Dostawa sprzętu TIK oraz pozostałego wyposażenia do szkół podstawowych w ramach projektu: „Alfa i Omega – Program wsparcia szkół z terenu gminy Strzyżów”

Publication date 2018-12-06
End date 2018-12-14 00:00:00
Instytucja Gmina Strzyżów
Miejscowość Strzyżów
Województwo podkarpackie
Branża
  • Komputery osobiste,
  • Pomoce naukowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 658532-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 391622007, 302131006
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa narzędzi TIK, pomocy dydaktycznych oraz pozostałego wyposażenia pracowni przyrodniczych do szkół podstawowych w ramach projektu: „Alfa i Omega – Program wsparcia szkół z terenu gminy Strzyżów”.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 bb65cc0b-3a9f-4ded-8aa0-d4cf97563fa6
Biuletyn 658532-N-2018
Zamawiajacy nazwa Gmina Strzyżów
Regon 59291469200000
Zamawiajacy adres ulica ul. Przecławczyka
Zamawiajacy adres numer domu 5
Zamawiajacy miejscowosc Strzyżów
Zamawiajacy kod pocztowy 38100
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo podkarpackie
Zamawiajacy telefon 172 761 354
Zamawiajacy fax 172 763 219
Zamawiajacy email gmina@strzyzow.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu RPO WP na lata 2014-2020
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Czy przeprowadza centralny zamawiajacy 1
Rodzaj zamawiajacego 2
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu TIK oraz pozostałego wyposażenia do szkół podstawowych w ramach projektu: „Alfa i Omega – Program wsparcia szkół z terenu gminy Strzyżów”
Numer referencyjny PRG.271.19.2018.TB
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa narzędzi TIK, pomocy dydaktycznych oraz pozostałego wyposażenia pracowni przyrodniczych do szkół podstawowych w ramach projektu: „Alfa i Omega – Program wsparcia szkół z terenu gminy Strzyżów”.
Cpv glowny przedmiot 39162200-7
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2019-02-28T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowo warunku w tym zakresie, ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia,
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowo warunku w tym zakresie, ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia,
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowo warunku w tym zakresie, ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (art. 25a ust. 1 ustawy Pzp) oraz o nie podleganiu wykluczeniu (art. 25 a ust. 1 w zw. z art. 25 ust. 3 w zw. z art. 24 ust. 1 i art. 24 ust. 5 ustawy Pzp) - wypełnione i podpisane przez Wykonawcę, które stanowić będzie wstępne potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia, zgodnie ze wzorem załącznik nr 5 do SWIZ,
Zakresie warunkow udzialu oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (art. 25a ust. 1 ustawy Pzp) oraz o nie podleganiu wykluczeniu (art. 25 a ust. 1 w zw. z art. 25 ust. 3 w zw. z art. 24 ust. 1 i art. 24 ust. 5 ustawy Pzp) - wypełnione i podpisane przez Wykonawcę, które stanowić będzie wstępne potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia, zgodnie ze wzorem załącznik nr 5 do SWIZ,
Z kim umowa bedzie zawarta 1
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający, poza możliwością zmiany zawartej umowy na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Pzp, przewiduje również możliwość dokonywania zmian postanowień zawartej umowy, także w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w następujących okolicznościach: 1) przedłużenie terminu realizacji umowy o czas opóźnienia, jeżeli opóźnienie to wynika z przyczyn leżących po stronie zamawiającego i będzie miało wpływ na wykonanie przedmiotu umowy, przedłużenie to może nastąpić wyłącznie o faktyczny czas opóźnienia, 2) przedłużenie terminu realizacji umowy z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie dostawy, które nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron, przedłużenie to może nastąpić wyłącznie o faktyczny czas opóźnienia, 3) zmiany ustawowej stawki podatku VAT – jej obniżenie lub podwyższenie jest możliwe w wysokości odpowiadającej zmianie podatku, 4) zmiany danych teleadresowych, osób reprezentujących firmę, przedstawionych w umowie – na wniosek zamawiającego lub wykonawcy w postaci pisemnej zgody, 5) zmiany przepisów prawnych istotnych dla realizacji przedmiotu umowy 6) zmiany związane z rezygnacją przez zamawiającego z części zamówienia, 7) jeżeli wystąpią okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności; 2. Wszelkie zmiany umowy winny zostać dokonane wyłącznie w formie pisemnego aneksu do umowy podpisanego przez obie strony, pod rygorem nieważności. 3. Strona występująca o zmianę zawartej umowy: opisze zaistniałe okoliczności, uzasadni, udokumentuje zaistnienie powyższych okoliczności, obliczy koszty zmian, jeśli zmiana będzie miała wpływ na wynagrodzenie Wykonawcy, opisze wpływ zmian na termin wykonania umowy, wniosek o zmianę postanowień zawartej umowy musi być wyrażona na piśmie. 4. Na Wykonawcy ciąży obowiązek pisemnego powiadamiania o zmianie adresu siedziby Wykonawcy. W przypadku nie powiadomienia Zamawiającego o zmianie adresu siedziby Wykonawcy, pisma doręczone pod dotychczasowy adres uważa się za doręczone prawidłowo.
IV 4 4 data 2018-12-14T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zakup, dostawa oraz montaż pomocy dydaktycznych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162200-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-02-28T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis 1) Zakup, dostawa oraz montaż pomocy dydaktycznych - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wyspecyfikowaniem rodzaju i ilości asortymentów stanowiących przedmiot zamówienia z podziałem na szkoły zawiera załącznik nr 1 do SWIZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Zakup, dostawa oraz montaż narzędzi TIK
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-02-28T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Zakup, dostawa oraz montaż narzędzi TIK - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wyspecyfikowaniem rodzaju i ilości asortymentów stanowiących przedmiot zamówienia z podziałem na szkoły zawiera załącznik nr 2 do SWIZ.
  

Criterion

Kryteria gwarancja
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)