Dostawa i montaż systemu obsługi sesji Rady Miejskiej w Jeleniej Górze

Publication date 2018-12-07
End date 2018-12-18 00:00:00
Instytucja Miasto Jelenia Góra
Miejscowość Jelenia Góra
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Mikrofony i głośniki

Szczegóły

Numer ogłoszenia 659011-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 323400008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż systemu informatycznego, umożliwiającego kompleksowe zarządzanie pracami Rady Miejskiej Jeleniej Góry, a w szczególności:
- dostawa 23 tabletów na cel obsługi posiedzeń Rady Miejskiej w Jeleniej Górze,
- dostawa systemu transmisji obrad z posiedzeń na żywo przez sieć Internetową,
- dostawa systemu konferencyjnego oraz audio-wizualnego na potrzeby obsługi posiedzeń Rady
Miejskiej,
- wdrożenie zaoferowanego systemu, przeprowadzenie szkoleń w siedzibie Urzędu Miasta Jeleniej
Góry dla radnych oraz pracowników obsługujących system.
- utrzymanie wdrożonego systemu w infrastrukturze technicznej Wykonawcy,
- świadczenie usługi asysty technicznej oraz serwisu systemu informatycznego przez cały okres
obowiązywania umowy,
- przeprowadzanie audiowizualnych transmisji internetowych na żywo z każdej sesji Rady Miejskiej
Jeleniej Góry.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, minimalne parametry systemu oraz pozostałe wyposażenie wymagane przez Zamawiającego zawarte zostały w Tomie III Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 c9cfa01b-6ba1-454f-bc6e-f8b133472fd8
Biuletyn 659011-N-2018
Zamawiajacy nazwa Miasto Jelenia Góra
Regon 23082152300000
Zamawiajacy adres ulica Pl. Ratuszowy
Zamawiajacy adres numer domu 58
Zamawiajacy miejscowosc Jelenia Góra
Zamawiajacy kod pocztowy 58500
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 075 7546101, 75 46 201
Zamawiajacy fax 075 7546159, 7546204
Zamawiajacy email ratusz_um@jeleniagora.pl
Adres strony url www.jeleniagora.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip.jeleniagora.pl/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny ofertę należy złożyć w formie papierowej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Miasta Jelenia Góra, Wydział Inwestycji i Zamówień Publicznych, ul. Sudecka 29, pokój nr 23, 58-500 Jelenia Góra
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa i montaż systemu obsługi sesji Rady Miejskiej w Jeleniej Górze
Numer referencyjny IZP-Z.271.65.2018
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż systemu informatycznego, umożliwiającego kompleksowe zarządzanie pracami Rady Miejskiej Jeleniej Góry, a w szczególności: - dostawa 23 tabletów na cel obsługi posiedzeń Rady Miejskiej w Jeleniej Górze, - dostawa systemu transmisji obrad z posiedzeń na żywo przez sieć Internetową, - dostawa systemu konferencyjnego oraz audio-wizualnego na potrzeby obsługi posiedzeń Rady Miejskiej, - wdrożenie zaoferowanego systemu, przeprowadzenie szkoleń w siedzibie Urzędu Miasta Jeleniej Góry dla radnych oraz pracowników obsługujących system. - utrzymanie wdrożonego systemu w infrastrukturze technicznej Wykonawcy, - świadczenie usługi asysty technicznej oraz serwisu systemu informatycznego przez cały okres obowiązywania umowy, - przeprowadzanie audiowizualnych transmisji internetowych na żywo z każdej sesji Rady Miejskiej Jeleniej Góry. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, minimalne parametry systemu oraz pozostałe wyposażenie wymagane przez Zamawiającego zawarte zostały w Tomie III Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
Cpv glowny przedmiot 32340000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 45
Informacje na temat katalogow Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia został dostarczony najpóźniej w terminie do 45 dni licząc od dnia podpisania umowy Zgodnie z pkt. 19 Tomu I SIWZ termin realizacji zamówienia jest jednym z kryteriów oceny ofert i Wykonawca deklarujący krótszy termin realizacji zobowiązany będzie dostarczyć przedmiot zamówienia w oferowanym terminie.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia konkretnego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia powyższego warunku dokonana będzie na podstawie ogólnego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zawartego w treści oświadczenia Wykonawcy, o którym mowa w pkt. 9.2 Tomu I SIWZ.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia konkretnego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia powyższego warunku dokonana będzie na podstawie ogólnego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zawartego w treści oświadczenia Wykonawcy, o którym mowa w pkt. 9.2 Tomu I SIWZ.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie) dostarczył i świadczył usługi wsparcia oferowanego systemu informatycznego do zarządzania pracami rady gminy/rady miejskiej/sejmiku województwa obsługującego funkcjonalność głosowania elektronicznego na rzecz co najmniej 1 (jednej) jednostki samorządu terytorialnego.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 9.6 ppkt 1.5).a) Tomu I SIWZ, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono jego upadłości wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w § 7 ust. 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz.U. z 2016r., poz.1126), zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio: - oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub - oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Zakresie warunkow udzialu ---I. W zakresie kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. Z uwagi na brak postawionego warunku Zamawiający odstępuje od żądania dowodów w przedmiotowym zakresie. ---II. W zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej): Z uwagi na brak postawionego warunku Zamawiający odstępuje od żądania dowodów w przedmiotowym zakresie. ---III. wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - zgodnie załącznikiem nr 4 do Tomu I SIWZ. Dowodami o których mowa są referencje, bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot na rzecz którego dostawy lub usługi zostały wykonane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty.
Inne dokumenty niewymienione ---I. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu (...), polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 1) W sytuacji określonej w pkt 9.3. Wykonawca zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 2) Jeżeli wykonawca, powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania wobec nich: a) braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 oraz ust. 5 pkt 1 u.p.z.p b) spełniania warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1b u.p.z.p. zobowiązany jest zamieścić w oświadczeniu, o którym mowa w pkt. 9.2 informacje o tych podmiotach. 3) Jeżeli Wykonawca na etapie składania ofert wykaże samodzielne spełnianie warunków udziału w postępowaniu, nie może na etapie późniejszym (uzupełniania dokumentów) powołać się w tym względzie na potencjał podmiotu trzeciego. ---II. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie o którym mowa w pkt 9.2 Tomu I SIWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji oraz brak podstaw wykluczenia. ---III. Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt 9.6 ppkt 1.4) w zakresie wymaganym od wykonawcy. ---IV. Wykonawca zobowiązany jest do złożenia w ciągu 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz.U.2018 r., poz. 798 z późn.zm.) – zgodnie z załącznikiem nr 3.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że zachodzi co najmniej jedna z okoliczności wymienionych w art. 144 ust. 1 pkt 2) do 6) u.p.z.p. 2. W przypadku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia - odpowiednie zapisy umowy zostaną dostosowane do obowiązującego stanu prawnego. 3. Wszystkie zmiany umowy dokonywane będą w formie pisemnej i muszą być podpisane przez upoważnionych przedstawicieli obu stron.
IV 4 4 data 2018-12-18T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki Język Polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Termin dostarczenia przedmiotu zamówienia
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)