„Sukcesywna dostawa tablic rejestracyjnych do oznaczania pojazdów w latach 2019 -2021”

Publication date 2018-12-07
End date 2018-12-17 00:00:00
Instytucja Powiat Sokołowski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Sokołowie Podlaskim
Miejscowość Sokołów Podlaski
Województwo mazowieckie
Branża
  • Tablice

Szczegóły

Numer ogłoszenia 659319-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 301950002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

3.1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. „Sukcesywna dostawa tablic rejestracyjnych do oznaczania pojazdów w latach 2019-2021”.
Dostawy będą odbywały się sukcesywnie ( w częściach) przez okres 3 lat od dnia 01.01.2019 r. – do dnia 31.12.2021 r.) w następującym asortymencie:


l.p. Rodzaje tablic Jednostka miary Szacunkowa ilość
1. Tablica samochodowa Komplet (przednia i tylna) 27 000 kpl.
2. Tablica motocyklowa Sztuka 1 800 szt
3. Tablica motorowerowa Sztuka 600 kpl.

3.2. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia:
a) Dostarczone do Starostwa Powiatowego tablice rejestracyjne powinny być wykonane
i dostarczone zgodnie z wymogami zawartymi w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury
i Budownictwa z dnia 11 grudnia 2017 r. w sprawie rejestracji i oznaczenia pojazdów oraz wymagań dla tablic rejestracyjnych (Dz. U. z 2017 r. poz. 2355), rozporządzeniu Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskie z dnia 2 maja 2012 r. w sprawie warunków produkcji i sposobu dystrybucji tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych (Dz.U. z 2012 r., poz. 585 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. – Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2018 r. poz 1990).
b) W przypadku zmiany ww. przepisów tablice powinny być wykonane zgodnie z obowiązującymi na dzień składania zamówienia przez Zamawiającego.
c) Dostarczone tablice powinny być pakowane w kartonach z czytelnym opisem numeru serii i kolejnymi numerami, opakowane w folię ochronną dla każdego kompletu i sztuki.
d) Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie i dostawę przedmiotu zamówienia w terminach i do miejsca wskazanego przez Zamawiającego.
e) Dostawy odbywać się będą sukcesywnie w zależności od potrzeb Zamawiającego. Ilość tablic podana w ust. 1 jest szacunkowa. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania ilości tablic podanych w pkt. 3.1
f) Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany w ilościach poszczególnych rodzajów tablic w zakresie zaistnienia uzasadnionych potrzeb.
g) Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia tablic rejestracyjnych zgodnie z zamówieniem ilościowym i rzeczowym w maksymalnym terminie do 7 dni ( w zależności od złożonej oferty) od daty otrzymania zamówienia drogą elektroniczną lub faksem.
Wykonawca przez okres realizacji umowy obowiązany jest posiadać aktualny certyfikat na dostarczane tablice rejestracyjne..
3.3. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za całokształt, w tym za: przebieg i terminowe wykonanie dostawy, za jakość, zgodność z wymaganiami określonymi dla przedmiotu zamówienia, za szkody i następstwa wynikające z nieprawidłowej realizacji zamówienia lub niewłaściwego zabezpieczenie miejsca rozmieszczenia.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 b01eb01d-520a-422b-8b28-4e12588285bc
Biuletyn 659319-N-2018
Zamawiajacy nazwa Powiat Sokołowski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Sokołowie Podlaskim
Regon -
Zamawiajacy adres ulica Wolności
Zamawiajacy adres numer domu 23
Zamawiajacy miejscowosc Sokołów Podlaski
Zamawiajacy kod pocztowy 08-300
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon (025) 7817400,
Zamawiajacy fax (025) 7817460
Zamawiajacy email przetargi@powiat-sokołowski.pl,
Adres strony url http://www.powiat-sokolowski.bip.net.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.powiat-sokolowski.bip.net.pl/?c=154
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny W wersji papierowej zapakowanej zgodnie z opisem w SIWZ na podstawie art. 15 Ustawy z dn. 22 czerwca 2016 r. (Dz.U. z 2018 r. poz. 1603 z późn. zm.) oraz zgodnie z art. 10c ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych składanie oferty odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (Dz. U. z 2017 r. poz. 1481 oraz z 2018 r. poz. 1061 138, 650 i 1118) osobiście lub za pośrednictwem posłańca
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Powiat Sokołowski ul. Wolności 23 08-300 Sokołów Podlaski
Nazwa nadana zamowieniu „Sukcesywna dostawa tablic rejestracyjnych do oznaczania pojazdów w latach 2019 -2021”
Numer referencyjny Fn.272.63.2018
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 3.1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. „Sukcesywna dostawa tablic rejestracyjnych do oznaczania pojazdów w latach 2019-2021”. Dostawy będą odbywały się sukcesywnie ( w częściach) przez okres 3 lat od dnia 01.01.2019 r. – do dnia 31.12.2021 r.) w następującym asortymencie: l.p. Rodzaje tablic Jednostka miary Szacunkowa ilość 1. Tablica samochodowa Komplet (przednia i tylna) 27 000 kpl. 2. Tablica motocyklowa Sztuka 1 800 szt 3. Tablica motorowerowa Sztuka 600 kpl. 3.2. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: a) Dostarczone do Starostwa Powiatowego tablice rejestracyjne powinny być wykonane i dostarczone zgodnie z wymogami zawartymi w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 11 grudnia 2017 r. w sprawie rejestracji i oznaczenia pojazdów oraz wymagań dla tablic rejestracyjnych (Dz. U. z 2017 r. poz. 2355), rozporządzeniu Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskie z dnia 2 maja 2012 r. w sprawie warunków produkcji i sposobu dystrybucji tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych (Dz.U. z 2012 r., poz. 585 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. – Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2018 r. poz 1990). b) W przypadku zmiany ww. przepisów tablice powinny być wykonane zgodnie z obowiązującymi na dzień składania zamówienia przez Zamawiającego. c) Dostarczone tablice powinny być pakowane w kartonach z czytelnym opisem numeru serii i kolejnymi numerami, opakowane w folię ochronną dla każdego kompletu i sztuki. d) Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie i dostawę przedmiotu zamówienia w terminach i do miejsca wskazanego przez Zamawiającego. e) Dostawy odbywać się będą sukcesywnie w zależności od potrzeb Zamawiającego. Ilość tablic podana w ust. 1 jest szacunkowa. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania ilości tablic podanych w pkt. 3.1 f) Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany w ilościach poszczególnych rodzajów tablic w zakresie zaistnienia uzasadnionych potrzeb. g) Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia tablic rejestracyjnych zgodnie z zamówieniem ilościowym i rzeczowym w maksymalnym terminie do 7 dni ( w zależności od złożonej oferty) od daty otrzymania zamówienia drogą elektroniczną lub faksem. Wykonawca przez okres realizacji umowy obowiązany jest posiadać aktualny certyfikat na dostarczane tablice rejestracyjne.. 3.3. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za całokształt, w tym za: przebieg i terminowe wykonanie dostawy, za jakość, zgodność z wymaganiami określonymi dla przedmiotu zamówienia, za szkody i następstwa wynikające z nieprawidłowej realizacji zamówienia lub niewłaściwego zabezpieczenie miejsca rozmieszczenia.
Cpv glowny przedmiot 30195000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Waluta calosc pln
Okreslenie warunkow Za spełnienie wyżej wymienionego warunku Zamawiający uzna Wykonawców, którzy posiadają aktualny wpis do rejestru działalności regulowanej przedsiębiorców produkujących tablice rejestracyjne na podstawie art. 75a ust. 1 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2018 r. poz. 1990 z późn. zm.). Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust. 1.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust. 1.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Za spełnienie wyżej wymienionego warunku udziału w postępowaniu Zamawiający uzna Wykonawców, którzy na potwierdzenie zdolności technicznej lub zawodowej: a) wykażą, że w ramach realizacji jednej umowy w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych jest w trakcie wykonywania), dostawy tablic rejestracyjnych o wartości minimum 50 000 zł brutto. W przypadku umów będących w trakcie realizacji Zamawiający będzie brał pod uwagę wartości odnoszące się do już wykonanej części umowy.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie, aktualnych na dzień złożenia, następujących oświadczeń lub dokumentów: a) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp; b) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; c) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; d) Wykaz dostaw (w oryginale), a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Dowodami są referencje lub inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane. Jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać dokumentów, o których mowa powyżej, składa stosowne oświadczenie. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje lub stosowne oświadczenie potwierdzające należyte wykonanie/ wykonywanie dostaw winno być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.(Zgodnie z załącznikiem Nr 5 do SIWZ) e) dokumenty dotyczące podmiotu trzeciego, w celu wykazania braku istnienia wobec niego podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby, warunków udziału w postępowaniu - jeżeli wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego, o których mowa w pkt.25 lit a-c. f) dokumenty uprawniające do produkcji tablic rejestracyjnych wydane na podstawie art. 75a ustawy z dnia 20.06.1997 r.- Prawo o ruchu drogowym ( tj. Dz. U. z 2018 roku poz. 1990 z późn. zm.) tj. zaświadczenie Marszałka Województwa o wpisaniu do rejestru przedsiębiorców produkujących tablice rejestracyjne zgodnie z art. 75a-75ae ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. z 2018 r, , poz. 1990 z późn. zm.)
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie, aktualnych na dzień złożenia, następujących oświadczeń lub dokumentów: a) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp; b) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; c) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; d) Wykaz dostaw (w oryginale), a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Dowodami są referencje lub inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane. Jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać dokumentów, o których mowa powyżej, składa stosowne oświadczenie. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje lub stosowne oświadczenie potwierdzające należyte wykonanie/ wykonywanie dostaw winno być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.(Zgodnie z załącznikiem Nr 5 do SIWZ) e) dokumenty dotyczące podmiotu trzeciego, w celu wykazania braku istnienia wobec niego podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby, warunków udziału w postępowaniu - jeżeli wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego, o których mowa w pkt.25 lit a-c. f) dokumenty uprawniające do produkcji tablic rejestracyjnych wydane na podstawie art. 75a ustawy z dnia 20.06.1997 r.- Prawo o ruchu drogowym ( tj. Dz. U. z 2018 roku poz. 1990 z późn. zm.) tj. zaświadczenie Marszałka Województwa o wpisaniu do rejestru przedsiębiorców produkujących tablice rejestracyjne zgodnie z art. 75a-75ae ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. z 2018 r, , poz. 1990 z późn. zm.)
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, jest zobowiązany do przekazania zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ.
Czy wadium 1
Wadium Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 5.200 złotych (słownie: pięć tysięcy dwieście złotych 00/100). Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2018 r., poz. 110 z późn. zm.). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy zamawiającego: Powiatowy Bank Spółdzielczy w Sokołowie Podlaskim Nr 34 9221 0000 0002 1438 2000 0050 Zaleca się dołączenie do oferty kserokopii dokumentu potwierdzającego dokonanie przelewu. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, zamawiający uzna wadium, które znajdzie się na rachunku bankowym zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, gwarancja musi być gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, sporządzoną zgodnie z obowiązującymi przepisami i powinna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) kwotę gwarancji, c) termin ważności gwarancji w formule: „od dnia - do dnia", d) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze żądanie zamawiającego w sytuacjach określonych w art. 46 ust. 4a oraz art. 46 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. Zamawiający nie dopuszcza możliwości umieszczenia w treści gwarancji klauzuli dotyczącej pośrednictwa podmiotów trzecich . W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniężna, zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą oryginału dokumentu wadialnego (gwarancji lub poręczenia). Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą, począwszy od dnia, w którym upływa termin składania ofert.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zakres zmian, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian zawarte są we wzorze umowy, który jest załącznikiem do SIWZ.
IV 4 4 data 2018-12-17T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Gwarancja
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Termin dostawy 1
Znaczenie 10,00
  
Kryteria Termin dostawy 2
Znaczenie 10,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)