Dostawa mięsa i wędlin ZAZ

Publication date 2018-12-07
End date 2018-12-17 00:00:00
Instytucja Zakład Aktywności Zawodowej
Miejscowość Czarne
Województwo pomorskie
Branża
  • Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 659065-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 151000009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy, według potrzeb Zamawiającego mięsa i wędlin. Przedmiot zamówienia został określony w załączniku nr 1A Formularz cenowy, do niniejszej siwz i obejmuje między innymi: mięsa świeże: łopatka, szynka, boczek, schab, wołowina, karkówka, piersi z drobiu, udka, skrzydełka, wątróbka, karków ka, schab, łopatka oraz wędliny: kiełbasa podwędzana, suszona, szynka wędzona, szynki, parówki, polędwica itp. CPV 15100000-9 60000000-8

Dodatkowe informacje

GuidZP400 0b534f7f-3d24-415d-9bb4-844c2dc83099
Biuletyn 659065-N-2018
Zamawiajacy nazwa Zakład Aktywności Zawodowej
Regon 22052494500000
Zamawiajacy adres ulica ul. Zamkowa
Zamawiajacy adres numer domu 17
Zamawiajacy miejscowosc Czarne
Zamawiajacy kod pocztowy 77330
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo pomorskie
Zamawiajacy telefon 59 83 33 886
Zamawiajacy fax 59 83 33 880
Zamawiajacy email infrastruktura_bzp@czluchow.org.pl
Adres strony url http://bip.powiatczluchowski.org.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://bip.powiatczluchowski.org.pl/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip.powiatczluchowski.org.pl/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny papierowej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Starostwo Powiatowe w Człuchowie 77-300 Człuchów ul. Wojska Polskiego 1 sekretariat pokój 207
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa mięsa i wędlin ZAZ
Numer referencyjny IN.272.26.2018
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy, według potrzeb Zamawiającego mięsa i wędlin. Przedmiot zamówienia został określony w załączniku nr 1A Formularz cenowy, do niniejszej siwz i obejmuje między innymi: mięsa świeże: łopatka, szynka, boczek, schab, wołowina, karkówka, piersi z drobiu, udka, skrzydełka, wątróbka, karków ka, schab, łopatka oraz wędliny: kiełbasa podwędzana, suszona, szynka wędzona, szynki, parówki, polędwica itp. CPV 15100000-9 60000000-8
Cpv glowny przedmiot 15100000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow A) W zakresie posiadania zdolności technicznej, która umożliwi realizację zamówienia na odpowiednim poziomie organizacji i jakości. Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności technicznej, jeżeli wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował w celu wykonania zamówienia publicznego, co najmniej jednym pojazdem, przystosowanym do przewozu żywności, zgodnie z obowiązującymi przepisami do realizacji dostaw przedmiotu zamówienia. B) W zakresie posiadania zdolności zawodowej(doświadczenia). Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności zawodowej, jeżeli wykaże na dzień składania ofert, że wykonał w ciągu ostatnich 3 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) co najmniej jedną dostawę polegającą na dostawie mięsa i wędlin do zakładó w zbiorowego żywienia o wartości nie mniejszej niż 150 000 zł brutto i że dostawa ta została wykonana w sposób należyty.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Zgodnie z art. 24 ust. 11 Pzp wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji dotyczących kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach (jeżeli dotyczą), przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp złącznik nr 3
Zakresie warunkow udzialu Informacje na temat doświadczenia zawodowego wraz z dowodami należytego wykonania zamówienia – załącznik nr 4 Informacja na temat dysponowania minimum jednym pojazdem w celu wykonania zamówienia wraz z dokumentami potwierdzającymi – załącznik nr 5
Inne dokumenty niewymienione 1) Wypełnione i podpisane Formularz ofertowy i cenowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1 i 1A wypełniony zgodnie z instrukcją Zamawiającego (patrz: dział III. Opis przedmiotu zamówienia ust. 3.4 2) Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu oraz spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2 3) Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów. Dokument może być złożony w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie. 4) Wykonawca, który polega na zdolnościach technicznych innych podmiotów załącza zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – załącznik nr 6
Czy wadium 1
Wadium 7 000 zł
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Ze względu na asortyment towaru zmiana cen uzyskanych w trakcie negocjacji jest możliwa z powodu czynników obiektywnych, niezależnych od Wykonawcy, powodujących wzrost jego cen elementów kalkulacyjnych np. zmiany cen producenta, zmiany podatku vat, zmiany cen urzędowych, kursu walut. 2. W przypadku zmiany cen z powodu czynników obiektywnych, o których mowa w ust. 1 Wykonawca zmienia cenę począwszy od następnej dostawy, po uprzednim poinformowaniu Zamawiającego i złożeniu wniosku z opisem powodów zmiany, a Zamawiający wyrazi pisemną zgodę na tę zmianę. Zmiana cen, o których mowa w ust. 1 nie wymaga pisemnego aneksu. 3. Zmiana cen będzie następowała również na wniosek Wykonawcy i za zgodą Zamawiającego, do którego zostanie załączony wydruk wskaźnika wzrostu cen towarów dla poszczególnych grup produktów opublikowanego przez GUS w BIULETYNIE STATYSTYCZNYM na stronie internetowej www.stat.gov.pl 4. Dokonanie zmiany cen, o której mowa ust. 3 będzie możliwe w przypadku, gdy ceny towarów i usług konsumpcyjnych – żywność opublikowanych przez GUS dla Wskaźniki cen towarów i usług konsumpcyjnych ulegną zwiększeniu o więcej niż 0,5% w stosunku do ceny określonej w umowie. 5. Zmiana ceny, o której mowa w ust. 3 będzie dokonywana w oparciu o kwartalny wskaźnik wzrostu cen towarów i usług konsumpcyjnych ogółem (liczony z kwartału na kwartał) publikowany przez Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego. 6. Zmiana ceny, o której mowa w ust. 3, będzie możliwa w przypadku, gdy Wykonawca przedłoży Zamawiającemu odpowiednie dowody potwierdzające zapisy ust. 4 wraz z uzasadnieniem i będzie wymagać pisemnego aneksu do niniejszej umowy. 7. Zmiany cen jednostkowych, o których mowa w niniejszym paragrafie, mogą następować nie częściej jak dwa razy w okresie trwania umowy i wymagać będą pisemnej zgody drugiej strony. Zamawiający zastrzega, że ceny przedmiotu umowy nie ulegną zmianie przez okres pierwszych trzech miesięcy od daty podpisania niniejszej umowy z zastrzeżeniem pkt 1 i 2. 8. Zmiana cen polegająca na ich obniżeniu może nastąpić w każdym czasie trwania umowy i nie wymaga pisemnego aneksu do umowy. 9. Zamawiający dopuszcza zmiany w niniejszej umowie, których nie można było przewidzieć w chwili wszczynania postępowania o zamówienie publiczne, spowodowanych: a) okolicznościami, których przy zachowaniu należytej staranności nie można było przewidzieć, niezależnymi od Wykonawcy b) przyczynami zależnymi od Zamawiającego c) działaniem siły wyższej
IV 4 4 data 2018-12-17T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki polskim
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 100,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)