Dostawa nowego sprzętu komputerowego (10 szt. laptopów oraz 11 szt. stacji dokujących/replikatorów portów) dla potrzeb Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy m.st. Śródmieście

Publication date 2018-12-07
End date 2018-12-17 00:00:00
Instytucja Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Śródmieście m.st. Warszawy
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Komputery osobiste

Szczegóły

Numer ogłoszenia 658968-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 302131006
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa nowego sprzętu komputerowego (10 szt. laptopów oraz 11 szt. stacji dokujących/replikatorów portów) dla potrzeb Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy m.st. Śródmieście

Dodatkowe informacje

GuidZP400 69c7a23b-6ea1-47f4-93e1-72f6707da555
Biuletyn 658968-N-2018
Zamawiajacy nazwa Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Śródmieście m.st. Warszawy
Regon 012547634
Zamawiajacy adres ulica ul. Szwoleżerów
Zamawiajacy adres numer domu 5
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00-464
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22 3366126
Zamawiajacy fax 22 3366192
Zamawiajacy email giller.alicja@zgn.waw.pl
Adres strony internetowej www.zgn.waw.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.zgn.waw.pl
Wymagane przeslanie ofert inny Tak, w opisanej i zamkniętej kopercie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 00-464 Warszawa, ul.Szwoleżerów 5 - parter, kancelaria
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa nowego sprzętu komputerowego (10 szt. laptopów oraz 11 szt. stacji dokujących/replikatorów portów) dla potrzeb Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy m.st. Śródmieście
Numer referencyjny TZ-182/D/18
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Dostawa nowego sprzętu komputerowego (10 szt. laptopów oraz 11 szt. stacji dokujących/replikatorów portów) dla potrzeb Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy m.st. Śródmieście
Cpv glowny przedmiot 30213100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2018-12-28T00:00:00+01:00
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż cena oferty
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał lub nadal wykonuje co najmniej 2 zamówienia odpowiadające przedmiotowi zamówienia i o wartości min. 10.000,00 zł każde zamówienie wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1)wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie: a)wykaz dostaw wykonanych lub wykonywanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał lub nadal wykonuje co najmniej 2 zamówienia odpowiadające przedmiotowi zamówienia i o wartości min. 10.000,00 zł każde zamówienie wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane; b)Wykonawca załączy dowody określające czy dostawy te zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2)wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej lub finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - dokumenty potwierdzające, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż cena oferty.
Zakresie warunkow udzialu 1)wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie: a)wykaz dostaw wykonanych lub wykonywanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał lub nadal wykonuje co najmniej 2 zamówienia odpowiadające przedmiotowi zamówienia i o wartości min. 10.000,00 zł każde zamówienie wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane; b)Wykonawca załączy dowody określające czy dostawy te zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2)wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej lub finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - dokumenty potwierdzające, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż cena oferty.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1)wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie: a)wykaz dostaw wykonanych lub wykonywanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał lub nadal wykonuje co najmniej 2 zamówienia odpowiadające przedmiotowi zamówienia i o wartości min. 10.000,00 zł każde zamówienie wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane; b)Wykonawca załączy dowody określające czy dostawy te zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2)wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej lub finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - dokumenty potwierdzające, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż cena oferty.
Czy wadium 1
Wadium 1.Wykonawca przed złożeniem oferty wniesie wadium na okres związania ofertą w wysokości 1.950,00 zł. słownie złotych: jeden tysiąc dziewięćset pięćdziesiąt i 00/100, podając nr postępowania „TZ-182/D/18” oraz przedmiot zamówienia. 2.Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, Zamawiający uzna wadium, które przed upływem terminu składania ofert znajdzie się na koncie Zamawiającego: Bank CitiBank 38 1030 1508 0000 0005 5087 9069.
Aukcja elektroniczna 1
Adres strony na ktorej bedzie prowadzona http://aukcja.um.warszawa.pl
Elementy aukcji elektronicznej przedmiotem aukcji elektronicznej będzie cena
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Tak, zgodnie z zapisami w SIWZ
IV 4 4 data 2018-12-17T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki wyłącznie w języku polskim
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Okres udzieloenj rękojmi
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)