ZAKUP I DOSTAWY PIECZYWA I WYROBÓW CIASTKARSKICH W 2019 R.

Publication date 2018-12-10
End date 2018-12-18 00:00:00
Instytucja 21 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Elblągu
Miejscowość Elbląg
Województwo warmińsko-mazurskie
Branża
  • Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie

Szczegóły

Numer ogłoszenia 659354-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 158100009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawy pieczywa i wyrobów ciastkarskich w 2019 r. w czterech częściach zamówienia: Część zamówienia nr 1 – Garnizon Elbląg - zawiera 20 pozycji asortymentowych; Część zamówienia nr 2 – Garnizon Braniewo - zawiera 20 pozycji asortymentowych; Część zamówienia nr 3 – Garnizon Bartoszyce - zawiera 20 pozycji asortymentowych; Część zamówienia nr 4 – Garnizon Morąg - zawiera 20 pozycji asortymentowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 i 5 do SIWZ. Zamówienie jest realizowane z wykorzystaniem prawa opcji. Opcja polega na powtórzeniu tego samego asortymentu dla ilości maksymalnych określonych w SIWZ. Zakres zgodnie z załącznikiem I.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 420dad8d-6e77-4706-bc42-28e70d1bce1d
Biuletyn 659354-N-2018
Zamawiajacy nazwa 21 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Elblągu
Regon 28138539600000
Zamawiajacy adres ulica ul. Kwiatkowskiego
Zamawiajacy adres numer domu 15
Zamawiajacy miejscowosc Elbląg
Zamawiajacy kod pocztowy 82-300
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo warmińsko-mazurskie
Zamawiajacy telefon 261 313 015
Zamawiajacy fax 261 313 304
Zamawiajacy email 21wog@ron.mil.pl
Adres strony url www.21wog.wp.mil.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny 21 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Elblągu
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.21wog.wp.mil.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 21 Wojskowy Oddział Gospodarczy, ul. Kwiatkowskiego 15, 82-300 Elbląg
Nazwa nadana zamowieniu ZAKUP I DOSTAWY PIECZYWA I WYROBÓW CIASTKARSKICH W 2019 R.
Numer referencyjny 45/SZP/2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawy pieczywa i wyrobów ciastkarskich w 2019 r. w czterech częściach zamówienia: Część zamówienia nr 1 – Garnizon Elbląg - zawiera 20 pozycji asortymentowych; Część zamówienia nr 2 – Garnizon Braniewo - zawiera 20 pozycji asortymentowych; Część zamówienia nr 3 – Garnizon Bartoszyce - zawiera 20 pozycji asortymentowych; Część zamówienia nr 4 – Garnizon Morąg - zawiera 20 pozycji asortymentowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 i 5 do SIWZ. Zamówienie jest realizowane z wykorzystaniem prawa opcji. Opcja polega na powtórzeniu tego samego asortymentu dla ilości maksymalnych określonych w SIWZ. Zakres zgodnie z załącznikiem I.
Cpv glowny przedmiot 15810000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Informacje na temat katalogow Wymagany termin wykonania zamówienia: • dla części zamówienia nr 1 – od daty zawarcia umowy, jednak nie wcześniej niż od dnia 02.01.2019 r. do dnia 31.12.2019 r.; • dla części zamówienia nr 2 – od daty zawarcia umowy, jednak nie wcześniej niż od dnia 02.01.2019 r. do dnia 31.12.2019 r.; • dla części zamówienia nr 3 – od daty zawarcia umowy, jednak nie wcześniej niż od dnia 02.01.2019 r. do dnia 31.12.2019 r.; • dla części zamówienia nr 4 – od daty zawarcia umowy, jednak nie wcześniej niż od dnia 02.01.2019 r. do dnia 31.12.2019 r.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1.Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. 2. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: 1) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 1 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 2) Dokumenty, o których mowa w ppkt 1) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3)Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ppkt 1), zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sadowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis pkt 2) stosuje się odpowiednio. 4)W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielnie zamówienia, inne podmioty:1) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty określone w pkt 1 lub 2 składa każdy z tych Wykonawców.
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje wprowadzenie zmian postanowień umowy dotyczące:1) zmiany ilości i częstotliwości dostaw w stosunku do wcześniej złożonych zamówień w przypadkach, których nie można było przewidzieć w dniu zawarcia umowy, (w szczególności zmiany stanów osobowych, restrukturyzacji Sił Zbrojnych, zmiany obowiązujących aktów prawnych w zakresie uprawnień do wyżywienia żołnierzy). Wartością końcową umowy będzie wówczas wartość faktycznie zrealizowanych dostaw, z zastrzeżeniem, że wartość umowy nie przekroczy kwoty określonej w § 2 ust. 1 wzoru umowy. 2)zmiany w ilości środków spożywczych dostarczanych do wskazanego miejsca odbioru (zmniejszenie lub zwiększenie), zmianę danego środka spożywczego dla wskazanego miejsca odbioru na inny, który nie był przewidziany dla tego miejsca, lecz jest objęty umową, z zastrzeżeniem, że cena całej umowy, wynikająca z jej postanowień nie może ulec zwiększeniu. O zmianie tej Zamawiający poinformuje Wykonawcę z co najmniej 7 dniowym wyprzedzeniem podając zakres zmian, a Wykonawca zobowiązany jest do przyjęcia powyższego do realizacji. Jeżeli wystąpi znaczna liczba zmian – nie później niż do 10 każdego następnego miesiąca Zamawiający dokona analizy realizacji umowy w związku ze zmianami i opracuje w tym zakresie aneks do umowy. 3)zmiany wysokości wynagrodzenia w sytuacji, gdy nastąpi urzędowa zmiana stawki podatku VAT. 4) zmiana sposobu spełniania świadczeń w sytuacji, gdy nastąpi zmiana przepisów prawnych mających wpływ na wykonanie przedmiotu umowy. 5)wystąpi konieczność zmiany umowy na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Pzp.
IV 4 4 data 2018-12-18T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 08:30
IV 4 4 jezyki POLSKI
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Garnizon Elbląg
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15810000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Wymagany termin wykonania zamówienia: • dla części zamówienia nr 1 – od daty zawarcia umowy, jednak nie wcześniej niż od dnia 02.01.2019 r. do dnia 31.12.2019 r.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawy pieczywa i wyrobów ciastkarskich w 2019 r. w części zamówienia nr 1- Garnizon Elbląg w zakresie 20 pozycji asortymentowych.Nazwa asortymentu, jednostka miary, ilości minimalne, ilości maksymalne: 1.Bułka pszenna zwykła,kg,1300, 2535; 2.Bułka graham,kg, 260, 507; 3.Rogal pszenny, kg, 300, 585; 4.Bułka tarta ,kg, 300, 585; 5. Chleb żytni razowy, kg, 230, 445; 6. Chleb zwykły krojony w foli, kg, 4000, 7800; 7.Chleb mieszany słonecznikowy,kg, 400, 780; 8. Chleb mieszany z soją, kg, 300, 585; 9.Chleb zwykły, kg, 100, 195; 10.Drożdżówka z nadzieniem, kg,150, 290; 11.Drożdżówka z jagodami, kg, 150, 290; 12. Placek drożdżowy, kg, 150, 290; 13. Pączek, kg, 150, 290; 14.Makowiec, kg,100, 195; 15.Mazurek, kg, 20 , 39; 16. Serniki, kg, 100, 195; 17.Babka w polewie,kg, 130, 250; 18.Jabłecznik, kg, 80, 156; 19.Piernik w polewie, kg, 30, 58; 20.Keks,kg, 20, 39. Miejsca dostaw: - Grupa Zabezpieczenia 21 WOG Elbląg,ul. Kwiatkowskiego 15; -Grupa Zabezpieczenia 21 WOG Elbląg,ul. Królewiecka 169/130; Grupa Zabezpieczenia 21 WOG Elbląg,ul. Łęczycka 10-12.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Garnizon Braniewo
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15810000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Wymagany termin wykonania zamówienia: • dla części zamówienia nr 2 – od daty zawarcia umowy, jednak nie wcześniej niż od dnia 02.01.2019 r. do dnia 31.12.2019 r.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawy pieczywa i wyrobów ciastkarskich w części zamówienia nr 2 - Garnizon Braniewo w zakresie 20 pozycji asortymentowych.Nazwa asortymentu, jednostka miary, ilości minimalne, ilości maksymalne: 1.Bułka pszenna zwykła, kg, 1100, 2145; 2.Bułka graham, kg, 500, 975; 3. Rogal pszenny, kg , 100, 195; 4.Bułka tarta, kg, 200, 390; 5. Chleb żytni razowy, kg, 800, 1560; 6. Chleb zwykły krojony w foli, kg, 6000, 11700; 7.Chleb mieszany słonecznikowy, kg, 400, 780; 8.Chleb mieszany z soją, kg, 400, 780; 9.Chleb zwykły, kg , 400, 780; 10. Drożdżówka z nadzieniem, kg, 150, 290; 11.Drożdżówka z jagodami, kg , 150, 290; 12.Placek drożdżowy, kg, 75 ,145; 13.Pączek, kg, 200, 390; 14.Makowiec, kg, 20, 39; 15. Mazurek,kg, 20, 39 16. Serniki, kg, 20, 39; 17.Babka w polewie, kg, 20, 39; 18.Jabłecznik, kg, 20, 39; 19. Piernik w polewie, kg, 20, 39; 20.Keks, kg, 20, 39. Miejsce dostaw:Grupa Zabezpieczenia 21 WOG, Braniewo ul. Sikorskiego 41.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Garnizon Bartoszyce
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15810000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Wymagany termin wykonania zamówienia: • dla części zamówienia nr 3 – od daty zawarcia umowy, jednak nie wcześniej niż od dnia 02.01.2019 r. do dnia 31.12.2019 r.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawy pieczywa i wyrobów ciastkarskich w części zamówienia nr 3 - Garnizon Bartoszyce w zakresie 20 pozycji asortymentowych. Nazwa asortymentu, jednostka miary, ilości minimalne, ilości maksymalne: 1.Bułka pszenna zwykła, kg, 1100, 2145; 2. Bułka graham, kg, 500, 975; 3.Rogal pszenny,kg, 100, 195; 4. Bułka tarta, kg, 200, 390; 5. Chleb żytni razowy, kg, 800, 1560; 6.Chleb zwykły krojony w foli, kg, 6000, 11700; 7.Chleb mieszany słonecznikowy, kg, 400 , 780; 8. Chleb mieszany z soją, kg, 400, 780; 9. Chleb zwykły, kg, 400, 780; 10.Drożdżówka z nadzieniem, kg, 150, 290; 11.Drożdżówka z jagodami, kg, 150, 290; 12. Placek drożdżowy, kg, 75, 145; 13. Pączek, kg, 200, 390; 14.Makowiec, kg, 20, 39; 15. Mazurek, kg, 20, 39; 16.Serniki, kg , 20, 39; 17. Babka w polewie, kg, 20, 39; 18.Jabłecznik, kg, 20, 39; 19.Piernik w polewie, kg, 20, 39; 20.Keks, kg, 20, 39.Miejsce dostaw: Grupa Zabezpieczenia 21 WOG Bartoszyce ul. Wojska Polskiego 4.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Garnizon Morąg
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15810000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Wymagany termin wykonania zamówienia: • dla części zamówienia nr 4 – od daty zawarcia umowy, jednak nie wcześniej niż od dnia 02.01.2019 r. do dnia 31.12.2019 r.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawy pieczywa i wyrobów ciastkarskich w części zamówienia nr 4 - Garnizon Morąg w zakresie 20 pozycji asortymentowych. Nazwa asortymentu, jednostka miary, ilości minimalne, ilości maksymalne: 1.Bułka pszenna zwykła, kg,1000, 1950; 2.Bułka graham, kg, 100, 195; 3.Rogal pszenny, kg, 400, 780; 4.Bułka tarta,kg, 200, 390; 5.Chleb żytni razowy, kg, 400, 780; 6.Chleb zwykły krojony w foli, kg, 8600, 16770; 7.Chleb mieszany słonecznikowy, kg, 400, 780; 8. Chleb mieszany z soją, kg, 400, 780; 9.Chleb zwykły, kg, 100, 195; 10.Drożdżówka z nadzieniem, kg, 200, 390 11. Drożdżówka z jagodami, kg, 100, 195; 12.Placek drożdżowy, kg, 220, 429, 13. Pączek, kg, 200, 390; 14.Makowiec, kg, 30, 58; 15.Mazurek, kg, 30, 58; 16. Serniki; kg, 30, 58; 17.Babka w polewie, kg,30, 58; 18. Jabłecznik, kg, 30, 58; 19.Piernik w polewie, kg, 30, 58; 20.Keks, kg, 30, 58. Miejsce dostaw: Grupa Zabezpieczenia 21 WOG ,Morąg, al. Wojska Polskiego 16.
  

Criterion

Kryteria Cena brutto oferty dla ilości minimalnych
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Przyjęty do realizacji wariant dostaw
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)