Zakup wraz z dostawą różnego sprzętu ogólnomedycznego jednorazowego użycia na okres do 30.06.2019 r., (z podziałem na 9 zadań)

Publication date 2018-12-06
End date 2018-12-20 00:00:00
Instytucja Centrum Ginekologii, Położnictwa i Neonatologii w Opolu
Miejscowość Opole
Województwo opolskie
Branża
  • Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 623838-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 331410000, 331416202
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Na przedmiot zamówienia składa się różny sprzęt ogólnomedyczny jednorazowego użycia. Istnieje możliwość składania ofert częściowych, liczba części (zadań): 9. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określony został w załącznikach nr 1 do umowy odpowiednio do zadań nr 1 - 9 (wzór umowy stanowi załącznik nr 1 do SIWZ). Zamówienia realizowane będą sukcesywnie przez okres do 30.06.2019 r.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 f7a3ae0d-dc42-4949-b4c0-d6a1e3c5e7c2
Biuletyn 623838-N-2018
Zamawiajacy nazwa Centrum Ginekologii, Położnictwa i Neonatologii w Opolu
Regon 64013600000
Zamawiajacy adres ulica Reymonta
Zamawiajacy adres numer domu 8
Zamawiajacy miejscowosc Opole
Zamawiajacy kod pocztowy 45-066
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo opolskie
Zamawiajacy telefon 077 454-54-01
Zamawiajacy fax 077 453-61-06
Zamawiajacy email zam-publ@ginekologia.opole.pl
Adres strony url www.ginekologia.opole.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.ginekologia.opole.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie na adres Zamawiającego
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 45-066 Opole, ul. Reymonta 8 (Sekretariat, pok. nr 7 w budynku A)
Nazwa nadana zamowieniu Zakup wraz z dostawą różnego sprzętu ogólnomedycznego jednorazowego użycia na okres do 30.06.2019 r., (z podziałem na 9 zadań)
Numer referencyjny PN/D/SM/18/18
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Na przedmiot zamówienia składa się różny sprzęt ogólnomedyczny jednorazowego użycia. Istnieje możliwość składania ofert częściowych, liczba części (zadań): 9. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określony został w załącznikach nr 1 do umowy odpowiednio do zadań nr 1 - 9 (wzór umowy stanowi załącznik nr 1 do SIWZ). Zamówienia realizowane będą sukcesywnie przez okres do 30.06.2019 r.
Cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2019-06-30T00:00:00+02:00
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1) Próbki: a) w zadaniu nr 1 do poz. 1-2 załącznika nr 1 do umowy; b) w zadaniu nr 2 do poz. 1 załącznika nr 1 do umowy; c) w zadaniu nr 3 do poz. 1 załącznika nr 1 do umowy; d) w zadaniu nr 4 do poz. 1-11, 14-19, 22 załącznika nr 1 do umowy; e) w zadaniu nr 5 do poz. 1-33 załącznika nr 1 do umowy; f) w zadaniu nr 6 do poz. 1-3 załącznika nr 1 do umowy; g) w zadaniu nr 7 do poz. 1 załącznika nr 1 do umowy. 2) Karty charakterystyki potwierdzające zgodność wyrobu z normą: EN 13795-3; PN - EN 1041; EN 15223-1; EN ISO 11135 (dot. poz. 1 załącznika nr 1 do umowy do zadania nr 3).
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Istnieje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, ale tylko w szczególnie uzasadnionych okolicznościach, których nie można było przewidzieć w chwili jej zawarcia, a spełniających przesłanki określone w § 2 ust. 5-7, § 4 ust. 9 oraz § 9 ust. 2 umowy, której wzór stanowi załącznik nr 1 do SIWZ.
IV 4 4 data 2018-12-20T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Sterylne zestawy jednorazowego użycia do cewnikowania i szycia po episiotomii.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-06-30T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Na przedmiot zamówienia składa się zakup wraz z dostawą sterylnych zestawów jednorazowego użycia do cewnikowania i szycia po episiotomii. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określony został w załączniku nr 1 do umowy do zadania nr 1 (wzór umowy stanowi załącznik nr 1 do SIWZ). Zamówienia realizowane będą sukcesywnie przez okres do 30.06.2019 r.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Sterylne zestawy jednorazowego użycia do obsługi porodów.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141620-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-06-30T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Na przedmiot zamówienia składa się zakup wraz z dostawą sterylnych zestawów jednorazowego użycia do obsługi porodów. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określony został w załączniku nr 1 do umowy do zadania nr 2 (wzór umowy stanowi załącznik nr 1 do SIWZ). Zamówienia realizowane będą sukcesywnie przez okres do 30.06.2019 r.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Sterylne zestawy jednorazowego użycia do znieczuleń przewodowych dla potrzeb Oddziału Anestezjologii.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-06-30T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Na przedmiot zamówienia składa się zakup wraz z dostawą sterylnych zestawów jednorazowego użycia do znieczuleń przewodowych dla potrzeb Oddziału Anestezjologii. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określony został w załączniku nr 1 do umowy do zadania nr 3 (wzór umowy stanowi załącznik nr 1 do SIWZ). Zamówienia realizowane będą sukcesywnie przez okres do 30.06.2019 r.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Drobny sprzęt medyczny jednorazowego użycia
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-06-30T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Na przedmiot zamówienia składa się zakup wraz z dostawą drobnego sprzętu medycznego jednorazowego użycia. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określony został w załączniku nr 1 do umowy do zadania nr 4 (wzór umowy stanowi załącznik nr 1 do SIWZ). Zamówienia realizowane będą sukcesywnie przez okres do 30.06.2019 r.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Strzykawki, igły do iniekcji, kaniule dożylne, kraniki i opatrunki do kaniul.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-06-30T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Na przedmiot zamówienia składa się zakup wraz z dostawą strzykawek, igieł do iniekcji, kaniul dożylnych, kraników i opatrunków do kaniul. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określony został w załączniku nr 1 do umowy do zadania nr 5 (wzór umowy stanowi załącznik nr 1 do SIWZ). Zamówienia realizowane będą sukcesywnie przez okres do 30.06.2019 r.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Retraktory do ran dla potrzeb Bloku Operacyjnego.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-06-30T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Na przedmiot zamówienia składa się zakup wraz z dostawą retraktorów do ran dla potrzeb Bloku Operacyjnego. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określony został w załączniku nr 1 do umowy do zadania nr 6 (wzór umowy stanowi załącznik nr 1 do SIWZ). Zamówienia realizowane będą sukcesywnie przez okres do 30.06.2019 r.
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Jednorazowe igły do podawania botoksu dla potrzeb Bloku Operacyjnego.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-06-30T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Na przedmiot zamówienia składa się zakup wraz z dostawą jednorazowych igieł do podawania botoksu dla potrzeb Bloku Operacyjnego. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określony został w załączniku nr 1 do umowy do zadania nr 7 (wzór umowy stanowi załącznik nr 1 do SIWZ). Zamówienia realizowane będą sukcesywnie przez okres do 30.06.2019 r.
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Testy do wykrywania płynu owodniowego.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-06-30T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Na przedmiot zamówienia składa się zakup wraz z dostawą testów do wykrywania płynu owodniowego. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określony został w załączniku nr 1 do umowy do zadania nr 8 (wzór umowy stanowi załącznik nr 1 do SIWZ). Zamówienia realizowane będą sukcesywnie przez okres do 30.06.2019 r.
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Asortyment jednorazowego użycia dla potrzeb Laboratorium Andrologicznego.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-06-30T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Na przedmiot zamówienia składa się zakup wraz z dostawą asortymentu jednorazowego użycia dla potrzeb Laboratorium Andrologicznego. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określony został w załączniku nr 1 do umowy do zadania nr 9 (wzór umowy stanowi załącznik nr 1 do SIWZ). Zamówienia realizowane będą sukcesywnie przez okres do 30.06.2019 r.
  

Criterion

Kryteria Termin płatności
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)