DOSTAWA ŚRODKÓW DO MYCIA I HIGIENY ORAZ WORKÓW

Publication date 2018-12-10
End date 2018-12-20 00:00:00
Instytucja NZOZ Szpital Powiatowy w Dzierżoniowie sp. z o. o.
Miejscowość Dzierżoniów
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Miotły i szczotki i inne artykuły różnego rodzaju,
  • Środki czyszczące i polerujące,
  • Worki i torby,
  • Ręczniki papierowe do rąk,
  • Perfumy i produkty toaletowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 659327-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 398000000, 337119006, 189300007, 337212002, 337630006, 392243001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa środków do mycia i higieny oraz worków, do Szpitala
Powiatowego w Dzierżoniowie, przy ul. Cichej 1, 58-200 Dzierżoniów.
Przedmiot zamówienia podzielony został na pakiety stanowiące załącznik Nr 1A (opis przedmiotu zamówienia, formularz cenowy) do SIWZ. W pakietach przedstawiono prognozowane zużycie na okres 12 m-cy.
Liczba części: 5 pakietów.
Pakiet 1 - Środki do mycia i higieny,
Pakiet 2 - Worki,
Pakiet 3 - Maszynki do golenia i żyletki,
Pakiet 4 - Ręczniki papierowe i papier toaletowy do podajników,
Pakiet 5 - Mopy i akcesoria do sprzątania,

Dodatkowe informacje

GuidZP400 b774f8e3-20a7-4d5b-8f00-de7a197d9d26
Biuletyn 659327-N-2018
Zamawiajacy nazwa NZOZ Szpital Powiatowy w Dzierżoniowie sp. z o. o.
Regon 020680960
Zamawiajacy adres ulica ul. Cicha
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Dzierżoniów
Zamawiajacy kod pocztowy 58-200
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 74 8344168
Zamawiajacy fax 74 8344179
Zamawiajacy email zamowienia@szpital.dzierzoniow.pl
Adres strony url www.szpital.dzierzoniow.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Spółka prawa handlowego
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip.pow.dzierzoniow.pl/pl/bip/jednostki_organizacyjne/sluzba_zdrowia/spspwd/przetargi
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofert należy przesłać do Sekretariatu Zarządu
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres NZOZ Szpital Powiatowy w Dzierżoniowie, ul. Cicha 1, 58-200 Dzierżoniów
Nazwa nadana zamowieniu DOSTAWA ŚRODKÓW DO MYCIA I HIGIENY ORAZ WORKÓW
Numer referencyjny ZP.261.10.2018.RK
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Zastrzega prawo grup czesci brak ograniczeń
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy brak ograniczeń
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa środków do mycia i higieny oraz worków, do Szpitala Powiatowego w Dzierżoniowie, przy ul. Cichej 1, 58-200 Dzierżoniów. Przedmiot zamówienia podzielony został na pakiety stanowiące załącznik Nr 1A (opis przedmiotu zamówienia, formularz cenowy) do SIWZ. W pakietach przedstawiono prognozowane zużycie na okres 12 m-cy. Liczba części: 5 pakietów. Pakiet 1 - Środki do mycia i higieny, Pakiet 2 - Worki, Pakiet 3 - Maszynki do golenia i żyletki, Pakiet 4 - Ręczniki papierowe i papier toaletowy do podajników, Pakiet 5 - Mopy i akcesoria do sprzątania,
Cpv glowny przedmiot 39800000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 245723,82
Waluta calosc PLN
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca wykaże (na załączniku nr 3 SIWZ); że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał, co najmniej jedną dostawę, o wartości brutto nie mniejszej niż ½ wartość składanej oferty, z podaniem wartości, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których, dostawa została wykonana oraz z załączeniem dowodów, o których mowa w rozporządzeniu, że dostawa została wykonana lub jest wykonywana należycie (dowodem tym jest m.in. poświadczenie) (w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert);
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; Dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu jak wyżej, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 2) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. 3) Dokumenty/oświadczenia powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert. 2. Zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 1) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu jak wyżej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 2) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, że wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. 3) Dokumenty/oświadczenia powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert. 3. Zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 1) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu jak wyżej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 2) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. 3) Dokumenty/oświadczenia powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert.
Zakresie warunkow udzialu Wykonawca wykaże (na załączniku nr 3 SIWZ); że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał, co najmniej jedną dostawę, o wartości brutto nie mniejszej niż ½ wartość składanej oferty, z podaniem wartości, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których, dostawa została wykonana oraz z załączeniem dowodów, o których mowa w rozporządzeniu, że dostawa została wykonana lub jest wykonywana należycie (dowodem tym jest m.in. poświadczenie) (w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert);
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1. Oświadczenie o spełnieniu wymogów stawianych przez Zamawiającego, dotyczących oferowanych produktów (Załącznik nr 5 SIWZ); 2. Dokument, z którego będzie wynikać, że proszek nadaje się do prania w temperaturze 90C. (dotyczy Pakiet 1 poz. 8); 3. Oświadczenie na załączniku nr 6 - dotyczy pakietu nr 1.; 4. Oświadczenie na załączniku nr 7 - dotyczy pakietu 1 poz. 14; 5. Oświadczenie na załączniku nr 8 - dotyczy pakietu 1 poz. 13, 16; 6. Wykonawca do oferty dołączy próbki, w celu oceny jakości, w ilości jak poniżej: Pakiet 1, poz. 23, 24, 25, 27, 28 – po 2 rolki lub 2 opakowania, do każdej wymienionej pozycji. Pakiet 2, poz. od 1 do 10 oraz od 14 do 20 – po 4 szt. worków Pakiet 3, poz. 1, 2 – po 5 szt. Pakiet 4, poz. 1, 2 – po 1 rolce 7. Wykonawca do oferty dołączy wzorce oferowanych produktów, w celu oceny zgodności z SIWZ, w ilości jak poniżej: Pakiet 5, poz. 1, 3, 4 – po 1 sztuce. Próbki i wzorce powinny być oznaczone (Pakiet..., pozycja ……,ilość sztuk.....) powinny być zapakowane w oryginalne opakowania zawierające oryginalną etykietę.
Inne dokumenty niewymienione 1. Dowód wniesienia wadium wraz ze wskazaniem rachunku bankowego, na który Zamawiający winien zwrócić wadium (w przypadku wniesienia wadium w pieniądzu). 2. Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. a) W przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru – pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy. b) W przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu (zgodnie z art. 23 ustawy Pzp). 3. Formularz oferta- (wg załączonego druku - wzór) załącznik nr 1 podpisany przez wykonawcę. 4. Projekt Umowy podpisany przez wykonawcę ( parafowana każda strona) załącznik nr 2. 5. Oświadczenie na zał nr 9 – dotyczy przynależności do grupy kapitałowej.
Czy wadium 1
Wadium 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: Pakiet 1 - 3 500,00 zł; Pakiet 2 - 2 000,00 z;ł Pakiet 3 - 120,00 zł; Pakiet 4 - 320,00 zł; Pakiet 5 - 350,00 zł; 2. Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert. 3. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego. 4. Wadium może by wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a. pieniądzu; b. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c. gwarancjach bankowych; d. gwarancjach ubezpieczeniowych; e. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240) 5. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego, tj.: Bank PKO BP nr konta 14 1440 1101 0000 0000 0892 2128 z dopiskiem „wadium w postępowaniu pn. „DOSTAWA ŚRODKÓW DO MYCIA I HIGIENY ORAZ WORKÓW” dowód wpłaty lub jego kopię potwierdzoną przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem dołączyć do oferty). 6. Wadium w formie poręczeń, gwarancji, należy złożyć w oryginale w sekretariacie spółki, w terminie nie późniejszym niż termin składania ofert. Wykonawca winien uzyskać potwierdzenie złożenia wadium. 7. W przypadku wniesienia wadium w formie poręczeń, gwarancji bankowych, ubezpieczeniowych, ich treść ma być zgodna z załączonym wzorem załącznik nr 7 (bezwarunkowa i na pierwsze żądanie, obejmująca okres związania ofertą – art. 85 ustawy Pzp). 8. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt. 12. 9. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 10. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt. 8, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 12. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 13. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 14. W przypadku nie wskazania w ofercie rachunku bankowego, na który należy zwrócić wadium, Zamawiający uzna, że wskazanym rachunkiem bankowym jest rachunek, z którego dokonano przelewu wpłaty wadium. 15. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: -odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; -nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; -zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2018-12-20T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 11:30
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Pakiet 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33711900-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 138036,04
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Środki do mycia i higieny; ilość pozycji: 37
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Pakiet 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18930000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 78515,45
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Worki; ilość pozycji: 20
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Pakiet 3
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33721200-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 5119,51
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Maszynki do golenia i żyletki; ilość pozycji: 2
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Pakiet 4
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33763000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 11500,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Ręczniki papierowe i papier toaletowy do podajników; ilość pozycji: 2
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Pakiet 5
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39224300-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 12553,82
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Mopy i akcesoria do sprzątania; ilość pozycji: 5
  

Criterion

Kryteria Różne wagi kryteriów w zależności od pakietu
Znaczenie 100,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)