Dostawa worków jednorazowych

Publication date 2018-12-10
End date 2018-12-18 00:00:00
Instytucja Kujawsko-Pomorskie Centrum Pulmonologii w Bydgoszczy
Miejscowość Bydgoszcz
Województwo kujawsko-pomorskie
Branża
  • Torebki i torby z odpadów i resztek polietylenu

Szczegóły

Numer ogłoszenia 659783-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 196400004
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiot zamówienia jest dostawa worków jednorazowych tj.:
1.2. Pakiet 1: Worki do transportu zwłok;
1.3. Pakiet 2: Worki na odpady;
1.4. Pakiet 3: Folia spożywcza, rękawice foliowe, reklamówki, woreczki.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z podaniem ilości asortymentu zawarty jest w Formularzu cenowym/Przedmiot zamówienia, stanowiącym załączniki nr 1-1 do 1-3 SIWZ.
3. Zaoferowane w Pakiecie 3 worki muszą spełniać wymagania wyrobów przeznaczonych do kontaktu z żywnością.
4. Zamawiający dla Pakietu 3 poz. 2-4 określa następujący, dopuszczalny sposób zaoferowania przedmiotu zamówienia:
4.1. W Formularzu cenowym/Przedmiot zamówienia (załącznik nr 1-3 SIWZ ),
w kolumnie „Zaoferowana ilość opakowań” należy podać wymagane w SIWZ ilości przedmiotu zamówienia tzn. ilość opakowań po przeliczeniu zapotrzebowania. Jeżeli z przeliczeń nie wynikają pełne opakowania, należy podać ilość ułamkową z zaokrągleniem do dwóch miejsc po przecinku (zgodnie z zasadą arytmetyczną).
4.2. Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczenia towaru w pełnych opakowaniach. Jeżeli ilość wymagana przez Zamawiającego jest mniejsza niż ilość znajdująca się w opakowaniu, Wykonawca powinien uwzględnić tę różnicę w kalkulacji ceny.
5. Szczegółowe zasady realizacji dostaw określa projekt umowy stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ.


Dodatkowe informacje

GuidZP400 850689ce-8b52-4fd7-b287-c4b727739c71
Biuletyn 659783-N-2018
Zamawiajacy nazwa Kujawsko-Pomorskie Centrum Pulmonologii w Bydgoszczy
Regon 9235693000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Seminaryjna
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Bydgoszcz
Zamawiajacy kod pocztowy 85326
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo kujawsko-pomorskie
Zamawiajacy telefon 052 3256735, 3256609
Zamawiajacy fax 523 256 606
Zamawiajacy email zampub@szpital-pluc.bydgoszcz.pl
Adres strony url www.kpcp.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.kpcp.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Kujawsko-Pomorskie Centrum Pulmonologii w Bydgoszczy, ul. Seminaryjna 1, 85-326 Bydgoszcz
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa worków jednorazowych
Numer referencyjny 50 Z PN 18
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiot zamówienia jest dostawa worków jednorazowych tj.: 1.2. Pakiet 1: Worki do transportu zwłok; 1.3. Pakiet 2: Worki na odpady; 1.4. Pakiet 3: Folia spożywcza, rękawice foliowe, reklamówki, woreczki. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z podaniem ilości asortymentu zawarty jest w Formularzu cenowym/Przedmiot zamówienia, stanowiącym załączniki nr 1-1 do 1-3 SIWZ. 3. Zaoferowane w Pakiecie 3 worki muszą spełniać wymagania wyrobów przeznaczonych do kontaktu z żywnością. 4. Zamawiający dla Pakietu 3 poz. 2-4 określa następujący, dopuszczalny sposób zaoferowania przedmiotu zamówienia: 4.1. W Formularzu cenowym/Przedmiot zamówienia (załącznik nr 1-3 SIWZ ), w kolumnie „Zaoferowana ilość opakowań” należy podać wymagane w SIWZ ilości przedmiotu zamówienia tzn. ilość opakowań po przeliczeniu zapotrzebowania. Jeżeli z przeliczeń nie wynikają pełne opakowania, należy podać ilość ułamkową z zaokrągleniem do dwóch miejsc po przecinku (zgodnie z zasadą arytmetyczną). 4.2. Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczenia towaru w pełnych opakowaniach. Jeżeli ilość wymagana przez Zamawiającego jest mniejsza niż ilość znajdująca się w opakowaniu, Wykonawca powinien uwzględnić tę różnicę w kalkulacji ceny. 5. Szczegółowe zasady realizacji dostaw określa projekt umowy stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 19640000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 24
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1. Karta techniczna produktu lub oświadczenie Wykonawcy potwierdzające wszystkie wymagane parametry wskazane w załącznikach nr od 1-1 do 1-3 do SIWZ. 2. Próbki oferowanego przedmiotu zamówienia w ilości odpowiednio: 2.1. w ramach Pakietu 2 – po 3 szt. z każdej pozycji 2.2. w ramach Pakietu 3 pozycja 3 – 3 szt Dostarczone próbki zostaną sprawdzone pod względem ich zgodności z opisem przedmiotu zamówienia. Ponadto po ewentualnym zawarciu umowy będą służyły do porównywania i określania zgodności dostawy towaru z umową. Próbki powinny być oznakowane w sposób pozwalający na ich identyfikację.
Inne dokumenty niewymienione 1. Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 – przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w ust. 1 pkt. 23. Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. 2. Wypełniony i podpisany Formularz cenowy/Przedmiot zamówienia ( zał. nr od 1-1 do 1-3 SIWZ). 3. Wypełniony i podpisany formularz Oferty (zał. nr 2 SIWZ). 4. Pełnomocnictwo: oryginał lub kopia uwierzytelniona notarialnie – załączyć, jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Strony przewidują możliwość zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty w następującym zakresie: 1) obniżenia ceny w przypadku zastosowania promocji lub obniżki cen; 2) ceny oraz podatku VAT- w przypadku zmiany stawki podatku VAT – Zamawiający dopuszcza możliwość obniżenia lub wzrostu cen jednostkowych brutto w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług VAT i stosownie do dokonanej zmiany stawki podatku, z zastrzeżeniem ust. 2; 3) osób wskazanych przez strony do realizacji umowy – w przypadku ich zmiany; 4) okresu obowiązywania umowy – w przypadku, gdy w okresie obowiązywania umowy wskazanym w § 3 ust. 1 cena brutto w ramach któregokolwiek z pakietów nie zostanie wykorzystana, okres obowiązywania umowy może zostać przedłużony bez zmiany cen jednostkowych i bez przekroczenia wartości brutto, z zastrzeżeniem § 3 ust. 2; 5) nazwy produktu lub producenta, w przypadku gdy zmianie ulegnie nazwa produktu lub nazwa producenta jednak sam produkt pozostanie niezmieniony; 6) zmiany wielkości opakowania handlowego i związanej z tym zmiany ceny z zachowaniem zasady proporcjonalności w stosunku do ceny określonej umową. 2. W wypadku wydłużenia okresu obowiązywania umowy zgodnie z pkt 4) ust. 1 niniejszego paragrafu na okres ponad 12 miesięcy dopuszcza się zmianę postanowień umowy w stosunku do treści oferty także w zakresie: 1) zmiany stawki podatku VAT i zmiany ceny z tym związanej; 2) ceny w przypadku zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3–5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, opublikowanej po terminie składania ofert, jeżeli zmiana taka będzie miała wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę; 3) w zakresie ceny w przypadku zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, opublikowanej po terminie składania ofert, jeżeli zmiana będzie miała wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. 3. Zwiększenie lub obniżenie cen jednostkowych możliwe będzie w przypadku określonym w ust. 2 niniejszego paragrafu, o ile zmiana tam przewidziana będzie miała wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę powodując ich zwiększenie lub obniżenie w stosunku do szacowanych przez niego przy składaniu oferty. 4. Przy określeniu wpływu zmian określonych w ust. 2 niniejszego paragrafu na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę nie będą uwzględniane zmiany dotyczące osób, które nie uczestniczą bezpośrednio w realizacji zamówienia. 5. Zwiększenie lub obniżenie cen jednostkowych w przypadku określonym w ust. 2 będzie możliwe odpowiednio do zmiany kosztów wykonania zamówienia przez Wykonawcę. 6. Z wnioskiem o zmianę umowy może wystąpić każda ze stron. Wniosek powinien mieć formę pisemną i zawierać uzasadnienie oraz propozycję zmiany umowy, w szczególności w zakresie wysokości wynagrodzenia. 7. W przypadkach określonych w ust. 2 Wykonawca wraz ze złożonym wnioskiem zobowiązany jest wykazać Zamawiającemu wpływ zmian na koszty wykonania przez niego zamówienia, a w przypadku wystąpienia z wnioskiem przez Zamawiającego - w terminie 7 dni od doręczenia mu wniosku, wykazać Zamawiającemu wpływ zmian lub jego brak na koszty wykonania przez niego zamówienia. W szczególności Wykonawca zobowiązany jest określić: 1) przyjęte przez Wykonawcę zasady kalkulacji wysokości kosztów wykonania umowy oraz założenia co do wysokości przyszłych kosztów wykonania umowy wraz z dokumentami potwierdzającymi prawidłowość przyjętych założeń; 2) wykazanie wpływu zmian na wysokość kosztów wykonania umowy przez Wykonawcę; 3) szczegółową kalkulację proponowanej zmiany umowy oraz wykazanie adekwatności propozycji zmiany wysokości kosztów wykonania umowy przez Wykonawcę. Zamawiający może zwrócić się do Wykonawcy o uzupełnienie otrzymanych dokumentów w szczególności poprzez przekazanie dodatkowych wyjaśnień, informacji lub dokumentów (oryginałów do wglądu lub kopii potwierdzonych za zgodność z oryginałami). 8. Zamawiający może przekazać Wykonawcy pisemny wniosek w sprawie zmiany wynagrodzenia Wykonawcy. Wniosek taki powinien zawierać co najmniej propozycję zmiany umowy w zakresie wysokości wynagrodzenia oraz powołanie zmian przepisów. Zamawiający może zwrócić się do Wykonawcy o udzielenie informacji lub przekazanie wyjaśnień lub dokumentów (oryginałów do wglądu lub kopii potwierdzonych za zgodność z oryginałami) niezbędnych do oceny przez Zamawiającego, czy zmiany te są uzasadnione. 9. Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem ich nieważności.
IV 4 4 data 2018-12-18T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Zamawiający nie wymaga złożenia oświadczenia dotyczącego spełnienia warunków udziału w postępowaniu, ponieważ nie określił warunków udziału.

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Worki do transportu zwłok
Zalacznik cpv glowny przedmiot 19640000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis worek o wymiarach 220x90[cm] +/-1cm i grubości folii min. 0,15mm, koloru czarnego, zaopatrzony w zamek błyskawiczny, otwierany z obu końców, o wzmocnionym spodzie (podwójna folia), z 4 uchwytami do transportu, wytrzymujący obciążenie min. 160 kg, pakowany po 1 szt. worka z dołącznym kompletem rękawic dla 2 osób (2 pary); ilość: 600 kompletów
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Worki na odpady
Zalacznik cpv glowny przedmiot 19640000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis 1. worki o wymiarach 50x60 [cm] +/-1cm i grubości folii 0,03mm, opak. max. 50 szt.: - worek biały; ilość - 330 000 sztuk, - worek żółty; ilość - 5 200 sztuk, - worek czerwony; ilość - 208 000 sztuk 2. worki o wymiarach 60x80 [cm] +/-1cm i grubości folii 0,03mm, opak. max. 30 szt.: - worek biały; ilość - 106 000 sztuk, - worek żółty; ilość - 10 000 sztuk, - worek czerwony; ilość - 58 000 sztuk 3. worki o wymiarach 70x110 [cm] +/-1cm i grubości folii 0,04mm, opak. max. 20 szt.: - worek biały; ilość - 82 000 sztuk, - worek żółty; ilość - 5 000 sztuk, - worek niebieski; ilość - 1 000 sztuk. 4. worki o wymiarach 70x110 [cm] +/-1cm i grubości folii 0,06mm, opak. max. 20 szt.: - worek czerwony; ilość 90 000 sztuk. 5. Worki foliowe, przeźroczyste o wymiarach 15 x 24 [cm] +/-1 cm, opak. max. 100 szt.; ilość - 100 000 sztuk. 6. Worki foliowe czarne o wymiarach 15 x 24 [cm] +/-1 cm, opak. max. 100 szt.; ilość - 3 000 sztuk. 7. Worki foliowe czarne o wymiarach 20 x 30 [cm] +/-1 cm, opak. max. 100 szt.; ilość - 7 000 sztuk
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Folia spożywcza, rękawice foliowe, reklamówki, woreczki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 19640000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis 1. Folia spożywcza do pakowania żywności, w rolce, o wymiarach: szerokość 0,30 m x długość 200 mb; ilość - 70 rolek. 2. Rękawice foliowe, jednorazowe, transparentne, rozmiar M, pakowana po max 100 szt. przeznaczona do kontaktu z żywnością; ilość - 6 000 sztuk. 3. Worek foliowy typu reklamówka z uszami o wymiarach: szerokość 25 cm x długość 45 cm, (+/- 1 cm) pakowany max po 200 szt. z zawieszką, scalającą wszystkie worki, wytrzymujący obciążenie minimum 2 kg, przeznaczony do kontaktu z żywnością; ilość - 40 000 sztuk. 4. Woreczek foliowy do kontaktu z żywnością, przeźroczyste o wymiarach : szerokość 14 cm x zakładka z każdej strony 4 cm x długość 32 cm,(+/- 1 cm) pakowany po max po 1000 szt.; ilość - 80 000 sztuk.
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin realizacji zamówienia
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)