Świadczenie usług serwisu informatycznego, wsparcia technicznego i aktualizacji oprogramowania ERP część szara

Publication date 2018-12-07
End date 2018-12-17 00:00:00
Instytucja Uniwersytecki Szpital Kliniczny w Olsztynie
Miejscowość Olsztyn
Województwo warmińsko-mazurskie
Branża
  • Usługi w zakresie konserwacji i wsparcia systemów

Szczegóły

Numer ogłoszenia 659038-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 722500002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego serwisu informatycznego, wsparcia technicznego i aktualizacji oprogramowania ERP część szara.
2. Usługi będą świadczone przez Wykonawcę w sposób nienaruszający praw twórców
i właściciela praw autorskich oraz nieograniczający praw Zamawiającego do korzystania
z Oprogramowania.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Załącznik Nr 2 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 b9dbfb6e-f6c7-4103-b70c-14ec11454c01
Biuletyn 659038-N-2018
Zamawiajacy nazwa Uniwersytecki Szpital Kliniczny w Olsztynie
Regon 28031463200000
Zamawiajacy adres ulica ul. Warszawska
Zamawiajacy adres numer domu 30
Zamawiajacy miejscowosc Olsztyn
Zamawiajacy kod pocztowy 10082
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo warmińsko-mazurskie
Zamawiajacy telefon 89 524 53 50, 89 524 53 80
Zamawiajacy fax 89 524 53 80
Zamawiajacy email przetargi@szpital.uwm.edu.pl
Adres strony url http://usk-olsztyn.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://usk-olsztyn.pl/index.php/2013-03-24-10-45-14/zamowienia-publiczne/zamowienia-od-30-000-euro
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://usk-olsztyn.pl/index.php/2013-03-24-10-45-14/zamowienia-publiczne/zamowienia-od-30-000-euro
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Forma pisemna zastrzeżona jest dla składania oferty wraz z załącznikami, w tym oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz pełnomocnictw
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Uniwersytecki Szpital Kliniczny w Olsztynie, 10-082 Olsztyn, ul. Warszawska 30, Sekretariat szpitala
Nazwa nadana zamowieniu Świadczenie usług serwisu informatycznego, wsparcia technicznego i aktualizacji oprogramowania ERP część szara
Numer referencyjny 51/2018
Rodzaj zamowienia 2
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego serwisu informatycznego, wsparcia technicznego i aktualizacji oprogramowania ERP część szara. 2. Usługi będą świadczone przez Wykonawcę w sposób nienaruszający praw twórców i właściciela praw autorskich oraz nieograniczający praw Zamawiającego do korzystania z Oprogramowania. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Załącznik Nr 2 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 72250000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow Warunek zostanie wstępnie spełniony jeżeli Wykonawca wraz z ofertą przedłoży podpisane oświadczenie – wg wzoru na załączniku nr 4 do SIWZ;
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Warunek zostanie wstępnie spełniony jeżeli Wykonawca wraz z ofertą przedłoży podpisane oświadczenie – wg wzoru na załączniku nr 4 do SIWZ;
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow -Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie), należycie wykonał min. 1 (jedną) usługę z zakresu serwisu informatycznego i wsparcia technicznego oprogramowania lub uczestniczył w zespole, który wdrażał oprogramowanie z dziedziny oprogramowania ERP część szara (księgowość, kadry). Wartość usługi, musi wynosić, co najmniej 30 000 zł brutto. -Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej 1 specjalistą posiadającym wiedzę i co najmniej roczne doświadczenie w zakresie serwisu informatycznego i wsparcia technicznego oprogramowania lub uczestniczył w zespole wdrożeniowym w dziedzinie odpowiadającej zakresowi przedmiotu zamówienia, tj.: Oprogramowania ERP część szara
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow 1
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen oświadczenie – wg wzoru na Załączniku nr 3 do SIWZ;
Zakresie warunkow udzialu oświadczenie – wg wzoru na załączniku nr 4 do SIWZ
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1) zgodnie z § 2 ust. 4 pkt 2 rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia, na potwierdzenie opisu w SIWZ rozdz. V ust. 1 pkt 2 lit. c, tiret 1 tj.: wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, sporządzonego zgodnie z Załącznikiem Nr 6 do SIWZ. Dowodami potwierdzającymi czy usługi zostały wykonane należycie są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy, w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. W celu zapewnienia odpowiedniego poziomu konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego Zamawiający dopuścił (zgodnie z § 2 ust. 5 pkt 2 rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia), aby wykaz o którym mowa w § 2 ust. 4 pkt 2 ww. rozporządzenia MR, dotyczył dostaw lub usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych – również wykonywanych, w okresie dłuższym niż 3 lata przed upływem terminu składania ofert (wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 6 do SIWZ), 2) zgodnie z § 2 ust. 4 pkt 10 rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia, na potwierdzenie opisu w SIWZ rozdz. V ust. 1 pkt 1 lit. c tiret 2 tj.: wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (wzór stanowi Załącznik nr 7 do SIWZ), 3) zobowiązania wymaganego postanowieniami niniejszego rozdziału ust. 6 pkt 2 w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, 4) dokumentów dotyczących podmiotu trzeciego, w celu wykazania braku istnienia wobec niego podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby, warunków udziału w postępowaniu – jeżeli wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego, 5) Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie Wykonawcę do złożenia odpisu z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy, chyba że posiada te dokumenty lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych ogólnodostępnych baz danych.
Inne dokumenty niewymienione 1) Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy formularz ofertowy (wzór stanowi Załącznik Nr 1 do SIWZ). 2) Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy formularz cenowy (wzór stanowi Załącznik Nr 2 do SIWZ). 3) Pełnomocnictwo w oryginale lub poświadczone notarialnie - do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Wszelkie zamiany umowy zostały przewidziane oraz szczegółowo opisane w załączniku nr 8 do SIWZ Wzór umowy
IV 4 4 data 2018-12-17T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki Oferta wraz z załącznikami musi być sporządzona w języku polskim, pismem czytelnym i trwałym. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 - Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, wymaga aby osoby realizujące przedmiot zamówienia zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę o ile polegają one na wykonywaniu pracy, w rozumieniu art. 22 § 1 Kodeksu pracy na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, które wykonywać będą czynności faktycznie związane z przedmiotem zamówienia tj. m.in.: czynności związane udostępnianiem oficjalnie wydawanych przez Wykonawcę napraw, wersji i wydań systemu, świadczeniem pomocy telefonicznej przy eksploatacji systemu, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (tekst jedn. Dz. U. z 2018r. poz. poz. 917). - 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że: 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Uniwersytecki Szpital Kliniczny w Olsztynie, 2) w sprawach związanych z Pani/Pana danymi proszę kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, kontakt: iodo@szpital.uwm.edu.pl, 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na Świadczenie usług serwisu informatycznego, wsparcia technicznego i aktualizacji oprogramowania ERP część szara - znak sprawy 51/2018, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego, 4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U. 2018 poz. 1986), 5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy, 6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp, 7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO, 8) posiada Pani/Pan:  na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących,  na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ,  na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ,  prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO, 9) nie przysługuje Pani/Panu:  w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych,  prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 2o RODO,  na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.  prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO, 10) nie przysługuje Pani/Panu:  w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych,  prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 2o RODO,  na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Criterion

Kryteria Czas usunięcia stanu krytycznego systemu
Znaczenie 10,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Czas usunięcia błędu systemu
Znaczenie 10,00
  
Kryteria Czas usunięcia usterki systemu
Znaczenie 10,00
  
Kryteria Czas usunięcia awarii systemu
Znaczenie 10,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)