Dostawa i instalacja sprzętu komputerowego w ramach zadania inwestycyjnego „Wdrożenie systemu e-administracji w Urzędzie Gminy Nowosolna”.

Publication date 2018-12-06
End date 2018-12-14 00:00:00
Instytucja Gmina Nowosolna
Miejscowość Łódź
Województwo łódzkie
Branża
  • Komputery osobiste

Szczegóły

Numer ogłoszenia 658305-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 302130005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

3.1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę i instalację sprzętu komputerowego w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Wdrożenie systemu e-administracji w Urzędzie Gminy Nowosolna”.
3.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1a do SIWZ i Arkuszu cenowym stanowiącym załącznik nr 1b do niniejszej SIWZ.
3.3. Przedmiot zamówienia nie został podzielony na części zamówienia.
3.3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej.
3.4. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych.
3.5. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych na poszczególne pozycje przedmiotu zamówienia. Ofertą równoważną jest przedmiot o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych spełniający minimalne parametry określone przez Zamawiającego w załączniku nr 1b do SIWZ (Arkusz cenowy). W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest przedstawić wraz z ofertą szczegółową specyfikację, w której w sposób niebudzący wątpliwości Zamawiającego będzie wynikać, iż zaoferowany asortyment jest o takich samych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych w odniesieniu do asortymentu określonego przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia. Zamawiający informuje, iż w razie gdy w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się znaki towarowe, za ofertę równoważną uznaje się ofertę spełniającą parametry indywidualnie wskazanego asortymentu określone przez jego producenta. Ponadto Zamawiający informuje, że umieszczenie nazwy i modelu produktu w przypadku skanera opisanego w Arkuszu cenowym pod pozycją 4 jest spowodowane tym, że dostarczone i wdrażane oprogramowanie do Elektronicznego Obiegu Dokumentów współpracuje jedynie z ograniczoną liczbą modeli tego typu sprzętu.
W przypadku zaproponowania przez Wykonawcę sprzętu równoważnego o równoważnej wydajności Zamawiający będzie weryfikował równoważność za pomocą następujących mierników:
a) w przypadku procesorów (stacji roboczych) - za pomocą testu PassMark - CPU Mark publikowany na stronie:
http://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php - według wyników testu z dnia 30.09.2018r.
b) w przypadku procesorów graficznych - za pomocą testu PassMark G3D Rating publikowany na stronie:
http://www.videocardbenchmark.net/gpu_list.php - według wyników testu z dnia 30.09.2018r.
Wszystkie wyniki ww. testów znajdują się w Arkuszu cenowym stanowiącym załącznik nr 1b do SIWZ.
3.6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
3.8. Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej.
3.9. Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.
3.10. Zamawiający nie zamierza dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
3.11. Zakup przedmiotu zamówienia jest współfinansowany z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa VII – Infrastruktura dla usług społecznych, działanie VII.1 – Technologia Informacyjno-Komunikacyjna, Poddziałanie VII.1.2 - Technologia Informacyjno-Komunikacyjna.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 31184d8e-9de6-4a3f-9767-a7cbaa1bd509
Biuletyn 658305-N-2018
Zamawiajacy nazwa Gmina Nowosolna
Regon 472057780
Zamawiajacy adres ulica Rynek Nowosolna
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Łódź
Zamawiajacy kod pocztowy 92-703
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo łódzkie
Zamawiajacy telefon +48426484108
Zamawiajacy fax +48426484119
Zamawiajacy email s.rudzinski@ugnowosolna.pl
Adres strony url www.gminanowosolna.pl
Adres strony internetowej www.gminanowosolna.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Zakup przedmiotu zamówienia jest współfinansowany z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa VII – Infrastruktura dla usług społecznych, działanie VII.1 – Technologia Informacyjno-Komunikacyjna, Poddziałanie VII.1.2 - Technologia Informacyjno-Komunikacyjna.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.gminanowosolna.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.gminanowosolna.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferty w formie pisemnej należy złożyć w siedzibie Zamawiającego - osobiście lub za pomocą operatora pocztowego lub za pośrednictwem kuriera.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Gminy Nowosolna, ul. Rynek Nowosolna 1, 92-703 Łódź.
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa i instalacja sprzętu komputerowego w ramach zadania inwestycyjnego „Wdrożenie systemu e-administracji w Urzędzie Gminy Nowosolna”.
Numer referencyjny RI.271.1.16.2018
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 3.1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę i instalację sprzętu komputerowego w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Wdrożenie systemu e-administracji w Urzędzie Gminy Nowosolna”. 3.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1a do SIWZ i Arkuszu cenowym stanowiącym załącznik nr 1b do niniejszej SIWZ. 3.3. Przedmiot zamówienia nie został podzielony na części zamówienia. 3.3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej. 3.4. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych. 3.5. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych na poszczególne pozycje przedmiotu zamówienia. Ofertą równoważną jest przedmiot o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych spełniający minimalne parametry określone przez Zamawiającego w załączniku nr 1b do SIWZ (Arkusz cenowy). W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest przedstawić wraz z ofertą szczegółową specyfikację, w której w sposób niebudzący wątpliwości Zamawiającego będzie wynikać, iż zaoferowany asortyment jest o takich samych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych w odniesieniu do asortymentu określonego przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia. Zamawiający informuje, iż w razie gdy w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się znaki towarowe, za ofertę równoważną uznaje się ofertę spełniającą parametry indywidualnie wskazanego asortymentu określone przez jego producenta. Ponadto Zamawiający informuje, że umieszczenie nazwy i modelu produktu w przypadku skanera opisanego w Arkuszu cenowym pod pozycją 4 jest spowodowane tym, że dostarczone i wdrażane oprogramowanie do Elektronicznego Obiegu Dokumentów współpracuje jedynie z ograniczoną liczbą modeli tego typu sprzętu. W przypadku zaproponowania przez Wykonawcę sprzętu równoważnego o równoważnej wydajności Zamawiający będzie weryfikował równoważność za pomocą następujących mierników: a) w przypadku procesorów (stacji roboczych) - za pomocą testu PassMark - CPU Mark publikowany na stronie: http://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php - według wyników testu z dnia 30.09.2018r. b) w przypadku procesorów graficznych - za pomocą testu PassMark G3D Rating publikowany na stronie: http://www.videocardbenchmark.net/gpu_list.php - według wyników testu z dnia 30.09.2018r. Wszystkie wyniki ww. testów znajdują się w Arkuszu cenowym stanowiącym załącznik nr 1b do SIWZ. 3.6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 3.8. Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej. 3.9. Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów. 3.10. Zamawiający nie zamierza dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. 3.11. Zakup przedmiotu zamówienia jest współfinansowany z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa VII – Infrastruktura dla usług społecznych, działanie VII.1 – Technologia Informacyjno-Komunikacyjna, Poddziałanie VII.1.2 - Technologia Informacyjno-Komunikacyjna.
Cpv glowny przedmiot 30213000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2018-12-31T00:00:00+01:00
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow c.1) Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ww. warunek, jeżeli: Wykonawca posiada w wykazie wykonanych dostaw, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jedną dostawę sprzętu komputerowego (w postaci stacji roboczych, monitorów, drukarek) o wartości min. 30 000 PLN brutto wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz którego dostawa ta została wykonana, oraz załączeniem dowodów określających czy ta dostawa została wykonana należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawa była wykonywana, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy. Informacje należy podać w załączniku nr 4a do SIWZ, 7.3. Ocena spełnienia ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 9 specyfikacji. Z treści wymaganych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż ww. warunki Wykonawca spełnił. 7.4. Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia. 7.6 Jeżeli wykonawca nie złożył oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, oświadczenia lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez zamawiającego wątpliwości, zamawiający wzywa do ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub do udzielania wyjaśnień w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub udzielenia wyjaśnień oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 7.7. Jeżeli wykonawca nie złożył wymaganych pełnomocnictw albo złożył wadliwe pełnomocnictwa, zamawiający wzywa do ich złożenia w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 7.8 Zamawiający wzywa także, w wyznaczonym przez siebie terminie, do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 Ustawy.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Na wezwanie zamawiającego wykonawca zobowiązany jest do złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów: 1) W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu: a) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Ustawy.
Zakresie warunkow udzialu Na wezwanie zamawiającego wykonawca zobowiązany jest do złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów: 1) W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu: a) wykazu wykonanych dostaw, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, obejmującego co najmniej dwie dostawy sprzętu komputerowego (w postaci stacji roboczych, monitorów, drukarek) o wartości min. 30 000 PLN brutto wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 3) W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego wykonawca do oferty zobowiązany jest dołączyć: a) Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające, że przedmiot zamówienia posiada oznakowanie zgodności, zgodnie z nowelizacją ustawy o systemie zgodności z dnia 15.12.2006r. (Dz. U. Nr 249, poz. 1834) – załącznik nr 7 do SIWZ b) Oświadczenia Wykonawcy potwierdzające, że dostarczone oprogramowanie jest legalne, posiada autoryzowane kody aktywacyjne i jest autentyczne – załącznik nr 8 do SIWZ.
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Propozycja treści oświadczenia została zamieszczona w załączniku nr 5 do SIWZ.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. 2. Dopuszcza się zmiany postanowień zawartej umowy następujących przypadkach: a) nastąpiła ustawowa zmiana stawki podatku VAT. W przypadku zmiany ustawowej stawki podatku VAT cena brutto nie ulegnie zmianie. W zależności od wysokości nowych (zmienionych stawek podatku VAT), podwyższeniu bądź obniżeniu ulegnie kwota netto wynagrodzenia Wykonawcy, b) po podpisaniu umowy doszło do wydłużenia okresu gwarancyjnego przez producenta, c) nastąpiła zmiana danych Wykonawcy, np. zmiana adresu, konta bankowego, nr Regon, osób kontaktowych. d) wycofania z sieci dystrybucji modelu sprzętu, który Wykonawca zaoferował w ofercie i niemożliwości dostarczenia go Zamawiającemu, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić model będący technologicznym następcą sprzętu pierwotnie zaoferowanego. W sytuacji gdy model będący następcą ma gorsze parametry lub nie posiada wszystkich cech użytkowych modelu pierwotnego, Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć model inny o identycznych lub lepszych parametrach. Przed wykonaniem dostawy Wykonawca zobowiązany jest złożyć u Zamawiającego oświadczenie potwierdzające niemożliwość dostarczenia oferowanego modelu oraz wskazujące model i typ urządzenia proponowanego wraz z zapewnieniem o spełnianiu minimalnych parametrów wymaganych. Brak sprzeciwu ze strony Zamawiającego w okresie 2 dni od otrzymania oświadczenia uznaje się jako zgodę na zmianę sprzętu. e) Wykonawca, któremu udzielił Zamawiający zamówienia, ma zastąpić nowy Wykonawca: e1) w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego Wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą istotnych zmian umowy, e2) w wyniku przejęcia przez Zamawiającego zobowiązań Wykonawcy względem jego podwykonawców, f) konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć, a wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie, g) łączna wartość zmian jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonego pierwotnie w umowie.
IV 4 4 data 2018-12-14T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 08:15
IV 4 4 jezyki PL
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Cena oferty brutto
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin płatności faktury
Znaczenie 5,00
  
Kryteria Sposób świadczenia serwisu gwarancyjnego
Znaczenie 35,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)