GuidZP400 |
825a1bec-fcca-4c6b-acc5-894779a3dfcc
|
Biuletyn |
660016-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Zarząd Lokali Miejskich
|
Regon |
36375254600000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Al. Tadeusza Kościuszki
|
Zamawiajacy adres numer domu |
47
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Łódź
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
90514
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
łódzkie
|
Zamawiajacy telefon |
42 652 96 70
|
Zamawiajacy fax |
42 652 77 24
|
Zamawiajacy email |
zlm@zlm.lodz.pl
|
Adres strony url |
www.zlm.lodz.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.zlm.lodz.pl/przetargi
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
zgodnie z art. 10c ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych składanie ofert odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012r. – Prawo pocztowe (Dz. U. poz. 1529 oraz z 2015 r. poz. 1830), osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
90- 514 Łódź, al. Kościuszki 47 Budynek A, I piętro - Recepcja
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostarczenie i dzierżawa urządzeń wielofunkcyjnych celem obsługi wydruków korespondencji seryjnej, ksero, fax, skan wraz z dostawą materiałów eksploatacyjnych, wdrożeniem systemu rozliczania kosztów, systemem wydruku podążającego i systemu monitoringu stanu urządzeń, wdrożeniem sytemu rozpoznawania tekstu z dokumentów skanowanych na urządzeniach wielofunkcyjnych oraz serwis urządzeń i wdrożonych systemów dla potrzeb Zarządu Lokali Miejskich w 2019r.
|
Numer referencyjny |
DZP.26.1.405.2018
|
Rodzaj zamowienia |
2
|
Okreslenie przedmiotu |
Dostarczenie i dzierżawa urządzeń wielofunkcyjnych celem obsługi wydruków korespondencji seryjnej, ksero, fax, skan wraz z dostawą materiałów eksploatacyjnych, wdrożeniem systemu rozliczania kosztów, systemem wydruku podążającego i systemu monitoringu stanu urządzeń, wdrożeniem sytemu rozpoznawania tekstu z dokumentów skanowanych na urządzeniach wielofunkcyjnych oraz serwis urządzeń i wdrożonych systemów dla potrzeb Zarządu Lokali Miejskich w 2019r. SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA STANOWI ZAŁ. NR 7 DO SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
30000000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
1
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst |
Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt.6 ustawy Pzp. w wysokości 100 000 zł. netto. Zamówienia te będą polegały na powtórzeniu usług będących przedmiotem niniejszego postępowania. Warunkiem udzielenia w/w zamówień będzie zaakceptowanie przez Zamawiającego cennika. Maksymalny okres obowiązywania umowy zawartej na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 6 nie będzie przekraczać 12 miesięcy.
|
Data rozpoczecia |
2019-01-02T00:00:00+01:00
|
Data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wymaga.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający wymaga dokumentów potwierdzających, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez zamawiającego na kwotę minimum:
150 000,00 zł (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych),
Jeżeli w trakcie realizacji umowy polisa straci ważność, Wykonawca jest zobowiązany do przedłożenia kserokopii nowej polisy poświadczonej za zgodność z oryginałem.
Wartości podane w dokumentach w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego Wykonawca przeliczy wg średniego kursu NBP na dzień wystawienia dokumentu.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca musi wykazać się doświadczeniem - potwierdzeniem będzie wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usług zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy.
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że wykonał usługi w ciągu 1 roku tożsame do przedmiotu zamówienia, o łącznej wartości brutto minimum: 150 000,00 zł., (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych);
Ponadto Wykonawca wykaże, że dysponuje wymaganą ilością urządzeń wielofunkcyjnych w
ilości 48 sztuk urządzeń monochromatycznych oraz 8 sztuk urządzeń kolorowych, wraz z
opisem technicznym urządzeń, rokiem produkcji. Zamawiający wymaga zastosowania urządzeń
jednego producenta, urządzeń nowych bądź używanych, nie starszych niż z roku 2014 (data
produkcji).
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 5 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
ZGODNIE Z ZAPISAMI SIWZ
|
Zakresie warunkow udzialu |
ZGODNIE Z ZAPISAMI SIWZ
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
ZGODNIE Z ZAPISAMI SIWZ
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
ZGODNIE Z ZAPISAMI W PROJEKCIE UMOWY
|
IV 4 4 data |
2018-12-18T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
PL
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
24.1 Zamawiający informuje, że Administratorem danych osobowych Wykonawcy jest Zarząd Lokali Miejskich al. Kościuszki 47, 90-514 Łódź, tel. (42) 633-01-93, e-mail: zlm@zlm.lodz.pl
24.2 W sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych, można kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, za pośrednictwem adresu e-mail: iod@zlm.lodz.pl.
24.3 Dane osobowe będą przetwarzane zgodnie z zapisami § 6 ust 1 litera c) rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) (zwane dalej RODO) tj. przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz w celu archiwizacji.
24.4 Podstawę prawną przetwarzania danych osobowych stanowią art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawa Prawo zamówień publicznych.
24.5 Dane osobowe będą ujawniane wykonawcom, oferentom oraz wszystkim zainteresowanym, a także podmiotom przetwarzającym dane na podstawie zawartych umów.
24.6 Dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane przez okres 5 lat od dnia zakończenia postępowania a jeżeli czas trwania umowy i gwarancji oraz rękojmi przekracza 5 lat okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy, gwarancji i rękojmi. Okresy te dotyczą również Wykonawców, którzy złożyli oferty i nie zostały one uznane, jako najkorzystniejsze (nie zawarto z tymi Wykonawcami umowy).
24.7 Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp.
24.8 Przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.
24.9 nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
|