Zakup i wdrożenie systemu centralnej rejestracji oraz telefonicznego centrum obsługi pacjenta w Szpitalu Wojewódzkim im. Jana Pawła II w Bełchatowie

Publication date 2018-12-10
End date 2018-12-18 00:00:00
Instytucja Szpital Wojewódzki im. Jana Pawła II w Bełchatowie
Miejscowość Bełchatów
Województwo łódzkie
Branża
  • Pakiety oprogramowania do zarządzania relacjami z klientami

Szczegóły

Numer ogłoszenia 659832-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 484450009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i wdrożenie systemu centralnej rejestracji oraz telefonicznego
centrum obsługi pacjenta w Szpitalu Wojewódzkim im. Jana Pawła II w Bełchatowie.
2. Kody i nazwy według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
Kod główny: 48445000-9 - Pakiety oprogramowania do zarządzania relacjami z klientami
Kody dodatkowe: 72263000-6 - Usługi wdrażania oprogramowania
32342100-3 - Słuchawki
32523000-5 - Urządzenia telekomunikacyjne
30213000-5 - Komputery osobiste
30231300-0 - Monitory ekranowe
30237280-5 - Akcesoria zasilające
3. Opis, wielkość i zakres przedmiotu zamówienia:
1) Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę, instalację oraz uruchomienie automatycznego,
telefonicznego systemu informacyjnego, w tym systemu automatycznej i interaktywnej obsługi
dzwoniącego klienta, dostarczenia, zainstalowania i uruchomienia urządzeń i sprzętu
teleinformatycznego w celu utworzenia 4 stanowisk rejestratorek telefonicznych w siedzibie
Zamawiającego - wraz z 12-miesięcznym wsparciem technicznym.
2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 4 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 ea81031c-22cd-4d93-b0db-2c84534a95e7
Biuletyn 659832-N-2018
Zamawiajacy nazwa Szpital Wojewódzki im. Jana Pawła II w Bełchatowie
Regon 000306503
Zamawiajacy adres ulica Czapliniecka
Zamawiajacy adres numer domu 123
Zamawiajacy miejscowosc Bełchatów
Zamawiajacy kod pocztowy 97-400
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo łódzkie
Zamawiajacy telefon 44 63 58 236, 44 63 58 208
Zamawiajacy fax 44 63 58 208
Zamawiajacy email z.publiczne@szpital-belchatow.pl
Adres strony url www.szpital-belchatow.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.szpital-belchatow.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Wykonawca zobowiązany jest złożyć ofertę w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Szpital Wojewódzki im. Jana Pawła II, 97-400 Bełchatów, ul. Czapliniecka 123
Nazwa nadana zamowieniu Zakup i wdrożenie systemu centralnej rejestracji oraz telefonicznego centrum obsługi pacjenta w Szpitalu Wojewódzkim im. Jana Pawła II w Bełchatowie
Numer referencyjny GZP/3800/38/2018
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i wdrożenie systemu centralnej rejestracji oraz telefonicznego centrum obsługi pacjenta w Szpitalu Wojewódzkim im. Jana Pawła II w Bełchatowie. 2. Kody i nazwy według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): Kod główny: 48445000-9 - Pakiety oprogramowania do zarządzania relacjami z klientami Kody dodatkowe: 72263000-6 - Usługi wdrażania oprogramowania 32342100-3 - Słuchawki 32523000-5 - Urządzenia telekomunikacyjne 30213000-5 - Komputery osobiste 30231300-0 - Monitory ekranowe 30237280-5 - Akcesoria zasilające 3. Opis, wielkość i zakres przedmiotu zamówienia: 1) Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę, instalację oraz uruchomienie automatycznego, telefonicznego systemu informacyjnego, w tym systemu automatycznej i interaktywnej obsługi dzwoniącego klienta, dostarczenia, zainstalowania i uruchomienia urządzeń i sprzętu teleinformatycznego w celu utworzenia 4 stanowisk rejestratorek telefonicznych w siedzibie Zamawiającego - wraz z 12-miesięcznym wsparciem technicznym. 2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 4 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 48445000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 196260,16
Waluta calosc
Informacje na temat katalogow Wykonawca zobowiązany jest wykonać zamówienie w terminie do 90 dni od daty obowiązywania umowy. Przy czym termin 90 dni jest terminem granicznym wykonania przedmiotu zamówienia. Faktyczny termin wykonania zamówienia może być krótszy od ww. terminu granicznego w przypadku gdy wyłoniony w przetargu Wykonawca zaoferuje skrócenie tego terminu zgodnie z przyjętym w postępowaniu kryterium oceny ofert.
Okreslenie warunkow Nie dotyczy! Zamawiający nie określa w tym zakresie warunków.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Nie dotyczy! Zamawiający nie określa w tym zakresie warunków.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Warunki w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej zostaną uznane za spełnione jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał należycie nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej trzy zamówienia na dostawę i wdrożenie systemu centralnej rejestracji oraz telefonicznego centrum obsługi pacjenta. Każde z tych zamówień musi być zamówieniem o wartości co najmniej 200 000,00 zł brutto, zrealizowanym w placówce medycznej znajdującej się w Rejestrze Podmiotów Wykonujących Działalność Leczniczą, która w swojej strukturze organizacyjnej posiada co najmniej 20 poradni specjalistycznych; - na podstawie dokumentu, o którym mowa w Rozdziale VI pkt I ppkt 3.1) SIWZ;
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
Zakresie warunkow udzialu wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; - wzór druku wykazu stanowi Załącznik nr 7 do SIWZ.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, zamawiający żąda złożenia przez wykonawcę następujących dokumentów: 1) parametry techniczno-funkcjonalne i inne wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia w formie wypełnionego i podpisanego druku według Załącznika nr 4 do SIWZ wraz z pozostałym dokumentami potwierdzającymi określone wymagania, których obowiązek złożenia wynika z treści tego załącznika; 2) materiały handlowe producenta wraz z opisem oferowanego oprogramowania, o którym mowa w poz. 1 Załącznika nr 4 do SIWZ (np. folder, prospekt).
Inne dokumenty niewymienione W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu zamawiający żąda następujących dokumentów: oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. - wzór druku oświadczenia stanowi Załącznik nr 6 do SIWZ.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający nie dopuszcza istotnych zmian postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, za wyjątkiem zmian na podstawie art. 144 ustawy Prawo Zamówień publicznych, gdzie dopuszcza się zmianę zawartej umowy w trakcie jej trwania, w następujących przypadkach: a) obniżenia ceny jednostkowej przez Wykonawcę, b) podwyższenia urzędowej stawki podatku VAT, przy czym wówczas zmianie ulegnie cena netto, a cena brutto pozostanie niezmieniona, c) zmniejszenia urzędowej stawki podatku VAT, przy czym wówczas zmianie ulegnie cena brutto, a cena netto pozostanie niezmieniona, d) przedłużenie terminu płatności, e) zmiany stawek opłat celnych wprowadzonych decyzjami odpowiednich władz państwowych, f) zmiany przedmiotu zamówienia, nie powodującej rozszerzenia przedmiotu zamówienia określonego w SIWZ. - w przypadku zakończenia produkcji lub wycofania z rynku przedmiotu zamówienia, dopuszcza się zmianę na nowy przedmiot zamówienia o tych samych, bądź lepszych parametrach w porównaniu z określonymi w SIWZ, w cenie nie wyższej lub niższej od podanej w ofercie Wykonawcy, przy czym Zamawiający musi wyrazić zgodę na wprowadzenie produktu zamiennego. g) w zakresie danych identyfikacyjnych Strony umowy, takich jak np. firma, adres, osoby upoważnione do kontaktów/odbioru lub inne zapisy dotyczące wskazania Stron.
IV 4 4 data 2018-12-18T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki Język polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Skrócenie terminu wykonania zamówienia
Znaczenie 10,00
  
Kryteria Okres gwarancji systemowej
Znaczenie 30,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)