Dostawa sprzętu komputerowego dla UEK – 19 zadań

Publication date 2018-12-07
End date 2018-12-17 00:00:00
Instytucja Uniwersytet Ekonomiczny
Miejscowość Kraków
Województwo małopolskie
Branża
  • Komputery osobiste,
  • Ekrany i konsole komputerowe,
  • Sprzęt peryferyjny

Szczegóły

Numer ogłoszenia 659093-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 302131006, 302133008, 302313000, 302321108, 302320004
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa sprzętu komputerowego - 19 zadań, w ilości i o parametrach zgodnych z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w załącznikach od nr 9.1. do 9.5. do SIWZ, oraz Specyfikacją techniczną stanowiącą załącznik nr 8 do SIWZ. Zadania od nr 1 do nr 9 - Dostawa notebooków
Dostawa notebooków wraz z wyposażeniem w ilości i o parametrach zgodnych ze Specyfikacją techniczną stanowiącą zał. nr 8 do SIWZ oraz z zał. nr 9.1. do SIWZ - opisem przedmiotu zamówienia, zawierającym m.in. wymagania dotyczące dostaw, gwarancji i serwisu. Zadanie nr od 10 do 11 - Dostawa komputerów stacjonarnych
Dostawa komputerów stacjonarnych wraz z wyposażeniem w ilości i o parametrach zgodnych ze Specyfikacją techniczną stanowiącą zał. nr 8 do SIWZ oraz z zał. nr 9.2 do SIWZ - opisem przedmiotu zamówienia, zawierającym m.in. wymagania dotyczące dostaw, gwarancji i serwisu.Zadanie nr od 12 do 13 – Dostawa monitorów
Dostawa monitorów wraz z wyposażeniem w ilości i o parametrach zgodnych ze Specyfikacją techniczną stanowiącą zał. nr 8 do SIWZ oraz z zał. nr 9.3. do SIWZ - opisem przedmiotu zamówienia, zawierającym m.in. wymagania dotyczące dostaw, gwarancji i serwisu. Zadanie nr od 14 do 17 – Dostawa drukarek
Dostawa drukarkek w ilości i o parametrach zgodnych ze Specyfikacją techniczną stanowiącą zał. nr 8 do SIWZ oraz z zał. nr 9.4. do SIWZ - opisem przedmiotu zamówienia, zawierającym m. in. wymagania dotyczące dostaw, gwarancji i serwisu.



Dodatkowe informacje

GuidZP400 c7d7f61b-b5b1-4d8b-96c3-2b514271175d
Biuletyn 659093-N-2018
Zamawiajacy nazwa Uniwersytet Ekonomiczny
Regon 151900000
Zamawiajacy adres ulica ul. Rakowicka
Zamawiajacy adres numer domu 27
Zamawiajacy miejscowosc Kraków
Zamawiajacy kod pocztowy 31510
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 12 293-53-85
Zamawiajacy fax 12 293-58-98
Zamawiajacy email kurowska@uek.krakow.pl
Adres strony url www.uek.krakow.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://przetargi.uek.krakow.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę należy złożyć w formie pisemnej w sposób zapewniający jej nienaruszalność, w nieprzejrzystej i zamkniętej kopercie lub opakowaniu. Wykonawca zamieszcza ofertę w dwóch kopertach oznaczonych nazwą i adresem Zamawiającego oraz opisanych w sposób wskazany w SIWZ na adres Zamawiającego
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie Dział Zamówień Publicznych ul. Rakowicka 27, 31-510 Kraków, Budynek Główny, pok. nr 205 B
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu komputerowego dla UEK – 19 zadań
Numer referencyjny K-DZP-272-21/18
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa sprzętu komputerowego - 19 zadań, w ilości i o parametrach zgodnych z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w załącznikach od nr 9.1. do 9.5. do SIWZ, oraz Specyfikacją techniczną stanowiącą załącznik nr 8 do SIWZ. Zadania od nr 1 do nr 9 - Dostawa notebooków Dostawa notebooków wraz z wyposażeniem w ilości i o parametrach zgodnych ze Specyfikacją techniczną stanowiącą zał. nr 8 do SIWZ oraz z zał. nr 9.1. do SIWZ - opisem przedmiotu zamówienia, zawierającym m.in. wymagania dotyczące dostaw, gwarancji i serwisu. Zadanie nr od 10 do 11 - Dostawa komputerów stacjonarnych Dostawa komputerów stacjonarnych wraz z wyposażeniem w ilości i o parametrach zgodnych ze Specyfikacją techniczną stanowiącą zał. nr 8 do SIWZ oraz z zał. nr 9.2 do SIWZ - opisem przedmiotu zamówienia, zawierającym m.in. wymagania dotyczące dostaw, gwarancji i serwisu.Zadanie nr od 12 do 13 – Dostawa monitorów Dostawa monitorów wraz z wyposażeniem w ilości i o parametrach zgodnych ze Specyfikacją techniczną stanowiącą zał. nr 8 do SIWZ oraz z zał. nr 9.3. do SIWZ - opisem przedmiotu zamówienia, zawierającym m.in. wymagania dotyczące dostaw, gwarancji i serwisu. Zadanie nr od 14 do 17 – Dostawa drukarek Dostawa drukarkek w ilości i o parametrach zgodnych ze Specyfikacją techniczną stanowiącą zał. nr 8 do SIWZ oraz z zał. nr 9.4. do SIWZ - opisem przedmiotu zamówienia, zawierającym m. in. wymagania dotyczące dostaw, gwarancji i serwisu.
Cpv glowny przedmiot 30213100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 14
Informacje na temat katalogow Termin realizacji zamówienia: Dla zadania od 1 do 9 oraz zadania od 18 do 19: Zamawiający ustala termin wykonania zamówienia: do 2 tygodni od daty podpisania umowy. Dla zadania od 10 do 17: Zamawiający ustala termin wykonania zamówienia: do 2 tygodni od daty dostarczenia Wykonawcy kompletu dokumentów potwierdzających uprawnienie do zastosowania stawki podatku VAT w wysokości 0% w odniesieniu do urządzeń wskazanych w niniejszej specyfikacji lub przekazania oświadczenia Zamawiającego o nie uzyskaniu przedmiotowej zgody. W przypadku Wykonawców mających siedzibę poza Polską termin ten wynosi: do 2 tygodni od daty podpisania umowy
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego będzie wymagał od Wykonawcy, którego oferta zostanie oceniona najwyżej: 1) Zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 2) Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 3) Oświadczenie Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności. Dokument będzie wymagany od Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona. 4) Oświadczenie Wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 716). 5) Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Wykaz oświadczeń i dokumentów potwierdzających, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego w załączniku nr 8 oraz od nr 9.1 do 9.5. do SIWZ; 1) Dotyczy zadań nr: 4, 5, 8, 9 - wydruki testów [PassMark Performance Test, CPU Benchmarks oraz Video Card Benchmarks ze strony http://www.cpubenchmark.net oraz https://www.videocardbenchmark.net] potwierdzających osiągniecie przez procesor oraz przez kartę graficzną wyników wymaganych w Specyfikacji Technicznej w zał. nr 8 SIWZ. Testy potwierdzające muszą spełniać wymagania na dowolny dzień do dnia składania ofert. 2) Dotyczy zadań nr: 1, 2, 3, 6, 10, 11 - wydruki testów [PassMark Performance Test, CPU Benchmarks ze strony http://www.cpubenchmark.net potwierdzających osiągniecie przez procesor wyników wymaganych w Specyfikacji Technicznej w zał. nr 8 SIWZ. Testy potwierdzające muszą spełniać wymagania na dowolny dzień do dnia składania ofert. 3) Dotyczy zadania nr 7: wydruki testów passmark multi thread (https://www.cpubenchmark.net/high_end_cpus.html) oraz testu passmark single thread (https://www.cpubenchmark.net/singleThread.html). 4) Dotyczy zadań od nr 1 do nr 19 - oświadczenie Wykonawcy, że oferowane urządzenia posiadają oznakowanie CE (tj. symbol deklaracji producenta lub upoważnionego przedstawiciela, iż jego wyrób jest zgodny zasadniczymi wymaganiami zawartymi w dyrektywach dotyczących danego produktu). 5) Dotyczy zadań nr 1, 2, 3 - oświadczenie Wykonawcy, że oferowane urządzenia posiadają certyfikat Energy Star 6.1. 6) Dotyczy zadania 10 - oświadczenie Wykonawcy, że oferowane urządzenia (monitory) posiadają certyfikat jakości TCO 03 lub nowszy. 7) Dotyczy zadań od nr 1 do nr 11 – aktualne Certyfikaty ISO 9001 dotyczące produkcji urządzeń IT (dotyczy producentów oferowanych urządzeń) lub oświadczenie Wykonawcy o posiadaniu tego certyfikatu (przez producenta urządzeń), obejmującego między innymi: - projektowanie i produkcję systemów komputerowych lub - projektowanie, opracowywanie, wytwarzanie rozwiązań informatycznych lub - projektowanie, produkcję rozwiązań informatycznych lub - projektowanie i montaż systemów informatycznych lub - działalność związaną z produktami informatycznym takimi jak zarządzanie projektowaniem, zarządzaniem produkcją lub - produkcja i sprzedaż komputerów lub - produkcja oraz wsparcie klienta z zakresu komputerów lub - projektowanie, outsourcing, serwisowanie komputerów lub podobny Dokumenty, o których mowa w ppkt 1 - 7 będą wymagane od Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona.
Inne dokumenty niewymienione 1. Oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 2 do SIWZ. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert (art. 86 ust. 5 ustawy Pzp), przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wyżej wymienione oświadczenie należy złożyć w oparciu o zamieszczony na stronie internetowej Zamawiającego (http://www.uek.krakow.pl/przetargi) wykaz złożonych w danym postępowaniu ofert, zgodnie z zamieszczonym w SIWZ wzorem (załącznik nr 2 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody bądź inne informacje, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. Oświadczenia i dokumenty składane przez Wykonawcę wraz ofertą: 1) Wypełniony formularz ofertowy - załącznik nr 6 do SIWZ. 2) Oferta szczegółowa – załącznik/i od nr 7.1. do 7.5. do SIWZ wypełniony/e i podpisany/e przez osoby upoważnione do reprezentacji Wykonawcy. Powyższy/e dokument/y składany/e jest wraz z ofertą. 3) Pełnomocnictwo, jeżeli oferta będzie podpisana przez Pełnomocnika. Pełnomocnictwo wymagane jest również w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (np. spółki cywilnej, konsorcjum). Pełnomocnictwo musi być dołączone w formie oryginału lub kopii uwierzytelnionej notarialnie. Powyższy dokument składany jest wraz z ofertą. 4) Pisemne zobowiązanie innego podmiotu (jeżeli dotyczy), na zasobach którego polega Wykonawca, do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (pkt. 5.2 SIWZ) – propozycja zobowiązania stanowi zał. nr 4 do SIWZ - wraz z dokumentami dotyczącymi: a) zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; Uwaga: Pisemne zobowiązanie podmiotów wraz z dokumentami, o których mowa powyżej, wymagane jest, jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1b ustawy Pzp, polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, w celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów. Powyższy dokument składany jest wraz z ofertą.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy poprzez zawarcie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności w następujących przypadkach: 1) w przypadku ustawowej zmiany w okresie trwania umowy stawki podatku VAT, Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia stosownego oświadczenia do Centrum Informatyki Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, w terminie 3 dni od urzędowego ogłoszenia nowych stawek. W takim przypadku wynagrodzenie brutto zostanie skorygowane o nową stawkę podatku VAT, które będzie obowiązywało za towar dostarczany po dniu w którym nastąpiła zmiana stawki podatku VAT. Cena netto nie ulegnie zmianie przez cały czas trwania Umowy. 2) w przypadku wstrzymania produkcji, (której nie można było przewidzieć) określonego i zaoferowanego przez Wykonawcę modelu sprzętu komputerowego, możliwa jest zmiana w zakresie zaoferowanego sprzętu pod warunkiem, że Wykonawca dostarczy sprzęt o parametrach technicznych, jakościowych i funkcjonalnych nie gorszych niż ten, który został wyspecyfikowany w pierwotnej ofercie i spełnia wymagania postawione w SIWZ, oraz pod warunkiem, że cena sprzętu o nowych parametrach technicznych, jakościowych i funkcjonalnych nie ulegnie zwiększeniu. 3) w przypadku pojawienia się na rynku urządzeń nowszej generacji, pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu umowy lub kosztów eksploatacji przedmiotu umowy lub pojawieniem się na rynku urządzeń o lepszych parametrach niż wskazane w ofercie, skutkujące zmniejszeniem tych kosztów lub uzyskaniem urządzeń o lepszych parametrach technicznych, jakościowych lub funkcjonalnych, z zastrzeżeniem, że zmiany te nie mogą prowadzić do podwyższenia wynagrodzenia Wykonawcy, wydłużenia terminu realizacji przedmiotu umowy. 2. Zmiany dotyczące zmian danych teleadresowych określonych w umowie, zmian numerów kont bankowych nastąpią poprzez przekazanie pisemnego oświadczenie Strony, której te zmiany dotyczą, drugiej Stronie. 3. Zmiany umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej w postaci aneksu pod rygorem nieważności. 4. Wniosek Wykonawcy o zmianę treści umowy winien być zgłoszony Zamawiającemu, w terminie do 3 dni od momentu wystąpienia przesłanek do zmian umowy. Wniosek powinien zawierać szczegółowe uzasadnienie wraz z ewentualnymi dokumentami potwierdzającymi okoliczności faktyczne wskazywane przez Wykonawcę we wniosku. Zamawiający może zażądać od Wykonawcy okazania oryginałów przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów. 5. Wystąpienie przypadków określonych w ust. 1 pkt 1 nie zobowiązuje Zamawiającego do dokonania zmian umowy.
IV 4 4 data 2018-12-17T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki Oferta musi być napisana w języku polskim na komputerze, maszynie do pisania lub ręcznie długopisem bądź niezmywalnym atramentem. Wszystkie dołączone do oferty dokumenty sporządzone w języku obcym, muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zadania od nr 1 do nr 9 - Dostawa notebooków
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis Dostawa notebooków wraz z wyposażeniem w ilości i o parametrach zgodnych ze Specyfikacją techniczną stanowiącą zał. nr 8 do SIWZ oraz z zał. nr 9.1. do SIWZ - opisem przedmiotu zamówienia, zawierającym m.in. wymagania dotyczące dostaw, gwarancji i serwisu.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Zadanie nr od 10 do 11 - Dostawa komputerów stacjonarnych wraz z wyposażeniem
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213300-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis Dostawa komputerów stacjonarnych wraz z wyposażeniem w ilości i o parametrach zgodnych ze Specyfikacją techniczną stanowiącą zał. nr 8 do SIWZ oraz z zał. nr 9.2 do SIWZ - opisem przedmiotu zamówienia, zawierającym m.in. wymagania dotyczące dostaw, gwarancji i serwisu.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Zadanie nr od 12 do 13 – Dostawa monitorów
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30231300-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis Dostawa monitorów wraz z wyposażeniem w ilości i o parametrach zgodnych ze Specyfikacją techniczną stanowiącą zał. nr 8 do SIWZ oraz z zał. nr 9.3. do SIWZ - opisem przedmiotu zamówienia, zawierającym m.in. wymagania dotyczące dostaw, gwarancji i serwisu.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Zadanie nr od 14 do 17 – Dostawa drukarek
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30232110-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis Dostawa drukarek w ilości i o parametrach zgodnych ze Specyfikacją techniczną stanowiącą zał. nr 8 do SIWZ oraz z zał. nr 9.4. do SIWZ - opisem przedmiotu zamówienia, zawierającym m. in. wymagania dotyczące dostaw, gwarancji i serwisu.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Zadanie nr od 18 do 19 – Dostawa urządzeń wielofunkcyjnych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30232000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis Dostawa urządzeń wielofunkcyjnych w ilości i o parametrach zgodnych ze Specyfikacją techniczną stanowiącą zał. nr 8 do SIWZ oraz z zał. nr 9.5. do SIWZ - opisem przedmiotu zamówienia, zawierającym m. in. wymagania dotyczące dostaw, gwarancji i serwisu.
  

Criterion

Kryteria Cena ofertowa brutto
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Długość Gwarancji (ponad wymaganą długość gwarancji minimalnej)
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)