GuidZP400 |
c74e673b-d9a7-485b-b570-c03ee18682a0
|
Biuletyn |
656457-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Komenda Stołeczna Policji
|
Regon |
012126482
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Nowolipie
|
Zamawiajacy adres numer domu |
2
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
00-150
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
(22) 6038608
|
Zamawiajacy fax |
(22) 603 76 42
|
Zamawiajacy email |
zamowienia@ksp.policja.gov.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
2
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
1
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.policjaw.waw.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.policja.waw.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę wraz z oświadczeniami sporządza się pod rygorem nieważności w formie pisemnej. Oferta wraz ze wszystkimi załącznikami musi być sporządzona w języku polskim.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Komenda Stołeczna Policji, ul. Nowolipie 2, 00-150 Warszawa.
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa druków resortowych
|
Numer referencyjny |
WZP-6856/18/311/Z
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zmówienia jest dostawa druków resortowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, który będzie zakupywany w ramach zamówień publicznych realizowanych na podstawie zawartych umów ramowych oraz jego szacunkowe ilości zawiera załącznik nr 1 do dokumentacji postępowania. Wykonawca gwarantuje, że dostarczany w ramach umów wykonawczych asortyment będzie fabrycznie nowy, wolny od wad uniemożliwiających jego użycie zgodnie z przeznaczeniem oraz zabezpieczony przed zawilgoceniem lub uszkodzeniami mechanicznymi podczas transportu i przechowywania i zgodne z opisem określonym w Załączniku nr 1 do dokumentacji postępowania. W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający nie dokonuje zakupu druków. Celem niniejszego postępowania jest zawarcie przez Zamawiającego umów ramowych z maksymalnie 3 (trzema) Wykonawcami, których ceny ofert wyliczone przez Zamawiającego zgodnie z zapisem Rozdz. XII pkt 1 SIWZ, nie przekroczą kwoty, jaką Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówień publicznych realizowanych na podstawie zawartych umów ramowych i uzyskają w kryteriach oceny ofert pozycje od 1 do 3 chyba, że oferty niepodlegające odrzuceniu złoży mniej Wykonawców.Wykonawca na oferowane druki udzieli minimum 12 miesięcznej gwarancji oraz rękojmi na okres 12 miesięcy, liczonych od dnia podpisania przez Strony bez uwag protokołu odbioru jakościowo – ilościowego. Termin obowiązywania umowy ramowej: 24 miesiące od daty podpisania umowy. Termin dostaw: maksymalnie do 10 dni roboczych, minimalnie 5 dni roboczych licząc od dnia zawarcia umowy wykonawczej.
|
Cpv glowny przedmiot |
22900000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
24
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 Ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
|
Czy ograniczenie liczby uczestnikow |
1
|
Ograniczenie liczby uczestnikow |
3
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający zastrzega możliwość zmiany umowy w przypadku:
a) Zmiany obowiązujących przepisów prawa – w zakresie merytorycznej lub formalnej druków, w tym ich wymiarów. Powyższe zmiany mogą być dokonane po podpisaniu Umowy Wykonawczej, nie później niż przed oddaniem ich do druku przez Wykonawcę.
b) Inne zmiany, jeżeli konieczność ich wprowadzenia będzie wynikała ze zmiany obowiązujących przepisów – nie skutkujących zmianą ceny.
Strony dopuszczają zmianę stawki podatku VAT, wskazaną w załączniku nr 2 do umowy ramowej, w przypadku jej ustawowej zmiany wymagającej aneksu do umowy.
|
IV 4 4 data |
2018-12-17T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
12:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|