GuidZP400 |
28262f52-7e1d-4bcf-b31e-fd3bf22719e6
|
Biuletyn |
659938-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Centrum Medyczne im. dr Ludwika Rydygiera spółka z o.o.
|
Regon |
47225228500000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Sterlinga
|
Zamawiajacy adres numer domu |
13
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Łódź
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
90-217
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
łódzkie
|
Zamawiajacy telefon |
426 335 877,
|
Zamawiajacy fax |
426 335 877
|
Zamawiajacy email |
przetargi@centrumrydygiera.pl,
|
Adres strony url |
http://www.centrumrydygiera.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
,,Zwiększenie dostępności do E-usług dla pacjentów oraz wdrożenie podstawowego obiegu elektronicznej dokumentacji medycznej w Centrum Medycznym im. dr. L. Rydygiera sp. z o.o."
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://www.centrumrydygiera.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://centrumrydygiera.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Pisemnie pod rygorem nieważności
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Centrum Medyczne im. dr. L. Rydygiera sp. z o.o. , ul. Próchnika 11, 90-408 Łódź, Kancelaria, Pokój nr 39
|
Nazwa nadana zamowieniu |
,,DOSTAWA, INSTALACJA I KONFIGURACJA OPROGRAMOWANIA HIS WRAZ Z NIEZBĘDNYM DO JEGO URUCHOMIENIA SPRZĘTEM REALIZOWANA W RAMACH PROJEKTU ,,ZWIĘKSZENIE DOSTĘPNOŚCI DO E-USŁUG DLA PACJENTÓW ORAZ WDROŻENIE PODSTAWOWEGO OBIEGU ELEKTRONICZNEJ DOKUMENTACJI MEDYCZNEJ W CENTRUM MEDYCZNYM IM. DR. L.RYDYGIERA SP. Z O.O.”
|
Numer referencyjny |
XI/PN/2018
|
Czy dialog techniczny |
1
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest ,,Dostawa, instalacja i konfiguracja oprogramowania HIS wraz z niezbędnym do jego uruchomienia sprzętem realizowana w ramach projektu „Zwiększenie dostępności do e-usług dla pacjentów oraz wdrożenie podstawowego obiegu elektronicznej dokumentacji medycznej w Centrum Medycznym im. dr. L. Rydygiera Sp. z o.o."” zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Załączniku nr 1 do SIWZ oraz załącznikach do opisu przedmiotu zamówienia (OPZ) tj. Załączniki nr 1 ÷ 15 do OPZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
48700000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
120
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
a) posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej
250.000,00 zł – ocena na podstawie informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Wartości podane w walucie innej niż złoty polskie będą przeliczane według średniego kursu Narodowego Banku Polskiego ogłoszonego w dniu opublikowania ogłoszenia o zamówienia w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej.
b) posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej o wartości minimum 500.000,00 zł – ocena na podstawie kserokopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem, opłaconej polisy wraz z dowodem jej opłacenia. Zaś w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej
w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów (oryginał) do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj.:
b.1. Wykonawca przedstawi wykaz co najmniej 3 osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu przedmiotu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowania i świadczenie usług wraz
z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia a także zakres wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Zamawiający dokona oceny spełnienia ww. warunku, na podstawie schematu organizacyjnego wykonania przedmiotu zamówienia zawartego w Załączniku nr 7 do SIWZ.
b.2. Osoby ujęte przez Wykonawcę w wykazie winny spełniać następujące wymagania:
b.2.1. Kierownik projektu – minimum 1 osoba posiadająca wyższe wykształcenie techniczne, doświadczenie w realizacji minimum 1 zamówienia polegającego na dostawie, instalacji
i konfiguracji infrastruktury przetwarzania danych oraz oprogramowania HIS, PACS/RIS o wartości
co najmniej 500.000 zł brutto;
b.2.2. wdrożeniowiec HIS – minimum 1 osoba posiadające wyższe wykształcenie techniczne, doświadczenie w realizacji minimum 1 zamówienia polegającego na dostawie, instalacji
i konfiguracji oprogramowania HIS (zgodnej z zakresem aplikacji określonym w Załączniku nr 12 do OPZ)
b.2.3. wdrożeniowiec PACS/RIS – minimum 1 osoba posiadające wyższe wykształcenie techniczne, doświadczenie w realizacji minimum 1 zamówienia polegającego na dostawie, instalacji i konfiguracji oprogramowania PACS/RIS (zgodnej z zakresem aplikacji określonym w Załączniku nr 13 do OPZ)
UWAGA! Zamawiający nie dopuszcza łączenia stanowisk w zakresie pełnionych funkcji.
|
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
1
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
a) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 13, 14 i 21 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu oraz,
b) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego odnośnie skazania za wykroczenie na karę aresztu, w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 5 i 6 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu,
c) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
d) aktualne zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
e) oświadczenie Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności – Załącznik nr 10 do SIWZ,
f) oświadczenie Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne – Załącznik nr 10 do SIWZ,
g) oświadczenie Wykonawcy o braku wydania prawomocnego wyroku sądu skazującego za wykroczenie na karę ograniczenia wolności lub grzywny w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 5 i 6 ustawy Pzp – Załącznik nr 10 do SIWZ,
h) oświadczenie Wykonawcy o braku wydania wobec niego ostatecznej decyzji administracyjnej o naruszeniu obowiązków wynikających z przepisów prawa pracy, prawa ochrony środowiska lub przepisów o zabezpieczeniu społecznym w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 7 ustawy Pzp – Załącznik nr 10 do SIWZ,
i) oświadczenie Wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (t.j. Dz. U. z 2018 r., poz. 1445 z późn. zm.) – Załącznik nr 10 do SIWZ,
j) w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenia zawarte w Załączniku nr 10 do SIWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
|
Zakresie warunkow udzialu |
a) Wykonawca przedłoży wykaz dostaw, zgodnie ze wzorem ujętym w Załączniku nr 6 do SIWZ,
a.1. Dla Części I niniejszy warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży wykaz dostaw, zgodnie ze wzorem ujętym w Załączniku nr do 6 SIWZ, wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w minimalnym zakresie:
a.1.1. Zamawiający uzna w/w warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże minimum jedną dostawę sprzętu komputerowego o wartości co najmniej 30.000 zł brutto. Przez wartość zamówienia rozumie się wartość sprzętu, oprogramowania oraz usług świadczonych w związku z ich konfiguracją, tj.: wynagrodzenie Wykonawcy z tytułu dostawy określonej kategorii sprzętu, oprogramowania oraz wynagrodzenie z tytułu jego konfiguracji i uruchomienia, otrzymane w ramach jednego zamówienia wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane.
a.2. Dla Części II niniejszy warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży wykaz dostaw, zgodnie ze wzorem ujętym w Załączniku nr do 6 SIWZ, wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania
i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami,
o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w minimalnym zakresie:
a.2.1.jedną dostawę infrastruktury przetwarzania danych polegającą na instalacji i konfiguracji serwerów wraz z macierzą dyskową, o wartości co najmniej 100.000,00 zł brutto. Przez wartość zamówienia rozumie się wartość określonej kategorii sprzętu (serwerów, macierzy), oprogramowania (systemy operacyjne serwerów, oprogramowanie do wirtualizacji serwerów) oraz usług świadczonych w związku z ich konfiguracją i wdrożeniem w ramach jednego zamówienia, tj.: wynagrodzenie wykonawcy z tytułu dostawy określonej kategorii sprzętu, oprogramowania oraz wynagrodzenie z tytułu jego konfiguracji i uruchomienia;
a.2.2.jedną dostawę oprogramowania HIS polegającą na instalacji i konfiguracji oprogramowania HIS wraz z wdrożeniem, o wartości co najmniej 300.000,00 zł brutto. Przez wartość zamówienia rozumie się wartość określonej kategorii oprogramowania HIS (zgodnej z zakresem aplikacji określonym w Załączniku nr 12 do OPZ) oraz usług świadczonych w związku z ich konfiguracją i wdrożeniem w ramach jednego zamówienia;
a.2.3.jedną dostawę oprogramowania PACS/RIS polegającą na instalacji i konfiguracji oprogramowania PACS/RIS wraz z wdrożeniem, o wartości co najmniej 200.000,00 zł brutto.
Przez wartość zamówienia rozumie się wartość określonej kategorii oprogramowania PACS/RIS (zgodnej z zakresem aplikacji określonym w Załączniku nr 13 do OPZ) oraz usług świadczonych
w związku z ich konfiguracją i wdrożeniem w ramach jednego zamówienia;
Wykonawca winien wykazać realizację dostaw w zakresie poszczególnych Części, na które będzie składał ofertę w pełnym zakresie w ramach każdej Części tj. Część I w zakresie ujętym
w pkt. a1.1., Część II w zakresie ujętym w pkt. a.2.1. do a.2.3. co najmniej w minimalnej, wymaganej ilości w każdym punkcie.
b) informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokości posiadanie środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 1 miesiąc przed upływem składania ofert,
c) kserokopię, potwierdzoną za zgodność z oryginałem, opłaconej polisy OC wraz z dowodem jej opłacenia, zaś w przypadku jej braku inny dokument, potwierdzający , że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia,
d) oryginał lub kopię notarialnie poświadczonej umowy regulującej współpracę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenia zamówienia publicznego.
Wykonawca przedstawi wykaz co najmniej 3 osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu przedmiotu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowania i świadczenie usług wraz
z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia a także zakres wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Zamawiający dokona oceny spełnienia ww. warunku, na podstawie schematu organizacyjnego wykonania przedmiotu zamówienia zawartego w Załączniku nr 7 do SIWZ.
a.2. Osoby ujęte przez Wykonawcę w wykazie winny spełniać następujące wymagania:
a.2.1. Kierownik projektu – minimum 1 osoba posiadająca wyższe wykształcenie techniczne, doświadczenie w realizacji minimum 1 zamówienia polegającego na dostawie, instalacji
i konfiguracji infrastruktury przetwarzania danych oraz oprogramowania HIS, PACS/RIS o wartości
co najmniej 500.000 zł brutto;
a.2.2. wdrożeniowiec HIS – minimum 1 osoba posiadające wyższe wykształcenie techniczne, doświadczenie w realizacji minimum 1 zamówienia polegającego na dostawie, instalacji
i konfiguracji oprogramowania HIS (zgodnej z zakresem aplikacji określonym w Załączniku nr 12 do OPZ)
a.2.3. wdrożeniowiec PACS/RIS – minimum 1 osoba posiadające wyższe wykształcenie techniczne, doświadczenie w realizacji minimum 1 zamówienia polegającego na dostawie, instalacji i konfiguracji oprogramowania PACS/RIS (zgodnej z zakresem aplikacji określonym w Załączniku nr 13 do OPZ)
UWAGA! Zamawiający nie dopuszcza łączenia stanowisk w zakresie pełnionych funkcji.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
3.1. w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące dokumenty i oświadczenia:
a) Wykonawca przedłoży wykaz dostaw, zgodnie ze wzorem ujętym w Załączniku nr 6 do SIWZ,
a.1. Dla Części I niniejszy warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży wykaz dostaw, zgodnie ze wzorem ujętym w Załączniku nr do 6 SIWZ, wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w minimalnym zakresie:
a.1.1. Zamawiający uzna w/w warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże minimum jedną dostawę sprzętu komputerowego o wartości co najmniej 30.000 zł brutto. Przez wartość zamówienia rozumie się wartość sprzętu, oprogramowania oraz usług świadczonych w związku z ich konfiguracją, tj.: wynagrodzenie Wykonawcy z tytułu dostawy określonej kategorii sprzętu, oprogramowania oraz wynagrodzenie z tytułu jego konfiguracji i uruchomienia, otrzymane w ramach jednego zamówienia wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane.
a.2. Dla Części II niniejszy warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży wykaz dostaw, zgodnie ze wzorem ujętym w Załączniku nr do 6 SIWZ, wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania
i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami,
o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w minimalnym zakresie:
a.2.1. jedną dostawę infrastruktury przetwarzania danych polegającą na instalacji i konfiguracji serwerów wraz z macierzą dyskową, o wartości co najmniej 100.000,00 zł brutto. Przez wartość zamówienia rozumie się wartość określonej kategorii sprzętu (serwerów, macierzy), oprogramowania (systemy operacyjne serwerów, oprogramowanie do wirtualizacji serwerów) oraz usług świadczonych w związku z ich konfiguracją i wdrożeniem w ramach jednego zamówienia, tj.: wynagrodzenie wykonawcy z tytułu dostawy określonej kategorii sprzętu, oprogramowania oraz wynagrodzenie
z tytułu jego konfiguracji i uruchomienia;
a.2.2.jedną dostawę oprogramowania HIS polegającą na instalacji i konfiguracji oprogramowania HIS wraz z wdrożeniem, o wartości co najmniej 300.000,00 zł brutto. Przez wartość zamówienia rozumie się wartość określonej kategorii oprogramowania HIS (zgodnej z zakresem aplikacji określonym w Załączniku nr 12 do OPZ) oraz usług świadczonych w związku z ich konfiguracją i wdrożeniem w ramach jednego zamówienia;
a.2.3.jedną dostawę oprogramowania PACS/RIS polegającą na instalacji i konfiguracji oprogramowania PACS/RIS wraz z wdrożeniem, o wartości co najmniej 200.000,00 zł brutto.
Przez wartość zamówienia rozumie się wartość określonej kategorii oprogramowania PACS/RIS (zgodnej z zakresem aplikacji określonym w Załączniku nr 13 do OPZ) oraz usług świadczonych
w związku z ich konfiguracją i wdrożeniem w ramach jednego zamówienia;
Wykonawca winien wykazać realizację dostaw w zakresie poszczególnych Części, na które będzie składał ofertę w pełnym zakresie w ramach każdej Części tj. Część I w zakresie ujętym
w pkt. a1.1., Część II w zakresie ujętym w pkt. a.2.1. do a.2.3. co najmniej w minimalnej, wymaganej ilości w każdym punkcie.
b) informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokości posiadanie środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 1 miesiąc przed upływem składania ofert,
c) kserokopię, potwierdzoną za zgodność z oryginałem, opłaconej polisy OC wraz z dowodem jej opłacenia, zaś w przypadku jej braku inny dokument, potwierdzający , że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia,
d) oryginał lub kopię notarialnie poświadczonej umowy regulującej współpracę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenia zamówienia publicznego.
3.2. w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, o którym mowa w Rozdziale 6, ust. 1, pkt. 1.1. SIWZ, Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące dokumenty i oświadczenia:
a) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 13, 14 i 21 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu oraz,
b) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego odnośnie skazania za wykroczenie na karę aresztu, w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 5 i 6 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu,
c) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie
z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
d) aktualne zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
e) oświadczenie Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności – Załącznik nr 10 do SIWZ,
f) oświadczenie Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne – Załącznik nr 10 do SIWZ,
g) oświadczenie Wykonawcy o braku wydania prawomocnego wyroku sądu skazującego za wykroczenie na karę ograniczenia wolności lub grzywny w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 5 i 6 ustawy Pzp – Załącznik nr 10 do SIWZ,
h) oświadczenie Wykonawcy o braku wydania wobec niego ostatecznej decyzji administracyjnej o naruszeniu obowiązków wynikających z przepisów prawa pracy, prawa ochrony środowiska lub przepisów o zabezpieczeniu społecznym w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 7 ustawy Pzp – Załącznik nr 10 do SIWZ,
i) oświadczenie Wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (t.j. Dz. U. z 2018 r., poz. 1445 z późn. zm.) – Załącznik nr 10 do SIWZ,
j) w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenia zawarte w Załączniku nr 10 do SIWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
3.3. w celu potwierdzenia, że oferowana przez Wykonawcę dostawa i/lub usługa spełnia wymogi Zamawiającego:
a.1. Wykonawca przedstawi wykaz co najmniej 3 osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu przedmiotu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowania i świadczenie usług wraz
z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia a także zakres wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Zamawiający dokona oceny spełnienia ww. warunku, na podstawie schematu organizacyjnego wykonania przedmiotu zamówienia zawartego w Załączniku nr 7 do SIWZ.
a.2. Osoby ujęte przez Wykonawcę w wykazie winny spełniać następujące wymagania:
a.2.1. Kierownik projektu – minimum 1 osoba posiadająca wyższe wykształcenie techniczne, doświadczenie w realizacji minimum 1 zamówienia polegającego na dostawie, instalacji
i konfiguracji infrastruktury przetwarzania danych oraz oprogramowania HIS, PACS/RIS o wartości co najmniej 500.000 zł brutto;
a.2.2. wdrożeniowiec HIS – minimum 1 osoba posiadające wyższe wykształcenie techniczne, doświadczenie w realizacji minimum 1 zamówienia polegającego na dostawie, instalacji i konfiguracji oprogramowania HIS (zgodnej z zakresem aplikacji określonym w Załączniku nr 12 do OPZ)
a.2.3. wdrożeniowiec PACS/RIS – minimum 1 osoba posiadające wyższe wykształcenie techniczne, doświadczenie w realizacji minimum 1 zamówienia polegającego na dostawie, instalacji i konfiguracji oprogramowania PACS/RIS (zgodnej z zakresem aplikacji określonym w Załączniku nr 13 do OPZ)
UWAGA! Zamawiający nie dopuszcza łączenia stanowisk w zakresie pełnionych funkcji.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Całość przedmiotu zamówienia - 16.000,00 PLN
Część I - 1.400,00 PLN
Część II - 14.600,00 PLN
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Na podstawie art. 144 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej Umowy a także w przypadkach gdy :
1.1. konieczność wprowadzenia takich zmian wynikać będzie z okoliczności, których przy dołożeniu należytej staranności nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego bez zwiększania ustalonego wynagrodzenia.
1.2. postanowienia Umowy dotyczące terminu wykonania Przedmiotu Umowy oraz wynagrodzenia Wykonawcy – w przypadku zmiany sposobu spełnienia świadczenia, zmian technologicznych spowodowanych w szczególności następującymi okolicznościami:
1.2.1. niedostępnością na rynku Urządzeń i oprogramowania wskazanych w ofercie lub Specyfikacji technicznej spowodowaną zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku tych Urządzeń,
1.2.2. pojawieniem się na rynku Urządzeń i oprogramowania nowszej generacji pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji Przedmiotu Umowy lub umożliwiających uzyskanie lepszej jakości,
1.2.3. koniecznością zrealizowania Umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych/technologicznych, niż wskazane w specyfikacji technicznej, w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem Przedmiotu Umowy;
1.3. wystąpią okoliczności nieprzewidziane w chwili zawarcia Umowy, a skutkujące koniecznością ograniczenia przez Zamawiającego zakresu Przedmiotu Umowy - zmianie ulegną postanowienia Umowy dotyczące Przedmiotu Umowy i jego zakresu, wynagrodzenia Wykonawcy, jego rozliczenia oraz obowiązków Wykonawcy i warunków gwarancji.
1.4. ze wstrzymania realizacji Umowy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy.
1.5. ze zmiany przepisów prawa mających wpływ na wykonywanie Przedmiotu Umowy;
1.6. z zaistnienia siły wyższej, tj. zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć ani mu zapobiec lub przezwyciężyć poprzez działanie z dochowaniem należytej staranności, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach;
1.7. w przypadku wystąpienia siły wyższej pod warunkiem, że Wykonawca powiadomi Zamawiającego pisemnie o wystąpieniu zdarzenia siły wyższej nie później aniżeli w ciągu 2 dni od dnia
w/w zdarzenia. Przesunięcie terminu następuje o ilość dni, w których zdarzenie siły wyższej wystąpiło lub na czas usunięcia skutków działania siły wyższej;
1.8. ze zmiany terminu i sposobu płatności, o ile są one korzystne dla Zamawiającego.;
1.9. dopuszcza się zmiany w osobach mających pełnić określone funkcje w realizacji zamówienia, jeśli wcześniej wskazane osoby nie będą mogły pełnić swoich funkcji ze względów losowych, służbowych, z powodu niewłaściwego wykonywania powierzonych zadań lub z powodu niewłaściwego zachowania. Nowo wskazane przez Wykonawcę osoby muszą spełniać wszystkie warunki wskazane dla tych funkcji w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia obowiązującej w postępowaniu na podstawie którego zawarta została Umowa. Wykonawca musi uzyskać zgodę Zamawiającego na powierzenie obowiązków nowej osobie. W przypadku zmiany osób po stronie Zamawiającego, Zamawiający powiadomi Wykonawcę o takim fakcie; zmiana taka nie wymaga aneksu do Umowy;
1.10. dopuszcza się zmiany podwykonawców/rezygnację z podwykonawców przewidzianych do realizacji Umowy; jeżeli zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest zobowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je
w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia oraz jednocześnie dostarczyć Zamawiającemu oświadczenie
o którym mowa w art. 25a ust.1 i dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia nowego podwykonawcy (takie jak obowiązywały w przedmiotowym postępowaniu);
1.11. dopuszcza się wprowadzenie podwykonawców do części zamówienia, dla których wcześniej nie przewidywano realizacji przez podwykonawców. W przypadku wystąpienia z wnioskiem
o wprowadzenie realizacji przez podwykonawców nowych części zamówienia, Wykonawcę obowiązują zapisy § 3 ust. 8 Umowy;
1.12. dopuszcza się wprowadzenie podwykonawców do realizacji części zamówienia mimo, że w ofercie Wykonawca nie przewidział realizacji jakichkolwiek części zamówienia przez podwykonawców. W przypadku wystąpienia z wnioskiem o wprowadzenie realizacji przez podwykonawców jakiejś części zamówienia Wykonawcę obowiązują zapisy § 3 ust.8 Umowy;
1.13. w przypadku gdy w trakcie rozstrzygania postępowania/realizacji Umowy zaistnieje konieczność zastosowania mechanizmu odwróconego obciążenia VAT - w stosunku do towarów, których będzie dotyczył mechanizm odwróconego obciążenia VAT - Wykonawca będzie wystawiał faktury w wysokości netto, a wartość Umowy zostanie pomniejszona o wartość VAT, który uiszczał będzie Zamawiający na podstawie przepisów ustawy o podatku od towarów i usług; zmiana ta nie wymaga zmiany Umowy,
1.14. w przypadku gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację Przedmiotu Umowy - w takim przypadku dopuszcza się zmiany Umowy pozwalające na dostosowanie jej do nowych przepisów; zmiany takie nie spowodują wzrostu Wynagrodzenia, cen jednostkowych ani zmiany terminu wykonania Przedmiotu Umowy.
2. W przypadkach określonych w ust. 1 Zmawiający przewiduje możliwość:
2.1. przedłużenia terminu/ów realizacji Umowy o czas trwania przeszkody w realizacji Umowy, o której mowa w ust. 1;
2.2. zmiany sposobu wykonania Przedmiotu Umowy;
3. Zmiany Umowy będą dokonywane poprzez kolejno numerowane aneksy sporządzone przez Strony
w formie pisemnej pod rygorem nieważności. Strony dopuszczają możliwość dokonywania wszelkich nieistotnych zmian Umowy.
4. Zmiana Miejsca użytkowania Przedmiotu umowy nie stanowi zmiany Umowy. Zamawiający zobowiązany jest do poinformowania Wykonawcy o takiej zmianie.
|
IV 4 4 data |
2018-12-18T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 5 okres |
30
|