Zakup materiałów biurowych i papieru kserograficznego na potrzeby OR KRUS w Lublinie oraz podległych Placówek Terenowych, w podziale na 2 części zamówienia

Publication date 2018-12-06
End date 2018-12-14 00:00:00
Instytucja Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Lublinie
Miejscowość Lublin
Województwo lubelskie
Branża
  • Różny sprzęt i artykuły biurowe,
  • Drobny sprzęt biurowy

Szczegóły

Numer ogłoszenia 658215-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 301976442, 301900007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa materiałów biurowych oraz papieru kserograficznego na potrzeby Oddziału Regionalnego Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Lublinie oraz podległych Placówek Terenowych w podziale na 2 Części:
CZĘŚĆ 1 – Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą i rozładunkiem w ciągu 2019 roku, papieru kserograficznego format A4 w łącznej ilości 14 200 ryz, A3 w ilości 160 ryz na potrzeby
OR KRUS w Lublinie i podległych PT z dostawą i rozładunkiem do siedziby zamawiającego, jednostek organizacyjnych KRUS.
CZĘŚĆ 2 – Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z sukcesywnymi dostawami i rozładunkiem
w siedzibie Zamawiającego oraz PT KRUS w Radzyniu Podlaskim, PT KRUS w Biłgoraju i PT KRUS
w Chełmie w ciągu 2019 roku materiałów biurowych na potrzeby pracowników OR KRUS i podległych PT. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia zostały zawarte w załączniku nr B do Formularza Oferty (Rozdział III SIWZ). Załącznik stanowi oddzielny plik Excel zawierający nazwę artykułu wraz z opisem jego właściwości, jednostką miary i ilości.
PONADTO: Zamawiający zastrzega sobie prawo zmian ilościowych dostaw pomiędzy pozycjami w przedmiocie zamówienia dla Części 1 i 2.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla obu Części zamówienia, znajduje się w Rozdziale II - wzory umów.
3. Dla Części 1 i 2 - Zamawiający wymaga, aby oferowany przez Wykonawcę asortyment był wysokiej jakości, fabrycznie nowy, kompletny, posiadał wymagane prawem atesty i certyfikaty, był zgodny z wymaganiami Zamawiającego, określonymi szczegółowo w SIWZ oraz został wyprodukowany nie wcześniej niż 6 miesięcy przed planowanym terminem dostawy do Zamawiającego.
4. Zamawiający w załączniku nr 3 do SIWZ podaje informacje z art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1).
5. Wykonawca ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego zobowiązany jest oświadczyć na formularzu ofertowym, że spełnia obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 4294a518-2813-4ead-a377-7e519e6c1876
Biuletyn 658215-N-2018
Zamawiajacy nazwa Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Lublinie
Regon 1251326200131
Zamawiajacy adres ulica ul. Droga Męczenników Majdanka
Zamawiajacy adres numer domu 12
Zamawiajacy miejscowosc Lublin
Zamawiajacy kod pocztowy 20325
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubelskie
Zamawiajacy telefon 817 463 191
Zamawiajacy fax 817 462 238
Zamawiajacy email lublin@krus.gov.pl
Adres strony url www.krus.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 1
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.krus.gov.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.krus.gov.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny osobiście lub za pośrednictwem operatora pocztowego
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres OR KRUS w Lublinie, ul. Droga Męczenników Majdanka 12, 20-325 Lublin, pok. 201 (II piętro) – sekretariat
Nazwa nadana zamowieniu Zakup materiałów biurowych i papieru kserograficznego na potrzeby OR KRUS w Lublinie oraz podległych Placówek Terenowych, w podziale na 2 części zamówienia
Numer referencyjny 0800-0P.261.5.2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa materiałów biurowych oraz papieru kserograficznego na potrzeby Oddziału Regionalnego Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Lublinie oraz podległych Placówek Terenowych w podziale na 2 Części: CZĘŚĆ 1 – Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą i rozładunkiem w ciągu 2019 roku, papieru kserograficznego format A4 w łącznej ilości 14 200 ryz, A3 w ilości 160 ryz na potrzeby OR KRUS w Lublinie i podległych PT z dostawą i rozładunkiem do siedziby zamawiającego, jednostek organizacyjnych KRUS. CZĘŚĆ 2 – Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z sukcesywnymi dostawami i rozładunkiem w siedzibie Zamawiającego oraz PT KRUS w Radzyniu Podlaskim, PT KRUS w Biłgoraju i PT KRUS w Chełmie w ciągu 2019 roku materiałów biurowych na potrzeby pracowników OR KRUS i podległych PT. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia zostały zawarte w załączniku nr B do Formularza Oferty (Rozdział III SIWZ). Załącznik stanowi oddzielny plik Excel zawierający nazwę artykułu wraz z opisem jego właściwości, jednostką miary i ilości. PONADTO: Zamawiający zastrzega sobie prawo zmian ilościowych dostaw pomiędzy pozycjami w przedmiocie zamówienia dla Części 1 i 2. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla obu Części zamówienia, znajduje się w Rozdziale II - wzory umów. 3. Dla Części 1 i 2 - Zamawiający wymaga, aby oferowany przez Wykonawcę asortyment był wysokiej jakości, fabrycznie nowy, kompletny, posiadał wymagane prawem atesty i certyfikaty, był zgodny z wymaganiami Zamawiającego, określonymi szczegółowo w SIWZ oraz został wyprodukowany nie wcześniej niż 6 miesięcy przed planowanym terminem dostawy do Zamawiającego. 4. Zamawiający w załączniku nr 3 do SIWZ podaje informacje z art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1). 5. Wykonawca ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego zobowiązany jest oświadczyć na formularzu ofertowym, że spełnia obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał.
Cpv glowny przedmiot 30197644-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data rozpoczecia 2019-01-01T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowego wymagania w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowego wymagania w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowego wymagania w tym zakresie.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Zamawiający nie żąda dokumentów.
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający nie żąda dokumentów.
Zakresie kryteriow selekcji Zamawiający nie żąda dokumentów.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Zamawiający nie żąda dokumentów.
Inne dokumenty niewymienione 1. Ofertę należy złożyć na Formularzu oferty wypełnionym wg wzoru zawartego w SIWZ, Rozdział III – Formularz oferty i Załączniki do SIWZ. 2. Do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo /upoważnienie/ do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym postępowaniu, o ile oferta została podpisana przez osoby nie umocowane do tych czynności w dokumentach rejestracyjnych firmy (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza) [pełnomocnictwo jest wymagane również, gdy ofertę składają podmioty występujące wspólnie (konsorcjum), a oferta nie jest podpisana przez wszystkich członków konsorcjum]. 3. Zobowiązanie innych podmiotów, jeżeli Wykonawca polega na ich zdolnościach lub sytuacji na zasadach określonych w art. 22a ustawy Prawo zamówień publicznych.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zmiana postanowień umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Strony dopuszczają możliwość zmian postanowień niniejszej umowy, które dotyczą wysokości cen brutto oraz podatku VAT, w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT, gdzie w przypadku zmniejszenia stawki podatku VAT odpowiedniemu zmniejszeniu ulegną ustalone w umowie ceny brutto, zaś w przypadku wzrostu stawki podatku VAT ustalone w umowie ceny brutto pozostaną bez zmian.
IV 4 4 data 2018-12-14T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 09:30
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zakup wraz z dostawą i rozładunkiem w ciągu 2019 roku, papieru kserograficznego format A4 w łącznej ilości 14 200 ryz, A3 w ilości 160 ryz na potrzeby OR KRUS w Lublinie i podległych PT.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30197644-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2019-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą i rozładunkiem w ciągu 2019 roku, papieru kserograficznego format A4 w łącznej ilości 14 200 ryz, A3 w ilości 160 ryz na potrzeby OR KRUS w Lublinie i podległych PT z dostawą i rozładunkiem do siedziby zamawiającego, jednostek organizacyjnych KRUS. 2. Parametry techniczne papieru ksero - Część 1 zamówienia: 2.1. Papier format A4 – w łącznej ilości 14 200 ryz o następujących parametrach technicznych: Papier ksero biały format A4 do drukarek atramentowych i laserowych, po 500 arkuszy w ryzie, klasa B+, gramatura 80 +/- 2 (g/m2), białość minimum 161 +/-2 według skali białości CIE, grubość minimum 108+/-3 (µm), wilgotność 4,0 - 5%, nieprzezroczystość minimum 93+2/-1 (%), gładkość (szorstkość Bendtsen) minimum 160+/-50 (cm3/min). 2.2. Papier format A3 – ilość 160 ryz, parametry techniczne jak dla papieru opisanego w pkt 2.1. 3. Warunki dostaw 3.1. Papier format A4 w ilości 14 200 ryz jest wartością szacunkową w okresie trwania umowy a jego dostawy będą odbywały się do jednostek organizacyjnych KRUS, sukcesywnie, w zależności od aktualnego zapotrzebowania zgłoszonego przez Zamawiającego trakcie trwania umowy do wyczerpania jej całkowitej wartości. 3.2. Papier format A3 w ilości 160 ryz jest wartością szacunkową w okresie trwania umowy a jego dostawy będą odbywały się do jednostek organizacyjnych KRUS, sukcesywnie, w zależności od aktualnego zapotrzebowania zgłoszonego przez Zamawiającego, trakcie trwania umowy do wyczerpania jej całkowitej wartości. 3.3. Szacunkowe zapotrzebowanie na dostawy papieru do jednostek Zamawiającego zawarte jest w Załączniku A do Formularza Oferty (Rozdział III SIWZ). Załącznik stanowi oddzielny plik zawierający nazwę artykułu wraz z jednostką miary i ilości.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Zakup wraz z sukcesywnymi dostawami i rozładunkiem w siedzibie Zamawiającego oraz PT KRUS w Radzyniu Podlaskim, PT KRUS w Biłgoraju i PT KRUS w Chełmie w ciągu 2019 roku materiałów biurowych na potrzeby pracowników OR KRUS i podległych PT.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30190000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2019-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z sukcesywnymi dostawami i rozładunkiem w siedzibie Zamawiającego oraz PT KRUS w Radzyniu Podlaskim, PT KRUS w Biłgoraju i PT KRUS w Chełmie w ciągu 2019 roku materiałów biurowych na potrzeby pracowników OR KRUS i podległych PT. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia zostały zawarte w załączniku nr B do Formularza Oferty (Rozdział III SIWZ). Załącznik stanowi oddzielny plik Excel zawierający nazwę artykułu wraz z opisem jego właściwości, jednostką miary i ilości. 2. Opis równoważności: 2.1. Zamawiający zaznacza, iż użyte w SIWZ przykłady nazw własnych produktów bądź producentów dotyczące określonych modeli, elementów, materiałów, urządzeń itp. mają jedynie charakter wzorcowy (przykładowy) i dopuszczone jest składania ofert zawierających rozwiązania równoważne, które spełniają wszystkie minimalne wymagania techniczne i funkcjonalne wymienione w SIWZ, przy czym Wykonawca zobowiązany jest wykazać w treści złożonej oferty ich równoważność załączając stosowne opisy techniczne i/lub funkcjonalne. 2.2. Przez materiał równoważny Zamawiający rozumie materiał porównywalny z materiałem wskazanym przez Zamawiającego, tj. o takich samych bądź lepszych funkcjach użytkowych, parametrach i cechach jakościowych, w stosunku do wskazanego oryginału produkowanego przez jego producenta. Materiał równoważny musi się także cechować identyfikowalną nazwą (marką) producenta. 2.3. W celu weryfikacji zaoferowanego przez Wykonawcę materiału równoważnego, Wykonawca obowiązany jest wraz z ofertą do złożenia szczegółowego opisu materiału równoważnego w formie np. karty charakterystyki lub specyfikacji technicznej zawierającej odpowiednio opis składu materiałowego, opis działania, opis parametrów technicznych, sposób użytkowania itp. 2.4. Udowodnienie, że zaoferowany przez Wykonawcę materiał jest materiałem równoważnym leży po stronie Wykonawcy. 2.5. Ocena równoważności zaoferowanych materiałów zostanie dokonana w oparciu o wymagania określone przez Zamawiającego w Załączniku B do Formularza Oferty dla Części 2 przedmiotu zamówienia i złożone przez Wykonawcę dokumenty.
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)