Dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej Liceum Ogólnokształcącego im. Władysława Zawadzkiego w Wisznicach

Publication date 2018-12-07
End date 2018-12-21 00:00:00
Instytucja Liceum Ogólnokształcące im.Władysława Zawadzkiego
Miejscowość Wisznice
Województwo lubelskie
Branża
  • Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 659077-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 150000008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych: ogólnospożywczych, mięsa i produktów mięsnych, pieczywa, produktów mleczarskich, owoców i warzyw, mrożonek. Szczegółowy zakres dostawy określa wykaz stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ. Dostawa będzie odbywała się w okresie od 2 stycznia 2019 r. do 21 czerwca 2019 r. na zasadach określonych w projekcie umowy.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 217312ad-fa40-4ee3-b22d-f90d2d748483
Biuletyn 659077-N-2018
Zamawiajacy nazwa Liceum Ogólnokształcące im.Władysława Zawadzkiego
Regon 96000700000
Zamawiajacy adres ulica ul. Warszawska
Zamawiajacy adres numer domu 44
Zamawiajacy miejscowosc Wisznice
Zamawiajacy kod pocztowy 21580
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubelskie
Zamawiajacy telefon 083 378 20 10
Zamawiajacy fax 083 378 25 49
Zamawiajacy email lo_w@interia.pl
Adres strony url http://www.lowisznice.pl
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Zamieszczona bedzie specyfikacja https:lo.bip.lubelskie.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny wersja papierowa
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 21-580 Wisznice, ul. Warszawska 44
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej Liceum Ogólnokształcącego im. Władysława Zawadzkiego w Wisznicach
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych: ogólnospożywczych, mięsa i produktów mięsnych, pieczywa, produktów mleczarskich, owoców i warzyw, mrożonek. Szczegółowy zakres dostawy określa wykaz stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ. Dostawa będzie odbywała się w okresie od 2 stycznia 2019 r. do 21 czerwca 2019 r. na zasadach określonych w projekcie umowy.
Cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data rozpoczecia 2019-01-02T00:00:00+01:00
Data zakonczenia 2019-06-21T00:00:00+02:00
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz potwierdzenie okolicznosci aktualny odpis z właściwego rejestru
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: Zgodnie z art. 144 ustawy Prawo Zamówień Publicznych każda zmiana umowy może nastąpić według określonych zasad i warunków: a) wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy mogą być dokonane wyłącznie w formie pisemnej, b) możliwość zmiany cen dopuszcza się w przypadku urzędowej zmiany stawki VAT (cena netto nie ulegnie zmianie) lub w przypadku znacznego wzrostu cen u producenta po przedłożeniu dokumentu źródłowego, jednak nie wcześniej niż po upływie 30 dni od zawarcia umowy, c) w sytuacji, gdy konieczność wprowadzania takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub gdy zmiany te będą korzystne dla Zamawiającego. Łączna wartość zmian nie może przekroczyć 10% wartości zamówienia.
IV 4 4 data 2018-12-21T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 09:30
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Produkty spożywcze
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2019-01-02T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2019-06-21T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej w ilości i asortymencie wyszczególnionym w załączniku nr 2 do SIWZ. Produkty żywnościowe powinny być w najlepszym gatunku, zgodnie z obowiązującymi normami, zawsze świeże i z aktualnym terminem ważności (nie krótszym niż 2/3 pełnego terminu ważności od dnia dostawy, a produktów sypkich i przypraw min. 3 m-ce)
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Świeże owoce i warzywa
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2019-01-02T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2019-06-21T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej w ilości i asortymencie wyszczególnionym w załączniku nr 2 do SIWZ. Produkty żywnościowe powinny być w najlepszym gatunku, zgodnie z obowiązującymi normami, zawsze świeże i z aktualnym terminem ważności (nie krótszym niż 2/3 pełnego terminu ważności od dnia dostawy, a produktów sypkich i przypraw min. 3 m-ce)
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Mięso wieprzowe, drobiowe i produkty mięsne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2019-01-02T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2019-06-21T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej w ilości i asortymencie wyszczególnionym w załączniku nr 2 do SIWZ. Produkty żywnościowe powinny być w najlepszym gatunku, zgodnie z obowiązującymi normami, zawsze świeże i z aktualnym terminem ważności (nie krótszym niż 2/3 pełnego terminu ważności od dnia dostawy, a produktów sypkich i przypraw min. 3 m-ce)
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Mrożonki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2019-01-02T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2019-06-21T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej w ilości i asortymencie wyszczególnionym w załączniku nr 2 do SIWZ. Produkty żywnościowe powinny być w najlepszym gatunku, zgodnie z obowiązującymi normami, zawsze świeże i z aktualnym terminem ważności (nie krótszym niż 2/3 pełnego terminu ważności od dnia dostawy, a produktów sypkich i przypraw min. 3 m-ce)
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Pieczywo
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2019-01-02T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2019-06-21T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej w ilości i asortymencie wyszczególnionym w załączniku nr 2 do SIWZ. Produkty żywnościowe powinny być w najlepszym gatunku, zgodnie z obowiązującymi normami, zawsze świeże i z aktualnym terminem ważności (nie krótszym niż 2/3 pełnego terminu ważności od dnia dostawy, a produktów sypkich i przypraw min. 3 m-ce)
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Mleko i produkty mleczne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2019-01-02T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2019-06-21T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej w ilości i asortymencie wyszczególnionym w załączniku nr 2 do SIWZ. Produkty żywnościowe powinny być w najlepszym gatunku, zgodnie z obowiązującymi normami, zawsze świeże i z aktualnym terminem ważności (nie krótszym niż 2/3 pełnego terminu ważności od dnia dostawy, a produktów sypkich i przypraw min. 3 m-ce)
  

Criterion

Kryteria Cena ofertowa
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin płatności
Znaczenie 30,00
  
Kryteria Czas wymiany towaru
Znaczenie 10,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)