Dostarczenie i dzierżawa urządzeń wielofunkcyjnych celem obsługi wydruków korespondencji seryjnej, ksero, fax, skan wraz z dostawą materiałów eksploatacyjnych, wdrożeniem systemu rozliczania kosztów, systemem wydruku podążającego i systemu monitoringu stanu urządzeń, wdrożeniem sytemu rozpoznawania tekstu z dokumentów skanowanych na urządzeniach wielofunkcyjnych oraz serwis urządzeń i wdrożonych systemów dla potrzeb Zarządu Lokali Miejskich w 2019r.

Publication date 2018-12-10
End date 2018-12-18 00:00:00
Instytucja Zarząd Lokali Miejskich
Miejscowość Łódź
Województwo łódzkie
Branża
  • Maszyny biurowe i liczące, sprzęt i materiały, z wyjątkiem mebli i pakietów oprogramowania,
  • Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała

Szczegóły

Numer ogłoszenia 660016-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 300000009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostarczenie i dzierżawa urządzeń wielofunkcyjnych celem obsługi wydruków korespondencji seryjnej, ksero, fax, skan wraz z dostawą materiałów eksploatacyjnych, wdrożeniem systemu rozliczania kosztów, systemem wydruku podążającego i systemu monitoringu stanu urządzeń, wdrożeniem sytemu rozpoznawania tekstu z dokumentów skanowanych na urządzeniach wielofunkcyjnych oraz serwis urządzeń i wdrożonych systemów dla potrzeb Zarządu Lokali Miejskich w 2019r. SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA STANOWI ZAŁ. NR 7 DO SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 825a1bec-fcca-4c6b-acc5-894779a3dfcc
Biuletyn 660016-N-2018
Zamawiajacy nazwa Zarząd Lokali Miejskich
Regon 36375254600000
Zamawiajacy adres ulica Al. Tadeusza Kościuszki
Zamawiajacy adres numer domu 47
Zamawiajacy miejscowosc Łódź
Zamawiajacy kod pocztowy 90514
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo łódzkie
Zamawiajacy telefon 42 652 96 70
Zamawiajacy fax 42 652 77 24
Zamawiajacy email zlm@zlm.lodz.pl
Adres strony url www.zlm.lodz.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.zlm.lodz.pl/przetargi
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny zgodnie z art. 10c ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych składanie ofert odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012r. – Prawo pocztowe (Dz. U. poz. 1529 oraz z 2015 r. poz. 1830), osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 90- 514 Łódź, al. Kościuszki 47 Budynek A, I piętro - Recepcja
Nazwa nadana zamowieniu Dostarczenie i dzierżawa urządzeń wielofunkcyjnych celem obsługi wydruków korespondencji seryjnej, ksero, fax, skan wraz z dostawą materiałów eksploatacyjnych, wdrożeniem systemu rozliczania kosztów, systemem wydruku podążającego i systemu monitoringu stanu urządzeń, wdrożeniem sytemu rozpoznawania tekstu z dokumentów skanowanych na urządzeniach wielofunkcyjnych oraz serwis urządzeń i wdrożonych systemów dla potrzeb Zarządu Lokali Miejskich w 2019r.
Numer referencyjny DZP.26.1.405.2018
Rodzaj zamowienia 2
Okreslenie przedmiotu Dostarczenie i dzierżawa urządzeń wielofunkcyjnych celem obsługi wydruków korespondencji seryjnej, ksero, fax, skan wraz z dostawą materiałów eksploatacyjnych, wdrożeniem systemu rozliczania kosztów, systemem wydruku podążającego i systemu monitoringu stanu urządzeń, wdrożeniem sytemu rozpoznawania tekstu z dokumentów skanowanych na urządzeniach wielofunkcyjnych oraz serwis urządzeń i wdrożonych systemów dla potrzeb Zarządu Lokali Miejskich w 2019r. SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA STANOWI ZAŁ. NR 7 DO SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 30000000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 1
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt.6 ustawy Pzp. w wysokości 100 000 zł. netto. Zamówienia te będą polegały na powtórzeniu usług będących przedmiotem niniejszego postępowania. Warunkiem udzielenia w/w zamówień będzie zaakceptowanie przez Zamawiającego cennika. Maksymalny okres obowiązywania umowy zawartej na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 6 nie będzie przekraczać 12 miesięcy.
Data rozpoczecia 2019-01-02T00:00:00+01:00
Data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wymaga.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający wymaga dokumentów potwierdzających, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez zamawiającego na kwotę minimum: 150 000,00 zł (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych), Jeżeli w trakcie realizacji umowy polisa straci ważność, Wykonawca jest zobowiązany do przedłożenia kserokopii nowej polisy poświadczonej za zgodność z oryginałem. Wartości podane w dokumentach w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego Wykonawca przeliczy wg średniego kursu NBP na dzień wystawienia dokumentu.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca musi wykazać się doświadczeniem - potwierdzeniem będzie wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usług zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy. Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że wykonał usługi w ciągu 1 roku tożsame do przedmiotu zamówienia, o łącznej wartości brutto minimum: 150 000,00 zł., (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych); Ponadto Wykonawca wykaże, że dysponuje wymaganą ilością urządzeń wielofunkcyjnych w ilości 48 sztuk urządzeń monochromatycznych oraz 8 sztuk urządzeń kolorowych, wraz z opisem technicznym urządzeń, rokiem produkcji. Zamawiający wymaga zastosowania urządzeń jednego producenta, urządzeń nowych bądź używanych, nie starszych niż z roku 2014 (data produkcji).
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen ZGODNIE Z ZAPISAMI SIWZ
Zakresie warunkow udzialu ZGODNIE Z ZAPISAMI SIWZ
Wykaz potwierdzenie okolicznosci ZGODNIE Z ZAPISAMI SIWZ
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst ZGODNIE Z ZAPISAMI W PROJEKCIE UMOWY
IV 4 4 data 2018-12-18T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki PL
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 . OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH 24.1 Zamawiający informuje, że Administratorem danych osobowych Wykonawcy jest Zarząd Lokali Miejskich al. Kościuszki 47, 90-514 Łódź, tel. (42) 633-01-93, e-mail: zlm@zlm.lodz.pl 24.2 W sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych, można kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, za pośrednictwem adresu e-mail: iod@zlm.lodz.pl. 24.3 Dane osobowe będą przetwarzane zgodnie z zapisami § 6 ust 1 litera c) rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) (zwane dalej RODO) tj. przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz w celu archiwizacji. 24.4 Podstawę prawną przetwarzania danych osobowych stanowią art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawa Prawo zamówień publicznych. 24.5 Dane osobowe będą ujawniane wykonawcom, oferentom oraz wszystkim zainteresowanym, a także podmiotom przetwarzającym dane na podstawie zawartych umów. 24.6 Dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane przez okres 5 lat od dnia zakończenia postępowania a jeżeli czas trwania umowy i gwarancji oraz rękojmi przekracza 5 lat okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy, gwarancji i rękojmi. Okresy te dotyczą również Wykonawców, którzy złożyli oferty i nie zostały one uznane, jako najkorzystniejsze (nie zawarto z tymi Wykonawcami umowy). 24.7 Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp. 24.8 Przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO. 24.9 nie przysługuje Pani/Panu: − w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; − prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; − na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Criterion

Kryteria cena0,
Znaczenie 100,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)