GuidZP400 |
d2c962ac-4e60-4b99-9b1e-0d67ac1365a8
|
Biuletyn |
655472-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Państwowy Instytut Geologiczny - Państwowy Instytut Badawczy
|
Regon |
000332133
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Rakowiecka
|
Zamawiajacy adres numer domu |
4
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
00-975
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
22 4592313
|
Zamawiajacy fax |
22 4592023
|
Zamawiajacy email |
ewa.kucinska@pgi.gov.pl
|
Adres strony url |
www.pgi.gov.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Instytut Badawczy
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.pgi.gov.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.pgi.gov.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferty należy składać za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub posłańca
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Państwowy Instytut Geologiczny – Państwowy Instytut Badawczy (PIG - PIB) ul. Rakowiecka 4, 00 - 975 Warszawa, Kancelaria Ogólna (parter budynku, pok. 1) czynna w godzinach 8.15 – 16.15
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa licencji narzędziowych i graficznych
|
Numer referencyjny |
NZ-240-53/2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa licencji narzędziowych i graficznych
2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został określony w: załączniku nr 1 do SIWZ – „Opis przedmiotu zamówienia” oraz załączniku nr 2 do SIWZ – „Istotne postanowienia umowy”.
|
Cpv glowny przedmiot |
48000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Informacje na temat katalogow |
Zamówienie zostanie zrealizowane w terminie do 7 dni od daty zawarcia umowy, lecz nie później niż do dnia 31.12.2018 r.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp, Zamawiający żąda następujących dokumentów: 1) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. UWAGA: W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dokument składa każdy z Wykonawców występujących wspólnie.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie wskazywać czynności, do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony (zakres umocowania). Pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem.
2. W przypadku Wykonawców składających wspólną ofertę, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (wystawione zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Pzp). Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie wskazywać czynności, do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony (zakres umocowania). Pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem.
3. Oferta musi być podpisana przez pełnomocnika/osobę umocowaną do reprezentowania Wykonawcy/Wykonawców. Przed podpisaniem umowy Wykonawca powinien przedstawić uchwałę właściwego organu osoby prawnej obejmującej zgodę na dokonanie czynności i zawarcie umowy o udzielenie zamówienia publicznego, chyba że z ustawy albo z aktu założycielskiego, umowy spółki albo statutu tej osoby prawnej wynika, że zgoda taka nie jest wymagana.
4. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji o Wykonawcach, którzy złożyli oferty w postępowaniu, zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej co inni Wykonawcy, którzy złożyli oferty w postępowaniu. W stosownej sytuacji, wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą, który złożył ofertę w tym samym postępowaniu, nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5
do SIWZ. UWAGA: W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dokument składa każdy z Wykonawców występujących wspólnie.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści przedłożonej w niniejszym postępowaniu oferty, w następującym zakresie:
1) zmiany przepisów mających zastosowanie przy wykonaniu Umowy; w szczególności zmiany stawki podatku od towarów i usług;
2) poprawy jakości lub innych parametrów charakterystycznych dla danego elementu objętego przedmiotem zamówienia lub zmiany technologii na równoważną lub lepszą, podniesienia wydajności urządzeń oraz klasy bezpieczeństwa – w sytuacji wycofania z rynku przez producenta lub zakończenia produkcji zaoferowanego przez Wykonawcę przedmiotu zamówienia, pojawienia się na rynku urządzeń nowszej generacji pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu umowy lub kosztów eksploatacji przedmiotu umowy, pod warunkiem, że zmiany te nie spowodują zwiększenia ceny ofertowej;
3) zmiany terminu realizacji umowy ze względu na przyczyny będące konsekwencją zaistnienia zdarzeń spowodowanych przez „siłę wyższą” (tj. zdarzenia nagłe powstałe niezależnie od Stron Umowy, które są poza kontrolą Stron Umowy, na których czas trwania Strony nie mają jakiegokolwiek wpływu, a których zaistnienie uniemożliwia wypełnienie któregokolwiek z zobowiązań wynikających z Umowy),
4) zmiany wysokości naliczonej Wykonawcy kary umownej, w przypadku, gdy zobowiązanie Wykonawcy zostało w znacznej części wykonane, i Zamawiający nie poniósł szkody.
2. Zmiana treści umowy może nastąpić, jeśli oprogramowanie, którego dotyczy licencja, zostało wycofane z rynku, a proponowane oprogramowanie w wersji wyższej tego samego producenta posiada funkcjonalność, cechy i parametry nie gorsze niż oprogramowanie wycofane, w takim wypadku warunki realizacji umowy i cena pozostają bez zmian.
3. Każda zmiana Umowy może nastąpić jedynie za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie w formie aneksu pod rygorem nieważności, za wyjątkiem postanowień § 5 ust. 12 oraz zastrzeżonych na korzyść Zamawiającego postanowień pkt 3 i 4 ustępu 1 niniejszego paragrafu.
|
IV 4 4 data |
2018-12-17T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
Oferta wraz z załącznikami musi być sformułowana w języku polskim
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
CZĘŚĆ I – licencje narzędziowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
48000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Zamówienie zostanie zrealizowane w terminie do 7 dni od daty zawarcia umowy, lecz nie później niż do dnia 31.12.2018 r.
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest Dostawa licencji narzędziowych - CZĘŚĆ I – licencje narzędziowe
2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został określony w: załączniku nr 1 do SIWZ – „Opis przedmiotu zamówienia”; załączniku nr 2 do SIWZ – „Istotne postanowienia umowy”.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
CZĘŚĆ II – licencje narzędziowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
72511000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Zamówienie zostanie zrealizowane w terminie do 7 dni od daty zawarcia umowy, lecz nie później niż do dnia 31.12.2018 r.
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest Dostawa licencji narzędziowych - CZĘŚĆ II – licencje narzędziowe
2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został określony w: załączniku nr 1 do SIWZ – „Opis przedmiotu zamówienia”; załączniku nr 2 do SIWZ – „Istotne postanowienia umowy”.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
CZĘŚĆ III – licencje narzędziowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
48000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Zamówienie zostanie zrealizowane w terminie do 7 dni od daty zawarcia umowy, lecz nie później niż do dnia 31.12.2018 r.
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest Dostawa licencji narzędziowych - CZĘŚĆ III – licencje narzędziowe
2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został określony w: załączniku nr 1 do SIWZ – „Opis przedmiotu zamówienia”; załączniku nr 2 do SIWZ – „Istotne postanowienia umowy”.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
CZĘŚĆ IV – licencje narzędziowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
48000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Zamówienie zostanie zrealizowane w terminie do 7 dni od daty zawarcia umowy, lecz nie później niż do dnia 31.12.2018 r.
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest Dostawa licencji narzędziowych i graficznych - CZĘŚĆ IV – licencje narzędziowe
2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został określony w: załączniku nr 1 do SIWZ – „Opis przedmiotu zamówienia”; załączniku nr 2 do SIWZ – „Istotne postanowienia umowy”.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
CZĘŚĆ V – licencje narzędziowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
48000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Zamówienie zostanie zrealizowane w terminie do 7 dni od daty zawarcia umowy, lecz nie później niż do dnia 31.12.2018 r.
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest Dostawa licencji narzędziowych - CZĘŚĆ V – licencje narzędziowe
2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został określony w: załączniku nr 1 do SIWZ – „Opis przedmiotu zamówienia”; załączniku nr 2 do SIWZ – „Istotne postanowienia umowy”.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
CZĘŚĆ VI – licencje narzędziowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
48000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Zamówienie zostanie zrealizowane w terminie do 7 dni od daty zawarcia umowy, lecz nie później niż do dnia 31.12.2018 r.
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest Dostawa licencji narzędziowych - CZĘŚĆ VI – licencje narzędziowe
2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został określony w: załączniku nr 1 do SIWZ – „Opis przedmiotu zamówienia”; załączniku nr 2 do SIWZ – „Istotne postanowienia umowy”.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
CZĘŚĆ VII – licencje narzędziowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
48000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Zamówienie zostanie zrealizowane w terminie do 7 dni od daty zawarcia umowy, lecz nie później niż do dnia 31.12.2018 r.
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest Dostawa licencji narzędziowych - CZĘŚĆ VII – licencje narzędziowe
2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został określony w: załączniku nr 1 do SIWZ – „Opis przedmiotu zamówienia”; załączniku nr 2 do SIWZ – „Istotne postanowienia umowy”.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
CZĘŚĆ VIII – licencje graficzne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
48000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Zamówienie zostanie zrealizowane w terminie do 7 dni od daty zawarcia umowy, lecz nie później niż do dnia 31.12.2018 r.
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest Dostawa licencji graficznych - CZĘŚĆ VIII – licencje graficzne
2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został określony w: załączniku nr 1 do SIWZ – „Opis przedmiotu zamówienia”; załączniku nr 2 do SIWZ – „Istotne postanowienia umowy”.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
9
|
Zalacznik nazwa |
CZĘŚĆ IX – licencje graficzne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
48000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Zamówienie zostanie zrealizowane w terminie do 7 dni od daty zawarcia umowy, lecz nie później niż do dnia 31.12.2018 r.
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest Dostawa licencji graficznych - CZĘŚĆ IX – licencje graficzne
2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został określony w: załączniku nr 1 do SIWZ – „Opis przedmiotu zamówienia”; załączniku nr 2 do SIWZ – „Istotne postanowienia umowy”.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
10
|
Zalacznik nazwa |
CZĘŚĆ X – licencje graficzne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
48000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Zamówienie zostanie zrealizowane w terminie do 7 dni od daty zawarcia umowy, lecz nie później niż do dnia 31.12.2018 r.
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest Dostawa licencji graficznych - CZĘŚĆ X – licencje graficzne
2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został określony w: załączniku nr 1 do SIWZ – „Opis przedmiotu zamówienia”; załączniku nr 2 do SIWZ – „Istotne postanowienia umowy”.
|
| |