| GuidZP400 |
0b534f7f-3d24-415d-9bb4-844c2dc83099
|
| Biuletyn |
659065-N-2018
|
| Zamawiajacy nazwa |
Zakład Aktywności Zawodowej
|
| Regon |
22052494500000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
ul. Zamkowa
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
17
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Czarne
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
77330
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
pomorskie
|
| Zamawiajacy telefon |
59 83 33 886
|
| Zamawiajacy fax |
59 83 33 880
|
| Zamawiajacy email |
infrastruktura_bzp@czluchow.org.pl
|
| Adres strony url |
http://bip.powiatczluchowski.org.pl/
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
9
|
| Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
http://bip.powiatczluchowski.org.pl/
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://bip.powiatczluchowski.org.pl/
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
papierowej
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Starostwo Powiatowe w Człuchowie 77-300 Człuchów ul. Wojska Polskiego 1 sekretariat pokój 207
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa mięsa i wędlin ZAZ
|
| Numer referencyjny |
IN.272.26.2018
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy, według potrzeb Zamawiającego mięsa i wędlin. Przedmiot zamówienia został określony w załączniku nr 1A Formularz cenowy, do niniejszej siwz i obejmuje między innymi: mięsa świeże: łopatka, szynka, boczek, schab, wołowina, karkówka, piersi z drobiu, udka, skrzydełka, wątróbka, karków ka, schab, łopatka oraz wędliny: kiełbasa podwędzana, suszona, szynka wędzona, szynki, parówki, polędwica itp. CPV 15100000-9 60000000-8
|
| Cpv glowny przedmiot |
15100000-9
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Okres w miesiacach |
12
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
A) W zakresie posiadania zdolności technicznej, która umożliwi realizację zamówienia na odpowiednim poziomie organizacji i jakości.
Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności technicznej, jeżeli wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował w celu wykonania zamówienia publicznego, co najmniej jednym pojazdem, przystosowanym do przewozu żywności, zgodnie z obowiązującymi przepisami do realizacji dostaw przedmiotu zamówienia.
B) W zakresie posiadania zdolności zawodowej(doświadczenia).
Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności zawodowej, jeżeli wykaże na dzień składania ofert, że wykonał w ciągu ostatnich 3 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) co najmniej jedną dostawę polegającą na dostawie mięsa i wędlin do zakładó w zbiorowego żywienia o wartości nie mniejszej niż 150 000 zł brutto i że dostawa ta została wykonana w sposób należyty.
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Zgodnie z art. 24 ust. 11 Pzp wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji dotyczących kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach (jeżeli dotyczą), przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp złącznik nr 3
|
| Zakresie warunkow udzialu |
Informacje na temat doświadczenia zawodowego wraz z dowodami należytego wykonania zamówienia – załącznik nr 4
Informacja na temat dysponowania minimum jednym pojazdem w celu wykonania zamówienia wraz z dokumentami potwierdzającymi – załącznik nr 5
|
| Inne dokumenty niewymienione |
1) Wypełnione i podpisane Formularz ofertowy i cenowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1 i 1A wypełniony zgodnie z instrukcją Zamawiającego (patrz: dział III. Opis przedmiotu zamówienia ust. 3.4
2) Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu oraz spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2
3) Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów. Dokument może być złożony w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie.
4) Wykonawca, który polega na zdolnościach technicznych innych podmiotów załącza zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – załącznik nr 6
|
| Czy wadium |
1
|
| Wadium |
7 000 zł
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
1. Ze względu na asortyment towaru zmiana cen uzyskanych w trakcie negocjacji jest możliwa z powodu czynników obiektywnych, niezależnych od Wykonawcy, powodujących wzrost jego cen elementów kalkulacyjnych np. zmiany cen producenta, zmiany podatku vat, zmiany cen urzędowych, kursu walut.
2. W przypadku zmiany cen z powodu czynników obiektywnych, o których mowa w ust. 1 Wykonawca zmienia cenę począwszy od następnej dostawy, po uprzednim poinformowaniu Zamawiającego i złożeniu wniosku z opisem powodów zmiany, a Zamawiający wyrazi pisemną zgodę na tę zmianę. Zmiana cen, o których mowa w ust. 1 nie wymaga pisemnego aneksu.
3. Zmiana cen będzie następowała również na wniosek Wykonawcy i za zgodą Zamawiającego, do którego zostanie załączony wydruk wskaźnika wzrostu cen towarów dla poszczególnych grup produktów opublikowanego przez GUS w BIULETYNIE STATYSTYCZNYM na stronie internetowej www.stat.gov.pl
4. Dokonanie zmiany cen, o której mowa ust. 3 będzie możliwe w przypadku, gdy ceny towarów i usług konsumpcyjnych – żywność opublikowanych przez GUS dla Wskaźniki cen towarów i usług konsumpcyjnych ulegną zwiększeniu o więcej niż 0,5% w stosunku do ceny określonej w umowie.
5. Zmiana ceny, o której mowa w ust. 3 będzie dokonywana w oparciu o kwartalny wskaźnik wzrostu cen towarów i usług konsumpcyjnych ogółem (liczony z kwartału na kwartał) publikowany przez Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego.
6. Zmiana ceny, o której mowa w ust. 3, będzie możliwa w przypadku, gdy Wykonawca przedłoży Zamawiającemu odpowiednie dowody potwierdzające zapisy ust. 4 wraz z uzasadnieniem i będzie wymagać pisemnego aneksu do niniejszej umowy.
7. Zmiany cen jednostkowych, o których mowa w niniejszym paragrafie, mogą następować nie częściej jak dwa razy w okresie trwania umowy i wymagać będą pisemnej zgody drugiej strony. Zamawiający zastrzega, że ceny przedmiotu umowy nie ulegną zmianie przez okres pierwszych trzech miesięcy od daty podpisania niniejszej umowy z zastrzeżeniem pkt 1 i 2.
8. Zmiana cen polegająca na ich obniżeniu może nastąpić w każdym czasie trwania umowy i nie wymaga pisemnego aneksu do umowy.
9. Zamawiający dopuszcza zmiany w niniejszej umowie, których nie można było przewidzieć w chwili wszczynania postępowania o zamówienie publiczne, spowodowanych:
a) okolicznościami, których przy zachowaniu należytej staranności nie można było przewidzieć, niezależnymi od Wykonawcy
b) przyczynami zależnymi od Zamawiającego
c) działaniem siły wyższej
|
| IV 4 4 data |
2018-12-17T00:00:00+01:00
|
| IV 4 4 godzina |
11:00
|
| IV 4 4 jezyki |
polskim
|
| IV 4 5 okres |
30
|