Obsługa serwisowa central telefonicznych oraz sieci telefonicznej na terenie SPSK Nr 1 PUM

Publication date 2018-12-10
End date 2018-12-18 00:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 1 PUM w Szczecinie
Miejscowość Szczecin
Województwo zachodniopomorskie
Branża
  • Kable telefoniczne i podobny sprzęt

Szczegóły

Numer ogłoszenia 659818-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 325512002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Obsługa serwisowa central telefonicznych oraz sieci telefonicznej na terenie SPSK Nr 1 PUM. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Rozdziale II SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 e27f659e-3e4e-48c0-810b-23c7074b8754
Biuletyn 659818-N-2018
Zamawiajacy nazwa Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 1 PUM w Szczecinie
Regon 28889200000
Zamawiajacy adres ulica ul. Unii Lubelskiej
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Szczecin
Zamawiajacy kod pocztowy 71252
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo zachodniopomorskie
Zamawiajacy telefon 914 253 000
Zamawiajacy fax 914 253 001
Zamawiajacy email zampub@spsk1.szn.pl
Adres strony url www.spsk1.szn.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.spsk1.szn.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.spsk1.szn.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny TAK - pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Kancelaria Dyrektora SPSK NR 1 PUM w Szczecinie, przy ul. Unii Lubelskie j 1, pok. 1.14
Nazwa nadana zamowieniu Obsługa serwisowa central telefonicznych oraz sieci telefonicznej na terenie SPSK Nr 1 PUM
Numer referencyjny ZP-261-118/2018
Rodzaj zamowienia 2
Okreslenie przedmiotu Obsługa serwisowa central telefonicznych oraz sieci telefonicznej na terenie SPSK Nr 1 PUM. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Rozdziale II SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 32551200-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 218378,00
Waluta calosc PLN
Okres w miesiacach 36
Okreslenie warunkow oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - na formularzu oświadczenia stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow 1. oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - na formularzu oświadczenia stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 2. dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie niższą niż: 100 000 zł.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow 1. oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - na formularzu oświadczenia stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 2. Wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych (co najmniej jednej) w branży objętej zamówieniem, - w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu do składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów wskazujących, że zostały one wykonane lub są wykonywane należycie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia. Dowodami, o których mowa powyżej, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (Załącznik nr 4 do SIWZ) Za usługi potwierdzające spełnianie przez Wykonawcę warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej, Zamawiający uzna świadczenie usługi administrowania centralami telefonicznymi firmy DGT (lub ich serwisowania), które posiadają min 500 numerów, świadczona na podstawie umowy zawartej na okres min. 12 miesięcy. 2. Wykaz osób – min. 4 osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Zamawiający wymaga aby Wykonawca dysponował min. 2 osobami posiadającymi doświadczenie w opiece serwisowej nad centralami DGT oraz min. 2 osobami posiadającymi uprawnienia elektryczne do 1kv. Co najmniej jedna z ww. osób musi posiadać Świadectwo odbycia szkolenia I i II stopnia wystawione przez producenta central DGT . Zamawiający dopuszcza, aby jedna osoba posiadała Świadectwo odbycia szkolenia I stopnia a inna z ww. osób Świadectwo II stopnia. Wykaz osób należy sporządzić zgodnie z załącznikiem Nr 5 do SIWZ.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow 1
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia - na formularzu oświadczenia stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. 2) Odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podst. art. 24 ust 5 pkt 1 Ustawy PZP. 3) oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
Zakresie warunkow udzialu 1. oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - na formularzu oświadczenia stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 2. dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie niższą niż: 100 000 zł. 3. wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych (co najmniej jednej) w branży objętej zamówieniem, - w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu do składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów wskazujących, że zostały one wykonane lub są wykonywane należycie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia. Dowodami, o których mowa powyżej, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (Załącznik nr 4 do SIWZ) Za usługi potwierdzające spełnianie przez Wykonawcę warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej, Zamawiający uzna świadczenie usługi administrowania centralami telefonicznymi firmy DGT (lub ich serwisowania), które posiadają min 500 numerów, świadczona na podstawie umowy zawartej na okres min. 12 miesięcy. 4. Wykaz osób – min. 4 osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Zamawiający wymaga aby Wykonawca dysponował min. 2 osobami posiadającymi doświadczenie w opiece serwisowej nad centralami DGT oraz min. 2 osobami posiadającymi uprawnienia elektryczne do 1kv. Co najmniej jedna z ww. osób musi posiadać Świadectwo odbycia szkolenia I i II stopnia wystawione przez producenta central DGT . Zamawiający dopuszcza, aby jedna osoba posiadała Świadectwo odbycia szkolenia I stopnia a inna z ww. osób Świadectwo II stopnia. Wykaz osób należy sporządzić zgodnie z załącznikiem Nr 5 do SIWZ.
Czy wadium 1
Wadium Przystępując do przetargu wykonawca jest obowiązany wnieść wadium w wysokości 5 000,00 zł.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2018-12-18T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 08:00
IV 4 4 jezyki POLSKI
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin płatności
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)