| GuidZP400 |
30a1cae2-9959-4888-b98a-6294b17a265c
|
| Biuletyn |
658831-N-2018
|
| Zamawiajacy nazwa |
Gmina Miejska Starogard Gdański
|
| Regon |
52524000000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
ul. Gdańska
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
6
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Starogard Gdański
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
83200
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
pomorskie
|
| Zamawiajacy telefon |
585 306 006
|
| Zamawiajacy fax |
585 306 111
|
| Zamawiajacy email |
ratusz@um.starogard.pl
|
| Adres strony url |
www.starogard.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
2
|
| Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
www.bip.starogard.pl
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.bip.starogard.pl
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
forma pisemna
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Miasta, ul. Gdańska 6, 83-200 Starogard Gdański
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Świadczenie usługi zapewnienia dostępu do internetu na terenie Gminy Miejskiej Starogard Gdański
|
| Rodzaj zamowienia |
2
|
| Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi dostępu do Internetu przez 24 miesiące dla 50 gospodarstw domowych na terenie Gminy Miejskiej Starogard Gdański.
|
| Cpv glowny przedmiot |
72411000-4
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Okres w miesiacach |
24
|
| Inne dokumenty niewymienione |
1. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania;
2. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP.
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
14.1. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień w zawartej umowie w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w zakresie:
a) odstąpienia na wniosek Zamawiającego od realizacji części umowy i związaną z tym zmianą wynagrodzenia, ze względu na opóźnienia w świadczeniu usługi albo wadliwość świadczonej usługi;
b) świadczenie usługi w miejscu odbioru u poszczególnych odbiorców, Internetu o obiektywnie lepszych parametrach niż spełniające wymogi określone w SIWZ przy niezmienionej cenie za dostarczanie Internetu, w przypadku gdy zmiana okaże się korzystna dla Zamawiającego np. z powodu wprowadzenia sprzętu lub oprogramowania o lepszych, wydajniejszych parametrach, nowszego oprogramowania;
c) zmiany wynagrodzenia brutto w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT;
d) zmiany terminu realizacji umowy w przypadku wystąpienia opóźnień wynikających z wystąpienia okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności;
e) siły wyższej uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ;
14.2. Zmiany, o których mowa w pkt. 14.1. wymagają pisemnej akceptacji Zamawiającego, oraz sporządzenia aneksu do umowy.
14.3. Warunki zmian:
a) inicjowanie zmian – na wniosek wykonawcy lub Zamawiającego,
b) uzasadnienie zmian – prawidłowa realizacji przedmiotu umowy, obniżenie kosztów, zapewnienie optymalnych parametrów technicznych i jakościowych robót,
c) forma zmian – aneks do umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
|
| IV 4 4 data |
2018-12-17T00:00:00+01:00
|
| IV 4 4 godzina |
10:00
|
| IV 4 4 jezyki |
polski
|
| IV 4 5 okres |
30
|