Dzierżawa łączy światłowodowych, radioliniowych oraz łączy do sieciowania przemienników DMR

Publication date 2018-12-07
End date 2018-12-17 00:00:00
Instytucja Komenda Wojewódzka Policji w Krakowie
Miejscowość Kraków
Województwo małopolskie
Branża
  • Okablowanie sieciowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 659032-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 324210000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dzierżawa przez Komendę Wojewódzką Policji w Krakowie łączy światłowodowych, radiolinii oraz łączy do sieciowania przemienników DMR z następującym podziałem na zadania:
a)Zadanie nr 1: dzierżawa łączy internetowych służących do połączenia w sieć radioprzemienników DMR.
b)Zadanie nr 2: Dzierżawa łącza światłowodowego w relacji: PP Rynek Główny 29 - PKO SA Rynek Główny/Szewska 31.
c)Zadanie nr 3: Dzierżawa łącza światłowodowego w relacji: PP Rynek Główny 29 - KMP Kraków, ul. Siemiradzkiego 24.
d)Zadanie nr 4: Dzierżawa łącza światłowodowego w relacji: PP Rynek Główny 29 - Rynek Główny 1/3 Sukiennice.
e)Zadanie nr 5: Dzierżawa łącza światłowodowego w relacji: PP Rynek Główny 29 - PKO SA Rynek Główny/ Floriańska.
f)Zadanie nr 6: Dzierżawa łącza radioliniowego w relacji: Lotnicze Pogotowie Ratunkowe Oddział Kraków, ul. kpt. M. Medweckiego 1A, Lotnisko-Balice, 32-083 Balice - KWP w Krakowie ul. Mogilska 109.
2.Wykonawca zapewni centrum obsługi zgłoszeń o awariach, przyjmujące zgłoszenia w trybie 24/7/365 (24 godziny, 7 dni w tygodniu, przez wszystkie dni w roku) i umożliwiające obsługę zgłoszeń drogą telefoniczną, faksową, mailową.
3.Szczegółowy opis regulujący wszelkie aspekty i wymagania realizowanych zadań został wskazany w załączniku nr 6 do SIWZ „Opis przedmiotu zamówienia” oraz w załączniku nr 4 do SIWZ „Projekt umowy”.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 c6cca7a3-e4a5-4389-ad03-0ec50e9519ad
Biuletyn 659032-N-2018
Zamawiajacy nazwa Komenda Wojewódzka Policji w Krakowie
Regon 35108157000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Mogilska
Zamawiajacy adres numer domu 109
Zamawiajacy miejscowosc Kraków
Zamawiajacy kod pocztowy 31571
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 012 6154860, 6154862
Zamawiajacy fax 012 6154887; 6154219
Zamawiajacy email zzp@malopolska.policja.gov.pl
Adres strony url http://malopolska.policja.gov.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 1
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://malopolska.policja.gov.pl/pl/zamowienia-publiczne
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://malopolska.policja.gov.pl/pl/zamowienia-publiczne
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Wersja papierowa
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Komenda Wojewódzka Policji w Krakowie, ul. Mogilska 109, 31-571 Kraków Wydział ds. Zamówień Publicznych i Funduszy Pomocowych KWP – pok. 101B
Nazwa nadana zamowieniu Dzierżawa łączy światłowodowych, radioliniowych oraz łączy do sieciowania przemienników DMR
Numer referencyjny ZP.162.2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy wszystkie części
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dzierżawa przez Komendę Wojewódzką Policji w Krakowie łączy światłowodowych, radiolinii oraz łączy do sieciowania przemienników DMR z następującym podziałem na zadania: a)Zadanie nr 1: dzierżawa łączy internetowych służących do połączenia w sieć radioprzemienników DMR. b)Zadanie nr 2: Dzierżawa łącza światłowodowego w relacji: PP Rynek Główny 29 - PKO SA Rynek Główny/Szewska 31. c)Zadanie nr 3: Dzierżawa łącza światłowodowego w relacji: PP Rynek Główny 29 - KMP Kraków, ul. Siemiradzkiego 24. d)Zadanie nr 4: Dzierżawa łącza światłowodowego w relacji: PP Rynek Główny 29 - Rynek Główny 1/3 Sukiennice. e)Zadanie nr 5: Dzierżawa łącza światłowodowego w relacji: PP Rynek Główny 29 - PKO SA Rynek Główny/ Floriańska. f)Zadanie nr 6: Dzierżawa łącza radioliniowego w relacji: Lotnicze Pogotowie Ratunkowe Oddział Kraków, ul. kpt. M. Medweckiego 1A, Lotnisko-Balice, 32-083 Balice - KWP w Krakowie ul. Mogilska 109. 2.Wykonawca zapewni centrum obsługi zgłoszeń o awariach, przyjmujące zgłoszenia w trybie 24/7/365 (24 godziny, 7 dni w tygodniu, przez wszystkie dni w roku) i umożliwiające obsługę zgłoszeń drogą telefoniczną, faksową, mailową. 3.Szczegółowy opis regulujący wszelkie aspekty i wymagania realizowanych zadań został wskazany w załączniku nr 6 do SIWZ „Opis przedmiotu zamówienia” oraz w załączniku nr 4 do SIWZ „Projekt umowy”.
Cpv glowny przedmiot 32421000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2022-03-31T00:00:00+02:00
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Dla zadania nr 1: 1. Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, z zastrzeżeniem zmian przewidzianych w niniejszym paragrafie oraz zmian określonych w art. 144 ust. 1 pkt 2-6 Pzp. 2. Zmiany treści umowy mogą dotyczyć: 1) sposobu realizacji przedmiotu umowy poprzez zastosowanie innych, nowszych rozwiązań technologicznych lub technicznych w przypadku jeśli te zmiany okażą się korzystne dla Zamawiającego lub niezbędne dla prawidłowej realizacji umowy; 2) zmiany płatnika umowy określonego w §2 ust.11 Umowy, poprzez zastąpienie go innym podmiotem, w przypadku jeśli Zamawiający zwróci się z takim wnioskiem; 3) zmiany miejsca instalacji i sposobu doprowadzenia łącza 3. Strony przewidują zmiany wysokości wynagrodzenia należnego wykonawcy, w przypadku zmiany: 1) stawki podatku od towarów i usług, 2) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, 3) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę. 4. Zamawiający zastrzega sobie możliwość rezygnacji z dzierżawy relacji z 30 dniowym okresem wypowiedzenia w przypadku: a) likwidacji jednostki organizacyjnej Zamawiającego, b) zaistnienia sytuacji opisanej w art. 145 ust.1 ustawy Pzp. w tym: -pojawienie się na rynku materiałów i urządzeń nowszej generacji pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji umowy lub kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu Umowy lub umożliwiające uzyskanie lepszej jakości; -pojawienie się nowszej technologii w realizacji umowy pozwalającej na zaoszczędzenie kosztów ponoszonych przez Zamawiającego; -konieczność realizacji umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych/technologicznych -konieczność realizacji umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa Wypowiedzenie takie przez Zamawiającego nie będzie stanowiło podstawy do roszczeń ze strony Wykonawcy. 5. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej, pod rygorem nieważności i zostaną wprowadzone do umowy stosownym aneksem. 6. Ewentualne zmiany o których mowa w ust. 2 i 3 mogą zostać wprowadzone w życie po odpowiednich negocjacjach Wykonawcy z Zamawiającym i akceptacji ustaleń przez obie strony umowy. Dla zadań 2-5: 1. Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, z zastrzeżeniem zmian przewidzianych w niniejszym paragrafie oraz zmian określonych w art. 144 ust. 1 pkt 2-6 Pzp. 2. Zmiany treści umowy mogą dotyczyć: 1) sposobu realizacji przedmiotu umowy poprzez zastosowanie innych, nowszych rozwiązań technologicznych lub technicznych w przypadku jeśli te zmiany okażą się korzystne dla Zamawiającego lub niezbędne dla prawidłowej realizacji umowy; 2) zmiany płatnika umowy określonego w §2 ust.11 Umowy, poprzez zastąpienie go innym podmiotem, w przypadku jeśli Zamawiający zwróci się z takim wnioskiem; 3) zmiany miejsca instalacji i sposobu doprowadzenia łącza 3. Strony przewidują zmiany wysokości wynagrodzenia należnego wykonawcy, w przypadku zmiany: 1) stawki podatku od towarów i usług, 2) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, 3) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę. 4. Zamawiający zastrzega sobie możliwość rezygnacji z dzierżawy relacji z 30 dniowym okresem wypowiedzenia w przypadku: a) likwidacji jednostki organizacyjnej Zamawiającego, b) zaistnienia sytuacji opisanej w art. 145 ust.1 ustawy Pzp. w tym: -pojawienie się na rynku materiałów i urządzeń nowszej generacji pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji umowy lub kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu Umowy lub umożliwiające uzyskanie lepszej jakości; -pojawienie się nowszej technologii w realizacji umowy pozwalającej na zaoszczędzenie kosztów ponoszonych przez Zamawiającego; -konieczność realizacji umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych/technologicznych -konieczność realizacji umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa Wypowiedzenie takie przez Zamawiającego nie będzie stanowiło podstawy do roszczeń ze strony Wykonawcy. 5. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej, pod rygorem nieważności i zostaną wprowadzone do umowy stosownym aneksem. 6. Ewentualne zmiany o których mowa w ust. 2 i 3 mogą zostać wprowadzone w życie po odpowiednich negocjacjach Wykonawcy z Zamawiającym i akceptacji ustaleń przez obie strony umowy. Dla zadania nr 6: 1. Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, z zastrzeżeniem zmian przewidzianych w niniejszym paragrafie oraz zmian określonych w art. 144 ust. 1 pkt 2-6 Pzp. 2. Zmiany treści umowy mogą dotyczyć: 1) sposobu realizacji przedmiotu umowy poprzez zastosowanie innych, nowszych rozwiązań technologicznych lub technicznych w przypadku jeśli te zmiany okażą się korzystne dla Zamawiającego lub niezbędne dla prawidłowej realizacji umowy; 2) zmiany płatnika umowy określonego w §2 ust.11 Umowy, poprzez zastąpienie go innym podmiotem, w przypadku jeśli Zamawiający zwróci się z takim wnioskiem; 3) zmiany miejsca instalacji i sposobu doprowadzenia łącza 3. Strony przewidują zmiany wysokości wynagrodzenia należnego wykonawcy, w przypadku zmiany: 4) stawki podatku od towarów i usług, 5) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, 6) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę. 4. Zamawiający zastrzega sobie możliwość rezygnacji z dzierżawy relacji z 30 dniowym okresem wypowiedzenia w przypadku: c) likwidacji jednostki organizacyjnej Zamawiającego, d) zaistnienia sytuacji opisanej w art. 145 ust.1 ustawy Pzp. w tym: -pojawienie się na rynku materiałów i urządzeń nowszej generacji pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji umowy lub kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu Umowy lub umożliwiające uzyskanie lepszej jakości; -pojawienie się nowszej technologii w realizacji umowy pozwalającej na zaoszczędzenie kosztów ponoszonych przez Zamawiającego; -konieczność realizacji umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych/technologicznych -konieczność realizacji umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa Wypowiedzenie takie przez Zamawiającego nie będzie stanowiło podstawy do roszczeń ze strony Wykonawcy. 5. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej, pod rygorem nieważności i zostaną wprowadzone do umowy stosownym aneksem. 6. Ewentualne zmiany o których mowa w ust. 2 i 3 mogą zostać wprowadzone w życie po odpowiednich negocjacjach Wykonawcy z Zamawiającym i akceptacji ustaleń przez obie strony umowy
IV 4 4 data 2018-12-17T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 13:00
IV 4 4 jezyki PL
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dzierżawa łączy internetowych służących do połączenia w sieć radioprzemienników DMR
Zalacznik cpv glowny przedmiot 32421000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2022-03-31T00:00:00+02:00
Zalacznik informacje dodatkowe Przewidywany termin rozpoczęcia realizacji został wskazany w rozdziale V SIWZ.
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest dzierżawa przez Komendę Wojewódzką Policji w Krakowie łączy światłowodowych, radiolinii oraz łączy do sieciowania przemienników DMR z następującym podziałem na zadania: Zadanie nr 1: dzierżawa łączy internetowych służących do połączenia w sieć radioprzemienników DMR. 2. Wykonawca zapewni centrum obsługi zgłoszeń o awariach, przyjmujące zgłoszenia w trybie 24/7/365 (24 godziny, 7 dni w tygodniu, przez wszystkie dni w roku) i umożliwiające obsługę zgłoszeń drogą telefoniczną, faksową, mailową. 3. Szczegółowy opis regulujący wszelkie aspekty i wymagania realizowanych zadań został wskazany w załączniku nr 6 do SIWZ „Opis przedmiotu zamówienia” oraz w załączniku nr 4 do SIWZ „Projekt umowy”.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dzierżawa łącza światłowodowego w relacji: PP Rynek Główny 29 - PKO SA Rynek Główny/Szewska 31.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 32421000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2022-03-31T00:00:00+02:00
Zalacznik informacje dodatkowe Przewidywany termin rozpoczęcia realizacji został wskazany w rozdziale V SIWZ.
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest dzierżawa przez Komendę Wojewódzką Policji w Krakowie łączy światłowodowych, radiolinii oraz łączy do sieciowania przemienników DMR z następującym podziałem na zadania: Zadanie nr 2: Dzierżawa łącza światłowodowego w relacji: PP Rynek Główny 29 - PKO SA Rynek Główny/Szewska 31. 2. Wykonawca zapewni centrum obsługi zgłoszeń o awariach, przyjmujące zgłoszenia w trybie 24/7/365 (24 godziny, 7 dni w tygodniu, przez wszystkie dni w roku) i umożliwiające obsługę zgłoszeń drogą telefoniczną, faksową, mailową. 3. Szczegółowy opis regulujący wszelkie aspekty i wymagania realizowanych zadań został wskazany w załączniku nr 6 do SIWZ „Opis przedmiotu zamówienia” oraz w załączniku nr 4 do SIWZ „Projekt umowy”.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Dzierżawa łącza światłowodowego w relacji: PP Rynek Główny 29 - KMP Kraków, ul. Siemiradzkiego 24
Zalacznik cpv glowny przedmiot 32421000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2022-03-31T00:00:00+02:00
Zalacznik informacje dodatkowe Przewidywany termin rozpoczęcia realizacji został wskazany w rozdziale V SIWZ.
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest dzierżawa przez Komendę Wojewódzką Policji w Krakowie łączy światłowodowych, radiolinii oraz łączy do sieciowania przemienników DMR z następującym podziałem na zadania: Zadanie nr 3: Dzierżawa łącza światłowodowego w relacji: PP Rynek Główny 29 - KMP Kraków, ul. Siemiradzkiego 24. 2. Wykonawca zapewni centrum obsługi zgłoszeń o awariach, przyjmujące zgłoszenia w trybie 24/7/365 (24 godziny, 7 dni w tygodniu, przez wszystkie dni w roku) i umożliwiające obsługę zgłoszeń drogą telefoniczną, faksową, mailową. 3. Szczegółowy opis regulujący wszelkie aspekty i wymagania realizowanych zadań został wskazany w załączniku nr 6 do SIWZ „Opis przedmiotu zamówienia” oraz w załączniku nr 4 do SIWZ „Projekt umowy”.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Dzierżawa łącza światłowodowego w relacji: PP Rynek Główny 29 - Rynek Główny 1/3 Sukiennice
Zalacznik cpv glowny przedmiot 32421000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2022-03-31T00:00:00+02:00
Zalacznik informacje dodatkowe Przewidywany termin rozpoczęcia realizacji został wskazany w rozdziale V SIWZ.
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest dzierżawa przez Komendę Wojewódzką Policji w Krakowie łączy światłowodowych, radiolinii oraz łączy do sieciowania przemienników DMR z następującym podziałem na zadania: Zadanie nr 4: Dzierżawa łącza światłowodowego w relacji: PP Rynek Główny 29 - Rynek Główny 1/3 Sukiennice. 2. Wykonawca zapewni centrum obsługi zgłoszeń o awariach, przyjmujące zgłoszenia w trybie 24/7/365 (24 godziny, 7 dni w tygodniu, przez wszystkie dni w roku) i umożliwiające obsługę zgłoszeń drogą telefoniczną, faksową, mailową. 3. Szczegółowy opis regulujący wszelkie aspekty i wymagania realizowanych zadań został wskazany w załączniku nr 6 do SIWZ „Opis przedmiotu zamówienia” oraz w załączniku nr 4 do SIWZ „Projekt umowy”.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Dzierżawa łącza światłowodowego w relacji: PP Rynek Główny 29 - PKO SA Rynek Główny/ Floriańska
Zalacznik cpv glowny przedmiot 32421000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2022-03-31T00:00:00+02:00
Zalacznik informacje dodatkowe Przewidywany termin rozpoczęcia realizacji został wskazany w rozdziale V SIWZ.
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest dzierżawa przez Komendę Wojewódzką Policji w Krakowie łączy światłowodowych, radiolinii oraz łączy do sieciowania przemienników DMR z następującym podziałem na zadania: Zadanie nr 5: Dzierżawa łącza światłowodowego w relacji: PP Rynek Główny 29 - PKO SA Rynek Główny/ Floriańska. 2. Wykonawca zapewni centrum obsługi zgłoszeń o awariach, przyjmujące zgłoszenia w trybie 24/7/365 (24 godziny, 7 dni w tygodniu, przez wszystkie dni w roku) i umożliwiające obsługę zgłoszeń drogą telefoniczną, faksową, mailową. 3. Szczegółowy opis regulujący wszelkie aspekty i wymagania realizowanych zadań został wskazany w załączniku nr 6 do SIWZ „Opis przedmiotu zamówienia” oraz w załączniku nr 4 do SIWZ „Projekt umowy”.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Dzierżawa łącza radioliniowego w relacji: Lotnicze Pogotowie Ratunkowe Oddział Kraków, ul. kpt. M. Medweckiego 1A, Lotnisko-Balice, 32-083 Balice - KWP w Krakowie ul. Mogilska 109.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 32421000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2022-03-31T00:00:00+02:00
Zalacznik informacje dodatkowe Przewidywany termin rozpoczęcia realizacji został wskazany w rozdziale V SIWZ.
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest dzierżawa przez Komendę Wojewódzką Policji w Krakowie łączy światłowodowych, radiolinii oraz łączy do sieciowania przemienników DMR z następującym podziałem na zadania: Zadanie nr 6: Dzierżawa łącza radioliniowego w relacji: Lotnicze Pogotowie Ratunkowe Oddział Kraków, ul. kpt. M. Medweckiego 1A, Lotnisko-Balice, 32-083 Balice - KWP w Krakowie ul. Mogilska 109. 2. Wykonawca zapewni centrum obsługi zgłoszeń o awariach, przyjmujące zgłoszenia w trybie 24/7/365 (24 godziny, 7 dni w tygodniu, przez wszystkie dni w roku) i umożliwiające obsługę zgłoszeń drogą telefoniczną, faksową, mailową. 3. Szczegółowy opis regulujący wszelkie aspekty i wymagania realizowanych zadań został wskazany w załączniku nr 6 do SIWZ „Opis przedmiotu zamówienia” oraz w załączniku nr 4 do SIWZ „Projekt umowy”.
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 100,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)