Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do stołówki Zespołu Placówek Oświatowych w Winnicy w 2019 roku

Publication date 2018-12-07
End date 2018-12-17 00:00:00
Instytucja Gmina Winnica
Miejscowość Winnica
Województwo mazowieckie
Branża
  • Owoce, warzywa i podobne produkty,
  • Części lamp i sprzętu oświetleniowego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 659124-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 153000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: „Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do stołówki Zespołu Placówek Oświatowych w Winnicy w 2019 roku”.
Niniejsze zamówienie realizowane będzie na podstawie opisu przedmiotu zamówienia - Załącznik A.
Szczegółowy sposób wykonania oraz zakres i rodzaj poszczególnych dostaw obejmujących przedmiot zamówienia określony został w opisie i projekcie umowy stanowiącym Załącznik 4 do SIWZ.
Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 1a wykaz artykułów żywnościowych do SIWZ.
ZAMÓWIENIE PODZIELONO NA SZEŚĆ CZĘŚCI:
CZĘŚĆ 1. Dostawa artykułów ogólnospożywczych.
CZĘŚĆ 2. Dostawa nabiału i produktów mlecznych.
CZĘŚĆ 3. Dostawa mrożonek i przetworów mrożonych.
CZĘŚĆ 4. Dostawa mięsa, wędlin, drobiu.
CZĘŚĆ 5. Dostawa warzyw, owoców, kiszonek i jaj kurzych.
CZĘŚĆ 6. Pieczywa i wyrobów piekarskich.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 05476123-c303-4cd4-a3b4-3432a4b84ead
Biuletyn 659124-N-2018
Zamawiajacy nazwa Gmina Winnica
Regon 130378522
Zamawiajacy adres ulica Pułtuska
Zamawiajacy adres numer domu 25
Zamawiajacy miejscowosc Winnica
Zamawiajacy kod pocztowy 06-120
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon (23)6914092
Zamawiajacy fax (23)6914025
Zamawiajacy email m.darkowska@gminawinnica.pl
Adres strony url www.gminawinnica.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja bip.gminawinnica.pl
Nazwa nadana zamowieniu Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do stołówki Zespołu Placówek Oświatowych w Winnicy w 2019 roku
Numer referencyjny IS.271.17.2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest: „Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do stołówki Zespołu Placówek Oświatowych w Winnicy w 2019 roku”. Niniejsze zamówienie realizowane będzie na podstawie opisu przedmiotu zamówienia - Załącznik A. Szczegółowy sposób wykonania oraz zakres i rodzaj poszczególnych dostaw obejmujących przedmiot zamówienia określony został w opisie i projekcie umowy stanowiącym Załącznik 4 do SIWZ. Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 1a wykaz artykułów żywnościowych do SIWZ. ZAMÓWIENIE PODZIELONO NA SZEŚĆ CZĘŚCI: CZĘŚĆ 1. Dostawa artykułów ogólnospożywczych. CZĘŚĆ 2. Dostawa nabiału i produktów mlecznych. CZĘŚĆ 3. Dostawa mrożonek i przetworów mrożonych. CZĘŚĆ 4. Dostawa mięsa, wędlin, drobiu. CZĘŚĆ 5. Dostawa warzyw, owoców, kiszonek i jaj kurzych. CZĘŚĆ 6. Pieczywa i wyrobów piekarskich.
Cpv glowny przedmiot 15300000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa ww. warunku.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa ww. warunku.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa ww. warunku.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp
Zakresie warunkow udzialu Oświadczenia, zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SIWZ
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Według załącznika nr 4 do siwz: Zamawiający oprócz wypadków wymienionych w przepisach kodeksu cywilnego regulujących umowne prawo odstąpienie od umowy dopuszcza możliwość dokonania zmiany warunków zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której wybrano Wykonawcę w następującym zakresie: wynagrodzenie Wykonawcy określone w umowie może ulec zmianom w następujących przypadkach: zmiana stawki urzędowej podatku VAT, rezygnacji z części zamówienia, jeżeli taka rezygnacja będzie niezbędna do prawidłowej realizacji przedmiotu umowy lub której wykonanie nie będzie konieczne lub będzie bezcelowe w przypadku zaistnienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy- o wartość niewykonanych dostaw.
IV 4 4 data 2018-12-17T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa artykułów ogólnospożywczych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15300000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Wykaz artykułów stanowi załącznik nr 1a oraz załącznik A.Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów spożywczych w asortymencie i ilościach podanych w załączniku nr 1. Podane ilości są szacunkowym zapotrzebowaniem na okres 10 miesięcy. Artykuły objęte tym postępowaniem muszą spełniać wymagania polskich norm PN lub europejskich norm zharmonizowanych, zgodne z rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2016, w sprawie grupy środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach (Dz. U. z 2016 r. poz. 1154 z dnia 2016.08.01). Przy każdorazowej dostawie towaru wykonawca zobowiązany jest dołączyć handlowy dokument identyfikacyjny. Wykonawca zrealizuje dostawy artykułów ogólnospożywczych do siedziby zamawiającego własnym transportem, na własny koszt. Środek transportu musi spełniać obowiązujące wymogi sanitarne dla przewozu artykułów żywnościowych. Rozładunek następuje ze środka transportu do magazynu zamawiającego. Wykonawca nieodpłatnie użyczy pojemników, skrzynek itp. przy każdorazowej dostawie towaru do siedziby Zamawiającego na okres do następnej dostawy. Wszystkie objęte zamówieniem produkty dostarczane muszą być w odpowiednich opakowaniach oraz skrzynkach (materiał opakowaniowy dopuszczony do kontaktu z żywnością). Dostawy będą realizowane systematycznie w ilościach i terminach określonych przez zamawiającego, po uprzednim zgłoszeniu telefonicznym lub osobistym. Dopuszcza się możliwość zmiany ilości poszczególnego asortymentu.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa nabiału i produktów mlecznych.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15300000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Według załącznika nr 1a i załącznika A. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów spożywczych w asortymencie i ilościach podanych w załączniku nr 1. Podane ilości są szacunkowym zapotrzebowaniem na okres 10 miesięcy. Artykuły objęte tym postępowaniem muszą spełniać wymagania polskich norm PN lub europejskich norm zharmonizowanych, zgodne z rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2016, w sprawie grupy środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach (Dz. U. z 2016 r. poz. 1154 z dnia 2016.08.01). Przy każdorazowej dostawie towaru wykonawca zobowiązany jest dołączyć handlowy dokument identyfikacyjny. Wykonawca zrealizuje dostawy nabiału i produktów mlecznych do siedziby zamawiającego własnym transportem, na własny koszt. Środek transportu musi spełniać obowiązujące wymogi sanitarne dla przewozu artykułów żywnościowych. Rozładunek następuje ze środka transportu do magazynu zamawiającego. Wykonawca nieodpłatnie użyczy pojemników, skrzynek itp. przy każdorazowej dostawie towaru do siedziby Zamawiającego na okres do następnej dostawy. Wszystkie objęte zamówieniem produkty dostarczane muszą być w odpowiednich opakowaniach oraz skrzynkach (materiał opakowaniowy dopuszczony do kontaktu z żywnością). Dostawy będą realizowane systematycznie w ilościach i terminach określonych przez zamawiającego, po uprzednim zgłoszeniu telefonicznym lub osobistym. Dopuszcza się możliwość zmiany ilości poszczególnego asortymentu.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Dostawa mrożonek i przetworów mrożonych.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15300000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Według załącznika nr 1a i załącznika A. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów spożywczych w asortymencie i ilościach podanych w załączniku nr 1. Podane ilości są szacunkowym zapotrzebowaniem na okres 10 miesięcy. Artykuły objęte tym postępowaniem muszą spełniać wymagania polskich norm PN lub europejskich norm zharmonizowanych, zgodne z rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2016, w sprawie grupy środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach (Dz. U. z 2016 r. poz. 1154 z dnia 2016.08.01). Przy każdorazowej dostawie towaru wykonawca zobowiązany jest dołączyć handlowy dokument identyfikacyjny. Wykonawca zrealizuje dostawy mrożonek i przetworów mrożonych do siedziby zamawiającego własnym transportem, na własny koszt. Środek transportu musi spełniać obowiązujące wymogi sanitarne dla przewozu artykułów żywnościowych. Rozładunek następuje ze środka transportu do magazynu zamawiającego. Wykonawca nieodpłatnie użyczy pojemników, skrzynek itp. przy każdorazowej dostawie towaru do siedziby Zamawiającego na okres do następnej dostawy. Wszystkie objęte zamówieniem produkty dostarczane muszą być w odpowiednich opakowaniach oraz skrzynkach (materiał opakowaniowy dopuszczony do kontaktu z żywnością). Dostawy będą realizowane systematycznie w ilościach i terminach określonych przez zamawiającego, po uprzednim zgłoszeniu telefonicznym lub osobistym. Dopuszcza się możliwość zmiany ilości poszczególnego asortymentu.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Dostawa mięsa, wędlin, drobiu.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15300000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Według załącznika nr 1a oraz załącznika A. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów spożywczych w asortymencie i ilościach podanych w załączniku nr 1. Podane ilości są szacunkowym zapotrzebowaniem na okres 10 miesięcy. Artykuły objęte tym postępowaniem muszą spełniać wymagania polskich norm PN lub europejskich norm zharmonizowanych, zgodne z rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2016, w sprawie grupy środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach (Dz. U. z 2016 r. poz. 1154 z dnia 2016.08.01). Przy każdorazowej dostawie towaru wykonawca zobowiązany jest dołączyć handlowy dokument identyfikacyjny. Wykonawca zrealizuje dostawy mięsa, wędliny, drobiu do siedziby zamawiającego własnym transportem, na własny koszt. Środek transportu musi spełniać obowiązujące wymogi sanitarne dla przewozu artykułów żywnościowych. Rozładunek następuje ze środka transportu do magazynu zamawiającego. Wykonawca nieodpłatnie użyczy pojemników, skrzynek itp. przy każdorazowej dostawie towaru do siedziby Zamawiającego na okres do następnej dostawy. Wszystkie objęte zamówieniem produkty dostarczane muszą być w odpowiednich opakowaniach oraz skrzynkach (materiał opakowaniowy dopuszczony do kontaktu z żywnością). Dostawy będą realizowane systematycznie w ilościach i terminach określonych przez zamawiającego, po uprzednim zgłoszeniu telefonicznym lub osobistym. Dopuszcza się możliwość zmiany ilości poszczególnego asortymentu.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Dostawa warzyw, owoców, kiszonek i jaj kurzych.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15300000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Według załącznika 1a oraz załącznika A.Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów spożywczych w asortymencie i ilościach podanych w załączniku nr 1. Podane ilości są szacunkowym zapotrzebowaniem na okres 10 miesięcy. Artykuły objęte tym postępowaniem muszą spełniać wymagania polskich norm PN lub europejskich norm zharmonizowanych, zgodne z rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2016, w sprawie grupy środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach (Dz. U. z 2016 r. poz. 1154 z dnia 2016.08.01). Przy każdorazowej dostawie towaru wykonawca zobowiązany jest dołączyć handlowy dokument identyfikacyjny. Wykonawca zrealizuje dostawy warzyw, owoców, kiszonek i jaj kurzych do siedziby zamawiającego własnym transportem, na własny koszt. Środek transportu musi spełniać obowiązujące wymogi sanitarne dla przewozu artykułów żywnościowych. Rozładunek następuje ze środka transportu do magazynu zamawiającego. Wykonawca nieodpłatnie użyczy pojemników, skrzynek itp. przy każdorazowej dostawie towaru do siedziby Zamawiającego na okres do następnej dostawy. Wszystkie objęte zamówieniem produkty dostarczane muszą być w odpowiednich opakowaniach oraz skrzynkach (materiał opakowaniowy dopuszczony do kontaktu z żywnością). Dostawy będą realizowane systematycznie w ilościach i terminach określonych przez zamawiającego, po uprzednim zgłoszeniu telefonicznym lub osobistym. Dopuszcza się możliwość zmiany ilości poszczególnego asortymentu.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Pieczywa i wyrobów piekarskich.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15300000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Według załącznika nr 1a i załącznika A. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów spożywczych w asortymencie i ilościach podanych w załączniku nr 1. Podane ilości są szacunkowym zapotrzebowaniem na okres 10 miesięcy. Artykuły objęte tym postępowaniem muszą spełniać wymagania polskich norm PN lub europejskich norm zharmonizowanych, zgodne z rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2016, w sprawie grupy środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach (Dz. U. z 2016 r. poz. 1154 z dnia 2016.08.01). Przy każdorazowej dostawie towaru wykonawca zobowiązany jest dołączyć handlowy dokument identyfikacyjny. Wykonawca zrealizuje dostawy pieczywa i wyrobów piekarskich do siedziby zamawiającego własnym transportem, na własny koszt. Środek transportu musi spełniać obowiązujące wymogi sanitarne dla przewozu artykułów żywnościowych. Rozładunek następuje ze środka transportu do magazynu zamawiającego. Wykonawca nieodpłatnie użyczy pojemników, skrzynek itp. przy każdorazowej dostawie towaru do siedziby Zamawiającego na okres do następnej dostawy. Wszystkie objęte zamówieniem produkty dostarczane muszą być w odpowiednich opakowaniach oraz skrzynkach (materiał opakowaniowy dopuszczony do kontaktu z żywnością). Dostawy będą realizowane systematycznie w ilościach i terminach określonych przez zamawiającego, po uprzednim zgłoszeniu telefonicznym lub osobistym. Pieczywo dostarczane będzie codziennie. Dopuszcza się możliwość zmiany ilości poszczególnego asortymentu.
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 100,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)