,,DOSTAWA, INSTALACJA I KONFIGURACJA OPROGRAMOWANIA HIS WRAZ Z NIEZBĘDNYM DO JEGO URUCHOMIENIA SPRZĘTEM REALIZOWANA W RAMACH PROJEKTU ,,ZWIĘKSZENIE DOSTĘPNOŚCI DO E-USŁUG DLA PACJENTÓW ORAZ WDROŻENIE PODSTAWOWEGO OBIEGU ELEKTRONICZNEJ DOKUMENTACJI MEDYCZNEJ W CENTRUM MEDYCZNYM IM. DR. L.RYDYGIERA SP. Z O.O.”

Publication date 2018-12-10
End date 2018-12-18 00:00:00
Instytucja Centrum Medyczne im. dr Ludwika Rydygiera spółka z o.o.
Miejscowość Łódź
Województwo łódzkie
Branża
  • Osprzęt do minikomputerów,
  • Pakiety oprogramowania użytkowego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 659938-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 487000005, 302120005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest ,,Dostawa, instalacja i konfiguracja oprogramowania HIS wraz z niezbędnym do jego uruchomienia sprzętem realizowana w ramach projektu „Zwiększenie dostępności do e-usług dla pacjentów oraz wdrożenie podstawowego obiegu elektronicznej dokumentacji medycznej w Centrum Medycznym im. dr. L. Rydygiera Sp. z o.o."” zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Załączniku nr 1 do SIWZ oraz załącznikach do opisu przedmiotu zamówienia (OPZ) tj. Załączniki nr 1 ÷ 15 do OPZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 28262f52-7e1d-4bcf-b31e-fd3bf22719e6
Biuletyn 659938-N-2018
Zamawiajacy nazwa Centrum Medyczne im. dr Ludwika Rydygiera spółka z o.o.
Regon 47225228500000
Zamawiajacy adres ulica Sterlinga
Zamawiajacy adres numer domu 13
Zamawiajacy miejscowosc Łódź
Zamawiajacy kod pocztowy 90-217
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo łódzkie
Zamawiajacy telefon 426 335 877,
Zamawiajacy fax 426 335 877
Zamawiajacy email przetargi@centrumrydygiera.pl,
Adres strony url http://www.centrumrydygiera.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu ,,Zwiększenie dostępności do E-usług dla pacjentów oraz wdrożenie podstawowego obiegu elektronicznej dokumentacji medycznej w Centrum Medycznym im. dr. L. Rydygiera sp. z o.o."
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://www.centrumrydygiera.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://centrumrydygiera.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Pisemnie pod rygorem nieważności
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Centrum Medyczne im. dr. L. Rydygiera sp. z o.o. , ul. Próchnika 11, 90-408 Łódź, Kancelaria, Pokój nr 39
Nazwa nadana zamowieniu ,,DOSTAWA, INSTALACJA I KONFIGURACJA OPROGRAMOWANIA HIS WRAZ Z NIEZBĘDNYM DO JEGO URUCHOMIENIA SPRZĘTEM REALIZOWANA W RAMACH PROJEKTU ,,ZWIĘKSZENIE DOSTĘPNOŚCI DO E-USŁUG DLA PACJENTÓW ORAZ WDROŻENIE PODSTAWOWEGO OBIEGU ELEKTRONICZNEJ DOKUMENTACJI MEDYCZNEJ W CENTRUM MEDYCZNYM IM. DR. L.RYDYGIERA SP. Z O.O.”
Numer referencyjny XI/PN/2018
Czy dialog techniczny 1
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest ,,Dostawa, instalacja i konfiguracja oprogramowania HIS wraz z niezbędnym do jego uruchomienia sprzętem realizowana w ramach projektu „Zwiększenie dostępności do e-usług dla pacjentów oraz wdrożenie podstawowego obiegu elektronicznej dokumentacji medycznej w Centrum Medycznym im. dr. L. Rydygiera Sp. z o.o."” zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Załączniku nr 1 do SIWZ oraz załącznikach do opisu przedmiotu zamówienia (OPZ) tj. Załączniki nr 1 ÷ 15 do OPZ.
Cpv glowny przedmiot 48700000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 120
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow a) posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 250.000,00 zł – ocena na podstawie informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Wartości podane w walucie innej niż złoty polskie będą przeliczane według średniego kursu Narodowego Banku Polskiego ogłoszonego w dniu opublikowania ogłoszenia o zamówienia w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej. b) posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej o wartości minimum 500.000,00 zł – ocena na podstawie kserokopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem, opłaconej polisy wraz z dowodem jej opłacenia. Zaś w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów (oryginał) do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj.: b.1. Wykonawca przedstawi wykaz co najmniej 3 osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu przedmiotu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowania i świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia a także zakres wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Zamawiający dokona oceny spełnienia ww. warunku, na podstawie schematu organizacyjnego wykonania przedmiotu zamówienia zawartego w Załączniku nr 7 do SIWZ. b.2. Osoby ujęte przez Wykonawcę w wykazie winny spełniać następujące wymagania: b.2.1. Kierownik projektu – minimum 1 osoba posiadająca wyższe wykształcenie techniczne, doświadczenie w realizacji minimum 1 zamówienia polegającego na dostawie, instalacji i konfiguracji infrastruktury przetwarzania danych oraz oprogramowania HIS, PACS/RIS o wartości co najmniej 500.000 zł brutto; b.2.2. wdrożeniowiec HIS – minimum 1 osoba posiadające wyższe wykształcenie techniczne, doświadczenie w realizacji minimum 1 zamówienia polegającego na dostawie, instalacji i konfiguracji oprogramowania HIS (zgodnej z zakresem aplikacji określonym w Załączniku nr 12 do OPZ) b.2.3. wdrożeniowiec PACS/RIS – minimum 1 osoba posiadające wyższe wykształcenie techniczne, doświadczenie w realizacji minimum 1 zamówienia polegającego na dostawie, instalacji i konfiguracji oprogramowania PACS/RIS (zgodnej z zakresem aplikacji określonym w Załączniku nr 13 do OPZ) UWAGA! Zamawiający nie dopuszcza łączenia stanowisk w zakresie pełnionych funkcji.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow 1
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen a) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 13, 14 i 21 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu oraz, b) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego odnośnie skazania za wykroczenie na karę aresztu, w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 5 i 6 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, c) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, d) aktualne zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, e) oświadczenie Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności – Załącznik nr 10 do SIWZ, f) oświadczenie Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne – Załącznik nr 10 do SIWZ, g) oświadczenie Wykonawcy o braku wydania prawomocnego wyroku sądu skazującego za wykroczenie na karę ograniczenia wolności lub grzywny w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 5 i 6 ustawy Pzp – Załącznik nr 10 do SIWZ, h) oświadczenie Wykonawcy o braku wydania wobec niego ostatecznej decyzji administracyjnej o naruszeniu obowiązków wynikających z przepisów prawa pracy, prawa ochrony środowiska lub przepisów o zabezpieczeniu społecznym w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 7 ustawy Pzp – Załącznik nr 10 do SIWZ, i) oświadczenie Wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (t.j. Dz. U. z 2018 r., poz. 1445 z późn. zm.) – Załącznik nr 10 do SIWZ, j) w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenia zawarte w Załączniku nr 10 do SIWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
Zakresie warunkow udzialu a) Wykonawca przedłoży wykaz dostaw, zgodnie ze wzorem ujętym w Załączniku nr 6 do SIWZ, a.1. Dla Części I niniejszy warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży wykaz dostaw, zgodnie ze wzorem ujętym w Załączniku nr do 6 SIWZ, wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w minimalnym zakresie: a.1.1. Zamawiający uzna w/w warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże minimum jedną dostawę sprzętu komputerowego o wartości co najmniej 30.000 zł brutto. Przez wartość zamówienia rozumie się wartość sprzętu, oprogramowania oraz usług świadczonych w związku z ich konfiguracją, tj.: wynagrodzenie Wykonawcy z tytułu dostawy określonej kategorii sprzętu, oprogramowania oraz wynagrodzenie z tytułu jego konfiguracji i uruchomienia, otrzymane w ramach jednego zamówienia wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane. a.2. Dla Części II niniejszy warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży wykaz dostaw, zgodnie ze wzorem ujętym w Załączniku nr do 6 SIWZ, wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w minimalnym zakresie: a.2.1.jedną dostawę infrastruktury przetwarzania danych polegającą na instalacji i konfiguracji serwerów wraz z macierzą dyskową, o wartości co najmniej 100.000,00 zł brutto. Przez wartość zamówienia rozumie się wartość określonej kategorii sprzętu (serwerów, macierzy), oprogramowania (systemy operacyjne serwerów, oprogramowanie do wirtualizacji serwerów) oraz usług świadczonych w związku z ich konfiguracją i wdrożeniem w ramach jednego zamówienia, tj.: wynagrodzenie wykonawcy z tytułu dostawy określonej kategorii sprzętu, oprogramowania oraz wynagrodzenie z tytułu jego konfiguracji i uruchomienia; a.2.2.jedną dostawę oprogramowania HIS polegającą na instalacji i konfiguracji oprogramowania HIS wraz z wdrożeniem, o wartości co najmniej 300.000,00 zł brutto. Przez wartość zamówienia rozumie się wartość określonej kategorii oprogramowania HIS (zgodnej z zakresem aplikacji określonym w Załączniku nr 12 do OPZ) oraz usług świadczonych w związku z ich konfiguracją i wdrożeniem w ramach jednego zamówienia; a.2.3.jedną dostawę oprogramowania PACS/RIS polegającą na instalacji i konfiguracji oprogramowania PACS/RIS wraz z wdrożeniem, o wartości co najmniej 200.000,00 zł brutto. Przez wartość zamówienia rozumie się wartość określonej kategorii oprogramowania PACS/RIS (zgodnej z zakresem aplikacji określonym w Załączniku nr 13 do OPZ) oraz usług świadczonych w związku z ich konfiguracją i wdrożeniem w ramach jednego zamówienia; Wykonawca winien wykazać realizację dostaw w zakresie poszczególnych Części, na które będzie składał ofertę w pełnym zakresie w ramach każdej Części tj. Część I w zakresie ujętym w pkt. a1.1., Część II w zakresie ujętym w pkt. a.2.1. do a.2.3. co najmniej w minimalnej, wymaganej ilości w każdym punkcie. b) informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokości posiadanie środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 1 miesiąc przed upływem składania ofert, c) kserokopię, potwierdzoną za zgodność z oryginałem, opłaconej polisy OC wraz z dowodem jej opłacenia, zaś w przypadku jej braku inny dokument, potwierdzający , że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, d) oryginał lub kopię notarialnie poświadczonej umowy regulującej współpracę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenia zamówienia publicznego. Wykonawca przedstawi wykaz co najmniej 3 osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu przedmiotu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowania i świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia a także zakres wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Zamawiający dokona oceny spełnienia ww. warunku, na podstawie schematu organizacyjnego wykonania przedmiotu zamówienia zawartego w Załączniku nr 7 do SIWZ. a.2. Osoby ujęte przez Wykonawcę w wykazie winny spełniać następujące wymagania: a.2.1. Kierownik projektu – minimum 1 osoba posiadająca wyższe wykształcenie techniczne, doświadczenie w realizacji minimum 1 zamówienia polegającego na dostawie, instalacji i konfiguracji infrastruktury przetwarzania danych oraz oprogramowania HIS, PACS/RIS o wartości co najmniej 500.000 zł brutto; a.2.2. wdrożeniowiec HIS – minimum 1 osoba posiadające wyższe wykształcenie techniczne, doświadczenie w realizacji minimum 1 zamówienia polegającego na dostawie, instalacji i konfiguracji oprogramowania HIS (zgodnej z zakresem aplikacji określonym w Załączniku nr 12 do OPZ) a.2.3. wdrożeniowiec PACS/RIS – minimum 1 osoba posiadające wyższe wykształcenie techniczne, doświadczenie w realizacji minimum 1 zamówienia polegającego na dostawie, instalacji i konfiguracji oprogramowania PACS/RIS (zgodnej z zakresem aplikacji określonym w Załączniku nr 13 do OPZ) UWAGA! Zamawiający nie dopuszcza łączenia stanowisk w zakresie pełnionych funkcji.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 3.1. w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące dokumenty i oświadczenia: a) Wykonawca przedłoży wykaz dostaw, zgodnie ze wzorem ujętym w Załączniku nr 6 do SIWZ, a.1. Dla Części I niniejszy warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży wykaz dostaw, zgodnie ze wzorem ujętym w Załączniku nr do 6 SIWZ, wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w minimalnym zakresie: a.1.1. Zamawiający uzna w/w warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże minimum jedną dostawę sprzętu komputerowego o wartości co najmniej 30.000 zł brutto. Przez wartość zamówienia rozumie się wartość sprzętu, oprogramowania oraz usług świadczonych w związku z ich konfiguracją, tj.: wynagrodzenie Wykonawcy z tytułu dostawy określonej kategorii sprzętu, oprogramowania oraz wynagrodzenie z tytułu jego konfiguracji i uruchomienia, otrzymane w ramach jednego zamówienia wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane. a.2. Dla Części II niniejszy warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży wykaz dostaw, zgodnie ze wzorem ujętym w Załączniku nr do 6 SIWZ, wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w minimalnym zakresie: a.2.1. jedną dostawę infrastruktury przetwarzania danych polegającą na instalacji i konfiguracji serwerów wraz z macierzą dyskową, o wartości co najmniej 100.000,00 zł brutto. Przez wartość zamówienia rozumie się wartość określonej kategorii sprzętu (serwerów, macierzy), oprogramowania (systemy operacyjne serwerów, oprogramowanie do wirtualizacji serwerów) oraz usług świadczonych w związku z ich konfiguracją i wdrożeniem w ramach jednego zamówienia, tj.: wynagrodzenie wykonawcy z tytułu dostawy określonej kategorii sprzętu, oprogramowania oraz wynagrodzenie z tytułu jego konfiguracji i uruchomienia; a.2.2.jedną dostawę oprogramowania HIS polegającą na instalacji i konfiguracji oprogramowania HIS wraz z wdrożeniem, o wartości co najmniej 300.000,00 zł brutto. Przez wartość zamówienia rozumie się wartość określonej kategorii oprogramowania HIS (zgodnej z zakresem aplikacji określonym w Załączniku nr 12 do OPZ) oraz usług świadczonych w związku z ich konfiguracją i wdrożeniem w ramach jednego zamówienia; a.2.3.jedną dostawę oprogramowania PACS/RIS polegającą na instalacji i konfiguracji oprogramowania PACS/RIS wraz z wdrożeniem, o wartości co najmniej 200.000,00 zł brutto. Przez wartość zamówienia rozumie się wartość określonej kategorii oprogramowania PACS/RIS (zgodnej z zakresem aplikacji określonym w Załączniku nr 13 do OPZ) oraz usług świadczonych w związku z ich konfiguracją i wdrożeniem w ramach jednego zamówienia; Wykonawca winien wykazać realizację dostaw w zakresie poszczególnych Części, na które będzie składał ofertę w pełnym zakresie w ramach każdej Części tj. Część I w zakresie ujętym w pkt. a1.1., Część II w zakresie ujętym w pkt. a.2.1. do a.2.3. co najmniej w minimalnej, wymaganej ilości w każdym punkcie. b) informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokości posiadanie środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 1 miesiąc przed upływem składania ofert, c) kserokopię, potwierdzoną za zgodność z oryginałem, opłaconej polisy OC wraz z dowodem jej opłacenia, zaś w przypadku jej braku inny dokument, potwierdzający , że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, d) oryginał lub kopię notarialnie poświadczonej umowy regulującej współpracę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenia zamówienia publicznego. 3.2. w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, o którym mowa w Rozdziale 6, ust. 1, pkt. 1.1. SIWZ, Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące dokumenty i oświadczenia: a) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 13, 14 i 21 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu oraz, b) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego odnośnie skazania za wykroczenie na karę aresztu, w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 5 i 6 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, c) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, d) aktualne zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, e) oświadczenie Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności – Załącznik nr 10 do SIWZ, f) oświadczenie Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne – Załącznik nr 10 do SIWZ, g) oświadczenie Wykonawcy o braku wydania prawomocnego wyroku sądu skazującego za wykroczenie na karę ograniczenia wolności lub grzywny w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 5 i 6 ustawy Pzp – Załącznik nr 10 do SIWZ, h) oświadczenie Wykonawcy o braku wydania wobec niego ostatecznej decyzji administracyjnej o naruszeniu obowiązków wynikających z przepisów prawa pracy, prawa ochrony środowiska lub przepisów o zabezpieczeniu społecznym w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 7 ustawy Pzp – Załącznik nr 10 do SIWZ, i) oświadczenie Wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (t.j. Dz. U. z 2018 r., poz. 1445 z późn. zm.) – Załącznik nr 10 do SIWZ, j) w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenia zawarte w Załączniku nr 10 do SIWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 3.3. w celu potwierdzenia, że oferowana przez Wykonawcę dostawa i/lub usługa spełnia wymogi Zamawiającego: a.1. Wykonawca przedstawi wykaz co najmniej 3 osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu przedmiotu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowania i świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia a także zakres wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Zamawiający dokona oceny spełnienia ww. warunku, na podstawie schematu organizacyjnego wykonania przedmiotu zamówienia zawartego w Załączniku nr 7 do SIWZ. a.2. Osoby ujęte przez Wykonawcę w wykazie winny spełniać następujące wymagania: a.2.1. Kierownik projektu – minimum 1 osoba posiadająca wyższe wykształcenie techniczne, doświadczenie w realizacji minimum 1 zamówienia polegającego na dostawie, instalacji i konfiguracji infrastruktury przetwarzania danych oraz oprogramowania HIS, PACS/RIS o wartości co najmniej 500.000 zł brutto; a.2.2. wdrożeniowiec HIS – minimum 1 osoba posiadające wyższe wykształcenie techniczne, doświadczenie w realizacji minimum 1 zamówienia polegającego na dostawie, instalacji i konfiguracji oprogramowania HIS (zgodnej z zakresem aplikacji określonym w Załączniku nr 12 do OPZ) a.2.3. wdrożeniowiec PACS/RIS – minimum 1 osoba posiadające wyższe wykształcenie techniczne, doświadczenie w realizacji minimum 1 zamówienia polegającego na dostawie, instalacji i konfiguracji oprogramowania PACS/RIS (zgodnej z zakresem aplikacji określonym w Załączniku nr 13 do OPZ) UWAGA! Zamawiający nie dopuszcza łączenia stanowisk w zakresie pełnionych funkcji.
Czy wadium 1
Wadium Całość przedmiotu zamówienia - 16.000,00 PLN Część I - 1.400,00 PLN Część II - 14.600,00 PLN
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Na podstawie art. 144 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej Umowy a także w przypadkach gdy : 1.1. konieczność wprowadzenia takich zmian wynikać będzie z okoliczności, których przy dołożeniu należytej staranności nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego bez zwiększania ustalonego wynagrodzenia. 1.2. postanowienia Umowy dotyczące terminu wykonania Przedmiotu Umowy oraz wynagrodzenia Wykonawcy – w przypadku zmiany sposobu spełnienia świadczenia, zmian technologicznych spowodowanych w szczególności następującymi okolicznościami: 1.2.1. niedostępnością na rynku Urządzeń i oprogramowania wskazanych w ofercie lub Specyfikacji technicznej spowodowaną zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku tych Urządzeń, 1.2.2. pojawieniem się na rynku Urządzeń i oprogramowania nowszej generacji pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji Przedmiotu Umowy lub umożliwiających uzyskanie lepszej jakości, 1.2.3. koniecznością zrealizowania Umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych/technologicznych, niż wskazane w specyfikacji technicznej, w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem Przedmiotu Umowy; 1.3. wystąpią okoliczności nieprzewidziane w chwili zawarcia Umowy, a skutkujące koniecznością ograniczenia przez Zamawiającego zakresu Przedmiotu Umowy - zmianie ulegną postanowienia Umowy dotyczące Przedmiotu Umowy i jego zakresu, wynagrodzenia Wykonawcy, jego rozliczenia oraz obowiązków Wykonawcy i warunków gwarancji. 1.4. ze wstrzymania realizacji Umowy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy. 1.5. ze zmiany przepisów prawa mających wpływ na wykonywanie Przedmiotu Umowy; 1.6. z zaistnienia siły wyższej, tj. zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć ani mu zapobiec lub przezwyciężyć poprzez działanie z dochowaniem należytej staranności, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach; 1.7. w przypadku wystąpienia siły wyższej pod warunkiem, że Wykonawca powiadomi Zamawiającego pisemnie o wystąpieniu zdarzenia siły wyższej nie później aniżeli w ciągu 2 dni od dnia w/w zdarzenia. Przesunięcie terminu następuje o ilość dni, w których zdarzenie siły wyższej wystąpiło lub na czas usunięcia skutków działania siły wyższej; 1.8. ze zmiany terminu i sposobu płatności, o ile są one korzystne dla Zamawiającego.; 1.9. dopuszcza się zmiany w osobach mających pełnić określone funkcje w realizacji zamówienia, jeśli wcześniej wskazane osoby nie będą mogły pełnić swoich funkcji ze względów losowych, służbowych, z powodu niewłaściwego wykonywania powierzonych zadań lub z powodu niewłaściwego zachowania. Nowo wskazane przez Wykonawcę osoby muszą spełniać wszystkie warunki wskazane dla tych funkcji w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia obowiązującej w postępowaniu na podstawie którego zawarta została Umowa. Wykonawca musi uzyskać zgodę Zamawiającego na powierzenie obowiązków nowej osobie. W przypadku zmiany osób po stronie Zamawiającego, Zamawiający powiadomi Wykonawcę o takim fakcie; zmiana taka nie wymaga aneksu do Umowy; 1.10. dopuszcza się zmiany podwykonawców/rezygnację z podwykonawców przewidzianych do realizacji Umowy; jeżeli zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest zobowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia oraz jednocześnie dostarczyć Zamawiającemu oświadczenie o którym mowa w art. 25a ust.1 i dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia nowego podwykonawcy (takie jak obowiązywały w przedmiotowym postępowaniu); 1.11. dopuszcza się wprowadzenie podwykonawców do części zamówienia, dla których wcześniej nie przewidywano realizacji przez podwykonawców. W przypadku wystąpienia z wnioskiem o wprowadzenie realizacji przez podwykonawców nowych części zamówienia, Wykonawcę obowiązują zapisy § 3 ust. 8 Umowy; 1.12. dopuszcza się wprowadzenie podwykonawców do realizacji części zamówienia mimo, że w ofercie Wykonawca nie przewidział realizacji jakichkolwiek części zamówienia przez podwykonawców. W przypadku wystąpienia z wnioskiem o wprowadzenie realizacji przez podwykonawców jakiejś części zamówienia Wykonawcę obowiązują zapisy § 3 ust.8 Umowy; 1.13. w przypadku gdy w trakcie rozstrzygania postępowania/realizacji Umowy zaistnieje konieczność zastosowania mechanizmu odwróconego obciążenia VAT - w stosunku do towarów, których będzie dotyczył mechanizm odwróconego obciążenia VAT - Wykonawca będzie wystawiał faktury w wysokości netto, a wartość Umowy zostanie pomniejszona o wartość VAT, który uiszczał będzie Zamawiający na podstawie przepisów ustawy o podatku od towarów i usług; zmiana ta nie wymaga zmiany Umowy, 1.14. w przypadku gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację Przedmiotu Umowy - w takim przypadku dopuszcza się zmiany Umowy pozwalające na dostosowanie jej do nowych przepisów; zmiany takie nie spowodują wzrostu Wynagrodzenia, cen jednostkowych ani zmiany terminu wykonania Przedmiotu Umowy. 2. W przypadkach określonych w ust. 1 Zmawiający przewiduje możliwość: 2.1. przedłużenia terminu/ów realizacji Umowy o czas trwania przeszkody w realizacji Umowy, o której mowa w ust. 1; 2.2. zmiany sposobu wykonania Przedmiotu Umowy; 3. Zmiany Umowy będą dokonywane poprzez kolejno numerowane aneksy sporządzone przez Strony w formie pisemnej pod rygorem nieważności. Strony dopuszczają możliwość dokonywania wszelkich nieistotnych zmian Umowy. 4. Zmiana Miejsca użytkowania Przedmiotu umowy nie stanowi zmiany Umowy. Zamawiający zobowiązany jest do poinformowania Wykonawcy o takiej zmianie.
IV 4 4 data 2018-12-18T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zakup i dostawa sprzętu
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30212000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik krotki opis W ramach Części I wymagana będzie: 1.1. Szafy typu rack 42U, wg wymagań opisanych w Załączniku 1 do OPZ 1.2. UPS-a 7,5 kVA, wg wymagań opisanych w Załączniku 2 do OPZ 1.3. Przełącznika szkieletowego, wg wymagań opisanych w Załączniku 3 do OPZ 1.4. Komputerów PC, wg wymagań opisanych w Załączniku 10 do OPZ 1.5. Systemu operacyjnego PC, wg wymagań opisanych w Załączniku 5 do OPZ
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Zakup, instalacja i konfiguracja oprogramowania
Zalacznik cpv glowny przedmiot 48700000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik krotki opis W ramach Części II 2.1. wymagana będzie: 2.1.1. Instalacja Silnika bazy danych, wg wymagań opisanych w Załączniku 11 do OPZ 2.1.2. Rozbudowa HIS, wg wymagań opisanych w Załączniku 12 do OPZ; 2.1.3. Rozbudowa PACS/RIS, wg wymagań opisanych w Załączniku 13 do OPZ; 2.1.4. Integracja HIS z PACS/RIS, wg wymagań opisanych w Załączniku 14 do OPZ; 2.2. wymagana będzie dostawa, instalacja i konfiguracja 2.2.1. Serwera klastrowego, wg wymagań opisanych w Załączniku 6 do OPZ 2.2.2. Serwera bazy danych, wg wymagań opisanych w Załączniku 7 do OPZ 2.2.3. Rozbudowa serwerów aplikacyjnych, wg wymagań opisanych w Załączniku 8 do OPZ 2.2.4. Macierzy, wg wymagań opisanych w Załączniku 9 do OPZ 2.2.5. Serwerowego systemu operacyjnego, wg wymagań opisanych w Załączniku 10 do OPZ 2.2.6. Przeprowadzenie szkoleń z HIS, wg wymagań opisanych w Załączniku 15 do OPZ
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)