PRZETARG NIEOGRANICZONY NA DOSTAWY MAJĄCE STANOWIĆ WYPOSAŻENIE NIEMEDYCZNE W WYREMONTOWANYCH PORADNIACH

Publication date 2018-12-07
End date 2018-12-20 00:00:00
Instytucja Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Legnicy
Miejscowość Legnica
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Meble,
  • Wyposażenie domowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 658714-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 391000003, 392000004
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są dostawy asortymentu niemedycznego mającego stanowić wyposażenie wyremontowanych przychodni Zamawiającego w jego siedzibie.
2. Przedmiot zamówienia podzielony został na 2 Pakiety – Pakiet 1 – zawierający wyposażenie meblowe oraz Pakiet 2 zawierający wyposażenie niemeblowe.
3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Za ofertę częściową uważa się ofertę: złożoną na dowolnie wybrany Pakiet 1 i/lub Pakiet 2. Łączna liczba części w niniejszym postępowaniu – 2.
4. Warunki dotyczące wykonywania zamówienia określone zostały również w projektach umów w Rozdziale XVII siwz.
5. W zakresie dostaw dotyczących Pakietu 1, w szczególności pozycji 5 i 6, które podlegać będą trwałemu montażowi - Zamawiający zaleca, aby Wykonawca przed przygotowaniem i sporządzeniem oferty dokonał wizji lokalnej. W przypadku wątpliwości - wskazanym jest, aby Wykonawcy zwrócili się do Zamawiającego w celu udzielenia wyjaśnień, przyjmując, że brak takich zgłoszeń skutkować będzie obowiązkiem wykonania wszystkich niezbędnych prac do prawidłowego zrealizowania przedmiotu zamówienia. O zamiarze przeprowadzenia wizji lokalnej Wykonawca zobowiązany jest powiadomić Zamawiającego za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres wskazany w rozdziale VIII siwz. Zamawiający określi termin wskazując go bezpośrednio zainteresowanemu. Ustalanie terminów winno odbywać się z odpowiednim wyprzedzeniem, tak aby umożliwić Zamawiającemu wyznaczenie terminu wizji co najmniej na 4 dni robocze przed terminem składania ofert. Koszt dokonania wizji lokalnej poniesie Wykonawca.
6. Poglądowo jako element siwz udostępnione zostają dwa pliki - „Koncepcje funkcjonalne” Rzut niskiego parteru budynek C i H oraz Rzut I pietra budynek D i F – stanowiące Załącznik AA i Załącznik BB do siwz.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 74552cb7-4b4e-44d3-89e6-268bb1840da7
Biuletyn 658714-N-2018
Zamawiajacy nazwa Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Legnicy
Regon 39099944100000
Zamawiajacy adres ulica J. Iwaszkiewicza
Zamawiajacy adres numer domu 5
Zamawiajacy miejscowosc Legnica
Zamawiajacy kod pocztowy 59-220
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon (076) 721 11 26,
Zamawiajacy fax (076) 721 11 27
Zamawiajacy email zam.publiczne@szpital.legnica.pl,
Adres strony url www.szpital.legnica.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu „Utworzenie koordynowanej ambulatoryjnej opieki zdrowotnej przy Wojewódzkim Szpitalu Specjalistycznym w Legnicy”
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.szpital.legnica.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.szpital.legnica.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Wymagana jest forma pisemna
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Kancelaria w Wojewodzkim Szpitalu Specjalistycznym w Legnicy, 59-220 Legnica, ul. Iwaszkiewicza 5
Nazwa nadana zamowieniu PRZETARG NIEOGRANICZONY NA DOSTAWY MAJĄCE STANOWIĆ WYPOSAŻENIE NIEMEDYCZNE W WYREMONTOWANYCH PORADNIACH
Numer referencyjny WSzSL/DZ-83/18
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia są dostawy asortymentu niemedycznego mającego stanowić wyposażenie wyremontowanych przychodni Zamawiającego w jego siedzibie. 2. Przedmiot zamówienia podzielony został na 2 Pakiety – Pakiet 1 – zawierający wyposażenie meblowe oraz Pakiet 2 zawierający wyposażenie niemeblowe. 3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Za ofertę częściową uważa się ofertę: złożoną na dowolnie wybrany Pakiet 1 i/lub Pakiet 2. Łączna liczba części w niniejszym postępowaniu – 2. 4. Warunki dotyczące wykonywania zamówienia określone zostały również w projektach umów w Rozdziale XVII siwz. 5. W zakresie dostaw dotyczących Pakietu 1, w szczególności pozycji 5 i 6, które podlegać będą trwałemu montażowi - Zamawiający zaleca, aby Wykonawca przed przygotowaniem i sporządzeniem oferty dokonał wizji lokalnej. W przypadku wątpliwości - wskazanym jest, aby Wykonawcy zwrócili się do Zamawiającego w celu udzielenia wyjaśnień, przyjmując, że brak takich zgłoszeń skutkować będzie obowiązkiem wykonania wszystkich niezbędnych prac do prawidłowego zrealizowania przedmiotu zamówienia. O zamiarze przeprowadzenia wizji lokalnej Wykonawca zobowiązany jest powiadomić Zamawiającego za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres wskazany w rozdziale VIII siwz. Zamawiający określi termin wskazując go bezpośrednio zainteresowanemu. Ustalanie terminów winno odbywać się z odpowiednim wyprzedzeniem, tak aby umożliwić Zamawiającemu wyznaczenie terminu wizji co najmniej na 4 dni robocze przed terminem składania ofert. Koszt dokonania wizji lokalnej poniesie Wykonawca. 6. Poglądowo jako element siwz udostępnione zostają dwa pliki - „Koncepcje funkcjonalne” Rzut niskiego parteru budynek C i H oraz Rzut I pietra budynek D i F – stanowiące Załącznik AA i Załącznik BB do siwz.
Cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2019-06-14T00:00:00+02:00
Informacje na temat katalogow Zamówienia w ramach umowy będą zrealizowane w dwóch dostawach: 1) pierwsza dostawa w terminie do 30 stycznia 2019 r. - dotyczy Pakietu 1; 2) pierwsza dostawa w terminie do 22 stycznia 2019 r. - dotyczy Pakietu 2; 3) druga dostawa w terminie do 14 czerwca 2019 r. - dotyczy Pakietu 1 i 2 .
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunków udziału w postępowaniu.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunków udziału w postępowaniu.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunków udziału w postępowaniu.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Zamawiający nie wymaga złożenia dokumentów ani oświadczeń.
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający nie wymaga złożenia dokumentów, gdyż nie stawiał warunków udziału w postępowaniu.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Zamawiający, przed udzieleniem zamówienia wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 uPzp. W niniejszym postępowaniu są to dokumenty składane w celu wykazania potwierdzenia spełniania przez oferowane dostawy istotnych/kluczowych cech/parametrów oferowanego przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest jest złożyć: wydane/opublikowane przez producenta oferowanego przedmiotu - ulotek informacyjnych, folderów lub części folderów, kart technicznych, katalogów lub części katalogów, etc., w których opisane/wskazane są cechy, parametry, właściwości, itp. - dotyczy Pakietu 1( z wyłączeniem pozycji 5 i 6) oraz Pakietu 2. W przypadku, gdy producentem mebli jest Wykonawca i meble te dopiero będą wykonane dopuszczalne jest złożenie materiałów poglądowych zawierających istotnych/kluczowych cech/parametrów oferowanego przedmiotu zamówienia – Dotyczy Pakietu 1 Dla Pozycji 5 – wymagane będzie złożenie wydanych/opublikowanych przez producenta oferowanego przedmiotu - ulotek informacyjnych, folderów lub części folderów, kart technicznych, katalogów lub części katalogów, etc. wyłącznie w zakresie baterii, zlewozmywaka lodówki i rejestratora temperatury. Dla Pozycji 6 - wymagane będzie złożenie wydanych/opublikowanych przez producenta oferowanego przedmiotu - ulotek informacyjnych, folderów lub części folderów, kart technicznych, katalogów lub części katalogów, etc. wyłącznie w zakresie baterii i zlewozmywaka.
Inne dokumenty niewymienione 1. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia, Wykonawcy muszą złożyć wraz z ofertą (którą stanowi formularz ofertowy - druk oferty stanowiący Załącznik nr 2 do siwz wraz z Załącznikiem nr 2A - Formularzem asortymentowo-cenowym): 1.1. Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym przez Zamawiającego w załączniku 1 do Siwz; informacje zawarte w oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców – oświadczenie, o którym mowa w zdaniu poprzedzającym składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 1.2. Pełnomocnictwo (w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza) do reprezentowania Wykonawcy / Wykonawców występujących wspólnie lub dla osoby, o ile ofertę składa pełnomocnik; treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania. 2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy złożyć z ofertą w formie pisemnej (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza). 3. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 uPzp, jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 uPzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może przedstawić dowody potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców – oświadczenie zobligowany będzie złożyć każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (Prosimy nie składać oświadczenia wraz z ofertą - Zamawiający zamieści wzór oświadczenia na stronie internetowej razem z informacją, o której mowa w art. 86 ust. 5 uPzp) Uwaga: Zamawiający nie wymaga złożenia oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, gdyż nie postawił żadnych warunków udziału w postępowaniu.
Czy wadium 1
Wadium 1. Wykonawca przystępujący do niniejszego postępowania jest obowiązany wnieść wadium na czas związania ofertą odpowiednio w wysokości jn.: PAKIET NR 1: 11.000,00 zł PAKIET NR 2: 1.500,00 zł 2. Wymagane wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert, o którym mowa w Rozdziale XII pkt 1. W przypadku wadium wnoszonego w formie pieniężnej – musi ono znajdować się już na koncie Zamawiającego do określonej daty i godziny – wskazanej w zdaniu poprzedzającym. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości  (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620). 4. Przy wnoszeniu wadium wykonawca winien powołać się na nazwę niniejszego postępowania: „PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO NA DOSTAWY MAJĄCE STANOWIĆ WYPOSAŻENIE NIEMEDYCZNE W WYREMONTOWANYCH PORADNIACH ” Znak sprawy WSzSL/DZ-83/18” 5. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Legnicy, ul. J. Iwaszkiewicza 5, 59-220 Legnica, nr rachunku BGK 36 1130 1033 0018 8002 7220 0012 6. W przypadku wadium wniesionego w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, udzielona gwarancja musi być gwarancją samoistną, nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze żądanie, bez konieczności przedkładania jakichkolwiek dodatkowych dokumentów i winna zawierać co najmniej poniższe elementy (lub zapisy równoważne): a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie siedzib, b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, c) kwotę gwarancji, d) termin ważności gwarancji, e) zobowiązanie gwaranta do „zapłacenia” kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż wykonawca, którego ofertę wybrano: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, 7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a uPzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 uPzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 uPzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 uPzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 8. Postanowienia, o których mowa w pkt 6 odnoszą się również do poręczeń bankowych lub poręczeń spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że  poręczenie  kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym oraz do poręczeń udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości  (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r.  Nr 96, poz. 620). 9. W przypadku wadium wniesionego w formie innej niż pieniężna - oryginał dowodu wniesienia wadium należy złożyć w Kancelarii w siedzibie Zamawiającego: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Legnicy, ul. J. Iwaszkiewicza 5, 59-220 Legnica.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w zakresie: 1) należnego Wykonawcy wynagrodzenia w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT), 2) zmiany terminu wykonania umowy w części, o której mowa w§2 ust. 1 lit b). 2. W przypadku zmiany, o której mowa: 1) w ust. 1 pkt 1) zmiana VAT następować będzie automatycznie w przypadku zmiany przepisów, bez zmian dotychczasowej kwoty netto i bez konieczności podpisywania aneksu do umowy, jednak za uprzednim pisemnym zawiadomieniem drugiej Strony przy czym zmiana ta następować będzie z dniem obowiązywania nowych przepisów w tym zakresie, 2) w ust. 1 pkt 2 zmiana nastąpi jedynie w wyniku opóźnienia w realizacji umowy nr 47/DZ/18 o remont przychodni, którą Zamawiający zawarł w dniu 18-04-2018 r. z ZUW URBEX Sp. z o.o. z siedzibą w Lubinie, o czym Zamawiający poinformuje Wykonawcę z co najmniej 5 -dniowym wyprzedzeniem.
IV 4 4 data 2018-12-20T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Niniejsze zamówienie jest współfinansowane przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2014 – 2020; oś priorytetowa: 6 Infrastruktura spójności społecznej. Działanie 6.2 Inwestycje w infrastrukturę zdrowotną. Tytuł Projektu: „Utworzenie koordynowanej ambulatoryjnej opieki zdrowotnej przy Wojewódzkim Szpitalu Specjalistycznym w Legnicy”

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Pakiet 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-06-14T00:00:00+02:00
Zalacznik informacje dodatkowe Zamówienia w ramach umowy będą zrealizowane w dwóch dostawach: 1) pierwsza dostawa w terminie do 30 stycznia 2019 r. 2) druga dostawa w terminie do 14 czerwca 2019 r.
Zalacznik krotki opis Wyposażenie meblowe - krzesła, biurka, fotele, szafki, regały, kontenery, szafy stoły, komplety wypoczynkowe - szczegółowo opisane w Pakiecie 1 w Załączniku nr 2A do siwz (formularzu asortymentowo-cenowym).
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Pakiet 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39200000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-06-14T00:00:00+02:00
Zalacznik informacje dodatkowe Zamówienia w ramach umowy będą zrealizowane w dwóch dostawach: 1) pierwsza dostawa w terminie do 22 stycznia 2019 r. 2) druga dostawa w terminie do 14 czerwca 2019 r.
Zalacznik krotki opis Wyposażenie - wiezsaki, kosze, dozowniki, wisząca szczotka do toalety, podajnik papieru, lustro, wózek ze stali chromowanej, stelaż na ubrania mobilny - szczegółowo opisane w Załaczniku nr 2 do siwz (formularzu asortymentowo-cenowym).
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Okres gwarancji i rękojmi
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)