy czym przedstawiciel Wykonawcy lub przedstawiciel firmy kurierskiej zobowiązany jest do rozładunku towaru w miejscach wskazanych przez Zamawiającego. Koszt tych czynności będzie ujęty w cenie jednostkowej oferowanego asortymentu. 5. Zamawiający wymaga aby zaproponowany asortyment spełniał parametry dla danego sprzętu transportowego wskazanego w kolumnie B i C. Potwierdzeniem spełniania wszystkich parametrów dla danego sprzętu transportowego będzie wypełnienie kolumn od D do H w formularzu asortymentowo-cenowy - załącznik nr 5 do siwz. 6. Dostarczony asortyment będący przedmiotem zamówienia musi: a) Być fabrycznie nowy, nie używany, nie regenerowany gatunku 1 i wolny od wad oraz nie starszy niż 3 miesiące od daty produkcji tj. sformowany, zalany elektrolitem końcowym o określonej gęstości, naładowany i w pełni przygotowany do eksploatacji b) Spełniać wymagania Ustawy o bateriach i akumulatorach z dnia 24 kwietnia 2009r (Dz. U. z 2009r Nr 79 poz. 666 ze zm.) i Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31.12.2002r w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia(Dz.U. z 2003 nr 32 poz.262 ze zm.) c) Być zgodny z parametrami doboru asortymentu określonymi w kolumnach od C do H formularza asortymentowo- cenowego, d) Posiadać etykietę produktu zgodną z normą EN 50342-1:2006, e) posiadać znaczenie producenta z widocznym logo producenta oraz kod towaru, by umożliwić identyfikację produktu, f) Posiadać datę produkcji, której sposób odczytania zostanie przekazany Zamawiającemu, g) Spełniać wszelkie wymagania techniczne zgodne z polskimi normami i przepisami UE. 7. Szczegółowe wymagania odnośnie dostaw, odbioru i płatności przedmiotu zamówienia określone zostały we wzorze umowy ( załącznik nr 7 do siwz). 8. Udzielona gwarancja nie może być krótsza niż 12 miesięcy, licząc od daty wystawienia faktury VAT. Szczegółowe wymagania odnośnie gwarancji zawiera wzór umowy w załączniku nr 7 do siwz. Udzielona gwarancja przez Wykonawcę nie może być mniejsza niż gwarancja określona przez producenta oferowanych akumulatorów. 9. Dostarczane akumulatory muszą być fabrycznie nowe, wolne od wad. 10. Wykonawca zobowiązuje się do odbioru zużytego asortymentu w terminie 7 dni roboczych od dnia pisemnego zgłoszenia takiej potrzeby przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia odbioru zużytego asortymentu innej firmie, przy czym Wykonawca będzie zobowiązany przesłać Zamawiającemu pisemne upoważnienie odbioru asortymentu na tą konkretną firmę. Wykonawca ponosi wszelką odpowiedzialność za prace wykonane przy pomocy podwykonawcy.
Cpv glowny przedmiot 31400000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 244719,13
Waluta calosc PLN
Okres w miesiacach 24
Informacje na temat katalogow Termin wykonania zamówienia: 24 miesiące od dnia podpisania umowy
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający wymaga, aby w odniesieniu do zamówienia objętego niniejszym postępowaniem wykonawca wykazał zdolność techniczną i doświadczenie zawodowe umożliwiające wykonanie przedmiotu zamówienia. Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże wykonanie lub wykonywanie, w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie jedną dostawę akumulatorów do pojazdów silnikowych o wartości nie mniejszej niż wskazana poniżej oraz załączy dowody, określające czy dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie. W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie warunek zostanie spełniony jeżeli spełni go przynajmniej jeden z tych podmiotów. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże wykonanie lub wykonywanie dostaw o wartości nie mniejszej, niż (w kwotach brutto): - 80 000,00 zł. W celu oceny spełnienia przez wykonawcę warunku, o którym mowa powyżej należy przedłożyć wykaz wykonanych , a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat , przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do siwz. W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składający ofertę wspólną składają jeden wspólny ww. wykaz.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen ETAP PO OTWARCIU OFERT: 1. Wykonawca zobowiązany jest, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 uPzp, do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 uPzp według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do siwz. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 3. Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia niżej wymienionych oświadczeń i/lub dokumentów na potwierdzenie, że: 4. Wykonawca (podwykonawca) nie podlega wykluczeniu z postępowania, z powodów określonych w rozdziale V ust. 1 pkt 1.1 a) siwz: Zamawiający nie wymaga żadnych dokumentów w tym zakresie;
Zakresie warunkow udzialu 3. Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia niżej wymienionych oświadczeń i/lub dokumentów na potwierdzenie, że: 4. Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w rozdziale V ust. 1 pkt. 1.2: W celu oceny spełnienia przez wykonawcę warunku, o którym mowa powyżej należy przedłożyć wykaz wykonanych , a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat , przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do siwz. W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składający ofertę wspólną składają jeden wspólny ww. wykaz.;
Zakresie kryteriow selekcji Zamawiający nie wymaga w tym zakresie dokumentów.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Zamawiający nie wymaga w tym zakresie dokumentów.
Inne dokumenty niewymienione A. ETAP ZŁOŻENIA OFERTY: Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty: 1. oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu Wykonawcy - aktualne na dzień składania ofert według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do siwz, w celu wstępnego potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu, z powodów określonych w rozdziale V ust. 1 pkt 1.1. a) siwz; 1.2. W przypadku korzystania przez Wykonawcę z podwykonawcy należy w oświadczeniu zawrzeć informację o tych podmiotach w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z powodów określonych w rozdziale V ust. 1 pkt 1.1. a) siwz. 2. oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - aktualne na dzień składania ofert według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do siwz w celu wstępnego potwierdzenia, że spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w rozdziale V ust. 1 pkt. 1.2. W przypadku powoływania się przez Wykonawcę na zasoby innych podmiotów, należy w oświadczeniu zawrzeć informację o tych podmiotach w celu wykazania spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby,warunków udziału w postępowaniu. W przypadku składania oferty wspólnej, oświadczenie, o którym mowa w ust. 1 składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (w przypadku konsorcjum każdy członek, w przypadku spółki cywilnej każdy wspólnik itd.). Oświadczenie to potwierdza brak podstaw wykluczenia. 3. wypełniony i podpisany oryginał formularza oferty cenowej wraz z wymaganymi oświadczeniami według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz; 4. wypełniony i podpisany oryginał formularza asortymentowo cenowy wraz z wymaganymi oświadczeniami według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do siwz; 5. pełnomocnictwo w oryginale lub poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza kopii do reprezentowania wykonawcy (wykonawców) lub inne dokumenty niezbędne do wykazania, że osoba/osoby podpisująca/e ofertę i wymagane dokumenty jest/są uprawniona/e do reprezentacji Wykonawcy (m. in. umowa spółki cywilnej, uchwała wspólników, itp.). Pełnomocnictwo oraz dokumenty, o których mowa wyżej muszą być złożone zgodnie z wymaganiami zawartymi w rozdziale X odpowiednio ust. 9 lub ust.11 siwz. B. ETAP PO OTWARCIU OFERT: 1. Wykonawca zobowiązany jest, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 uPzp, do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 uPzp według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do siwz. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale.
Czy wadium 1
Wadium 1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium odpowiednio w wysokości: 4 894,00 zł; 2. Wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert, tj. do dnia 14.12.2018 r. do godziny 13.00. Decyduje data wpływu wadium do Zamawiającego. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach określonych w art. 45 ust. 6 uPzp. Wadium wnoszone w pieniądzu wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr 33 1010 1599 0025 0913 9120 0000, decyduje data wpływu środków do Zamawiającego. W przypadku, gdy Wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej z treści tych gwarancji musi w szczególności jednoznacznie wynikać: - zobowiązanie gwaranta (banku, zakładu ubezpieczeń) do zapłaty całej kwoty wadium nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze żądanie zamawiającego (beneficjenta gwarancji) zawierające oświadczenie, zaistniały okoliczności, o których mowa w art. 46 ust. 4a i ust. 5 uPzp bez potwierdzania tych okoliczności. 4. Zamawiający dokona zwrotu wadium w trybie art 46 z zastrzeżeniem art. 148 ust 4 uPzp. 5. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium w przypadku zaistnienia okoliczności, o których mowa w art. 46 ust. 3 uPzp. 6. W przypadku wnoszenia wadium w jednej lub kilku formach określonych w art. 45 ust. 6 pkt 2-5 uPzp winno być ono złożone w kasie zamawiającego, pokój 232 ul. Małopolska 47, Szczecin. 7. Kasa Zamawiającego czynna jest codziennie w godzinach od 11.00 – 14.00.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w następujących przypadkach i na określonych poniżej warunkach: 1. Zmiana cen jednostkowych może jedynie wyniknąć z ewentualnej urzędowej zmiany stawki podatku VAT, jednak wówczas wartość umowy nie ulega zmianie, 2. Podatek VAT zostanie zapłacony zgodnie ze stawką podatku obowiązującą na dzień powstania obowiązku podatkowego i w tym zakresie podlega automatycznej waloryzacji bez konieczności zmiany umowy, 3. Dopuszczalne jest obniżenie wynagrodzenia Wykonawcy przy zachowaniu zakresu jego świadczenia umownego, 4. Dopuszczalna jest zmiana po uprzedniej akceptacji przez Zamawiającego w zakresie dostarczonego asortymentu innego niż wskazany w zał. nr 2 do umowy, w przypadku zdarzenia niezależnego od Wykonawcy polegającego na wycofaniu, długotrwałym braku na rynku lub zakończenia produkcji danego rodzaju asortymentu w trakcie obowiązywania umowy. Wykonawca musi przedstawić pismo od producenta akumulatorów, w którym zostanie potwierdzony ten fakt. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia asortymentu o określonych parametrach, nie niższych i cenie nie wyższej niż określona w umowie oraz w co najmniej tej samej klasie jakościowej i pochodzeniu z tej samej grupy producenckiej, 5. Dopuszczalna jest zmiana umowy polegająca na zmianie danych Wykonawcy bez zmian samego Wykonawcy (np. zmiana siedziby, adresu, nazwy).
IV 4 4 data 2018-12-14T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 13:00
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Zatrudnienie osoby niepełnosprawnej (Z)
Znaczenie 1,00
  
Kryteria Okres gwarancji (G)
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Czas dostawy (CD)
Znaczenie 19,00
  
Kryteria Cena (C)
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)