Dostawa sprzętu informatycznego dla Wydziału Elektrotechniki i Automatyki Politechniki Gdańskiej.

Publication date 2018-12-06
End date 2018-12-14 00:00:00
Instytucja Politechnika Gdańska, Wydział Elektrotechniki i Automatyki
Miejscowość Gdańsk
Województwo pomorskie
Branża
  • Urządzenia do przechowywania i odczytu danych,
  • Części, akcesoria i wyroby do komputerów

Szczegóły

Numer ogłoszenia 658506-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 429620007, 302371309, 302330001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu informatycznego dla Wydziału Elektrotechniki i Automatyki Politechniki Gdańskiej.
2. Zamówienie jest udzielane w ramach 4 części, tj.:
2.1. Część I: urządzenie wielofunkcyjne kolorowe laserowe
Przedmiotem zamówienia jest dostawa niżej wymienionego sprzętu:
Urządzenie wielofunkcyjne kolorowe laserowe (szt. 1)
2.2. Część II: karta graficzna
Przedmiotem zamówienia jest dostawa niżej wymienionego sprzętu:
Karta graficzna (szt. 1)
2.3. Część III: dysk twardy SSD
Przedmiotem zamówienia jest dostawa niżej wymienionego sprzętu:
Dysk twardy SSD (szt. 1)
2.4. Część IV: dysk twardy HDD
Przedmiotem zamówienia jest dostawa niżej wymienionego sprzętu:
Dysk twardy HDD (szt. 1)

Dodatkowe informacje

GuidZP400 1c8e3e8f-9850-47ad-a220-264f85818a31
Biuletyn 658506-N-2018
Zamawiajacy nazwa Politechnika Gdańska, Wydział Elektrotechniki i Automatyki
Regon 000001620
Zamawiajacy adres ulica ul. Narutowicza
Zamawiajacy adres numer domu 11/12
Zamawiajacy miejscowosc Gdańsk
Zamawiajacy kod pocztowy 80-233
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo pomorskie
Zamawiajacy telefon +48 58 347 24 02
Zamawiajacy fax +48 58 347 18 02
Zamawiajacy email zamowienia.weia@pg.gda.pl
Adres strony url www.dzp.pg.edu.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.dzp.pg.edu.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny tak pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Politechnika Gdańska, Wydział Elektrotechniki i Automatyki, budynek Wydziału, ul. Narutowicza 11/12, 80-233 Gdańsk, pokój 104.
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu informatycznego dla Wydziału Elektrotechniki i Automatyki Politechniki Gdańskiej.
Numer referencyjny ZP/247/014/D/18
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu informatycznego dla Wydziału Elektrotechniki i Automatyki Politechniki Gdańskiej. 2. Zamówienie jest udzielane w ramach 4 części, tj.: 2.1. Część I: urządzenie wielofunkcyjne kolorowe laserowe Przedmiotem zamówienia jest dostawa niżej wymienionego sprzętu: Urządzenie wielofunkcyjne kolorowe laserowe (szt. 1) 2.2. Część II: karta graficzna Przedmiotem zamówienia jest dostawa niżej wymienionego sprzętu: Karta graficzna (szt. 1) 2.3. Część III: dysk twardy SSD Przedmiotem zamówienia jest dostawa niżej wymienionego sprzętu: Dysk twardy SSD (szt. 1) 2.4. Część IV: dysk twardy HDD Przedmiotem zamówienia jest dostawa niżej wymienionego sprzętu: Dysk twardy HDD (szt. 1)
Cpv glowny przedmiot 42962000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 5265,93
Waluta calosc PLN
Okres w dniach 21
Okreslenie warunkow Zamawiający nie definiuje szczegółowych warunków udziału w postępowaniu w powyższym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie definiuje szczegółowych warunków udziału w postępowaniu w powyższym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie definiuje szczegółowych warunków udziału w postępowaniu w powyższym zakresie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione Zamawiający żąda od Wykonawcy złożenia następujących dokumentów, oświadczeń oraz informacji: 1. wypełnionego formularza ofertowego (załącznik nr 1 do treści SIWZ). Oferta (formularz ofertowy wraz z załącznikami) musi być podpisana przez umocowanego przedstawiciela lub przedstawicieli Wykonawcy, upoważnionego/upoważnionych do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy, zgodnie z wpisem do reprezentacji w stosownym dokumencie, uprawniającym do występowania w obrocie prawnym lub udzielonym pełnomocnictwem, 2. formularza cenowego (załączniki od nr 2_część I do nr 2_część IV do SIWZ), 3. pełnomocnictwa do występowania w imieniu Wykonawcy dla osoby podpisującej ofertę, jeżeli nie wynika to w sposób bezpośredni z przedstawionych dokumentów rejestrowych lub w przypadku, o którym mowa w art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia zobowiązani są załączyć do oferty pełnomocnictwo udzielone przez wszystkich partnerów do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, 4. W myśl art. 26 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający, przed udzieleniem zamówienia, wezwie w wyznaczonym, lecz nie krótszym niż 5 dni terminie, Wykonawcę, którego ofertę oceniono najwyżej, do złożenia aktualnych, wymienionych poniżej oświadczeń i dokumentów: 4.1. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego: 4.1.1. dokumentacji technicznej potwierdzającej spełnienie przez oferowane urządzenia wymagań określonych w SIWZ. Przez dokumentację techniczną rozumie się specyfikacje techniczne udostępniane przez producentów i dystrybutorów lub opisy sporządzone przez Wykonawcę na ich podstawie, wraz ze wskazaniem źródeł pochodzenia przedstawionych informacji, np. źródło własne/adres strony internetowej producenta lub dystrybutora zawierającej opis produktu. Dokumentacja techniczna musi potwierdzać wszystkie wymagane cechy wyszczególnione w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 5 do SIWZ).
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zmiany istotnych postanowień umowy, na skutek wystąpienia poniższych okoliczności mogą dotyczyć następujących jej elementów: 1. terminu wykonania zamówienia Termin zakończenia realizacji przedmiotu zamówienia ustalony w umowie może ulec zmianie w przypadku wystąpienia niżej wymienionych okoliczności pod warunkiem, że mają one wpływ na termin realizacji całego przedmiotu umowy. Okoliczności mogące spowodować zmianę terminu mogą wynikać z: - wystąpienia okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, - działania siły wyższej (np. klęski żywiołowe, huragan, powódź, katastrofy transportowe, pożar, eksplozje, wojna, strajk i inne nadzwyczajne wydarzenia), których zaistnienie leży poza zasięgiem i kontrolą układających się stron. 2. zakresu umowy Zamawiający dopuszcza możliwość zamiany sprzętu wskazanego w ofercie Wykonawcy na sprzęt o wyższych bądź lepszych parametrach technicznych lub o wyższej funkcjonalności w przypadku, gdy na skutek okoliczności nieleżących po stronie Wykonawcy oferowany sprzęt nie będzie dostępny na rynku w chwili realizacji przedmiotu umowy. Zamiana może nastąpić po uprzedniej, pisemnej akceptacji ze strony Zamawiającego. W związku z powyższym Zamawiający dopuszcza możliwość wydłużenia terminu realizacji przedmiotu zamówienia stosownie do zaistniałej okoliczności. 3. zmian osób reprezentujących strony umowy W przypadku zmian osób uprawnionych do reprezentowania Zamawiającego lub Wykonawcy strony dokonają stosownych zmian w umowie. 4. zmiany nazw, siedziby, numerów kont bankowych i innych identyfikujących stron umowy. 5. Zmiany treści umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
IV 4 4 data 2018-12-14T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Komisyjne otwarcie ofert odbędzie się w dniu 14.12.2018 roku o godzinie 12:30, w siedzibie Zamawiającego, tj. w budynku Wydziału Elektrotechniki i Automatyki (budynek nr 12), ul. G. Narutowicza 11/12, pokój 101.

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Urządzenie wielofunkcyjne kolorowe laserowe.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 42962000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 1552,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 5 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Karta graficzna.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30237130-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 2967,07
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 7
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 5 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Dysk twardy SSD.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30233000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 156,10
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 5 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Dysk twardy HDD.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30233000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 590,76
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 7
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 5 do SIWZ.
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)