Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania na potrzeby Akademii Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi.

Publication date 2018-12-07
End date 2018-12-17 00:00:00
Instytucja Akademia Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi
Miejscowość Łódź
Województwo łódzkie
Branża
  • Urządzenia komputerowe,
  • Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 659377-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 302000001, 480000008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania na potrzeby Akademii Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi. Zamówienie podzielone jest na 3 części:
Część 1 – Drukarka 3D. Szczegółowy opis znajduje się w załączniku nr D3D
Część 2 – Ploter. Szczegółowy opis znajduje się w załączniku nr PL.
Część 3 – Oprogramowanie. Szczegółowy opis znajduje się w załączniku nr O3.

2. Warunki płatności oraz pozostałe warunki realizacji przedmiotu zamówienia określa wzór umowy będący załącznikiem do SIWZ. Złożenie oferty jest równoznaczne z akceptacją wzoru umowy oraz warunków SIWZ.
3. W załącznikach D3D, PL, O3 podane są minimalne wymagania i parametry techniczne jakim ma odpowiadać oferowany przez Wykonawcę sprzęt i oprogramowanie, co oznacza, że Wykonawca może zaoferować modele zgodne z wymaganiami minimalnymi lub modele
np. o wydajniejszych procesorach (przy zachowaniu technologii), większej pamięci RAM, większym dysku HDD, nie krótszej gwarancji, większym zakresie funkcjonalności oprogramowania itp.
4. Wykonawca w formularzu cenowym – załącznik nr 3 do SIWZ, zobowiązany jest wskazać model i cenę oferowanego urządzenia/oprogramowania. Formularz cenowy musi być podpisany przez Wykonawcę pod rygorem nieważności.
5. Szczegółowe zasady dotyczące odbioru przedmiotu umowy zostały określone
we wzorze umowy.
6. Dostarczony Zamawiającemu przedmiot zamówienia będzie fabrycznie nowy, wolny od wad fizycznych i prawnych, oryginalnie zapakowany, nie starszy niż sześć miesięcy od daty produkcji sprzętu.
7. Dostarczony sprzęt komputerowy będzie posiadał oznakowanie CE.
8. Zamawiający zastrzega, że wszędzie tam gdzie w treści wszelkiej dokumentacji
oraz specyfikacjach, stanowiących opis przedmiotu zamówienia, zostały w opisie tego przedmiotu wskazane Polskie Normy, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, Zamawiający dopuszcza normy, metody, materiały, urządzenia, systemy, technologie itp. równoważne do przedstawionych w opisie przedmiotu zamówienia. Dopuszcza się, więc zaproponowanie w ofercie wszelkich równoważnych odpowiedników rynkowych o właściwościach nie gorszych niż wskazane przez Zamawiającego. Parametry wskazanego standardu określają minimalne warunki techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, jakościowe i funkcjonalne, jakie ma spełniać przedmiot zamówienia. Wskazane znaki towarowe, patenty, marki lub nazwy producenta wskazujące na pochodzenie określające jedynie klasę produktu, metody, materiałów, urządzeń, systemów, technologii itp.
W ofercie można przyjąć metody, materiały, urządzenia, systemy, technologie itp. innych marek
i producentów, jednak o parametrach technicznych, jakościowych i właściwościach użytkowych oraz funkcjonalnych odpowiadających metodom, materiałom, urządzeniom, systemom, technologiom itp. opisanym w SIWZ. 9. Warunkiem odbioru przedmiotu zamówienia jest podpisanie przez Zamawiającego
i Wykonawcę protokołu odbioru dostawy po pozytywnym uruchomieniu urządzenia.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 3e65cacb-b54b-422b-89a6-fe9efb33ca85
Biuletyn 659377-N-2018
Zamawiajacy nazwa Akademia Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi
Regon 27579000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Wojska Polskiego
Zamawiajacy adres numer domu 121
Zamawiajacy miejscowosc Łódź
Zamawiajacy kod pocztowy 91726
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo łódzkie
Zamawiajacy telefon 42 2547408, centrala 2547598
Zamawiajacy fax 422 547 418
Zamawiajacy email zamowienia.publiczne@asp.lodz.pl
Adres strony url www.asp.lodz.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu „Zintegrowany Program ASP w Łodzi” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój Oś III Szkolnictwo wyższe dla gospodarki i rozwoju, Działanie 3.5 Kompleksowe programy szkół wyższych
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny uczelnia publiczna
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.asp.lodz.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.asp.lodz.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferty należy składać w formie pisemnej osobiście, za pośrednictwem operatora pocztowego lub posłańca
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Akademia Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi 91-726 Łódź, ul. Wojska Polskiego 121, Kancelaria V piętro pok. 501
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania na potrzeby Akademii Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi.
Numer referencyjny KBZ.261.37.2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania na potrzeby Akademii Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi. Zamówienie podzielone jest na 3 części: Część 1 – Drukarka 3D. Szczegółowy opis znajduje się w załączniku nr D3D Część 2 – Ploter. Szczegółowy opis znajduje się w załączniku nr PL. Część 3 – Oprogramowanie. Szczegółowy opis znajduje się w załączniku nr O3. 2. Warunki płatności oraz pozostałe warunki realizacji przedmiotu zamówienia określa wzór umowy będący załącznikiem do SIWZ. Złożenie oferty jest równoznaczne z akceptacją wzoru umowy oraz warunków SIWZ. 3. W załącznikach D3D, PL, O3 podane są minimalne wymagania i parametry techniczne jakim ma odpowiadać oferowany przez Wykonawcę sprzęt i oprogramowanie, co oznacza, że Wykonawca może zaoferować modele zgodne z wymaganiami minimalnymi lub modele np. o wydajniejszych procesorach (przy zachowaniu technologii), większej pamięci RAM, większym dysku HDD, nie krótszej gwarancji, większym zakresie funkcjonalności oprogramowania itp. 4. Wykonawca w formularzu cenowym – załącznik nr 3 do SIWZ, zobowiązany jest wskazać model i cenę oferowanego urządzenia/oprogramowania. Formularz cenowy musi być podpisany przez Wykonawcę pod rygorem nieważności. 5. Szczegółowe zasady dotyczące odbioru przedmiotu umowy zostały określone we wzorze umowy. 6. Dostarczony Zamawiającemu przedmiot zamówienia będzie fabrycznie nowy, wolny od wad fizycznych i prawnych, oryginalnie zapakowany, nie starszy niż sześć miesięcy od daty produkcji sprzętu. 7. Dostarczony sprzęt komputerowy będzie posiadał oznakowanie CE. 8. Zamawiający zastrzega, że wszędzie tam gdzie w treści wszelkiej dokumentacji oraz specyfikacjach, stanowiących opis przedmiotu zamówienia, zostały w opisie tego przedmiotu wskazane Polskie Normy, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, Zamawiający dopuszcza normy, metody, materiały, urządzenia, systemy, technologie itp. równoważne do przedstawionych w opisie przedmiotu zamówienia. Dopuszcza się, więc zaproponowanie w ofercie wszelkich równoważnych odpowiedników rynkowych o właściwościach nie gorszych niż wskazane przez Zamawiającego. Parametry wskazanego standardu określają minimalne warunki techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, jakościowe i funkcjonalne, jakie ma spełniać przedmiot zamówienia. Wskazane znaki towarowe, patenty, marki lub nazwy producenta wskazujące na pochodzenie określające jedynie klasę produktu, metody, materiałów, urządzeń, systemów, technologii itp. W ofercie można przyjąć metody, materiały, urządzenia, systemy, technologie itp. innych marek i producentów, jednak o parametrach technicznych, jakościowych i właściwościach użytkowych oraz funkcjonalnych odpowiadających metodom, materiałom, urządzeniom, systemom, technologiom itp. opisanym w SIWZ. 9. Warunkiem odbioru przedmiotu zamówienia jest podpisanie przez Zamawiającego i Wykonawcę protokołu odbioru dostawy po pozytywnym uruchomieniu urządzenia.
Cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 10
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Pzp
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają określonym przez Zamawiającego wymaganiom należy przedłożyć na wezwanie Zamawiającego w zakresie części 1, 2 i 3 specyfikacje techniczne, karty katalogowe oferowanego sprzętu komputerowego, oprogramowania których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego (Zamawiający dopuszcza przedstawienie dokumentów w języku angielskim).
Inne dokumenty niewymienione Zgodnie z art. 24 ust. 11 Pzp wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji dotyczących kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Strony ustalają, iż przez zmiany istotne Umowy przyznające prawo do jej zmiany rozumieją: a. zmiany regulacji prawnych wprowadzonych w życie po dacie podpisania Umowy, wywołujących potrzebę zmiany umowy wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany.. b. zmiana jakości lub innych parametrów urządzeń zaoferowanych w ofercie, przy czym zmiana taka może być spowodowana: - niedostępnością na rynku urządzeń wskazanych w ofercie wynikającą z zaprzestania produkcji lub wycofaniem z rynku tych urządzeń; - pojawieniem się na rynku urządzeń nowszej generacji pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu umowy lub kosztów eksploatacji przedmiotu umowy, - pojawieniem się na rynku urządzeń o lepszych parametrach niż wskazane w ofercie. 2. Zmiany, o których mowa powyżej muszą zostać udokumentowane. Pismo (wniosek) dotyczące ww. zmian wraz z uzasadnieniem, strona występująca z wnioskiem zobowiązana jest złożyć drugiej stronie.
IV 4 4 data 2018-12-17T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski z zastrzeżeniem pkt 7 SIWZ
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Drukarka 3D
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 10
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa drukarki 3D na potrzeby Akademii Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi. Szczegółowy opis znajduje się w załączniku nr D3D do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Ploter
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 10
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa plotera na potrzeby Akademii Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi. Szczegółowy opis znajduje się w załączniku nr PL do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Oprogramowanie
Zalacznik cpv glowny przedmiot 48000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 10
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa oprogramowania na potrzeby Akademii Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi. Szczegółowy opis znajduje się w załączniku nr O3 do SIWZ.
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria termin realizacji zamówienia
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)