dostawa sprzętu jednorazowego użytku do procedur laparoskopowych i osprzętu do noża ultradźwiękowego

Publication date 2018-12-06
End date 2018-12-14 00:00:00
Instytucja Regionalny Szpital w Kołobrzegu
Miejscowość Kołobrzeg
Województwo zachodniopomorskie
Branża
  • Urządzenia medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 658230-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 331000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Dostawa sprzętu jednorazowego użytku do procedur laparoskopowych i osprzętu do noża ultradźwiękowego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 1 – formularz cenowy i załączniku nr 1 a – wymagania dla zadań. Zamawiający przewiduje możliwość składania ofert częściowych. Przedmiot zamówienia został podzielony na 6 zadań.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 i 1a do SIWZ.
3. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ.
4. Wspólny Słownik Zamówień CPV: 33.10.00.00-1, 33.16.22.00-5.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 7848c8f9-0687-4c7a-9b5c-73877c98c6b4
Biuletyn 658230-N-2018
Zamawiajacy nazwa Regionalny Szpital w Kołobrzegu
Regon 31149600000
Zamawiajacy adres ulica ul. Łopuskiego
Zamawiajacy miejscowosc Kołobrzeg
Zamawiajacy kod pocztowy 78100
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo zachodniopomorskie
Zamawiajacy telefon 943 530 262
Zamawiajacy fax 943 554 408
Zamawiajacy email Monika.Derwisz@szpital.kolobrzeg.pl
Adres strony url www.szpital.kolobrzeg.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.szpital.kolobrzeg.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.szpital.kolobrzeg.pl
Nazwa nadana zamowieniu dostawa sprzętu jednorazowego użytku do procedur laparoskopowych i osprzętu do noża ultradźwiękowego
Numer referencyjny EP/27/2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Dostawa sprzętu jednorazowego użytku do procedur laparoskopowych i osprzętu do noża ultradźwiękowego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 1 – formularz cenowy i załączniku nr 1 a – wymagania dla zadań. Zamawiający przewiduje możliwość składania ofert częściowych. Przedmiot zamówienia został podzielony na 6 zadań. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 i 1a do SIWZ. 3. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ. 4. Wspólny Słownik Zamówień CPV: 33.10.00.00-1, 33.16.22.00-5.
Cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 24
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 200 000 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych).
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że zrealizował co najmniej 2 dostawy w zakresie przedmiotu zamówienia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencję bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Do oferty każdy wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w załączniku nr 3 do SIWZ Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
Zakresie warunkow udzialu a) W celu potwierdzenia warunku udziału dotyczącego sytuacji ekonomicznej i finansowej Wykonawca winien przedłożyć opłaconą polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 200 000 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych) – należy dołączyć dowód opłacenia polisy. b) W celu potwierdzenia spełniania warunku udziału dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej wymagane jest wykazanie przez wykonawcę realizacji co najmniej 2 dostaw w zakresie przedmiotu zamówienia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wykaz wykonanych dostaw, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu (zgodnych z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016r. DZ. U. z dnia 27 lipca 2016r. poz. 1126) potwierdzających, że dostawy zostały zrealizowane należycie.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci wymagane próbki zgodnie z opisem w załączniku nr 1 do SIWZ
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Działając na podstawie art. 144 Ustawy Prawo zamówień publicznych strony dopuszczają zmiany umowy w zakresie: 1) numeru katalogowego produktu 2) nazwy produktu przy zachowaniu jego parametrów 3) sposobu konfekcjonowania - opakowania 4) liczby opakowań i ilości zamawianych towarów, w tym zmniejszenie ilości zamawianych towarów, ograniczenie asortymentu lub zmniejszenie ilości towarów jednego rodzaju z jednoczesnym zwiększeniem ilości innego rodzaju towarów wskazanych w umowie 5) wynagrodzenia wykonawcy, o ile nie powoduje zwiększenia wysokości zobowiązania Zamawiającego z tytułu realizacji przedmiotu umowy. 4. W przypadku zawarcia umowy na okres dłuższy niż 12 miesięcy, wynagrodzenie Wykonawcy, o którym mowa w § 2 umowy, dotyczące niewykonanej części zamówienia, będzie waloryzowane w trakcie obowiązywania umowy w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług. Warunkiem dokonania waloryzacji będzie skierowanie do Zamawiającego pisemnego wniosku Wykonawcy zawierającego uzasadnienie i szczegółowy sposób wyliczenia nowych cen, o których mowa wyżej na wynagrodzenie Wykonawcy. Waloryzacja będzie mogła nastąpić po upływie miesiąca od dnia wprowadzenia nowych stawek podatku VAT. 5. W przypadku zawarcia umowy na okres dłuższy niż 12 miesięcy, wynagrodzenie Wykonawcy, o którym mowa w § 2 umowy, dotyczące niewykonanej części zamówienia, będzie waloryzowane w trakcie obowiązywania umowy w przypadku zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę. Warunkiem dokonania waloryzacji będzie skierowanie do Zamawiającego pisemnego wniosku Wykonawcy zawierającego uzasadnienie i szczegółowy sposób wyliczenia nowych cen oraz szczegółowe uzasadnienie wpływu zmian, o których mowa wyżej na wynagrodzenie Wykonawcy. Waloryzacja będzie mogła nastąpić po upływie miesiąca od dnia wprowadzenia nowej kwoty wynagrodzenia za pracę. 6. W przypadku zawarcia umowy na okres dłuższy niż 12 miesięcy, wynagrodzenie Wykonawcy, o którym mowa w § 2 umowy, dotyczące niewykonanej części zamówienia, będzie waloryzowane w trakcie obowiązywania umowy w przypadku zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne. Warunkiem dokonania waloryzacji będzie skierowanie do Zamawiającego pisemnego wniosku Wykonawcy zawierającego uzasadnienie i szczegółowy sposób wyliczenia nowych cen oraz szczegółowe uzasadnienie wpływu zmian, o których mowa wyżej na wynagrodzenie Wykonawcy. Waloryzacja będzie mogła nastąpić po upływie miesiąca od dnia wprowadzenia nowych zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu.
IV 4 4 data 2018-12-14T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki Polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zadanie nr 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Zadanie nr 1 - Sprzęt hemostatatyczny do procedur laparoskopowych jednorazowego użytku
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Zadanie nr 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Zadanie nr 2 - Osprzęt jednorazowego użytku do noża ultradzwiękowego typu Ultracision Harmonic Skalpel - kompatybilny z generatorem i rekojeścią J&J
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Zadanie nr 3
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Zadanie nr 3 - Sterylne mostki spomijne do zaopatrywania stomii dwulufowych (do wykonywania stomii jelita grubego podczas zabiegu)
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Zadanie nr 4
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Zadanie nr 4 - Worki laparoskopowe
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Zadanie nr 5
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Zadanie nr 5 - Klipsy polimerowe
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Zadanie nr 6
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Zadanie nr 6 - Sprzęt hemostatatyczny do procedur laparoskopowych jednorazowego użytku
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Jakość
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)