„Dostawa gazet codziennych, czasopism, magazynów, wydawnictw specjalistycznych oraz gazet w wersji elektronicznej dla Urzędu Miasta Łodzi w 2019 r.”

Publication date 2018-12-10
End date 2018-12-18 00:00:00
Instytucja Miasto Łódź, Wydział Zamówień Publicznych w Departamencie Obsługi i Administracji Urzędu Miasta Łodzi
Miejscowość Łódź
Województwo łódzkie
Branża
  • Gazety, dzienniki, czasopisma i magazyny

Szczegóły

Numer ogłoszenia 659820-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 222000002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

[Numeracja zgodna z SIWZ] 3.1 Przedmiotem niniejszego postępowania jest dostawa gazet codziennych, czasopism, magazynów, wydawnictw specjalistycznych oraz gazet w wersji elektronicznej dla UMŁ w 2019 roku.
3.2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 do SIWZ.
3.3 Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych:
 część nr 1 – dostawa gazet codziennych
 część nr 2 – dostawa prasy specjalistycznej
 część nr 3 – dostawa prasy w formie elektronicznej
Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty na jedną lub więcej części.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 18945c04-13f2-48e6-aa9f-25e44d247137
Biuletyn 659820-N-2018
Zamawiajacy nazwa Miasto Łódź, Wydział Zamówień Publicznych w Departamencie Obsługi i Administracji Urzędu Miasta Łodzi
Regon 00051418200000
Zamawiajacy adres ulica ks. I. J. Skorupki
Zamawiajacy adres numer domu 21
Zamawiajacy miejscowosc Łódź
Zamawiajacy kod pocztowy 90-532
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo łódzkie
Zamawiajacy telefon 42 638 48 88
Zamawiajacy fax 42 638 48 77
Zamawiajacy email m.jermolinska@uml.lodz.pl, w.seliga@uml.lodz.pl
Adres strony url http:// bip.uml.lodz.pl/urzad-miasta/przetargi/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http:// bip.uml.lodz.pl/urzad-miasta/przetargi/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http:// bip.uml.lodz.pl/urzad-miasta/przetargi/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Ofertę należy złożyć w sekretariacie Wydziału Zamówień Publicznych w Departamencie Obsługi i Administracji Urzędu Miasta Łodzi, ul. ks. Ignacego Skorupki 21, 90-532 Łódź, pokój nr 8, III piętro
Nazwa nadana zamowieniu „Dostawa gazet codziennych, czasopism, magazynów, wydawnictw specjalistycznych oraz gazet w wersji elektronicznej dla Urzędu Miasta Łodzi w 2019 r.”
Numer referencyjny DOA-ZP-II.271.157.2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu [Numeracja zgodna z SIWZ] 3.1 Przedmiotem niniejszego postępowania jest dostawa gazet codziennych, czasopism, magazynów, wydawnictw specjalistycznych oraz gazet w wersji elektronicznej dla UMŁ w 2019 roku. 3.2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 do SIWZ. 3.3 Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych:  część nr 1 – dostawa gazet codziennych  część nr 2 – dostawa prasy specjalistycznej  część nr 3 – dostawa prasy w formie elektronicznej Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty na jedną lub więcej części.
Cpv glowny przedmiot 22200000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Informacje na temat katalogow Termin wykonania zamówienia: dla części nr 1 - od dnia podpisania umowy do dnia 31 grudnia 2019 r. dla części nr 2 - od dnia podpisania umowy do dnia 31 grudnia 2019 r. dla części nr 3 - od dnia podpisania umowy do dnia 31 grudnia 2019 r.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione WYKONAWCA BEZ WEZWANIA ZAMAWIAJĄCEGO zobowiązany jest, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert (http://przetargi.bip.uml.lodz.pl), przekazać zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zamawiający może wykluczyć wykonawcę na każdym etapie postępowania o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, składa każdy z Wykonawców.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zakres i warunki zmian zawartej umowy oraz pozostałe kwestie związane z umową zostały określone we wzorach umów - Załącznik Nr 5 do SIWZ
IV 4 4 data 2018-12-18T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 13:00
IV 4 4 jezyki Korespondencja w niniejszym postępowaniu prowadzona jest w języku polskim. Oznacza to, że wszelka korespondencja w języku obcym jest składana wraz z tłumaczeniem na język polski.
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 [Numeracja zgodna z SIWZ]: 5. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU 5.1 O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu dotyczące: 5.1.1 posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów - Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. 5.1.2 sytuacji ekonomicznej lub finansowej – Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. 5.1.3 zdolności technicznej lub zawodowej - Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. 5.2 W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia spełnianie warunków udziału w postępowaniu określonych w pkt. 5.1.1-5.1.3 SIWZ oceniane będzie łącznie. 6. PODSTAWY WYKLUCZENIA WYKONAWCÓW 6.1 O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu. 6.2 Z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Zamawiający wykluczy: 6.2.1 Wykonawców w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust.1 pkt 12-23 oraz art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp, 6.2.2 Wykonawców wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, jeżeli chociaż w odniesieniu do jednego z nich zaistnieją okoliczności, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 12-23 oraz ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp. 6.3 Wykonawca, który podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 13 i 14 oraz 16–20 lub ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp, może przedstawić dowody na to, że podjęte przez niego środki są wystarczające do wykazania jego rzetelności, w szczególności udowodnić naprawienie szkody wyrządzonej przestępstwem lub przestępstwem skarbowym, zadośćuczynienie pieniężne za doznaną krzywdę lub naprawienie szkody, wyczerpujące wyjaśnienie stanu faktycznego oraz współpracę z organami ścigania oraz podjęcie konkretnych środków technicznych, organizacyjnych i kadrowych, które są odpowiednie dla zapobiegania dalszym przestępstwom lub przestępstwom skarbowym lub nieprawidłowemu postępowaniu wykonawcy. Przepisu zdania pierwszego nie stosuje się, jeżeli wobec wykonawcy, będącego podmiotem zbiorowym, orzeczono prawomocnym wyrokiem sądu zakaz ubiegania się o udzielenie zamówienia oraz nie upłynął określony w tym wyroku okres obowiązywania tego zakazu. 6.4 Wykonawca nie podlega wykluczeniu, jeżeli zamawiający, uwzględniając wagę i szczególne okoliczności czynu wykonawcy, uzna za wystarczające dowody przedstawione na podstawie pkt 6.3. SIWZ. 7. WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU 7.1 Zgodnie z art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy wykonawca, którego oferta została oceniona, jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 7.2 Do oferty Wykonawca dołącza: 7.2.1 aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o braku podstaw wykluczenia z postępowania zgodnie z art. 25a ust. 1 ustawy Pzp (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ). W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców (dotyczy również wspólników spółki cywilnej) oświadczenie, o którym mowa w pkt 7.2.1 SIWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 7.3 WYKONAWCA BEZ WEZWANIA ZAMAWIAJĄCEGO zobowiązany jest, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert (http://przetargi.bip.uml.lodz.pl), przekazać zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, składa każdy z Wykonawców. 7.4 Zamawiający na każdym etapie postępowania może wezwać wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlega wykluczeniu, spełnia warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzi uzasadniona podstawa do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów. 7.5 Zamawiający może wykluczyć wykonawcę na każdym etapie postępowania o udzielenie zamówienia. 7.6 Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy Pzp, jeżeli zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2017r. poz. 570). 7.7 W przypadku wskazania przez wykonawcę dostępności wymaganych oświadczeń lub dokumentów w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez wykonawcę oświadczenia lub dokumenty. Jeżeli oświadczenia i dokumenty, o których mowa w zdaniu pierwszym są sporządzone w języku obcym Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia ich tłumaczenia na język polski. 7.8 W przypadku wskazania przez wykonawcę wymaganych oświadczeń lub dokumentów, które znajdują się w posiadaniu zamawiającego, w szczególności oświadczeń lub dokumentów przechowywanych przez zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy Pzp, korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne. 19. INFORMACJE KOŃCOWE 19.1 Zamawiający nie przewiduje: 19.1.1 zawarcia umowy ramowej, 19.1.2 składania ofert wariantowych, 19.1.3 rozliczania w walutach obcych, 19.1.4 aukcji elektronicznej, 19.1.5 dynamicznego systemu zakupów, 19.1.6 zwrotu kosztów udziału w postępowaniu, 19.1.7 udzielenia zamówień na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp, 19.2 Zamawiający przewiduje prawo opcji na podstawie art. 34 ust. 5 ustawy Pzp w wysokości:  dla części nr 1 zamówienia: do 50 % wartości zamówienia podstawowego dla Biura Promocji, Komunikacji Społecznej i Turystyki oraz do 20% wartości umowy dla Biura Rady Miejskiej  dla części nr 2 zamówienia: do 50 % wartości zamówienia podstawowego dla Biura Promocji, Komunikacji Społecznej i Turystyki oraz do 20% wartości umowy dla Biura Rady Miejskiej  dla części nr 3 zamówienia: do 50 % wartości umowy dla Biura Promocji, Komunikacji Społecznej i Turystyki 19.3 Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia ilości zamówionych towarów z jednoczesnym zmniejszeniem do 30% wartości umowy w części 1 i 2 zamówienia. Wykonawca otrzyma wynagrodzenie za faktycznie zamówioną i dostarczoną ilość towarów. 19.4 Zakres i warunki zmian zawartej umowy oraz pozostałe kwestie związane z umową zostały określone we wzorach umów - Załącznik Nr 5 do SIWZ.

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa gazet codziennych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 22200000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Termin wykonania zamówienia dla części nr 1 - od dnia podpisania umowy do dnia 31 grudnia 2019 r.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem niniejszego postępowania jest: Dostawa prasy codziennej do UMŁ w 2019 r. w ilościach i wartościach wyszczególnionych w Załączniku nr 1 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa prasy specjalistycznej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 22200000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Termin wykonania zamówienia dla części nr 2 - od dnia podpisania umowy do dnia 31 grudnia 2019 r.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem niniejszego postępowania: Dostawa prasy specjalistycznej do UMŁ w 2019 r. w ilościach i wartościach wyszczególnionych w Załączniku nr 1 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Dostawa prasy w formie elektronicznej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 22200000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Termin wykonania zamówienia dla części nr 3 - od dnia podpisania umowy do dnia 31 grudnia 2019 r.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem niniejszego postępowania jest: Dostawa prasy codziennej do UMŁ w 2019 r. w ilościach i wartościach wyszczególnionych w Załączniku nr 1 do SIWZ.
  

Criterion

Kryteria Czas dostawy
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)