| GuidZP400 |
217312ad-fa40-4ee3-b22d-f90d2d748483
|
| Biuletyn |
659077-N-2018
|
| Zamawiajacy nazwa |
Liceum Ogólnokształcące im.Władysława Zawadzkiego
|
| Regon |
96000700000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
ul. Warszawska
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
44
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Wisznice
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
21580
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
lubelskie
|
| Zamawiajacy telefon |
083 378 20 10
|
| Zamawiajacy fax |
083 378 25 49
|
| Zamawiajacy email |
lo_w@interia.pl
|
| Adres strony url |
http://www.lowisznice.pl
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
9
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https:lo.bip.lubelskie.pl
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
wersja papierowa
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
21-580 Wisznice, ul. Warszawska 44
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej Liceum Ogólnokształcącego im. Władysława Zawadzkiego w Wisznicach
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Czy podzielone na czesci |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych: ogólnospożywczych, mięsa i produktów mięsnych, pieczywa, produktów mleczarskich, owoców i warzyw, mrożonek. Szczegółowy zakres dostawy określa wykaz stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ. Dostawa będzie odbywała się w okresie od 2 stycznia 2019 r. do 21 czerwca 2019 r. na zasadach określonych w projekcie umowy.
|
| Cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Data rozpoczecia |
2019-01-02T00:00:00+01:00
|
| Data zakonczenia |
2019-06-21T00:00:00+02:00
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
aktualny odpis z właściwego rejestru
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: Zgodnie z art. 144 ustawy Prawo Zamówień Publicznych każda zmiana umowy może nastąpić według określonych zasad i warunków: a) wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy mogą być dokonane wyłącznie w formie pisemnej, b) możliwość zmiany cen dopuszcza się w przypadku urzędowej zmiany stawki VAT (cena netto nie ulegnie zmianie) lub w przypadku znacznego wzrostu cen u producenta po przedłożeniu dokumentu źródłowego, jednak nie wcześniej niż po upływie 30 dni od zawarcia umowy, c) w sytuacji, gdy konieczność wprowadzania takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub gdy zmiany te będą korzystne dla Zamawiającego. Łączna wartość zmian nie może przekroczyć 10% wartości zamówienia.
|
| IV 4 4 data |
2018-12-21T00:00:00+01:00
|
| IV 4 4 godzina |
09:30
|
| IV 4 4 jezyki |
polski
|
| IV 4 5 okres |
30
|
| Zalacznik czesc nr |
1
|
| Zalacznik nazwa |
Produkty spożywcze
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data rozpoczecia |
2019-01-02T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2019-06-21T00:00:00+02:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej w ilości i asortymencie wyszczególnionym w załączniku nr 2 do SIWZ. Produkty żywnościowe powinny być w najlepszym gatunku, zgodnie z obowiązującymi normami, zawsze świeże i z aktualnym terminem ważności (nie krótszym niż 2/3 pełnego terminu ważności od dnia dostawy, a produktów sypkich i przypraw min. 3 m-ce)
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
2
|
| Zalacznik nazwa |
Świeże owoce i warzywa
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data rozpoczecia |
2019-01-02T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2019-06-21T00:00:00+02:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej w ilości i asortymencie wyszczególnionym w załączniku nr 2 do SIWZ. Produkty żywnościowe powinny być w najlepszym gatunku, zgodnie z obowiązującymi normami, zawsze świeże i z aktualnym terminem ważności (nie krótszym niż 2/3 pełnego terminu ważności od dnia dostawy, a produktów sypkich i przypraw min. 3 m-ce)
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
3
|
| Zalacznik nazwa |
Mięso wieprzowe, drobiowe i produkty mięsne
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data rozpoczecia |
2019-01-02T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2019-06-21T00:00:00+02:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej w ilości i asortymencie wyszczególnionym w załączniku nr 2 do SIWZ. Produkty żywnościowe powinny być w najlepszym gatunku, zgodnie z obowiązującymi normami, zawsze świeże i z aktualnym terminem ważności (nie krótszym niż 2/3 pełnego terminu ważności od dnia dostawy, a produktów sypkich i przypraw min. 3 m-ce)
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
4
|
| Zalacznik nazwa |
Mrożonki
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data rozpoczecia |
2019-01-02T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2019-06-21T00:00:00+02:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej w ilości i asortymencie wyszczególnionym w załączniku nr 2 do SIWZ. Produkty żywnościowe powinny być w najlepszym gatunku, zgodnie z obowiązującymi normami, zawsze świeże i z aktualnym terminem ważności (nie krótszym niż 2/3 pełnego terminu ważności od dnia dostawy, a produktów sypkich i przypraw min. 3 m-ce)
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
5
|
| Zalacznik nazwa |
Pieczywo
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data rozpoczecia |
2019-01-02T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2019-06-21T00:00:00+02:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej w ilości i asortymencie wyszczególnionym w załączniku nr 2 do SIWZ. Produkty żywnościowe powinny być w najlepszym gatunku, zgodnie z obowiązującymi normami, zawsze świeże i z aktualnym terminem ważności (nie krótszym niż 2/3 pełnego terminu ważności od dnia dostawy, a produktów sypkich i przypraw min. 3 m-ce)
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
6
|
| Zalacznik nazwa |
Mleko i produkty mleczne
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data rozpoczecia |
2019-01-02T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2019-06-21T00:00:00+02:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej w ilości i asortymencie wyszczególnionym w załączniku nr 2 do SIWZ. Produkty żywnościowe powinny być w najlepszym gatunku, zgodnie z obowiązującymi normami, zawsze świeże i z aktualnym terminem ważności (nie krótszym niż 2/3 pełnego terminu ważności od dnia dostawy, a produktów sypkich i przypraw min. 3 m-ce)
|
| | |