GuidZP400 |
79cb7856-03c8-40a9-a14f-ae89597f4e92
|
Biuletyn |
659840-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Zespół Szkół w Postoliskach
|
Regon |
1554881200000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Plac 3- go Maja
|
Zamawiajacy adres numer domu |
18
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Tłuszcz
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
05240
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
297573025
|
Zamawiajacy fax |
297775241
|
Zamawiajacy email |
elzbietagawronska@op.pl
|
Adres strony url |
http://www.zspostoliska.szkolnastrona.pl/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
9
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://www.zspostoliska.szkolnastrona.pl/
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://www.zspostoliska.szkolnastrona.pl/
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe, osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Zespół Szkół w Postoliskach ul. Plac 3-go Maja 18, 05-240 Tłuszcz
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla potrzeb Zespołu Szkół w Postoliskach
|
Numer referencyjny |
1/2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
8
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla potrzeb Zespołu Szkół w Postoliskach w roku 2019 z podziałem na części. Dostawy będą realizowane partiami, zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem Zamawiającego. Zgłoszenie zapotrzebowania będzie następowało drogą elektroniczną/ telefoniczną przez upoważnionego pracownika, najpóźniej w dniu poprzedzającym dzień planowanych dostaw (zamówienie określać będzie dokładną ilość zamawianych produktów, termin dostawy i kwotę wynagrodzenia zgodnie z ofertą Wykonawcy. Dostawy muszą być realizowane na koszt i ryzyko Wykonawcy. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w formularzu cenowym (arkuszu kalkulacyjnym) – załącznik nr 3 do SIWZ (oddzielnie dla każdej części zamówienia).
|
Cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data rozpoczecia |
2019-01-02T00:00:00+01:00
|
Data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
Informacje na temat katalogow |
Wymagany okres realizacji przedmiotu zamówienia: od 02.01.2019r. do 31.12.2019r., z wyłączeniem przerwy wakacyjnej lipiec – sierpień, ferii zimowych oraz innych dni wolnych.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Zamawiający nie wymaga złożenia przez Wykonawcę żadnych dokumentów potwierdzających brak podstaw do wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Zamawiający nie żąda żadnych dokumentów w celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej w postaci aneksu pod rygorem nieważności.
2. Zmiana postanowień niniejszej umowy może nastąpić w zakresie:
a) zmiany terminu realizacji w przypadku zmian przepisów powodujących konieczność innych rozwiązań niż zakładano w opisie przedmiotu zamówienia,
b) zmian osób odpowiedzialnych za prawidłowe świadczenie usług ze strony Zamawiającego jak również Wykonawcy,
c) zmiany wynagrodzenia w przypadku zmiany urzędowej stawki VAT,
d) wycofania produktu przez producenta i propozycji zamiennika o takiej samej lub wyższej jakości za zgodą zamawiającego,
e) zmiana sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy (np. terminu płatności faktur, zmiana okresu rozliczeniowego),
3. Poza zmianami przewidzianymi w ust. 2 Zamawiający dopuszcza zmiany postanowień zawartej umowy w sytuacjach przewidzianych w art. 144 ust. 1 pkt 2 – 6 ustawy Pzp.
|
IV 4 4 data |
2018-12-18T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
12:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa produktów zwierzęcych, mięso i produkty mięsne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2019-01-02T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest sukcesywna dostawa produktów zwierzęcych, mięsa i produktów mięsnych dla potrzeb Zespołu Szkół w Postoliskach w roku 2019. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w załączniku nr 3 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa produktów mleczarskich
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2019-01-02T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest sukcesywna dostawa produktów mleczarskich dla potrzeb Zespołu Szkół w Postoliskach w roku 2019. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w załączniku nr 3 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa pieczywa i wyrobów ciastkarskich
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2019-01-02T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest sukcesywna dostawa pieczywa i wyrobów ciastkarskich dla potrzeb Zespołu Szkół w Postoliskach w roku 2019. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w załączniku nr 3 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa produktów mrożonych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2019-01-02T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest sukcesywna dostawa produktów mrożonych dla potrzeb Zespołu Szkół w Postoliskach w roku 2019. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w załączniku nr 3 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa produktów rolnictwa i ogrodnictwa oraz podobne produkty
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2019-01-02T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest sukcesywna dostawa produktów rolnictwa i ogrodnictwa oraz podobne produkty dla potrzeb Zespołu Szkół w Postoliskach w roku 2019. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w załączniku nr 3 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa różnych produktów spożywczych, oleje, produkty przemiału ziarna, przyprawy
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2019-01-02T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest sukcesywna dostawa różnych produktów spożywczych, oleje, produkty przemiału ziarna, przyprawy dla potrzeb Zespołu Szkół w Postoliskach w roku 2019. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w załączniku nr 3 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa jajek
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2019-01-02T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest sukcesywna dostawa jajek dla potrzeb Zespołu Szkół w Postoliskach w roku 2019. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w załączniku nr 3 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa produktów garmażeryjnych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2019-01-02T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest sukcesywna dostawa produktów garmażeryjnych dla potrzeb Zespołu Szkół w Postoliskach w roku 2019. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w załączniku nr 3 do SIWZ.
|
| |