Materiały medyczne, wkłady drukujące do drukarek laserowych i atramentowych. przeznaczonych na realizację programu pod nazwą: „Lepsze życie! Program badań prenatalnych oraz działań z zakresu wczesnej interwencji prowadzone na terenie powiatu brzeskiego i bocheńskiego”

Publication date 2018-12-07
End date 2018-12-17 00:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej
Miejscowość Brzesko
Województwo małopolskie
Branża
  • Wyroby biurowe,
  • Materiały medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 659058-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 331400003, 301921130
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

) Przedmiotem zamówienia jest dostawa ,materiałów medycznych ,wkładów do drukarek laserowych i atramentowych ,przeznaczonych na realizacje programu pod nazwą: „Lepsze życie! Program badań renatalnych oraz działań z zakresu wczesnej interwencji prowadzone na terenie powiatu brzeskiego i bocheńskiego”

2) Przedmiot zamówienia został podzielony na zadania:
1)zadanie nr 1- Kod CPV 33140000-3- Materiały medyczne
2)zadanie nr 2- Kod CPV 33140000-3- Materiały medyczne
3) zadanie nr 3 Kod CPV 30192113-0-Wkłady drukujące do drukarek laserowych i atramentowych
a) Do drukarek określonych w pozycji 1-4,6-14 (zał.nr 1), Zamawiający wymaga wkładów drukujących oryginalnych z uwagi na wymagania wynikające z udzielonej gwarancji na drukarki.
b) Wkłady drukujące muszą być oryginanle w opakowaniach oryginalnych producenta , i zabezpieczone gwarancją nienaruszenia opakowania oraz posiadać 12 miesięczną gwarancję licząc od daty dostawy materiału, a także być wyprodukowane w okresie ostatnich 6 miesięcy przed dostawą.
c) posiadać oznaczenia jak: nazwa, producenta, nr produktu, oraz termin ważności,
d) posiadać na opakowaniu indywidualny kod materiału eksploatacyjnego oraz nazwę sprzętu, do którego jest przeznaczony,
e) posiadać na produkcie indywidualny kod producenta umożliwiający jednoznaczną identyfikację producenta,
f)muszą posiadać oznaczenie CE
g) Wykonawca będzie zobowiązany do odbioru od Zamawiajacego zużytych wkładów drukujących do utylizacji na własny koszt .Wykonawca zobowiązany jest do wystawienia dokumentu potwierdzającego odbiór zużytych wkładów drukujących do utylizacji

Dodatkowe informacje

GuidZP400 2e128cc5-3504-47dc-a811-d7b699b77c64
Biuletyn 659058-N-2018
Zamawiajacy nazwa Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej
Zamawiajacy adres ulica ul. Kościuszki
Zamawiajacy adres numer domu 68
Zamawiajacy miejscowosc Brzesko
Zamawiajacy kod pocztowy 32800
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy fax 146 621 155
Zamawiajacy email ZOZ.brzesko@pro.onet.pl.
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Postępowanie przetargowe realizowane jest w ramach Umowy nr: RPMP.09.02.01-12-0027/18-00 o dofinansowanie Projektu: „Lepsze życie! Program badań prenatalnych oraz działań z zakresu wczesnej interwencji prowadzone na terenie powiatu brzeskiego i bocheńskiego” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa 9. Region spójny społecznie, Działanie 9.2 Usługi społeczne i zdrowotne, Poddziałanie 9.2.1. Usługi społeczne i zdrowotne w regionie, z Europejskiego Funduszu Społecznego.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.spzoz-brzesko.pl (Dział Zamówień Publicznych )
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.spzoz-brzesko.pl (Dział Zamówień Publicznych)
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pocztą,kurierem,lub dostarczyć osobiscie do Działu Zamówień Publicznych pokój 386
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Brzesku ul.Kościuszki 68,32-800 Brzesko,Dział Zamówień Publicznych pokój 386
Nazwa nadana zamowieniu Materiały medyczne, wkłady drukujące do drukarek laserowych i atramentowych. przeznaczonych na realizację programu pod nazwą: „Lepsze życie! Program badań prenatalnych oraz działań z zakresu wczesnej interwencji prowadzone na terenie powiatu brzeskiego i bocheńskiego”
Numer referencyjny DZP-271-56/18
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu ) Przedmiotem zamówienia jest dostawa ,materiałów medycznych ,wkładów do drukarek laserowych i atramentowych ,przeznaczonych na realizacje programu pod nazwą: „Lepsze życie! Program badań renatalnych oraz działań z zakresu wczesnej interwencji prowadzone na terenie powiatu brzeskiego i bocheńskiego” 2) Przedmiot zamówienia został podzielony na zadania: 1)zadanie nr 1- Kod CPV 33140000-3- Materiały medyczne 2)zadanie nr 2- Kod CPV 33140000-3- Materiały medyczne 3) zadanie nr 3 Kod CPV 30192113-0-Wkłady drukujące do drukarek laserowych i atramentowych a) Do drukarek określonych w pozycji 1-4,6-14 (zał.nr 1), Zamawiający wymaga wkładów drukujących oryginalnych z uwagi na wymagania wynikające z udzielonej gwarancji na drukarki. b) Wkłady drukujące muszą być oryginanle w opakowaniach oryginalnych producenta , i zabezpieczone gwarancją nienaruszenia opakowania oraz posiadać 12 miesięczną gwarancję licząc od daty dostawy materiału, a także być wyprodukowane w okresie ostatnich 6 miesięcy przed dostawą. c) posiadać oznaczenia jak: nazwa, producenta, nr produktu, oraz termin ważności, d) posiadać na opakowaniu indywidualny kod materiału eksploatacyjnego oraz nazwę sprzętu, do którego jest przeznaczony, e) posiadać na produkcie indywidualny kod producenta umożliwiający jednoznaczną identyfikację producenta, f)muszą posiadać oznaczenie CE g) Wykonawca będzie zobowiązany do odbioru od Zamawiajacego zużytych wkładów drukujących do utylizacji na własny koszt .Wykonawca zobowiązany jest do wystawienia dokumentu potwierdzającego odbiór zużytych wkładów drukujących do utylizacji
Cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okreslenie warunkow W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy,którzy spełniają wymagania określone w art.25 ust.1 ustawy Pzp.w zakresie posiadania uprawnień do prowadzenia działalności handlowej o ile wynika to z odrębnych przepisów.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Wykonawca złoży oświadczenie potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu.Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca złoży oświadczenie potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu.Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu Na wezwanie Zamawiającego Wykonawca będzie zobowiązany przedłożyć aktualny wpisu do właściwego rejestru lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp., w stosunku do którego otwarto likwidację, w zatwierdzonym przez sąd układzie w postępowaniu restrukturyzacyjnym jest przewidziane zaspokojenie wierzycieli przez likwidację jego majątku lub sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 332 ust. 1 ustawy z dnia 15 maja 2015 r. - Prawo restrukturyzacyjne (Dz. U. z 2016 r. poz. 1574 z póź.zmianami) lub którego upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawcy, który po ogłoszeniu upadłości zawarł układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego, chyba że sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 366 ust. 1 ustawy z dnia 28 lutego 2003 r. - Prawo upadłościowe (Dz. U. z 2016 r. poz. 2171,z póź.zmianami); Zamawiający może wykluczyć z postępowania wykonawcę jeżeli zajdą okoliczności wskazane w art. 24 ust. 5.
Inne dokumenty niewymienione Jeżeli dostawca lub wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o których mowa w pkt 6.1 i 6.2, wykonawca może złożyć dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), b) jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w pkt. a, zastępuje się go dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby lub osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Powyższy dokument obejmuje okres odpowiednio jak w pkt.a.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany umowy na podstawie art. 144 ust.1 pkt 6 ustawy Pzp, tj. zwiększenia wartości umowy do wartości nie większej niż 10% wartości zamówienia określonego pierwotnie w umowie, poprzez dokupienie asortymentu objętego niniejszą umową. Zmiana umowy nastąpi po zawarciu stosownego aneksu do umowy.
IV 6 1 sposob udostepniania W przypadku, gdy informacje składane w trakcie postępowania stanowiące tajemnice przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, co do których dostawca/ wykonawca zastrzega, że nie mogą być udostępniane ogólnie, muszą być opatrzone klauzulą: „NIE UDOSTĘPNIAĆ OGÓLNIE. INFORMACJA STANOWI TAJEMNICĘ PRZEDSIĘBIORSTWA W ROZUMIENIU ART. 11 UST. 4 USTAWY O ZWALCZANIU NIEUCZCIWEJ KONKURENCJI” (t.j. Dz. U. z 2018 r., poz. 419) i załączona jako odrębna część nie złączona z ofertą w sposób trwały. Wykonawca, zastrzegając tajemnicę przedsiębiorstwa, zobowiązany jest dołączyć do oferty pisemne uzasadnienie odnośnie charakteru zastrzeżonych w niej informacji. Uzasadnienie ma na celu udowodnienie spełnienia przesłanek określonych w tym przepisie, tj. zastrzeżona informacja: 1)ma charakter techniczny, technologiczny lub organizacyjny przedsiębiorstwa, 2) nie została wykorzystana do wiadomości publicznej, 3) podjęto w stosunku do niej niezbędne działania w celu zachowania ich poufności. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy Pzp.
IV 4 4 data 2018-12-17T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Materiały medyczne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Okreslone w SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Materiały medyczne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Okreslone w SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Wkłady drukujące do drukarek laserowych i atramentowych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30192113-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Do drukarek określonych w pozycji 1-4,6-14 (zał.nr 1), Zamawiający wymaga wkładów drukujących oryginalnych z uwagi na wymagania wynikające z udzielonej gwarancji na drukarki. b) Wkłady drukujące muszą być oryginanle w opakowaniach oryginalnych producenta , i zabezpieczone gwarancją nienaruszenia opakowania oraz posiadać 12 miesięczną gwarancję licząc od daty dostawy materiału, a także być wyprodukowane w okresie ostatnich 6 miesięcy przed dostawą. c) posiadać oznaczenia jak: nazwa, producenta, nr produktu, oraz termin ważności, d) posiadać na opakowaniu indywidualny kod materiału eksploatacyjnego oraz nazwę sprzętu, do którego jest przeznaczony, e) posiadać na produkcie indywidualny kod producenta umożliwiający jednoznaczną identyfikację producenta, f)muszą posiadać oznaczenie CE g) Wykonawca będzie zobowiązany do odbioru od Zamawiajacego zużytych wkładów drukujących do utylizacji na własny koszt .Wykonawca zobowiązany jest do wystawienia dokumentu potwierdzającego odbiór zużytych wkładów drukujących do utylizacji
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 100,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)